75 pomysłów na przygody.pdf
(
112 KB
)
Pobierz
Microsoft Word - 75 pomyslow na przygode
75 pomysłów na przygod
ħ
»don Chory
Oto prezentujemy Wam 75 pomysłów na przygod
ħ
do Neuroshimy autorstwa don Chorego.
Niektórym z Was mog
Ģ
si
ħ
wyda
ę
nieco sprzeczne z wizj
Ģ
autorów podstawki, jednak jako
Ň
e pomysłów jest naprawd
ħ
du
Ň
o, na pewno ka
Ň
dy leniwy MG znajdzie co
Ļ
dla siebie i
swojej dru
Ň
yny.
- Nathan Grawesh
75 pomysłów na przygod
ħ
do Neuroshimy
1.
W małym miasteczku panuje teraz tyrania i dyktatura, oczywi
Ļ
cie odk
Ģ
d pojawiła si
ħ
tam
Stalowa Policja. Miejscowy burmistrz został zamordowany przez funkcjonariuszy, a odziały
SP przeszukuj
Ģ
miasto zabijaj
Ģ
c ka
Ň
dego podejrzanego o kontakty z mutantami (lub ich
ukrywanie) oraz wszystkich którzy w jaki
Ļ
sposób podpadli SP. Wyj
Ļ
cia z miasteczka s
Ģ
zablokowane, nie mo
Ň
na wyj
Ļę
ani wej
Ļę
bez zgody. Czy BG uda si
ħ
wyp
ħ
dzi
ę
stalow
Ģ
policj
ħ
z miasteczka . . . (RT
ĦĘ
)
2.
Grupa mutantów z okolicy Kansas City szykuje si
ħ
do buntu przeciwko ludzko
Ļ
ci. Jest ich
całkiem sporo, maj
Ģ
bro
ı
i amunicj
ħ
oraz wozy. Chc
Ģ
zako
ı
czy
ę
spór jaki trwa mi
ħ
dzy nimi a
mieszka
ı
cami miasta. Chodzi o wykorzystywanie mutantów w kopalniach oraz jako
niewolników. Z ciał mutantów wytwarzało si
ħ
energi
ħ
w specjalnie stworzonym generatorze
(szalony naukowiec)... (STAL)
3.
BG spotykaj
Ģ
pielgrzymk
ħ
ludzi szukaj
Ģ
cych ziemi obiecanej. Wszyscy jej członkowie s
Ģ
przekonani o słuszno
Ļ
ci jej istnienia jednak BG którzy wracaj
Ģ
z tamtych okolic wiedz
Ģ
,
Ň
e to
jedynie jałowe pustkowia. Jak zachowaj
Ģ
si
ħ
gracze..? (RDZA)
4.
BG natrafiaj
Ģ
na
Ļ
lad starego bunkra. Wska
Ņ
niki sugeruj
Ģ
du
Ň
e nat
ħŇ
enie promieniowania
alfa (stosunkowo niegro
Ņ
ne ochroni ci
ħ
przed nim zwykłe ubranie). Okazuje si
ħ
,
Ň
e bunkier to
tak naprawd
ħ
zmy
Ļ
lna pułapka pewnej harpii. Gdy BG wejd
Ģ
do
Ļ
rodka zatrza
Ļ
nie si
ħ
wyj
Ļ
cie
i jedynym ratunkiem b
ħ
dzie dostanie si
ħ
do głównego komputera. Ucieczka przed Besti
Ģ
i
bł
Ģ
dzenie korytarzami pełnymi poprzednich ofiar wampira. (RT
ĦĘ
)
5.
BG dostaj
Ģ
zlecenie na przywiezienie z Los Angeles mikrochipu który ulepszy prac
ħ
tamtejszej elektrowni. Jednak w Los Angeles
Ň
ycie uległo całkowitej zmianie. Wła
Ļ
ciwie -
"nie
Ň
ycie". Okazuje si
ħ
,
Ň
e miasto to tak naprawd
ħ
Nekropolia. W wyniku promieniowania i
mutacji mieszka
ı
cy zamienili si
ħ
w Zombie. Zara
Ň
aj
Ģ
ka
Ň
dego kogo ugryz
Ģ
przemieniaj
Ģ
c go
w podobn
Ģ
istot
ħ
. Masakra rodem z "Resident Evil" (CHROM)
6.
BG natrafiaj
Ģ
w Teksaie na czarnoskórego, zakopanego po szyj
ħ
m
ħŇ
czyzn
ħ
w młodym
wieku. Mówi,
Ň
e urz
Ģ
dzili go tak Teksa
ı
czycy z pobliskiego miasteczka. Prosi BG o pomoc
w odzyskaniu honoru. Chce aby burmistrz miasteczka go przeprosił, w przeciwnym razie
wysadzi miasteczko (jest chemikiem). (RDZA)
7.
Gracz odnajduj
Ģ
zepsut
Ģ
(uszkodzenia wyrz
Ģ
dzone przez burz
ħ
piaskow
Ģ
) maszyn
ħ
Molocha - Paj
Ģ
ka. Wewn
Ģ
trz jego ciała znajduje si
ħ
kamera z zatrwa
Ň
aj
Ģ
cymi nagraniami. Co
b
ħ
dzie na kasecie ? . . . (ZALE
ņ
Y OD ZAWARTO
ĺ
CI TA
ĺ
MY)
8.
Gracze trafiaj
Ģ
na zagubionego człowieka. Chodzi w kółko i jest zrozpaczony. Cierpi na
Morbus Dexteri i aktualnie pami
ħ
ta tylko czasy przed wojn
Ģ
- skutek mieszania skutków
choroby z Tornado. (RDZA)
9.
Gracze trafiaj
Ģ
na kuriera z Vegas który postanowił złama
ę
nieco warunki umowy. Niestety
ko
ı
czy mu si
ħ
paliwo. Za pomoc BG w ucieczce przed pracodawc
Ģ
jest w stanie zapłaci
ę
du
Ň
o. Połow
ħ
skradzionego przez siebie Tornado (około 12 dawek). Oczywi
Ļ
cie Mafiozo z
Vegas nie b
ħ
dzie zachwycony gdy dowie si
ħ
,
Ň
e jego kurierowi pomagali BG. Wszystko
obserwuje wynaj
ħ
ci przez Mafioza tropiciel i zabójca. Maj
Ģ
za zadanie odbi
ę
towar i zabi
ę
zdrajc
ħ
i BG. (RT
ĦĘ
)
10.
Mistyczna przygoda z Indianami w tle. Chodzi o klan skorpiona i ich dziwnego szamana.
BG podró
Ň
uj
Ģ
akurat do jakiego
Ļ
miasta, maj
Ģ
jakie
Ļ
pilne czasowe zlecenie (niech termin si
ħ
ko
ı
czy) Po drodze spotykaj
Ģ
ów klan i szamana. Czyta on przyszło
Ļę
z ko
Ļ
ci i zwierz
ħ
cych
wn
ħ
trzno
Ļ
ci. Niech przepowie graczom jak
ĢĻ
mroczn
Ģ
przyszło
Ļę
, opowie histori
ħ
ze
szczegółami: jak to ich postacie wpadaj
Ģ
w zasadzk
ħ
maszyn Molocha i zostaj
Ģ
schwytani
przez łowców, u
Ļ
pieni i przewiezieni na północ. Nie zostawiaj jednak BG na pastw
ħ
losu –
niech maj
Ģ
wskazówki na temat taktyki walki maszyn. Tylko dzi
ħ
ki temu uda im si
ħ
prze
Ň
y
ę
.(STAL / RT
ĦĘ
)
11.
BG dostaj
Ģ
zlecenie. Chodzi o polowanie na Gangera, który zdradził swój gang i jego
członkowie najm
Ģ
BG do zlikwidowania zdrajcy. Oferuj
Ģ
zapłat
Ģ
w paliwie i broni.
(CHROM)
12.
Noc
Ģ
na pustyni samochód odmawia współpracy. Paskudnie si
ħ
składa,
Ň
e w pobli
Ň
u ma
legowisko Nocny Łowca lub jaki
Ļ
mutant. Cała noc za pan brat z schizmami i klasycznym
horrorowym surwiwalem. (RT
ĦĘ
)
13.
Gracze trafiaj
Ģ
na obozowisko mutantów. S
Ģ
oni przyja
Ņ
nie nastawieni. Zaoferuj
Ģ
graczom odpoczynek w wiosce. Przy okazji opowiedz
Ģ
, jak okrutnie traktuj
Ģ
ich ludzie.
Jednego dnia jaki
Ļ
mutant umrze z powodu choroby, bo noc
Ģ
leki ukradli ludzie z miasteczka
nieopodal.
ņ
ywno
Ļę
si
ħ
ko
ı
czy, podobnie jak woda. Nie maj
Ģ
broni. Bardzo chcieli by
zamieszka
ę
w mie
Ļ
cie ludzi, ale ci witaj
Ģ
ich salw
Ģ
z broni maszynowej... (RDZA)
14.
BG znajd
Ģ
przy zwłokach na pustyni aparat. Zawiera on zdj
ħ
cia z frontu. Zatrwa
Ň
aj
Ģ
cy
reporta
Ň
o nierównej walce człowieka z maszyn
Ģ
miał trafi
ę
do lokalnej gazety (miasto
oddalone o 300km) co zrobi
Ģ
BG z tym fantem. Pomog
Ģ
na froncie, zostawi
Ģ
wszystko, czy
zanios
Ģ
reporta
Ň
do miasta. (RDZA)
15.
Gracze znajduj
Ģ
na pustyni rozbity samolot pasa
Ň
erski. Sporo tam
Ļ
rednio przydatnych
przedmiotów, za to wiele z nich przypomina o
Ļ
wiecie sprzed wojny. Ka
Ň
dy trup to inna
historia, mo
Ň
e BG zechc
Ģ
j
Ģ
pozna
ę
. Mo
Ň
e pochowaj
Ģ
ofiary wypadku. Du
Ň
o psychologii i
refleksji nad sensem
Ň
ycia. BG znajd
Ģ
zdj
ħ
cia, zapisane smsy w komórkach, korespondencj
ħ
etc. (RDZA)
16.
Gracze natrafiaj
Ģ
na najnowszy wymysł Molocha - samochód pułapka. Jest tak
skonstruowany,
Ň
e wygl
Ģ
da jak
Ļ
wietne autko i tylko bra
ę
i nie gada
ę
ale gdy si
ħ
go odpali,
zamykaj
Ģ
si
ħ
drzwi i okna a on sam rusza na północ. Nie mo
Ň
na nim kierowa
ę
. Trzeba
wymy
Ļ
li
ę
jak si
ħ
wydosta
ę
. (RT
ĦĘ
)
17.
Gracze trafiaj
Ģ
na zabójc
ħ
maszyn. Ten pyta si
ħ
, czy nie maj
Ģ
ochoty zapolowa
ę
na
grubego zwierza. Chodzi o Obro
ı
c
ħ
. Podobno pilnuje małego składziku amunicji dla
zbli
Ň
aj
Ģ
cego si
ħ
Mobsprz
ħ
tu. Podział łupów po połowie. (CHROM)
18.
Gracze odnajduj
Ģ
porzucony samochód. W
Ļ
rodku znajduje si
ħ
dziecko w wieku mo
Ň
e 5
lat. Pieszczotliwie
Ļ
ciska swojego pluszowego misia głaszcz
Ģ
c włosy swojej matki, która
zmarła na zwapnienie płuc. Ojciec próbował jako
Ļ
ratowa
ę
syna zostawił wszystko co miał w
samochodzie (zepsuty) i ruszył szuka
ę
pomocy. Niestety zabił go jaki
Ļ
mutant. Co gracze
zrobi
Ģ
z 5 letnim Frankiem ? . . . (RDZA)
19.
Gracze trafiaj
Ģ
na Zakr
ħ
conego Marka z 382 strony podr
ħ
cznika. (RT
ĦĘ
)
20.
Gracze trafiaj
Ģ
do ruin miasta które jest w rzeczywisto
Ļ
ci wielkim legowiskiem
Technomorw. (RTE
Ę
/ CHROM)
21.
Gracze znajduj
Ģ
jakie
Ļ
mikrochipy lub inny sprz
ħ
t elektroniczny (z niewielkim
nadajnikiem radiowym o niewielkiej mocy) przy zniszczonej maszynie Molocha. Moloch
jednak bardzo ich potrzebuje i nie popu
Ļ
ci BG póki ich nie odzyska. Najpierw wy
Ļ
le paj
Ģ
ki
do odnalezienia pozycji BG a nast
ħ
pnie łowców aby odebrali technologi
ħ
. Je
Ň
eli BG porzuc
Ģ
mikrochipy Moloch da im spokój, je
Ļ
li nie b
ħ
dzie ich
Ļ
cigał do a
Ň
złapie. Mikrochipy
uzdatniaj
Ģ
prac
ħ
wszelkich komputerów zwi
ħ
kszaj
Ģ
ich wydajno
Ļę
o jakie
Ļ
20%, drogocenny
sprz
ħ
t. By
ę
mo
Ň
e nowy wła
Ļ
ciciel (o ile BG sprzedadz
Ģ
mikrochipy) mo
Ň
e sam sta
ę
si
ħ
ofiar
Ģ
łowców. (RT
ĦĘ
)
22.
Stada zmutowanych ptaków ruszaj
Ģ
na
Ň
er. BG przeszukuj
Ģ
akurat jakie
Ļ
zrujnowane
miasto. B
ħ
d
Ģ
musieli si
ħ
przed nimi ukrywa
ę
, dosta
ę
do samochodu i uciec w przeciwnym
razie zostan
Ģ
po
Ň
arci
Ň
ywcem przez zmutowane kruki. (RT
ĦĘ
)
23.
Podobno w jaskini oddalonej kilka kilometrów o Denver jest skład paliwa (kilkana
Ļ
cie
beczek). Sporo ludzi wyruszyło to sprawdzi
ę
, ale niestety nikt nie wrócił z wyprawy. Prawda
jest taka,
Ň
e padli ofiar
Ģ
gigantycznego paj
Ģ
ka i jego młodych (skurczybyki wielko
Ļ
ci płyty
adapterowej, jest ich około 4). Mo
Ň
na spróbowa
ę
odbi
ę
paliwo z ponurej paj
ħ
czej jamy.
(RT
ĦĘ
)
24.
Z niewiadomych przyczyn miasto które odwiedzili BG nawiedzaj
Ģ
maszyny Molocha.
Mobilizuj
Ģ
si
ħ
wszyscy mieszka
ı
cy by stawi
ę
czoła nadchodz
Ģ
cej bestii. Podobno wysłała
spory odział na miasto. Czy BG pomog
Ģ
mieszka
ı
com i stawi
Ģ
czoło maszynom Molocha?
Okrucie
ı
stwo maszyny,
Ļ
mier
ę
niewinnych, toksyczny gaz, płacz
Ģ
ce dzieci, wybuchy i
strzały karabinów. (RT
ĦĘ
, STAL, RDZA)
25.
Grupa naukowców próbuje nawi
Ģ
za
ę
kontakt z Orbitalem. BG s
Ģ
proszeni o zdobycie
kilku istotnych cz
ħĻ
ci do budowy nadajnika. W ko
ı
cu dochodzi do poł
Ģ
czenia, które usłysz
Ģ
całe Stany... (RDZA)
26.
Na graczy napadaj
Ģ
Hell Angeles, którzy akurat grasuj
Ģ
w okolicy. Zatrzymuj
Ģ
ich jako
niewolników i sprzedaj
Ģ
na arenie w Vegas. Niech poznaj
Ģ
Ň
ycie postapokaliptycznego
gladiatora. Czy zd
ĢŇĢ
uciec nim 'menad
Ň
er' wystawi ich do walki przeciwko sobie? (RT
ĦĘ
/
RDZA)
27.
BG spotykaj
Ģ
oddział młodych
Ň
ołnierzy w jeepie. Jad
Ģ
na północ walczy
ę
z Molochem.
Pytaj
Ģ
BG czy nie przył
Ģ
cz
Ģ
si
ħ
do wyprawy. To ochotnicy, nikt nie zmuszał ich do walki
chc
Ģ
pomóc budowa
ę
nowy
Ļ
wiat i walczy
ę
z Molochem. Przedstawi
Ģ
BG swoje argumenty i
b
ħ
d
Ģ
wyrzuca
ę
im niech
ħę
do podj
ħ
cia walki. Mo
Ň
e jednak BG si
ħ
zgodz
Ģ
..? (STAL / RDZA)
28.
Gracze napotykaj
Ģ
na swojej drodze czarn
Ģ
chmur
ħ
- Tornado. Zapadaj
Ģ
w długi wspólny
sen. Niech to b
ħ
dzie miła sesja pełna zabawy i rado
Ļ
ci. Dopóki nie sko
ı
czy si
ħ
sen po którym
nadejdzie rzeczywisto
Ļę
... (CHROM, potem RDZA)
29.
Posterunek buduje bomb
ħ
elektronow
Ģ
(niszcz
Ģ
c
Ģ
systemy elektroniczne), która ma na
celu wył
Ģ
czenie cz
ħĻ
ci Molocha z gry. Jednak bestia dowiedziała si
ħ
o planach ludzi.
Rozpoczyna si
ħ
walka z czasem, kto b
ħ
dzie pierwszy? Posterunek i ich bomba czy armie
Molocha które rusz
Ģ
na otwarty bój? (RDZA, STAL, RT
ĦĘ
) lub (CHROM)
30.
Moloch stworzył ras
ħ
bardzo inteligentnych mutantów i uzbroił ich. Teraz wysyła swoje
niezliczone odziały na front przy wsparciu maszyn. Mówi si
ħ
,
Ň
e mutanty mo
Ň
na przeci
Ģ
gn
Ģę
na stron
ħ
ludzi, jednak trzeba im da
ę
dowód na to,
Ň
e ludzko
Ļę
jest warta wi
ħ
cej ni
Ň
Moloch.
Mo
Ň
na to zrobi
ę
w bitwie pod Mineapolis gdzie nie b
ħ
dzie maszyn Molocha - tylko mutki.
Niech na ambasadorów ludzko
Ļ
ci zostan
Ģ
'wybrani' BG. (RDZA i STAL)
31.
Gracze zostaj
Ģ
uk
Ģ
szeni przez t
ħ
czow
Ģ
Ň
mij
ħ
. Wizja po uk
Ģ
szeniu przenosi ich do
autobusu wi
ħŅ
niów skazanych na kar
ħ
Ļ
mierci i wiezionych wła
Ļ
nie na wykonanie wyroku.
Je
Ň
eli zgin
Ģ
tu, zgin
Ģ
w naprawd
ħ
. Niech lepiej kombinuj
Ģ
jak si
ħ
z tego wydosta
ę
. (RT
ĦĘ
)
32.
Gracze w ruinach miasta znajduj
Ģ
budk
ħ
telefoniczn
Ģ
, zwisaj
Ģ
ca słuchawka zdaje si
ħ
wydawa
ę
jakie
Ļ
odgłosy. Okazuje si
ħ
,
Ň
e po drugiej stronie siedzi kole
Ļ
z Europy. Powie,
Ň
e
jest naukowcem i próbuje zbada
ę
czy w stanach jest jeszcze
Ň
ycie dzwoni
Ģ
c pod losowe
numery. Poprosi BG aby mu opowiedzieli jak jest w Stanach (To jak wygl
Ģ
da Europa zale
Ň
y
od MG). Tylko pytanie - sk
Ģ
d w telefonicznej budce pr
Ģ
d..? (RDZA)
33.
W mie
Ļ
cie BG znajduj
Ģ
szkoł
ħ
. Mnóstwo przedmiotów zachowało si
ħ
w dobrym stanie
przypominaj
Ģ
c czasy sprzed wojny. Okazuje si
ħ
,
Ň
e prawa do szkoły ro
Ļ
ci sobie pewien
Szczur (profesja). Jest ju
Ň
dosy
ę
stary, kiedy
Ļ
był tu nauczycielem. Opowie graczom jak tu
bywało przed wojn
Ģ
, b
ħ
dzie t
ħ
sknił do nauczania i bardzo b
ħ
dzie chciał zabra
ę
si
ħ
z BG
przynajmniej do nast
ħ
pnego miasta. (RDZA)
34.
