Imię i nazwisko: Alicja Budhierejt Klasa: druga
Ocena za semestr: pierwszy
Zachowanie:
Uczennica zawsze przestrzega ustalonych zasad dotyczących zachowania na przerwach i podczas lekcji. Najczęściej jest przygotowana do zajęć, jednak zdarza się, że nie wykonuje zadań domowych. Zawsze posiada strój zmienny i jest przygotowana do zajęć gimnastycznych. Dobrze wypełnia obowiązki dyżurnego. Jest mało aktywna podczas zajęć. Pracuje w wolnym tempie, jej prace są mało staranne. Jest życzliwa i koleżeńska w stosunku do wszystkich rówieśników. Zgodnie pracuje w parze i w grupie. Najczęściej używa zwrotów grzecznościowych, stara się okazywać szacunek innym ludziom.
Zajęcia edukacyjne:
Uczennica zawsze uważnie słucha i rozumie wypowiedzi nauczyciela i kolegów. Wypowiada się na dany temat, używając pojedynczych wyrazów lub zdań, często popełnia błędy gramatyczne. Posiada przeciętny zasób słownictwa. Opowiada treść obrazka lub historyjki obrazkowej oraz potrafi wypowiedzieć się na temat wysłuchanego utworu literackiego. Potrafi wyodrębnić bohaterów, wydarzenia oraz określić czas i miejsce akcji. Doskonale recytuje nawet dłuższe wiersze, zwracając uwagę na właściwe tempo i intonację. Teksty czyta całymi wyrazami w wolnym tempie, nie uwzględniając zazwyczaj znaków przestankowych. Dobrze radzi sobie z czytaniem z podziałem na role. Rozumie każdy czytany przez siebie tekst. Potrafi poprawnie odpowiedzieć na pytania dotyczące przeczytanego tekstu.
Na ogół pisze wyrazy i zdania niestarannie. Stosuje wielką literę na początku zdania, w pisowni imion i niektórych nazw geograficznych. Zazwyczaj właściwie rozmieszcza wyrazy w zdaniu i tekst na stronie zeszytu. Podczas przepisywania popełnia nieliczne błędy. Słabiej radzi sobie z pisaniem z pamięci oraz ze słuchu. Samodzielnie redaguje proste zdania. Wyodrębnia zdania oznajmujące, pytające i rozkazujące. Zazwyczaj rozpoznaje i nazywa poznane części mowy.
Określa wzajemne położenie przedmiotów na płaszczyźnie i w przestrzeni oraz kierunki ruchu. Rozpoznaje i nazywa kształty podstawowych figur geometrycznych. Stosuje jednostki długości i pojemności. Potrafi narysować odcinek i zmierzyć jego długość. Odczytuje wskazania zegara oraz termometru. Wykonuje proste działania matematyczne związane z obliczaniem czasu, ważeniem, mierzeniem i liczeniem pieniędzy.
Zapisuje, odczytuje, porządkuje i porównuje liczby w zakresie 100. Popełnia błędy w zapisywaniu liczb słowami. Wyodrębnia dziesiątki i jedności w liczbie. Poprawnie dodaje i odejmuje w zakresie 30. Rozumie mnożenie i dzielenie, poprawnie wykonuje te działania. Rozwiązuje i układa proste zadania tekstowe.
Zna i stosuje zasady bezpiecznego poruszania się po drogach. Potrafi wymienić kilka ważnych miast Polski i podać informacje na ich temat. Zna i opowiada o pracy ludzi w różnych zawodach. Odróżnia rośliny zielone od drzew i krzewów. Odróżnia owady, ptaki i ssaki na podstawie ich charakterystycznych cech. Dostrzega zmiany zachodzące w różnych porach roku oraz rozumie ich wpływ na życie roślin, zwierząt i ludzi. Zna zasady dbałości o zdrowie i higieny oraz stosuje je w praktyce. Prowadzi i zapisuje obserwacje pogody jesienią oraz zimą.
