GAME.txt

(4 KB) Pobierz
#include<iostream>
#include<conio.h>
#include<string>
#include<windows.h>   

using namespace std;

string imie;
int wiek;
bool lata = false;
char plec;
bool bplec = false;
bool kind = false;
char pokoj;
int find_money; // losowana ilosc pieniedzy do 100
int pieniadze; //pieniadze w ekwipunku
char Kierunek; // kierunki ( lewo, prawo) korytarz
bool find_cash = false;
int zbieranie_kasy = 0;
char Kierunek2; // kierunki, lewo, prawo, prosto - do sali 110
bool Keeper1 = true;

void Room ()
{
cout<<"Znajdujesz sie w swojej sypialni...\n\r"
<<"Co robisz?\n\n\r"
<<"1. Przegladam swoj pokoj\n\n\r"
<<"2. Wychodze z pokoju \n\n\r";
cin>>pokoj;
Sleep(1000);
}

 void Keeper()
 {
 cout<<"W ktora strone chcesz isc?\n\n\r";Sleep(2000);
 cout<<"Prosto - 8 \n\n\r" << "Lewo - 4 \n\n\r" << "Prawo - 6\n\n\r";
 cin>>Kierunek2;
 switch(Kierunek2)
 {
 case '4':cout<<"\n\n\rWchodzisz do jakiegos pomieszczenia, ale nic tam nie ma\n\r"
			  <<"Wychodzisz, i jestes tam gdzie wczesniej";
			  Sleep(3000);
			  clrscr();
			  Keeper();
			  break;

 case '6':cout<<"\tSlepa uliczka !!! \n\r\tCofasz sie";
			   Sleep(3000);
			   clrscr();
			   Keeper();
			   break;

 case '8': clrscr(); cout<<"Wchodzisz do sali 110";
				clrscr();
				Sleep(3000);
				Keeper1 = true;
				break;
default: cout<<"ERROR !!!"; break;
 ;}
 };

main()
{
//-----------------------------Charakterystyka postaci-------------------------------------------//
cout<<"Podaj imie swojego bohatera: ";
cin>>imie;
clrscr();
while (!lata)
   {
   cout<< "Podaj wiek: ";
   cin>>wiek;
   if (wiek>60)
	  {
	  {cout<<"Twoj bohater bylby za stary. \n\r Odmlodz go ;) \n\r";
	  lata = false;}
	  }
else (lata = true);
   }
clrscr();
while(!kind)
   {
   cout<<"Wybierz plec (klikajac w odpowiedni klawisz)\n\r"
	   <<"Kobieta - k \n\r" << "Mezczyzna - m \n\n\r";
   cin>>plec;
   switch(plec)
	  {
			   case 'k':
					cout<<"\n\rWybrales kobiete\n\r";
					kind = true;
					Sleep(1000);
					clrscr();
					break;
			   case 'm':
					cout<<"\n\rWybrales mezczyzne\n\r";
					kind = true;
					Sleep(1000);
					clrscr();
					break;
			   default: cout<<"A coz to za gatunek? ;-)\n\n\r";
					kind=false;
					getch();
					clrscr();
					break;
	  }
   }
//--------------------------------------Wstep - Pokoj------------------------//
srand ((int) time(NULL));
find_money = rand() % 100+1;   // losowanie pieniedzy  iprzypisanie do zmiennej

textcolor(13);
	   cprintf("Witaj w swiecie Fantasy ");
	   cout<< imie;
textcolor(13);
	   cprintf(" . \n\n\r");
GOTO:
while(!find_cash)
{
if(zbieranie_kasy>0)
{
Room();
}
else
{
Room ();
}
switch(pokoj)
{
case '1':

if (zbieranie_kasy > 0)
{
cout<<"\n\rNic ciekawego juz nie ma w pokoju \n\r";
Sleep(1300);
clrscr();
goto GOTO;
}
else{};
cout<<"\n\rZnajdujesz na stole " << find_money <<" zl\n\r"; Sleep(500); find_cash=false; zbieranie_kasy = ++zbieranie_kasy;

break;
case '2': cout<<"\n\rWyszedles ze swojego pokoju...\n\r"; find_cash = true; break;
default: cout<<"ups... zly klawisz :/\n\r"; break;
}
pieniadze = find_money;
Sleep(1500);
clrscr();
}
//---------------------------Korytarz-----------------------------------------//

cout<<"Widzisz szeroki korytarz... \n\r"
	<<"W ktora strone chcesz isc?\n\n\r"
	<<"Lewo - 4 \n\r"<<"Prawo - 6\n\n\r";
cin>>Kierunek;
Sleep(3000);
switch (Kierunek)
{
case '4': clrscr(); cout<<"\n\t Slepa uliczka !!! \n\r" << "Cofasz sie i idziesz w prawa strone \n\r"
			  <<"Spotykasz straznika. Straznik cie zauwaza i zagaduje do ciebie. \n\r";
Sleep(3000);
clrscr();
break;
case '6':cout<<"\n\rSpotykasz straznika. Straznik cie zauwaza i zagaduje do ciebie. \n\r";
Sleep(3000);
clrscr();
break;
default: clrscr(); cout<<"ERROR\n\n\r"; system("pause"); break;
}
//---------------------------------ROZMOWA ZE STRAZNIKIEM--------------------//
  cout<<"Straznik - ufff..."; Sleep(2500);
  cout<<"Dobrze ze ciebie spotkalem.\n\r"; Sleep(2500);
  cout<<"\t   Twoj mentor kazal mi przekazac ci wiadmosc \n\r"; Sleep(2500);
  cout<<"\t   zebys sie zaraz u niego pojawil w sali 110,\n\n\r"; Sleep(2900);
  cout<<imie<<" - \t   A gdzie znajduje sie ta sala?\n\n\r"; Sleep(1700);
 cout<<"Straznik - Idz prosto przed siebie,\n\n\r";Sleep(2000);
 cout<<imie<<"- \t   Rozumiem. Dzieki za pomoc.\n\r";Sleep(2500);
 clrscr();
Keeper();

if (Keeper1 == true)
{
cout<<"Widzisz otwarte drzwi.\n\r"<<
"Bez pukania wchodzisz do pomieszczenia.\n\r"
<<"Widzisz kogos przy kominku, ale nie jestes w stanie rozpoznac twarzy...\n\n\r";
Sleep(4000);
clrscr();
cout<<"co robisz ?\n\n\r";
};

return 0;
}



Zgłoś jeśli naruszono regulamin