EWA RYBSKA -
ubiegająca się o status zawodowy nauczyciela dyplomowanego
PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO
DATA ROZPOCZĘCIA STAŻU : 01.09.2004 r.
CZAS TRWANIA STAŻU : 2 lata 9 miesięcy
DATA ZAKOŃCZENIA STAŻU: 31.05.2007 r.
ZADANIA
FORMY REALIZACJI
SPOSÓB DOKUMENTOWANIA
SPODZIEWANE EFEKTY
MATERIAŁY POMOCNICZE
TERMINY REALIZACJI
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
Planowanie własnego rozwoju zawodowego.
1) Poznanie znowelizowanych przepisów oświatowych oraz procedury awansu zawodowego.
- analiza przepisów dotyczących awansu zawodowego
- analiza znowelizowanej Karty Nauczyciela i Ustawy o Systemie Oświaty
- plan rozwoju zawodowego
- znajomość przepisów dotyczących procedury awansu zawodowego
- Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dn. 29.V.2002r.,
- Karta Nauczyciela,
- Ustawa o Systemie Oświaty
VIII-IX.2004 r.
2) Opracowanie własnego planu rozwoju.
- udział w odpowiednim szkoleniu,
- analiza przepisów prawa oświatowego,
- tworzenie planu rozwoju zawodowego
- zaświadczenie,
- właściwa organizacja własnej pracy
- Rozporządzenia MEN,
IX.2004 r.
3) Przygotowanie sprawozdania z realizacji planu rozwoju zawodowego.
- udział w odpowiednim szkoleniu
- opis przebiegu realizacji założeń planu rozwoju zawodowego,
- dokumenty obrazujące przebieg stażu,
- zaświadczenia
- pozytywna ocena dorobku zawodowego za okres stażu
V.2007 r.
4) Złożenie wniosku o podjęcie postępowania kwalifikacyjnego.
- napisanie wniosku o podjęcie postępowania kwalifikacyjnego,
- zaprowadzenie wymaganej dokumentacji
- wniosek o podjęcie postępowania kwalifikacyjnego
- akt nadania stopnia nauczyciela dyplomowanego
- zatwierdzony plan rozwoju zawodowego,
- sprawozdanie z realizacji planu,
- pozytywna ocena dorobku za okres stażu,
- załączniki
VI.2007 r.
§5 pkt.2 ust.1 Opracowywanie i wdrażanie przedsięwzięć i programów na rzecz doskonalenia swojej pracy i podwyższania jakości pracy szkoły, w tym wykorzystywanie i doskonalenie umiejętności stosowania technologii komputerowej i informacyjnej
1) Udział w pracach zespołu zajmującego się mierzeniem jakości pracy placówki.
- opracowanie projektu wychowawczego dotyczącego kontaktów z rodzicami, wynikającego z Planu mierzenia jakości pracy placówki,
- opracowanie narzędzia przeznaczonego do badania poziomu rozwoju dzieci przebywających w placówce
- projekt wychowawczy,
- wzór opracowanego narzędzia badawczego,
- sprawozdanie z działalności zespołu
- zdobywanie i pogłębianie wiedzy
- doskonalenie umiejętności konstruowania narzędzi badawczych,
- uzyskanie informacji przydatnych w podejmowanych działaniach rewalidacyjno – wychowawczych,
- konstruowanie wniosków do dalszej pracy
- literatura fachowa
okres stażu
aga_greg33