marketing.pdf

(202 KB) Pobierz
284710711 UNPDF
MARKETING W SPORCIE
Robert
Misioþowski
MARKETING W SPORCIE
Wydanie I
Promotor
Warszawa 2005
Copyright ¨ by Wydawnictwo áPromotorÑ
Warszawa 2005
ISBN 83-60095-10-8
Promotor
ul. Stalowa 44/1
03-429 Warszawa
tel./faks (22) 698-12-41
e-mail: info@promotor.com.pl
http://promotor.com.pl
SPIS TREůCI
WSTĵP .............................................................................................................................................. 7
ROZDZIAþ 1. FORMY KOMUNIKACJI RYNKOWEJ ..................................................... 9
1.1. Marketing ............................................................................................................................... 9
1.1.1. Zarzħdzanie marketingowe ....................................................................................... 10
1.1.2. Cele dziaÿaś marketingowych ................................................................................... 12
1.2. Reklama................................................................................................................................ 14
1.3. Promocja sprzedaƌy ........................................................................................................... 16
1.4. Public relations
1.5. Marketing sponsorski
ROZDZIAþ 2. SPECYFIKA KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ W SPORCIE
2.1. Wspÿczesne aspekty marketingu sportowego
2.2. Marketing sportowy w Polsce Ï warunki i przesÿanki
2.2.1. Organizacja marketingu w dziedzinie kultury fizycznej
2.3. Widowisko sportowe
ROZDZIAþ 3. RYNEK MEDIíW
3.1. Telewizja
3.2. Radio
3.3. Prasa
3.4. Internet
ROZDZIAþ 4. SPONOSORING W SPORCIE Ï RYNEK W POLSCE
4.1. Sponsoring w Polsce
ZAKONCZENIE
BIBLIOGRAFIA
SPIS TABEL I RYSUNKíW
SPIS FOTOGRAFII
Zgłoś jeśli naruszono regulamin