Prace plastyczne wykonuje niestarannie i zazwyczaj nieestetycznie. Nienajlepiej radzi sobie z wycinaniem, zginaniem i łączeniem różnych elementów. Poprawnie posługuje się narzędziami i przyborami.
Bardzo ładnie śpiewa piosenki. Potrafi odtworzyć prosty rytm.
Do zajęć ruchowych podchodzi z dużym entuzjazmem. Jest szybka, zwinna, skoczna i bardzo dobrze wykonuje ćwiczenia ruchowe. Doskonale skacze na skakance. Chętnie współdziała w grach zespołowych.
Uczennica uczęszczała na lekcje języka angielskiego.
Religia:
………………………………………..
(podpis nauczyciela)
Imię i nazwisko: Weronika Januzik Klasa: druga
Uczennica na ogół przestrzega ustalonych zasad dotyczących zachowania na przerwach i podczas lekcji. Zawsze jest przygotowana do zajęć dydaktycznych, posiada strój zmienny i jest przygotowana do zajęć gimnastycznych. Bardzo dobrze wypełnia obowiązki dyżurnego. Zawsze aktywnie uczestniczy w zajęciach, zadania wykonuje po kolei, we właściwym tempie. Jest życzliwa i koleżeńska w stosunku do większości rówieśników. Zgodnie pracuje w parze i w grupie. Najczęściej używa zwrotów grzecznościowych, stara się okazywać szacunek innym ludziom.
Uczennica zawsze uważnie słucha i rozumie wypowiedzi nauczyciela i kolegów. Wypowiada się na dany temat używając zdań rozwiniętych. Zasób słownictwa uczennicy jest zadowalający. Opowiada treść obrazka lub historyjki obrazkowej oraz potrafi wypowiedzieć się na temat wysłuchanego utworu literackiego. Potrafi wyodrębnić bohaterów, wydarzenia oraz określić czas i miejsce akcji. Bardzo ładnie recytuje wiersze. Teksty czyta wyraziście - całymi wyrazami w szybkim tempie, uwzględniając znaki przestankowe. Bardzo dobrze radzi sobie z czytaniem z podziałem na role. Rozumie każdy czytany przez siebie tekst. Potrafi poprawnie odpowiedzieć na pytania dotyczące przeczytanego tekstu.
Na ogół pisze wyrazy i zdania starannie. Właściwie rozmieszcza wyrazy w zdaniu i tekst na stronie zeszytu. Stosuje wielką literę na początku zdania, w pisowni imion i niektórych nazw geograficznych. Przy przepisywaniu oraz pisaniu z pamięci i ze słuchu popełnia nieliczne błędy. Samodzielnie redaguje pojedynczo rozwinięte zdania. Wyodrębnia zdania oznajmujące, pytające i rozkazujące. Zazwyczaj rozpoznaje i nazywa poznane części mowy.
Zapisuje, odczytuje, porządkuje i porównuje liczby w zakresie 100. Popełnia błędy w zapisywaniu liczb słowami. Wyodrębnia dziesiątki i jedności w liczbie. Poprawnie dodaje i odejmuje w zakresie 30. Rozumie mnożenie i dzielenie, zazwyczaj poprawnie wykonuje te działania. Rozwiązuje i układa proste zadania tekstowe.
Prace plastyczne wykonuje starannie i estetycznie, z wykorzystaniem różnorodnych barw, często z zastosowaniem oryginalnej kompozycji. Radzi sobie z wycinaniem, zginaniem i łączeniem różnych elementów. Poprawnie posługuje się narzędziami i przyborami.
Do zajęć ruchowych podchodzi z dużym entuzjazmem. Jest zwinna i bardzo dobrze wykonuje ćwiczenia ruchowe. Chętnie współdziała w grach zespołowych.
Imię i nazwisko: Damian Klatecki Klasa: druga
Uczeń zazwyczaj przestrzega ustalonych zasad dotyczących zachowania na przerwach i podczas lekcji. Najczęściej jest przygotowany do zajęć dydaktycznych i wykonuje zadania domowe. Zawsze posiada strój zmienny i jest przygotowany do zajęć gimnastycznych. Dobrze wypełnia obowiązki dyżurnego. Jest dość aktywny podczas zajęć. Pracuje w wolnym tempie, często nie kończy pracy w przewidywanym czasie, jego prace są mało staranne. Jest życzliwy i koleżeński w stosunku do większości rówieśników, jednak często wchodzi w konflikty z chłopcami. Zgodnie pracuje w parze i w grupie. Najczęściej używa zwrotów grzecznościowych, stara się okazywać szacunek innym ludziom.
Uczeń uważnie słucha i rozumie wypowiedzi nauczyciela i kolegów. Bez zachęty, spontanicznie dzieli się swoimi przeżyciami i doświadczeniami. Wypowiada się na dany temat używając pojedynczych zdań. Posiada przeciętny zasób słownictwa. Niewyraźnie wymawia większość wyrazów z powodu wady wymowy. Opowiada treść obrazka lub historyjki obrazkowej oraz potrafi wypowiedzieć się na temat wysłuchanego utworu literackiego. Potrafi wyodrębnić bohaterów, wydarzenia oraz określić czas i miejsce akcji. Recytuje krótkie wiersze, jednak dosyć długo się ich uczy. Teksty czyta całymi wyrazami w wolnym tempie, nie uwzględniając znaków przestankowych. Radzi sobie z czytaniem z podziałem na role. Potrafi poprawnie odpowiedzieć na proste pytania dotyczące przeczytanego tekstu. Dokonuje analizy i syntezy słuchowej wyrazów.
Na ogół pisze litery i wyrazy niestarannie. Stosuje wielką literę na początku zdania, w pisowni imion i niektórych nazw geograficznych. Zniekształca litery natomiast właściwie rozmieszcza wyrazy w zdaniu i tekst na stronie zeszytu. Przy przepisywaniu oraz pisaniu z pamięci popełnia nieliczne błędy. Potrafi nadać tytuł obrazkowi. Układa zdania z rozsypanki wyrazowej. Wyodrębnia zdania oznajmujące, pytające i rozkazujące.
Określa wzajemne położenie przedmiotów na płaszczyźnie i w przestrzeni oraz kierunki ruchu. Rozpoznaje i nazywa kształty podstawowych figur geometrycznych.
Wyodrębnia podzbiory, część wspólną i złączenie zbiorów. Zapisuje, odczytuje i porównuje liczby w zakresie 10. Wykonuje w pamięci dodawanie i odejmowanie w zakresie 10. Rozwiązuje i układa proste zadania tekstowe. Dokonuje prostych obliczeń pieniężnych.
Zna i stosuje zasady bezpiecznego poruszania się po drogach. Odróżnia rośliny zielone od drzew i krzewów. Różnicuje owoce i warzywa oraz rozumie ich znaczenie w racjonalnym żywieniu. Zdaje sobie sprawę, że odpowiednie odżywianie i higieniczny tryb życia są gwarancją zdrowia. Odróżnia owady, ptaki i ssaki na podstawie ich charakterystycznych cech. Wymienia nazwy dni tygodnia oraz nazwy pór roku w odpowiedniej kolejności. Ma nieznaczne problemy z wyróżnieniem poszczególnych nazw miesięcy w odpowiedniej kolejności. Dostrzega zmiany zachodzące w różnych porach roku oraz rozumie ich wpływ na życie roślin, zwierząt i ludzi. Wykazuje właściwy stosunek do przyrody i rozumie potrzebę jej ochrony.
Prace plastyczne wykonuje niestarannie i nieestetycznie, zazwyczaj bez większego zaangażowania. Nienajlepiej radzi sobie z wycinaniem, zginaniem i łączeniem różnych elementów. Poprawnie posługuje się narzędziami i przyborami.
Śpiewa piosenki z zachowaniem melodii. Potrafi odtworzyć prosty rytm.
Do zajęć ruchowych podchodzi z dużym entuzjazmem. Jest sprawny ruchowo i poprawnie wykonuje ćwiczenia gimnastyczne. Chętnie współdziała w grach zespołowych.
Uczeń uczęszczał na lekcje języka angielskiego.
Imię i nazwisko: Natalia Rożek Klasa: druga
Uczennica zawsze przestrzega ustalonych zasad dotyczących zachowania na przerwach i podczas lekcji. Zawsze jest przygotowana do zajęć dydaktycznych, posiada strój zmienny i jest przygotowana do zajęć gimnastycznych. Bardzo dobrze wypełnia obowiązki dyżurnego. Jest aktywna podczas zajęć. Zawsze koncentruje się na wykonywanym zadaniu, pracuje samodzielnie – szybko i sprawnie. Wyróżnia się pracowitością i obowiązkowością. Wzorowo wykonuje powierzone zadania i polecenia. Można na niej polegać. Jest życzliwa i koleżeńska w stosunku do wszystkich rówieśników. Zgodnie pracuje w parze i w grupie. Używa zwrotów grzecznościowych i okazuje szacunek innym ludziom.
Uczennica zawsze uważnie słucha i rozumie wypowiedzi nauczyciela i kolegów. Opowiada o swoich przeżyciach, gdy zostanie zachęcony przez nauczyciela. Wypowiada się na dany temat używając zdań rozwiniętych. Zasób słownictwa uczennicy jest zadowalający. Niewyraźnie wymawia niektóre głoski, z powodu wady zgryzu. Opowiada treść obrazka lub historyjki obrazkowej oraz potrafi wypowiedzieć się na temat wysłuchanego utworu literackiego. Potrafi wyodrębnić bohaterów, wydarzenia oraz określić czas i miejsce akcji. Doskonale recytuje nawet dłuższe wiersze, zwracając uwagę na właściwe tempo i intonację, bardzo szybko się ich uczy na pamięć. Teksty czyta całymi wyrazami we właściwym tempie, uwzględniając znaki przestankowe. Bardzo dobrze radzi sobie z czytaniem z podziałem na role. Potrafi poprawnie odpowiedzieć na proste pytania dotyczące przeczytanego tekstu. Dokonuje analizy i syntezy słuchowej wyrazów.
Pisze bardzo starannie zachowując prawidłowy kształt liter oraz ich połączenia. Mieści się w liniaturze, właściwie rozmieszcza wyrazy w zdaniu i tekst na stronie zeszytu. Stosuje wielką literę na początku zdania, w pisowni imion i niektórych nazw geograficznych. Przy przepisywaniu oraz pisaniu z pamięci zazwyczaj nie popełnia błędów. Potrafi nadać tytuł obrazkowi. Układa zdania z rozsypanki wyrazowej. Wyodrębnia zdania oznajmujące, pytające i rozkazujące.
Zna i stosuje zasady bezpiecznego poruszania się po drogach. Odróżnia rośliny zielone od drzew i krzewów. Różnicuje owoce i warzywa oraz rozumie ich znaczenie w racjonalnym żywieniu. Zdaje sobie sprawę, że odpowiednie odżywianie i higieniczny tryb życia są gwarancją zdrowia. Odróżnia owady, ptaki i ssaki na podstawie ich charakterystycznych cech. Wymienia nazwy dni tygodnia, miesięcy oraz pór roku w odpowiedniej kolejności. Dostrzega zmiany zachodzące w różnych porach roku oraz rozumie ich wpływ na życie roślin, zwierząt i ludzi. Wykazuje właściwy stosunek do przyrody i rozumie potrzebę jej ochrony.
Doskonale śpiewa piosenki. Potrafi odtworzyć prosty rytm.
...
masssage