Kiedy Paryż wrze - Paris When it Sizzles -1964 - CD1.txt

(40 KB) Pobierz
{1}{100}www.napiprojekt.pl - nowa jako�� napis�w.|Napisy zosta�y specjalnie dopasowane do Twojej wersji filmu.
{1416}{1496}Notatka do Paramount Pictures,
{1499}{1546}Hollywood, California,
{1549}{1628}od Alexander Meyerheim.|Temat - moja ostatnia produkcja.
{1632}{1746}Panowie, gdy siedzicie sobie wygodnie |w klimatyzowanych biurach
{1750}{1866}my tutaj... w okopach|robimy znakomite post�py.
{1870}{1939}Co do niepewno�ci odno�nie|scenariusza, rozwiewam je.
{1943}{1995}Rozmawia�em z autorem przebywaj�cym obecnie w Paris.
{1999}{2105}Zapewni� mnie, ze posiada juz|138 �wietne strony
{2110}{2230}kt�re juz s� przepisane na maszynie.|Planuj� go odwiedzi� w Paris w niedziel�.
{2241}{2302}Kropka. Akapit.
{2305}{2400}Panowie, sukces jest nieunikniony.
{2404}{2463}Alexander Meyerheim produkcja
{2467}{2535}oryginalnej opowie�ci oraz scenariusz |Richard Benson.
{2539}{2603}- Richard Benson?|- Znasz go, m�j anio�ku?
{2607}{2648}Czy go znam go?
{2927}{2998}Nienawidz� go! Richard Benson, iii tam!
{3013}{3094}Wygl�da na to, ze wiesz o nim |wi�cej niz ja.
{3098}{3158}W g�owie si� nie mie�ci,|ze tez jeszcze znajduje czas na pisanie.
{3162}{3244}Nieszcz�liwie, mia� on okazj�|pisa� dla mnie scenariusz.
{3248}{3280}Ostatnie 10 stron zosta�o znlezionych
{3284}{3358}p�ywaj�cych po Malibu,|w butelce w�dki.
{3398}{3463}Wy�lij kolejny telegram do Bensona.
{3468}{3548}Richard zapewni� mnie, ze dla zdrowego rozsadku|porzuci� picie.
{7797}{7838}Otwarte. Prosz� wej��.
{8043}{8117}- Tak?|- Mr Benson?
{8121}{8177}To pani� przys�ali z biura stenotypist�w?
{8182}{8218}Tak.
{8222}{8273}Je�li zamierzamy zyc ze sob� w harmonii|i szcz�ciu,
{8278}{8341}b�agam pani�, nigdy nie odpowiadaj| pytaniem na pytanie.
{8344}{8393}- Czy to jasne?|- A tak zrobi�am?
{8398}{8460}No i znowu, odpowiadanie pytaniem na pytanie.
{8464}{8525}Moje "tak" gdy otworzy�a pani drzwi by�o pytaniem,
{8530}{8569}takie nie wprost, oczywi�cie.
{8574}{8629}Zna pani r�znic� mi�dzy |zasugerowaniem a wnioskowaniem?
{8633}{8689}Czy to jest pytanie?
{8716}{8753}Tak.
{8758}{8797}Wi�c odpowiedzia� pan |pytaniem na moje pytanie.
{8802}{8871}Sugerowa� znaczy wskaza�|bez m�wienia otwarcie i bezpo�rednio,
{8875}{8939}wnioskowa� znaczy wymy�li�|na podstawie czego� znanego |lub przypuszczanego.
{8966}{9059}- Nazywam si� Gabrielle Simpson.|- Czy to ptak?
{9075}{9174}Powiedziano mi, ze praca zajmie kilka|dni. Nie mia�am go z kim zostawi�.
{9188}{9233}A wi�c, to jest tak. Biuro jest tu,
{9238}{9308}Ja mieszkam na g�rze,|balkon jest tam.
{9313}{9420}To groteskowe rzucaj�ce si� w oczy co�|to wieza Eiffela.
{9424}{9493}Przesun��em j� tam, zebym pamieta�|w jakim jestem mie�cie.
{9497}{9591}Je�li ci to przeszkadza,|kaz� j� odstawi�.
{9594}{9661}Ty mieszkasz tam.|To przyleg�y pok�j
{9666}{9734}kt�ry bez w�tpienia|ma z�owieszcze konotacje.
{9738}{9774}- Wcale nie...|- Je�li jednak tak to zwolnij pok�j.
{9778}{9839}Chcia�em zeby� zamieszka�a |w lokalu na dole
{9843}{9925}ale wszystko by�o pozajmowane.|Obchody dnia Bastille, sama wiesz.
{9929}{9986}W porz�dku. Kiedy� pracowa�am|dla ameryka�skiego pisarza
{9991}{10054}kt�ry pisa� kiedy by� w wannie.|Nic mnie nie zaskoczy.
{10058}{10125}Mozesz si� rozpakowa�. W wannie, m�wisz?
{10129}{10241}Tak. Da�am mu paczk� soli do k�pieli|i posz�o nam "p�ywaj�co"[co� jak �piewaj�co].
{10246}{10278}Rozumiem.
{10282}{10360}Czy to zasugerowa�o jako�,|ze ptak nazywa si� Richelieu?
{10364}{10434}To raczej wnioskowanie, tak s�dz�,|niz sugerowanie.
{10459}{10524}"P�ywaj�co".|Ciekawy zwrot.
{10621}{10702}Nazywasz kanarka Richelieu|bo chcesz mie� co� waznego?
{10714}{10755}Zabawne.
{10778}{10829}Nie, wcale nie.|Jednym z problem�w bycia
{10833}{10919}znanym mi�dzynarodowym umys�em,|kt�rym jestem. Wci�z trzeba si� stara�.
{10923}{10997}Nie mog� wyrazi� jak bardzo si�|ciesz� z tego zadania, Mr Benson.
{11002}{11077}Posiadanie okazji do pracy|ze scenarzyst� pana rangi.
{11080}{11157}Sama interesuj� si� kinem.|Na pewno si� duzo przy panu naucz�.
{11163}{11188}Dzi�kuj�.
{11191}{11283}Zesz�ego miesi�ca pracowa�am dla Roger Roussin|rezysera New Wave. Zna go pan?
{11288}{11334}Jestem kim� wi�cej niz jaki� |staruch z New Wave.
{11338}{11406}Bardzo ciekawy obraz powsta�|Bardzo avant-garde.
{11410}{11506}O ludziach, kt�rzy chodza na przyj�cia|i nie graj� tam w Scrabble.
{11509}{11585}{Y:i}Nazywa� si� "Nie zagramy juz w Scrabble"
{11610}{11663}Nast�pny b�dzie o dziewczynie,|kt�ra nie urz�dza sobie przyj�� urodzinowych -
{11667}{11716}{Y:i}"Nie zdmuchn� wi�cej �wieczek".
{11719}{11795}Roger wierzy, ze tym co wazne na ekranie|to to co si� tam nie dzieje.
{11799}{11855}Czy pana film ma juz tytu�?
{11859}{11891}Oczywi�cie.
{11934}{12002}{Y:i}"Dziewczyna, kt�ra ukrad�a|wiez� Eiffela"
{12005}{12098}{Y:i}"Dziewczyna, kt�ra ukrad�a|wiez� Eiffela". Brzmi fascynuj�co.
{12102}{12129}Tytu� jest symboliczny?
{12133}{12206}Ona tak na prawd� nie kradnie|wiezy Eiffela. Prawda?
{12263}{12311}O czym to b�dzie?
{12316}{12385}To co� sensacyjno-kryminalnego, erm, ...
{12389}{12453}..romantyczny melodramat.|Z duz� dawka komedii, oczywi�cie.
{12457}{12563}Z g��boko ukrytym|komentarzem o spo�ecze�stwie.
{12566}{12618}Oh. Wi�c, czy mog�abym zobaczyc|to co juz zosta�o napisane
{12622}{12698}mog�abym wtedy dostosowa�|wielko�� czcionki.
{12724}{12788}Strony, droga dziewczyno,|s� tutaj.
{12831}{12903}Produkcja Alexander Meyerheim.
{12907}{12969}{Y:i}"Dziewczyna, kt�ra ukrad�a|wiez� Eiffela"
{12972}{13056}Pomys�odawca i scenarzysta|Richard Benson.
{13060}{13123}Tutaj, na stronie lub dw�ch|opis interesuj�co sfilmowanych
{13128}{13189}umiejscowuj�cych uj��,|moze z helikoptera,
{13194}{13273}- ch�opak i dziewczyna si� poznaj�.|- Ale Mr Benson...
{13278}{13350}Teraz, po mi�ej pogaw�dce,
{13354}{13429}tzw. zapoznaj�cej,|w kt�rej jestem �wietny,
{13434}{13516}przeczuwamy nie�wiadome przyci�ganie|mi�dzy tymi dwoma lud�mi.
{13519}{13617}Znak dla widowni, ze zaczyna si�|nie�mia�a mi�o��.
{13622}{13673}A wtedy, konflikt!
{13678}{13767}Mozemy uzyc muzyki by ukaza�|jak bardzo s� przerazeni niebezpiecze�stwem
{13772}{13822}ca�ej sytuacji.
{13825}{13919}I teraz, ... nasz pierwszy zwrot akcji.
{13923}{14011}Widowni zapiera dech gdy u�wiadamiaj� sobie|jak zostali oszukani.
{14016}{14101}Rzeczy nie s� takie na jakie wygl�daj�.|Oj nie.
{14106}{14209}W�a�ciwie, ca�a sytuacja ca�kowicie|si� odwraca,
{14213}{14306}wprowadzaj�c|wielce pomys�owy
{14310}{14394}zwrot... na zwrocie akcji.
{14450}{14525}Zdumieni nag�� zmian�,
{14528}{14641}ch�opak i dziewcznya u�wiadamiaj� sobie |jak b��dnie si� b��dnie oceniali.
{14728}{14766}W tym momencie,
{14769}{14844}muzyka zmienia si� zn�w na z�owieszcz�.
{14848}{14969}Staj� si� �wiadomi niebezpiecze�stwa,|w kt�rym si� znale�li i zaczyna si� po�cig!
{14975}{15013}Zawrotna pr�dko��, dachowania,
{15019}{15113}d�ugie uj�cia malutkich postaci|goni�cych si� przez miasto.
{15119}{15223}Gdy nagle widzimy w opuszczonej alei,|usadowionego na kuble od �mieci,
{15228}{15279}liz�cego przemoczone futro,
{15284}{15334}najazd kamery, kota!
{15360}{15450}Teraz, gdy pod�zamy krok po kroku|do punktu kulminacyjnego,
{15454}{15492}wzmocnienie muzyki.
{15497}{15550}I wtedy, zupe�nie nie�wiadomi
{15553}{15629}ulewnego deszczu lej�cego |si� na nich,
{15634}{15734}bohaterowie szcz�liwie i czule|wpadaj� sobie w ramiona.
{15738}{15847}I gdy juz widownia pozera wzrokiem|t� wysublimowan� scen� mi�osn�,
{15850}{15941}dwie przecudowne i dobrze op�acane|g�owy zblizaj� si� do siebie
{15947}{16013}by spe�ni� si� nieunikniony i wznios�y |moment.
{16017}{16095}Fina�owy, poruszaj�cy ziemi�,
{16100}{16175}sprawiaj�cy ze film si� op�aca, wype�niaj�cy kina,
{16179}{16222}wyprzedaj�cy popcorn...
{16297}{16341}...poca�unek.
{16347}{16409}Wyciszenie. Koniec.
{16481}{16591}I to tyle. 138 stron. Po co d�uzsze?|P�niej musieliby�my go i tak skraca�.
{16603}{16654}- Mr Benson...|- Tak?
{16700}{16797}Ten scenariusz,|kiedy ma by� gotowy?
{16838}{16885}C�z, chwileczk�, dzisiaj jest pi�tek.
{16891}{16981}M�j przyjaciel i w tym wypadku opiekun|i producent Mr Alexander Meyerheim
{16984}{17066}przyjezdza do Paris z Cannes|o 10 w...
{17100}{17213}... niedzielny poranek.|Wychodzi na to, ze w obchody dnia Bastille.
{17217}{17291}Doskonale! 10:01 my wr�czymy mu|gotowy scenariusz
{17294}{17395}i wtedy p�jdziemy �wi�towa�. |Pi� champagne, ta�czy� na ulicach,
{17400}{17450}cokolwiek si� robi 14 lipca.
{17453}{17572}To bardzo mi�o, ale ja juz jestem um�wiona.|Wi�c nic pan jeszcze nie napisa�?
{17619}{17650}Masz randk�?
{17666}{17753}Wi�c ten ca�y film ma by� gotowy w dwa dni?
{17785}{17907}Miss Simpson, je�li to dla pani za duze wyzwanie|prosz� mi to powiedzie� juz teraz.
{17911}{17986}- Znajd� kogo� innego.|- Nie, nie to chcia�am powiedzie�.
{17991}{18078}Po prostu to raczej troch� nietypowe, prawda?
{18081}{18116}Nie dla mnie.
{18122}{18184}Jestem pewna, ze ca�y film |ma pan dobrze przemy�lany, tak?
{18188}{18225}Nie, nie mam.
{18275}{18316}To co pan robi�?
{18372}{18466}To co kazdy pe�nokrwisty |ameryka�ski scenarzysta
{18469}{18517}chcia�by lub powinien by� robi�
{18522}{18601}przez pierwsze 19 tygodnia z kawa�kiem jego zatrudnienia.
{18606}{18648}Narty wodne w St Tropez,
{18653}{18722}opalanie w Antibes,|uczenie si� greki.
{18738}{18766}Greki?
{18769}{18838}By�a tam ta gwiazda|z greckiego przemys�u filmowego
{18842}{18900}na fistiwalu w Cannes.
{18904}{18961}Potem oczywi�cie kilka tygodni|zapominania greki,
{18966}{19025}co wi�ze si� z duz�|ilo�ci� w�dki
{19031}{19086}oraz nieprzemy�lana wycieczka |do Madrid na walki byk�w,
{19091}{19170}co szcz�liwie, od kiedy nie mog�|znie�� widoku krwi,
{19175}{19222}przeniesiono do Seville.
{19226}{19314}Tygodnie 17 i 18 sp�dzi�em|w kasynie w Monte Carlo,
{19319}{19394}z nierozs�dn� nadziej� |wygrania wystarczaj�cej ilo�ci pieni�dzy
{19398}{19485}zeby wykupi� si� za $5,000-na-tydzie�,|plus wydatki, z kontraktu
{19489}{19578}mojego przyjaciela, ...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin