75 pomysłów na przygody.pdf

(112 KB) Pobierz
Microsoft Word - 75 pomyslow na przygode
75 pomysłów na przygod ħ
»don Chory
Oto prezentujemy Wam 75 pomysłów na przygod ħ do Neuroshimy autorstwa don Chorego.
Niektórym z Was mog Ģ si ħ wyda ę nieco sprzeczne z wizj Ģ autorów podstawki, jednak jako
Ň e pomysłów jest naprawd ħ du Ň o, na pewno ka Ň dy leniwy MG znajdzie co Ļ dla siebie i
swojej dru Ň yny. - Nathan Grawesh
75 pomysłów na przygod ħ do Neuroshimy
1. W małym miasteczku panuje teraz tyrania i dyktatura, oczywi Ļ cie odk Ģ d pojawiła si ħ tam
Stalowa Policja. Miejscowy burmistrz został zamordowany przez funkcjonariuszy, a odziały
SP przeszukuj Ģ miasto zabijaj Ģ c ka Ň dego podejrzanego o kontakty z mutantami (lub ich
ukrywanie) oraz wszystkich którzy w jaki Ļ sposób podpadli SP. Wyj Ļ cia z miasteczka s Ģ
zablokowane, nie mo Ň na wyj Ļę ani wej Ļę bez zgody. Czy BG uda si ħ
wyp ħ dzi ę stalow Ģ policj ħ z miasteczka . . . (RT ĦĘ )
2. Grupa mutantów z okolicy Kansas City szykuje si ħ do buntu przeciwko ludzko Ļ ci. Jest ich
całkiem sporo, maj Ģ bro ı i amunicj ħ oraz wozy. Chc Ģ zako ı czy ę spór jaki trwa mi ħ dzy nimi a
mieszka ı cami miasta. Chodzi o wykorzystywanie mutantów w kopalniach oraz jako
niewolników. Z ciał mutantów wytwarzało si ħ energi ħ w specjalnie stworzonym generatorze
(szalony naukowiec)... (STAL)
3. BG spotykaj Ģ pielgrzymk ħ ludzi szukaj Ģ cych ziemi obiecanej. Wszyscy jej członkowie s Ģ
przekonani o słuszno Ļ ci jej istnienia jednak BG którzy wracaj Ģ z tamtych okolic wiedz Ģ , Ň e to
jedynie jałowe pustkowia. Jak zachowaj Ģ si ħ gracze..? (RDZA)
4. BG natrafiaj Ģ na Ļ lad starego bunkra. Wska Ņ niki sugeruj Ģ du Ň e nat ħŇ enie promieniowania
alfa (stosunkowo niegro Ņ ne ochroni ci ħ przed nim zwykłe ubranie). Okazuje si ħ , Ň e bunkier to
tak naprawd ħ zmy Ļ lna pułapka pewnej harpii. Gdy BG wejd Ģ do Ļ rodka zatrza Ļ nie si ħ wyj Ļ cie
i jedynym ratunkiem b ħ dzie dostanie si ħ do głównego komputera. Ucieczka przed Besti Ģ i
Ģ dzenie korytarzami pełnymi poprzednich ofiar wampira. (RT ĦĘ )
5. BG dostaj Ģ zlecenie na przywiezienie z Los Angeles mikrochipu który ulepszy prac ħ
tamtejszej elektrowni. Jednak w Los Angeles Ň ycie uległo całkowitej zmianie. Wła Ļ ciwie -
"nie Ň ycie". Okazuje si ħ , Ň e miasto to tak naprawd ħ Nekropolia. W wyniku promieniowania i
mutacji mieszka ı cy zamienili si ħ w Zombie. Zara Ň aj Ģ ka Ň dego kogo ugryz Ģ przemieniaj Ģ c go
w podobn Ģ istot ħ . Masakra rodem z "Resident Evil" (CHROM)
6. BG natrafiaj Ģ w Teksaie na czarnoskórego, zakopanego po szyj ħ m ħŇ czyzn ħ w młodym
wieku. Mówi, Ň e urz Ģ dzili go tak Teksa ı czycy z pobliskiego miasteczka. Prosi BG o pomoc
w odzyskaniu honoru. Chce aby burmistrz miasteczka go przeprosił, w przeciwnym razie
wysadzi miasteczko (jest chemikiem). (RDZA)
7. Gracz odnajduj Ģ zepsut Ģ (uszkodzenia wyrz Ģ dzone przez burz ħ piaskow Ģ ) maszyn ħ
Molocha - Paj Ģ ka. Wewn Ģ trz jego ciała znajduje si ħ kamera z zatrwa Ň aj Ģ cymi nagraniami. Co
b ħ dzie na kasecie ? . . . (ZALE ņ Y OD ZAWARTO ĺ CI TA ĺ MY)
8. Gracze trafiaj Ģ na zagubionego człowieka. Chodzi w kółko i jest zrozpaczony. Cierpi na
Morbus Dexteri i aktualnie pami ħ ta tylko czasy przed wojn Ģ - skutek mieszania skutków
choroby z Tornado. (RDZA)
9. Gracze trafiaj Ģ na kuriera z Vegas który postanowił złama ę nieco warunki umowy. Niestety
ko ı czy mu si ħ paliwo. Za pomoc BG w ucieczce przed pracodawc Ģ jest w stanie zapłaci ę
du Ň o. Połow ħ skradzionego przez siebie Tornado (około 12 dawek). Oczywi Ļ cie Mafiozo z
Vegas nie b ħ dzie zachwycony gdy dowie si ħ , Ň e jego kurierowi pomagali BG. Wszystko
obserwuje wynaj ħ ci przez Mafioza tropiciel i zabójca. Maj Ģ za zadanie odbi ę towar i zabi ę
zdrajc ħ i BG. (RT ĦĘ )
10. Mistyczna przygoda z Indianami w tle. Chodzi o klan skorpiona i ich dziwnego szamana.
BG podró Ň uj Ģ akurat do jakiego Ļ miasta, maj Ģ jakie Ļ pilne czasowe zlecenie (niech termin si ħ
ko ı czy) Po drodze spotykaj Ģ ów klan i szamana. Czyta on przyszło Ļę z ko Ļ ci i zwierz ħ cych
wn ħ trzno Ļ ci. Niech przepowie graczom jak ĢĻ mroczn Ģ przyszło Ļę , opowie histori ħ ze
szczegółami: jak to ich postacie wpadaj Ģ w zasadzk ħ maszyn Molocha i zostaj Ģ schwytani
przez łowców, u Ļ pieni i przewiezieni na północ. Nie zostawiaj jednak BG na pastw ħ losu –
niech maj Ģ wskazówki na temat taktyki walki maszyn. Tylko dzi ħ ki temu uda im si ħ
prze Ň y ę .(STAL / RT ĦĘ )
11. BG dostaj Ģ zlecenie. Chodzi o polowanie na Gangera, który zdradził swój gang i jego
członkowie najm Ģ BG do zlikwidowania zdrajcy. Oferuj Ģ zapłat Ģ w paliwie i broni.
(CHROM)
12. Noc Ģ na pustyni samochód odmawia współpracy. Paskudnie si ħ składa, Ň e w pobli Ň u ma
legowisko Nocny Łowca lub jaki Ļ mutant. Cała noc za pan brat z schizmami i klasycznym
horrorowym surwiwalem. (RT ĦĘ )
13. Gracze trafiaj Ģ na obozowisko mutantów. S Ģ oni przyja Ņ nie nastawieni. Zaoferuj Ģ
graczom odpoczynek w wiosce. Przy okazji opowiedz Ģ , jak okrutnie traktuj Ģ ich ludzie.
Jednego dnia jaki Ļ mutant umrze z powodu choroby, bo noc Ģ leki ukradli ludzie z miasteczka
nieopodal. ņ ywno Ļę si ħ ko ı czy, podobnie jak woda. Nie maj Ģ broni. Bardzo chcieli by
zamieszka ę w mie Ļ cie ludzi, ale ci witaj Ģ ich salw Ģ z broni maszynowej... (RDZA)
14. BG znajd Ģ przy zwłokach na pustyni aparat. Zawiera on zdj ħ cia z frontu. Zatrwa Ň aj Ģ cy
reporta Ň o nierównej walce człowieka z maszyn Ģ miał trafi ę do lokalnej gazety (miasto
oddalone o 300km) co zrobi Ģ BG z tym fantem. Pomog Ģ na froncie, zostawi Ģ wszystko, czy
zanios Ģ reporta Ň do miasta. (RDZA)
15. Gracze znajduj Ģ na pustyni rozbity samolot pasa Ň erski. Sporo tam Ļ rednio przydatnych
przedmiotów, za to wiele z nich przypomina o Ļ wiecie sprzed wojny. Ka Ň dy trup to inna
historia, mo Ň e BG zechc Ģ j Ģ pozna ę . Mo Ň e pochowaj Ģ ofiary wypadku. Du Ň o psychologii i
refleksji nad sensem Ň ycia. BG znajd Ģ zdj ħ cia, zapisane smsy w komórkach, korespondencj ħ
etc. (RDZA)
16. Gracze natrafiaj Ģ na najnowszy wymysł Molocha - samochód pułapka. Jest tak
skonstruowany, Ň e wygl Ģ da jak Ļ wietne autko i tylko bra ę i nie gada ę ale gdy si ħ go odpali,
zamykaj Ģ si ħ drzwi i okna a on sam rusza na północ. Nie mo Ň na nim kierowa ę . Trzeba
wymy Ļ li ę jak si ħ wydosta ę . (RT ĦĘ )
17. Gracze trafiaj Ģ na zabójc ħ maszyn. Ten pyta si ħ , czy nie maj Ģ ochoty zapolowa ę na
grubego zwierza. Chodzi o Obro ı c ħ . Podobno pilnuje małego składziku amunicji dla
zbli Ň aj Ģ cego si ħ Mobsprz ħ tu. Podział łupów po połowie. (CHROM)
18. Gracze odnajduj Ģ porzucony samochód. W Ļ rodku znajduje si ħ dziecko w wieku mo Ň e 5
lat. Pieszczotliwie Ļ ciska swojego pluszowego misia głaszcz Ģ c włosy swojej matki, która
zmarła na zwapnienie płuc. Ojciec próbował jako Ļ ratowa ę syna zostawił wszystko co miał w
samochodzie (zepsuty) i ruszył szuka ę pomocy. Niestety zabił go jaki Ļ mutant. Co gracze
zrobi Ģ z 5 letnim Frankiem ? . . . (RDZA)
19. Gracze trafiaj Ģ na Zakr ħ conego Marka z 382 strony podr ħ cznika. (RT ĦĘ )
20. Gracze trafiaj Ģ do ruin miasta które jest w rzeczywisto Ļ ci wielkim legowiskiem
Technomorw. (RTE Ę / CHROM)
21. Gracze znajduj Ģ jakie Ļ mikrochipy lub inny sprz ħ t elektroniczny (z niewielkim
nadajnikiem radiowym o niewielkiej mocy) przy zniszczonej maszynie Molocha. Moloch
jednak bardzo ich potrzebuje i nie popu Ļ ci BG póki ich nie odzyska. Najpierw wy Ļ le paj Ģ ki
do odnalezienia pozycji BG a nast ħ pnie łowców aby odebrali technologi ħ . Je Ň eli BG porzuc Ģ
mikrochipy Moloch da im spokój, je Ļ li nie b ħ dzie ich Ļ cigał do a Ň złapie. Mikrochipy
uzdatniaj Ģ prac ħ wszelkich komputerów zwi ħ kszaj Ģ ich wydajno Ļę o jakie Ļ 20%, drogocenny
sprz ħ t. By ę mo Ň e nowy wła Ļ ciciel (o ile BG sprzedadz Ģ mikrochipy) mo Ň e sam sta ę si ħ ofiar Ģ
łowców. (RT ĦĘ )
22. Stada zmutowanych ptaków ruszaj Ģ na Ň er. BG przeszukuj Ģ akurat jakie Ļ zrujnowane
miasto. B ħ d Ģ musieli si ħ przed nimi ukrywa ę , dosta ę do samochodu i uciec w przeciwnym
razie zostan Ģ po Ň arci Ň ywcem przez zmutowane kruki. (RT ĦĘ )
23. Podobno w jaskini oddalonej kilka kilometrów o Denver jest skład paliwa (kilkana Ļ cie
beczek). Sporo ludzi wyruszyło to sprawdzi ę , ale niestety nikt nie wrócił z wyprawy. Prawda
jest taka, Ň e padli ofiar Ģ gigantycznego paj Ģ ka i jego młodych (skurczybyki wielko Ļ ci płyty
adapterowej, jest ich około 4). Mo Ň na spróbowa ę odbi ę paliwo z ponurej paj ħ czej jamy.
(RT ĦĘ )
24. Z niewiadomych przyczyn miasto które odwiedzili BG nawiedzaj Ģ maszyny Molocha.
Mobilizuj Ģ si ħ wszyscy mieszka ı cy by stawi ę czoła nadchodz Ģ cej bestii. Podobno wysłała
spory odział na miasto. Czy BG pomog Ģ mieszka ı com i stawi Ģ czoło maszynom Molocha?
Okrucie ı stwo maszyny, Ļ mier ę niewinnych, toksyczny gaz, płacz Ģ ce dzieci, wybuchy i
strzały karabinów. (RT ĦĘ , STAL, RDZA)
25. Grupa naukowców próbuje nawi Ģ za ę kontakt z Orbitalem. BG s Ģ proszeni o zdobycie
kilku istotnych cz ħĻ ci do budowy nadajnika. W ko ı cu dochodzi do poł Ģ czenia, które usłysz Ģ
całe Stany... (RDZA)
26. Na graczy napadaj Ģ Hell Angeles, którzy akurat grasuj Ģ w okolicy. Zatrzymuj Ģ ich jako
niewolników i sprzedaj Ģ na arenie w Vegas. Niech poznaj Ģ Ň ycie postapokaliptycznego
gladiatora. Czy zd ĢŇĢ uciec nim 'menad Ň er' wystawi ich do walki przeciwko sobie? (RT ĦĘ /
RDZA)
27. BG spotykaj Ģ oddział młodych Ň ołnierzy w jeepie. Jad Ģ na północ walczy ę z Molochem.
Pytaj Ģ BG czy nie przył Ģ cz Ģ si ħ do wyprawy. To ochotnicy, nikt nie zmuszał ich do walki
chc Ģ pomóc budowa ę nowy Ļ wiat i walczy ę z Molochem. Przedstawi Ģ BG swoje argumenty i
b ħ d Ģ wyrzuca ę im niech ħę do podj ħ cia walki. Mo Ň e jednak BG si ħ zgodz Ģ ..? (STAL / RDZA)
28. Gracze napotykaj Ģ na swojej drodze czarn Ģ chmur ħ - Tornado. Zapadaj Ģ w długi wspólny
sen. Niech to b ħ dzie miła sesja pełna zabawy i rado Ļ ci. Dopóki nie sko ı czy si ħ sen po którym
nadejdzie rzeczywisto Ļę ... (CHROM, potem RDZA)
29. Posterunek buduje bomb ħ elektronow Ģ (niszcz Ģ c Ģ systemy elektroniczne), która ma na
celu wył Ģ czenie cz ħĻ ci Molocha z gry. Jednak bestia dowiedziała si ħ o planach ludzi.
Rozpoczyna si ħ walka z czasem, kto b ħ dzie pierwszy? Posterunek i ich bomba czy armie
Molocha które rusz Ģ na otwarty bój? (RDZA, STAL, RT ĦĘ ) lub (CHROM)
30. Moloch stworzył ras ħ bardzo inteligentnych mutantów i uzbroił ich. Teraz wysyła swoje
niezliczone odziały na front przy wsparciu maszyn. Mówi si ħ , Ň e mutanty mo Ň na przeci Ģ gn Ģę
na stron ħ ludzi, jednak trzeba im da ę dowód na to, Ň e ludzko Ļę jest warta wi ħ cej ni Ň Moloch.
Mo Ň na to zrobi ę w bitwie pod Mineapolis gdzie nie b ħ dzie maszyn Molocha - tylko mutki.
Niech na ambasadorów ludzko Ļ ci zostan Ģ 'wybrani' BG. (RDZA i STAL)
31. Gracze zostaj Ģ uk Ģ szeni przez t ħ czow Ģ Ň mij ħ . Wizja po uk Ģ szeniu przenosi ich do
autobusu wi ħŅ niów skazanych na kar ħ Ļ mierci i wiezionych wła Ļ nie na wykonanie wyroku.
Je Ň eli zgin Ģ tu, zgin Ģ w naprawd ħ . Niech lepiej kombinuj Ģ jak si ħ z tego wydosta ę . (RT ĦĘ )
32. Gracze w ruinach miasta znajduj Ģ budk ħ telefoniczn Ģ , zwisaj Ģ ca słuchawka zdaje si ħ
wydawa ę jakie Ļ odgłosy. Okazuje si ħ , Ň e po drugiej stronie siedzi kole Ļ z Europy. Powie, Ň e
jest naukowcem i próbuje zbada ę czy w stanach jest jeszcze Ň ycie dzwoni Ģ c pod losowe
numery. Poprosi BG aby mu opowiedzieli jak jest w Stanach (To jak wygl Ģ da Europa zale Ň y
od MG). Tylko pytanie - sk Ģ d w telefonicznej budce pr Ģ d..? (RDZA)
33. W mie Ļ cie BG znajduj Ģ szkoł ħ . Mnóstwo przedmiotów zachowało si ħ w dobrym stanie
przypominaj Ģ c czasy sprzed wojny. Okazuje si ħ , Ň e prawa do szkoły ro Ļ ci sobie pewien
Szczur (profesja). Jest ju Ň dosy ę stary, kiedy Ļ był tu nauczycielem. Opowie graczom jak tu
bywało przed wojn Ģ , b ħ dzie t ħ sknił do nauczania i bardzo b ħ dzie chciał zabra ę si ħ z BG
przynajmniej do nast ħ pnego miasta. (RDZA)
34. W jednej z kopalni w FA gin Ģ górnicy. BG s Ģ proszeni o zbadanie sprawy. Okazuje si ħ , Ň e
sprawc Ģ jest nieznany potwór którego przez przypadek obudzono. Urz Ģ dza sobie polowanie
na górników. Spotkanie z nim to ci ħŇ ka potyczka, gdy Ň kopalnie to jego dom. (RT ĦĘ )
35. BG docieraj Ģ do miasta, gdzie spotykaj Ģ si ħ narkomani zarzywaj Ģ cy tornado. Ę paj Ģ
bardzo du Ň o. Niech opowiedz Ģ BG o wszystkich swoich snach i kilku nowinkach dotycz Ģ cych
tornado. Maj Ģ naprawd ħ wzruszaj Ģ ce historie. Nast ħ pnie zaprosz Ģ BG do wspólnej podró Ň y
pełnej dobrej zabawy. (RDZA)
36. BG trafiaj Ģ na rannego mutanta, obok le ŇĢ zwłoki ludzi. Kto zaatakował - ludzie czy
mutant ? Co zrobi Ģ BG ? Mutek ma ran ħ krytyczn Ģ . B ħ dzie błagał o pomoc, czy BG ulegn Ģ
jego pro Ļ bom? A mo Ň e chce wci Ģ gn Ģę BG w pułapk ħ ..? (RDZA)
37. Zadanie jest proste. Miasteczko na południu opanowały mutanty co nie podoba si ħ
Teksa ı czykom. Jest ich zbyt wielu aby walczy ę otwarcie. Ale mo Ň na podło Ň y ę im "mały"
ładunek C4. To "troch ħ " uszczupli ich siły i pozwoli na widowiskowe przej ħ cie miasta. Ale
co je Ļ li oka Ň e si ħ , Ň e mutanci tam nie chc Ģ wcale walki. Ledwo Ň yj Ģ , lecz Ģ chorych i rannych,
poluj Ģ na szczury, przeszukuj Ģ gruzy. ņ yj Ģ resztkami sił ale i tak znale Ņ li nieco leków i
Ň ywno Ļ ci Ň eby wzi Ģę pod swoje skrzydła dawnych mieszka ı ców miasta. Tylko czy Teksas w
to uwierzy..? (CHROM lub RDZA)
38. Zim Ģ w Salt Lake City wybucha wojna domowa na tle religijnym (co Ļ jak w
przedwojennej Irlandii). Ludzie morduj Ģ si ħ nawzajem w imi ħ Boga lub czegokolwiek
innego. Mówi si ħ , Ň e nic ju Ň nie pomo Ň e miastu, a atmosfera jest gorsza ni Ň na froncie
przypomina nieco Stalingrad. By ę mo Ň e gracze opowiedz Ģ si ħ po które Ļ ze stron stawk Ģ jest
sporo gambli do odbicia z r Ģ k heretyków, du Ň o broni i amunicji. Łatwo ubi ę interes na lekach
i Ň ywno Ļ ci.. A by ę mo Ň e gracze zostan Ģ Ģ czeni do oddziału pokojowych sił NY które maj Ģ
zako ı czy ę walki... (RT ĦĘ / RDZA / STAL).
39. Moloch postanowił wykorzysta ę do walki z lud Ņ mi lotnictwo i zasypuje najwi ħ ksze
miasta bombami podczas nalotów dywanowych. Jego lotnisko znajduje si ħ jednak tu Ň przy
granicy. Wszystkie siły NY i Posterunku mobilizuj Ģ si ħ do wielkiego ataku na lotnisko bestii.
To jest jednak niesamowicie silnie chronione. Mo Ň e BG doł Ģ cz Ģ do oddziałów wojska
(STAL) lub znajd Ģ si ħ w bombardowanym i atakowanym przez mutantów i maszyny mie Ļ cie
(STAL i RDZA)
40. Mutanci przej ħ li Chicago i trzymaj Ģ pod okupacj Ģ wszystkich jego mieszka ı ców.
Obywatele planuj Ģ powstanie a NY zgodził si ħ im pomóc. Czy dotrzyma danego słowa? BG
s Ģ w Ļ ród powsta ı ców (RDZA i RT ĦĘ ) lub id Ģ na pomoc razem z oddziałami NY (STAL)
41. Mutanci - terrory Ļ ci, porywaj Ģ Paula Colinsa (prezydenta NY) i podkładaj Ģ du Ň y ładunek
wybuchowy w mie Ļ cie (nikt nie wie gdzie ale chodzi o szkoł ħ ). Poza tym przej ħ li kino i
wszystkich którzy byli w Ļ rodku jako zakładników ŇĢ daj Ģ c kapitulacji miasta, zło Ň enia broni i
oddania władzy w r ħ ce terrorystów i rasy mutantów. BG zostan Ģ poproszeni o pomoc. Trzeba
znale Ņę i rozbroi ę ładunek wybuchowy, odbi ę kino i uratowa ę zakładników. Nast ħ pnie
znale Ņę baz ħ mutantów i uratowa ę Paula. Wojsko i policja NY pomog Ģ BG. (STAL)
42. Miami chc Ģ si ħ przekona ę jak wygl Ģ da reszta Ļ wiata szykuje ekspedycj ħ naukowców i
Ň ołnierzy do Europy i Afryki. Je Ļ li BG zechc Ģ mog Ģ wyruszy ę z nimi. (Styl zale Ň y od MG)
43. Moloch rozpoczyna szerok Ģ ofensyw ħ na południe. Sko ı czyły si ħ podchody teraz to
otwarta wojna pozycyjna. Moloch Ļ le wszystko co ma zdobywaj Ģ c coraz to nowe ziemie,
pomagaj Ģ mu w tym mutanci. Sko ı czyło si ħ beztroskie Ň ycie. Teraz ka Ň dy chocia Ň by nie
chciał staje si ħ Ň ołnierzem. (STAL i RDZA)
44. BG na swojej drodze spotykaj Ģ psychicznie chorego człowieka. Kiedy Ļ był łowc Ģ maszyn,
teraz ma schizofrenie i wsz ħ dzie widzi siły Molocha. Opowiada graczom sk Ģ d bierze si ħ
strach. Niech BG te Ň go odczuj Ģ . Maj Ģ si ħ dowiedzie ę o tylu okrucie ı stwach na jakie sta ę
Molocha, Ň eby zachowywali si ħ podobnie do naszego łowcy (RT ĦĘ , RDZA)
45. Huragan przechodzi przez tereny Neod Ň ungli roznosz Ģ c zarodniki ro Ļ lin po okolicy,
głównie Teksasu i Hegemoni. BG mog Ģ zosta ę wynaj ħ ci do tzw. Ekipy sprz Ģ taj Ģ cej ludo
Ň erne ro Ļ linki i truj Ģ ce kwiatki. Znajdzie si ħ te Ň grupa mutantów którzy b ħ d Ģ chcieli obroni ę
swoje " Ļ wi ħ te ogrody".(CHROM)
Zgłoś jeśli naruszono regulamin