W jednej z kopalni w FA gin
Ģ
górnicy. BG s
Ģ
proszeni o zbadanie sprawy. Okazuje si
ħ
,
Ň
e
sprawc
Ģ
jest nieznany potwór którego przez przypadek obudzono. Urz
Ģ
dza sobie polowanie
na górników. Spotkanie z nim to ci
ħŇ
ka potyczka, gdy
Ň
kopalnie to jego dom. (RT
ĦĘ
)
35.
BG docieraj
Ģ
do miasta, gdzie spotykaj
Ģ
si
ħ
narkomani zarzywaj
Ģ
cy tornado.
Ę
paj
Ģ
bardzo du
Ň
o. Niech opowiedz
Ģ
BG o wszystkich swoich snach i kilku nowinkach dotycz
Ģ
cych
tornado. Maj
Ģ
naprawd
ħ
wzruszaj
Ģ
ce historie. Nast
ħ
pnie zaprosz
Ģ
BG do wspólnej podró
Ň
y
pełnej dobrej zabawy. (RDZA)
36.
BG trafiaj
Ģ
na rannego mutanta, obok le
ŇĢ
zwłoki ludzi. Kto zaatakował - ludzie czy
mutant ? Co zrobi
Ģ
BG ? Mutek ma ran
ħ
krytyczn
Ģ
. B
ħ
dzie błagał o pomoc, czy BG ulegn
Ģ
jego pro
Ļ
bom? A mo
Ň
e chce wci
Ģ
gn
Ģę
BG w pułapk
ħ
..? (RDZA)
37.
Zadanie jest proste. Miasteczko na południu opanowały mutanty co nie podoba si
ħ
Teksa
ı
czykom. Jest ich zbyt wielu aby walczy
ę
otwarcie. Ale mo
Ň
na podło
Ň
y
ę
im "mały"
ładunek C4. To "troch
ħ
" uszczupli ich siły i pozwoli na widowiskowe przej
ħ
cie miasta. Ale
co je
Ļ
li oka
Ň
e si
ħ
,
Ň
e mutanci tam nie chc
Ģ
wcale walki. Ledwo
Ň
yj
Ģ
, lecz
Ģ
chorych i rannych,
poluj
Ģ
na szczury, przeszukuj
Ģ
gruzy.
ņ
yj
Ģ
resztkami sił ale i tak znale
Ņ
li nieco leków i
Ň
ywno
Ļ
ci
Ň
eby wzi
Ģę
pod swoje skrzydła dawnych mieszka
ı
ców miasta. Tylko czy Teksas w
to uwierzy..? (CHROM lub RDZA)
38.
Zim
Ģ
w Salt Lake City wybucha wojna domowa na tle religijnym (co
Ļ
jak w
przedwojennej Irlandii). Ludzie morduj
Ģ
si
ħ
nawzajem w imi
ħ
Boga lub czegokolwiek
innego. Mówi si
ħ
,
Ň
e nic ju
Ň
nie pomo
Ň
e miastu, a atmosfera jest gorsza ni
Ň
na froncie
przypomina nieco Stalingrad. By
ę
mo
Ň
e gracze opowiedz
Ģ
si
ħ
po które
Ļ
ze stron stawk
Ģ
jest
sporo gambli do odbicia z r
Ģ
k heretyków, du
Ň
o broni i amunicji. Łatwo ubi
ę
interes na lekach
i
Ň
ywno
Ļ
ci.. A by
ę
mo
Ň
e gracze zostan
Ģ
wł
Ģ
czeni do oddziału pokojowych sił NY które maj
Ģ
zako
ı
czy
ę
walki... (RT
ĦĘ
/ RDZA / STAL).
39.
Moloch postanowił wykorzysta
ę
do walki z lud
Ņ
mi lotnictwo i zasypuje najwi
ħ
ksze
miasta bombami podczas nalotów dywanowych. Jego lotnisko znajduje si
ħ
jednak tu
Ň
przy
granicy. Wszystkie siły NY i Posterunku mobilizuj
Ģ
si
ħ
do wielkiego ataku na lotnisko bestii.
To jest jednak niesamowicie silnie chronione. Mo
Ň
e BG doł
Ģ
cz
Ģ
do oddziałów wojska
(STAL) lub znajd
Ģ
si
ħ
w bombardowanym i atakowanym przez mutantów i maszyny mie
Ļ
cie
(STAL i RDZA)
40.
Mutanci przej
ħ
li Chicago i trzymaj
Ģ
pod okupacj
Ģ
wszystkich jego mieszka
ı
ców.
Obywatele planuj
Ģ
powstanie a NY zgodził si
ħ
im pomóc. Czy dotrzyma danego słowa? BG
s
Ģ
w
Ļ
ród powsta
ı
ców (RDZA i RT
ĦĘ
) lub id
Ģ
na pomoc razem z oddziałami NY (STAL)
41.
Mutanci - terrory
Ļ
ci, porywaj
Ģ
Paula Colinsa (prezydenta NY) i podkładaj
Ģ
du
Ň
y ładunek
wybuchowy w mie
Ļ
cie (nikt nie wie gdzie ale chodzi o szkoł
ħ
). Poza tym przej
ħ
li kino i
wszystkich którzy byli w
Ļ
rodku jako zakładników
ŇĢ
daj
Ģ
c kapitulacji miasta, zło
Ň
enia broni i
oddania władzy w r
ħ
ce terrorystów i rasy mutantów. BG zostan
Ģ
poproszeni o pomoc. Trzeba
znale
Ņę
i rozbroi
ę
ładunek wybuchowy, odbi
ę
kino i uratowa
ę
zakładników. Nast
ħ
pnie
znale
Ņę
baz
ħ
mutantów i uratowa
ę
Paula. Wojsko i policja NY pomog
Ģ
BG. (STAL)
42.
Miami chc
Ģ
si
ħ
przekona
ę
jak wygl
Ģ
da reszta
Ļ
wiata szykuje ekspedycj
ħ
naukowców i
Ň
ołnierzy do Europy i Afryki. Je
Ļ
li BG zechc
Ģ
mog
Ģ
wyruszy
ę
z nimi. (Styl zale
Ň
y od MG)
43.
Moloch rozpoczyna szerok
Ģ
ofensyw
ħ
na południe. Sko
ı
czyły si
ħ
podchody teraz to
otwarta wojna pozycyjna. Moloch
Ļ
le wszystko co ma zdobywaj
Ģ
c coraz to nowe ziemie,
pomagaj
Ģ
mu w tym mutanci. Sko
ı
czyło si
ħ
beztroskie
Ň
ycie. Teraz ka
Ň
dy chocia
Ň
by nie
chciał staje si
ħ
Ň
ołnierzem. (STAL i RDZA)
44.
BG na swojej drodze spotykaj
Ģ
psychicznie chorego człowieka. Kiedy
Ļ
był łowc
Ģ
maszyn,
teraz ma schizofrenie i wsz
ħ
dzie widzi siły Molocha. Opowiada graczom sk
Ģ
d bierze si
ħ
strach. Niech BG te
Ň
go odczuj
Ģ
. Maj
Ģ
si
ħ
dowiedzie
ę
o tylu okrucie
ı
stwach na jakie sta
ę
Molocha,
Ň
eby zachowywali si
ħ
podobnie do naszego łowcy (RT
ĦĘ
, RDZA)
45.
Huragan przechodzi przez tereny Neod
Ň
ungli roznosz
Ģ
c zarodniki ro
Ļ
lin po okolicy,
głównie Teksasu i Hegemoni. BG mog
Ģ
zosta
ę
wynaj
ħ
ci do tzw. Ekipy sprz
Ģ
taj
Ģ
cej ludo
Ň
erne ro
Ļ
linki i truj
Ģ
ce kwiatki. Znajdzie si
ħ
te
Ň
grupa mutantów którzy b
ħ
d
Ģ
chcieli obroni
ę
swoje "
Ļ
wi
ħ
te ogrody".(CHROM)
Plik z chomika:
Vickay
Inne pliki z tego folderu:
10 pomysłów na przygody.pdf
(44 KB)
75 pomysłów na przygody.pdf
(112 KB)
Błękitne Krzyże.pdf
(14112 KB)
Bohater do sześcianu.PDF
(30487 KB)
Ekran MG.pdf
(27 KB)
Inne foldery tego chomika:
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin