mystery shopping w budowaniu tożsamości.pdf
(
1481 KB
)
Pobierz
Mystery Shopping w budowaniu
tożsamości organizacyjnej
Podręczniki – Politechnika Lubelska
Politechnika Lubelska
Wydział Zarządzania
ul. Nadbystrzycka 38
20-618 Lublin
Magdalena Rzemieniak
Ewa Tokarz
Mystery Shopping w budowaniu
tożsamości organizacyjnej
Politechnika Lubelska
Lublin 2011
Recenzent:
dr hab. inż. Stanisław Skowron, prof. Politechniki Lubelskiej
Fotografie na okładce: Mariusz Sobka
Publikacja wydana za zgodą Rektora Politechniki Lubelskiej
© Copyright by Politechnika Lubelska 2011
ISBN: 978-83-62596-37-9
Wydawca: Politechnika Lubelska
ul. Nadbystrzycka 38D, 20-618 Lublin
Realizacja: Biblioteka Politechniki Lubelskiej
Ośrodek ds. Wydawnictw i Biblioteki Cyfrowej
ul. Nadbystrzycka 36A, 20-618 Lublin
tel. (81) 538-46-59, email: wydawca@pollub.pl
www.biblioteka.pollub.pl
Druk: ESUS Agencja Reklamowo-Wydawnicza Tomasz Przybylak
www.esus.pl
Elektroniczna wersja książki dostępna w Bibliotece Cyfrowej PL
www.bc.pollub.pl
Nakład: 100 egz.
Spis treści
WSTĘP
.............................................................................................................. 7
1.
ISTOTA TOŻSAMOŚCI W ORGANIZACJI
................................. 9
1.1.
Teoretyczne ujęcie tożsamości organizacyjnej ...................................................... 9
1.2.
Składowe tożsamości organizacyjnej ................................................................... 13
1.3.
Niewizualne czynniki wpływające na tożsamość ................................................. 15
1.4. Zachowania jako składowa tożsamości odpowiedzialna za kontakty
z klientami .............................................................................................................. 17
1.5.
Tożsamość a wizerunek ......................................................................................... 19
1.6.
Tożsamość jako element przewagi konkurencyjnej............................................ 21
2.
MYSTERY SHOPPING W KONTEKŚCIE JAKOŚCI
OBSŁUGI KLIENTA
..........................................................................23
2.1. Mystery Shopping jako metoda badań marketingowych ................................... 23
2.2.
Istota badań Mystery Shopping jako cenne źródło informacji w procesie
obsługi klienta ........................................................................................................ 25
2.2.1.
Charakterystyka metody badawczej Mystery Shopping
................................ 25
2.2.2. Przeprowadzanie badania MS – case study
.................................................... 26
2.2.3.
Rola ankietera w badaniu Mystery Shopping
................................................ 32
2.3.
Rodzaje i techniki badania Mystery Shopping.................................................... 37
2.4.
Zakresy analiz przeprowadzanych metodą Mystery Shopping ......................... 39
2.5.
Zalety i wady przeprowadzania Mystery Shopping ........................................... 43
2.6.
Specyfika i przebieg badania Mystery Shopping ................................................ 46
2.7.
Aspekty etyczne i prawne w badaniach Mystery Shopping ............................... 48
3.
WPŁYW WYNIKÓW BADAŃ MYSTERY SHOPPING NA
BUDOWANIE SYSTEMU ZACHOWAŃ W ORGANIZACJI
52
3.1.
Jakość usług jako podstawa funkcjonowania na rynku ..................................... 53
3.2. Wykorzystanie wyników badań MS ..................................................................... 54
3.2.1. Postawy oraz umiejętności analityczne kierownictwa w kontekście wyników
badań MS
........................................................................................................... 55
3.2.2. Zachowania kadry kierowniczej w stosunku do badaczy
............................... 57
3.2.3. Osobiste podejście kierownictwa i pracowników do klienta
.......................... 58
3.3.
Wpływ wyników badań na relacje menadżerów z pracownikami..................... 62
3.3.1. Bariery systemu komunikacji w przedsiębiorstwie
........................................ 62
3.3.2. System motywowania pracowników na podstawie wyników badań
.............. 66
3.4. Umacnianie tożsamości organizacyjnej przy wykorzystaniu badań Mystery
Shopping ................................................................................................................. 68
5
Plik z chomika:
Piffony
Inne pliki z tego folderu:
organizational identity image and adaptive instability.pdf
(23788 KB)
social identity tehory and the organizaations.pdf
(12661 KB)
keeping an eye on the mirror image and identity in organizational adaptation.pdf
(11987 KB)
ACID test tosamođci.pdf
(7344 KB)
5675268.pdf
(7344 KB)
Inne foldery tego chomika:
Aplikacje teorii zakorzenienia
artykuły naukowe z zarządzania
Geografia ekonomiczna
ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE W SŁUŻBIE ZDROWIA
Sieci w organizacji
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin