katalog_dla_kierowcow_kr_212_2010-06.pdf

(8070 KB) Pobierz
D:\#_Krakow\prezentacja\PDFszablon.cdr
[
www.katalog kierowcow.pl
dla
zobacz co pisz¹ inni
]
MTM
tel. 012/ 357 11 11
Kraków, ul. Wielicka 250
tel. 12 288 04 10, 288 05 00
szczegó³y strona 5
ISSN 1429-7078
wyd.A nr 06 (212)
tel. 12 288 04 10, 288 05 00
CZERWIEC 2010
TYlk o nowe au T
ZAPRASZAMY:
poniedzia³ek - pi¹tek: 8.00 - 18.00
sobota: 8.00 - 14.00
o os ne u ea er w
d l ó
KRAKÓW - WIELICZKA
MARKOWE
SZYBY
SAMOCHODOWE
AUTORYZOWANY
DYSTRYBUTOR
BEZP£ATNA WYMIANA OLEJU
M bil
o
FHU MARCO POLO S.J.
ul. Przewóz 2, 30-716 Kraków
tel.: (12) 656 36 91, tel.: (12) 653 26 36
tel.: (12) 656 22 21, fax: (12) 656 37 59
sprzedaz@marcovpolo.pl, www.marcovpolo.pl
SERWIS:
- komputerowa diagnostyka samochodów
- pe³ny serwis pogwarancyjny
- klimatyzacja (monta¿ - obs³uga)
- serwis ogumienia
SKLEP:
szyby samochodowe do wszystkich marek
osobowe - ciê¿arowe - autobusy
- czêœci zamienne do samochodów:
oryginalne i tañsze zamienniki
UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE:
- korzystne pakiety
Wypo¿yczamy samochody
sprzeda¿, monta¿, wymiana
KREDYTY:
- samochodowe
- gotówkowe (expresowo)
BLACHARSTWO - LAKIERNICTWO:
ODDZIA£Y:
, ul. Przemys owa 27, tel.: (14) 629 80 67
, ul. Wyspia skiego 2, tel.: (18) 447 64 87
- kompleksowe bezgotówkowe naprawy blacharsko-lakierniczne
- ca³odobowa pomoc drogowa 501 300 960
TARNÓW
NOWY S CZ
³
¥
ñ
PRZERABIAMY SAMOCHODY CIʯAROWE NA OSOBOWE
ZAPEWNIAMY KOMPLET NIEZBÊDNYCH DOKUMENTÓW
BEZP£ATNY REGIONALNY MIESIÊCZNIK MOTORYZACYJNY
Kraków, ul. Wielicka 250
TYlk d têP
313694160.033.png 313694160.034.png 313694160.035.png 313694160.036.png 313694160.001.png
 
Regeneracja g³owic samochodowych
Spawanie aluminium
F.H.U. Kazimierz Papie¿
ul. Kosocicka 23, 30-694 Kraków
tel./fax: /12/ 650 02 95, tel. kom.: 509 628 807
poniedzia³ek - pi¹tek: 8. - 17.
00
00
T£UMIKI
T³umiki - Katalizatory. Mechanika Pojazdowa
Kraków, ul. ¯ó³kiewskiego 28 (Rondo Grzegórzeckie)
tel. (12) 430 47 53, 601 48 96 03
www.tlumiki.krakow.pl
P£ONKA Blacharstwo - Lakiernictwo - Mechanika
Kraków, os. Szkolne 26 ( teren Zespo³u Szkó³ Mech. )
tel. (12) 644-88-44, tel.kom. 604 991-988
BLACHARSTWO POJAZDOWE Ryszard Witanowski
Kraków, ul. Ks. Józefa 134 a
tel. (12) 429 76 04
Sprzeda¿ - Monta¿
t³umików i akcesoriów
- wymiana t³umików
Mechanika samochodowa
- wymiana klocków hamulcowych
- plecionki
Blacharstwo i Lakiernictwo
Honda w centrum Krakowa
ul. Kapelanka 40, Kraków
tel. (12) 261 00 77, fax (12) 261 00 70
www.arher.pl
e-mail: arher@arher.pl
02
Kraków, ul. Bieñczycka 2 a
Hurtownia: tel. (12) 648-23-38, tel./fax 648-96-64
Serwis: (12) 648-99-84, 648-27-62
zapraszamy: poniedzia³ek - sobota od 8.00 - 20.00
www.auto-wydech.pl
AUTO - WYDECH -
ARHER
313694160.002.png 313694160.003.png 313694160.004.png 313694160.005.png 313694160.006.png 313694160.007.png
WYPOSA¯ENIE
L
E
GE
NDA
- standard
- opcja
- niedostêpne
- klimatyzacja elektroniczna
- radioodtwarzacz z CD
- nowoϾ
- pe³ny odpis
podatku VAT
CD
k - airbag kierowcy
p - airbag pasa¿era
b - airbagi boczne
b.d. - brak danych
ceny aktualne na dzieñ
zamkniêcia numeru
FIAT
TYlk o nowe
Fiat 500
QUBO
PUNTO EVO-2009
PANDA
BRAVO
SEDICI-2009
1242/69
1360/73
1400/77
1100/54
1400/90
1600/107
160
155
165
155
179
180
12,9
16,2
13,2
14,0
12,5
10,8
/ /
/
/
od 42 500
od 43 990
od 44 490
od 27 990
od 46 990
od 54 990
/ /
/ /
/ /
/
/
au T
/
/
/
/
/
/
/ /
/ /
/
/
GAZELA ANDORIA
POLECAMY>>>
PODWOZIE
2637/115
2637/115
2637/115
2637/115
130
130
130
130
17,0
17,0
17,0
17,0
/ /
/
/
49 990*
52 990*
51 990*
54 990*
Autoryzowany dealer
PODWOZIE BRYGADOWE
/ /
/ /
/ /
/
/
/
/
/
/
SKRZYNIOWY
FURGON
Kraków, ul. Ma³a Góra 55
tel. (012) 658 86 34, 658 44 24, 658 44 00
serwis blacharsko-lakierniczy
serwis mechaniczny
kredyty
* - cena netto
czêœci
HONDA
oos ne
JAZZ
CITY
CR-Z
CIVIC 5d
ACCORD 4d
CR-V FL
1200/78
177
175
200
177
215
190
12,6
13,4
/ /
/
/
CD
od 48 900
TYlk d têP
dl ó
ueaerw
1339/83
1497/128
1396/90
2000/156
1998/150
/ /
/
/
CD
od 54 900
od 85 900
od 63 300
od 99 400
od 103 400
9,9
13,0
9,3
10,2
/ /
/
/
CD
/ /
/
/
/ /
/
/
CD
/ /
/
/
HYUNDAI
POLECAMY>>>
i10
i20
i30
i30 CW
ix35 2WD
NOWE SANTA FE
1100/66
1248/78
152
165
15,6
12,9
/ /
/
/
CD
od 29 900
od 39 900
/ /
/
/
CD
NOWY SALON - NOWA JAKO
ή
1396/109
1591/126
2000/163
2200/197
187
192
181
190
11,7
11,0
10,7
9,8
/ /
/
/
/
CD
od 48 200
od 51 700
od 79 900
od 144 900
"MTM" Hyundai Autoryzowany Dealer
31-305 Kraków, ul. Radzikowskiego 4
/ /
/
CD
CD
CD
tel. (012) 357 11 11
/ /
/
/
e-mail: salon@hyundai-mtm.pl
www.hyundai-mtm.pl
/ /
/
/
LADA
POLECAMY>>>
AUTO-ROBOT-SYSTEM
Autoryzowany dealer
LADA 4x4 (NIVA)
LADA KALINA
LADA PRIORA
1690/81
137
165
183
17,0
13,0
14,0
/ /
/
/
39 000
35 000
38 000
1596/81
/ /
/ /
/
/
1596/98
/
/
Kraków, ul. Ma³a Góra 55
tel. (012) 658 86 34, 658 44 24, 658 44 00
serwis blacharsko-lakierniczy
serwis mechaniczny
kredyty
czêœci
LEXUS
TYlk o nowe
IS 220D CLASSIC
IS 250
GS 300
RX 350
GS 450H
LS 460
2231/177
215
8,9
/ /
/
/
CD
136 100
145 400
212 700
244 100
271 400
513 800
CLASSIC
CLASSIC
CLASSIC
ELEGANCE
SUPERIOR
2500/208
2995/249
3311/272
3456/295
230
240
200
250
8,1
7,2
7,6
5,9
/ /
/
/
CD
au T
/ /
/
/
CD
/ /
/
/
CD
/ /
/
/
CD
4608/380
250
5,7
/ /
/
/
CD
PEUGEOT
oos ne
107
207
308
407
807 HDI
Partner TEPEE
1000/68
1360/75
1560/120
1997/136
1997/120
1587/90
157
170
180
208
180
159
13,7
13,9
12,6
9,8
12,9
15,3
/ /
/
/
/
od 26 000
od 38 300
od 56 800
od 86 700
od 79 400
od 55 450
TYlk d têP
dl ó
/ /
/
ueaerw
/ /
/
/
CD
/ /
/
/
/
CD
CD
/ /
/ /
/
/
/
313694160.008.png 313694160.009.png 313694160.010.png 313694160.011.png 313694160.012.png 313694160.013.png 313694160.014.png 313694160.015.png 313694160.016.png 313694160.017.png
Za Gierka
Poprawa poziomu ¿ycia nast¹pi³a podczas „dekady
gierkowskiej”. Mia³a swoje odbicie w turystyce, równie¿
caravaningowej. Symbolem tego stanu rzeczy by³a najbardziej
znana polska przyczepa N-126 rodem z Niewiadowa. Ju¿ w
pierwszym roku produkcji (1973) powsta³o a¿ 850 egzem-
plarzy, a do roku 1975 - ponad 4 tys. sztuk. Te ci¹gniête przez
fiata 126p przyczepy z czasem zaczê³y byæ eksportowane za
granicê. I to zachodni¹.
Niewiadomskie spadkobierczynie N-126 to dwie przyczepy:
N-127 oraz N-132. Produkcja obu rozpoczê³a siê jeszcze w
latach 70. We wszys-
tkich zastosowano po-
dobne rozwi¹zanie
techniczne.
Prototypy kamperów:
DoϾ rasowa konstru-
kcja kampera zosta³a
utworzona na bazie
Tarpana. Pe³na nazwa
prototypu brzmi Tarpan
Autocamp N-248
Niewiadów. Wyso-
koϾ nadbudowy to
1915 mm, szerokoϾ
1940 mm, d³ugoœæ
2480 mm. Okien
otwieranych by³o piêæ.
Uk³ad mieszkalny poz-
wala³ na zmieszczenie
trójki doros³ych osób
i dwójki dzieci. Poza
tym - standard: lodów-
ka, kuchenka, zlewo-
zmywak i pojemniki na
butle gazowe, szafa na
odzie¿ oraz szparga³y
i napiêcie 12/220 V. Ma-
³o tego kamper ten po-
siada³ trzy zbiorniki pali-
wa, dziêki czemu móg³
pokonywaæ bardzo
d³ugie dystanse. Namiastkê klimatyzacji stanowi³o ogrzewanie
na olej napêdowy z nadmuchemdo czêœci mieszkalnej.
Obecnie w Polsce caravaning rozwija siê w oparciu o produkty
potê¿nych zachodnich firm. Trzeba jednak pamiêtaæ, ¿e ju¿ ponad pó³
wieku temu pojawi³y siê egzemplarze krajowej produkcji z krêgu tej w³a-
œnie samochodowej bran¿y.
e-mail: band.krakow@wp.pl
Od wczesnych lat 60, kiedy to rozpoczê³y siê wakacyjne wyjazdy
rodaków nad Morze Czarne do kraju dociera³y informacje o samocho-
dach turystycznych, kampobusach oraz przyczepach kempingowych.
Ju¿ w 1955 roku w 30. numerze magazynu “Motor” pojawia siê
pierwsza w polskiej prasie wzmianka o caravaningu: niedu¿e zdjêcie
dwuosobowej przyczepy ci¹gniêtej przez skuter. Ten sammagazyn sta³
siê póŸniej propagatorem tego typu turystyki. W 1958 na XXVII
Miêdzynarodowych Targach Poznañskich Fabryka Samochodów
Ciê¿arowych w Lublinie zaprezentowa³a dwa prototypy przyczep
kempingowych Biedronkê i Trampa.
Luksus ponadmiarê
Niestety ma³o kogo by³o na nie staæ. Dlatego wiêkszoœæ projektów na
taœmê niewesz³o.Wtym równie¿ dwa pierwsze.
Tramp by³ wiêkszy od Biedronki. Obie przyczepy by³y przeznaczone dla
dwóch osób i wykonane ze sklejki. Powsta³o ich niewiele. Na tak¹ formê
letniego urlopu nale¿a³o wydaæ 30 tys. w przypadku Trampa i 28,5 tys.
ówczesnych z³otychwprzypadku Biedronki. Pozwoliæ sobie na tomog³o
bardzo niewielu.
W latach 50. podjêto jeszcze dwie próby wprowadzenia na rynek
przyczepy kempingowej. Spó³dzielnia Zaopatrzenia i Zbytu w Strzelcach
Opolskich skonstruowa³a bliŸniacz¹ wzglêdem “Biedronki” “Ewê”.
Jeszcze w 1959 roku powsta³ model niesymetrycznej przyczepy
namiotowej. By³ to projekt Spó³dzielni Pracy “Kierowc a
i Mechanik Samochodowy” z Bia³ej Podlaskiej. Niestety, polski
rynek nie by³ gotowy na wprowadzenie ich do produkcji seryjnej.
Podobnie jak w przypadku pomys³u produkowania w FSC
samochodu kempingowego na bazie Nysy (w 1958 roku). Na
polskich szosachmo¿na jednak by³o od czasu do czasu zobaczyæ
przyczepyw³asnej roboty...
W latach 60. to Niewiadów spe³ni³ marzenia wybranych. W1965
roku powsta³y modele Tramp-66 oraz Tramp-68, które wesz³y do
seryjnej produkcji. Wyprodukowano ³¹cznie 1205 sztuk obu
modeli. Cena - nieco ponad 21 tys. z³. Wkrótce potem powsta³
model GK-100. Podobny do Trampa, typu namiotowego
i przeznaczony dla 2-3 osób.
Za Gierka
Obecnie w Polsce caravaning rozwija siê w oparciu o produkty
potê¿nych zachodnich firm. Trzeba jednak pamiêtaæ, ¿e ju¿ ponad pó³
wieku temu pojawi³y siê egzemplarze krajowej produkcji z krêgu tej w³a-
œnie samochodowej bran¿y.
Luksus ponadmiarê
313694160.018.png 313694160.019.png 313694160.020.png 313694160.021.png 313694160.022.png 313694160.023.png 313694160.024.png 313694160.025.png
korkach. Po szacunkowym przeliczeniu sk³adowych dystansu
okaza³o siê, ¿e po ulicach stolicy uzyska³em wówczas 3-3,5
l/100 km, czyli mniej ni¿ poprzedniego dnia na trasie ze œredni¹
prêdkoœci¹ 70 km/h.
Honda
1. Honda CRX - Grzegorz Lisowski
2. Honda Civic - Grzegorz Bia³as
3. Honda Civic - Krzysiek Ko³aczek
Postanowi³em chocia¿ na chwilê
wyjechaæ poza miasto i rozpêdziæ siê do
prêdkoœci wiêkszej ni¿ 50 km/h. Po
kilkakrotnym zatrzymywaniu siê,
nawracaniu i krótkiej jeŸdzie z prêdko-
œci¹ powy¿ej 70 km/h na wyœwietlaniu
pokaza³o siê 3,5 l/100 km. Kolejne piêæ
minut jazdy zakoñczy³o siê identycznym
rezultatem. Dopiero jazda w terenie o
du¿ej gêstoœci sygnalizacji œwietlnej
(kilka na kilometr) doprowadzi³a do
przekroczenia 5 l/100 km. W tym czasie
uda³o siê trochê pod³adowaæ akumula-
tor, dziêki czemu kolejne piêæ minut
przynios³o wynik o 0,5 l mniejszy. Jazda
zakoñczy³a siê w miejscu startu i w
du¿ej czêœci odbywa³a siê po tych
samych ulicach i przeciwnych kierun-
kach, co eliminuje ewentualne przek³a-
manie zewzglêdu na ró¿nicêwysokoœci
i wp³ywwiatru. Niestety, nie by³o mo¿li-
woœci zweryfikowania wskazañ kompu-
tera iloœci¹ paliwa nalanego z dystrybu-
tora.
Jeœli wierzyæ komputerowi, w ci¹gu pó³
godziny jazdy zu¿y³em œrednio 3,67 l
benzyny + ok. 2/3 ³adunku akumulatora.
To niesamowity wynik, zw³aszcza ¿e
prawie ca³a trasa prowadzi³a po mieœcie
(Lipsk, Niemcy), z kilkunasto-krotnym
zatrzymywaniem siê przed skrzy¿owaniami z sygnalizacj¹
œwietln¹, jazd¹ po osiedlach i w³¹czaniem siê do ruchu z
podporz¹dkowanych ulic. Dla mnie bomba, nawet jeœli zosta³o
to okupione ekstremalnie specyficznym stylem jazdy inaczej
zu¿ycie paliwa by³oby ok. 1,5-2,2 razy wiêksze. Teraz pora na
weryfikacjê rezultatów w ró¿nych warunkach drogowych w
Polsce.
AsianOthers
1. Mazda RX8 - S³awek Babiuk
2. Lexus IS - £ukasz Banasik
3. Mitsubishi Outlander - Grzegorz Kowalówka
Rat
1. Fiat Tipo - RobertWójtowicz
2. Fiat CC Jaros³awTkacz
Others
1. FordMondeo - Artur Vanslauskas
2. SkodaOctavia - PrzemekMirek
Profi
1. BMWE30 Przemek Pieni¹¿ek - Supersport24.pl
2. Fiat PuntoMarcin Ka³an - MaydayÊCar Audio
3. Honda Civic DawidGrzybek - Grzybek.com.pl
Best Interior
Peugeot 306 Martin Slepicka (cz)
Audi A3 OndraMorcinek (cz)
VWCorrado Natalia G³¹bik
22-23.05 Kraków odby³a siê druga eliminacja najwiêkszego w
kraju cyklu imprez tuningowych, czyli Wojny Pó³noc-Po³udnie.
Tym razem front przeniós³ siê na po³udnie, a aren¹ zmagañ sta³
siê krakowski Tuning Show. Impreza œci¹gnê³a pod swój dach
wiele œwietnie przygotowanych samochodów z kraju, a tak¿e
doskona³e propozycje od czeskich s¹siadów. W konkursie
pojawi³o siê tak¿e wielu debiutantów, a dobrze znani wyjada-
cze przedstawili nowewcielenia swoich pojazdów.
Zdecydowanie najwiêksze zamieszanie na arenie WPP zrobi³
Peugeot 306 Martina Slepicki z Czech, który wyjecha³ z
Krakowa niemal z kompletem pucharów. Zwyciêstwo w klasie
Mediterranean, TOP 3 za najlepsze wnêtrze, komorê silnika,
car audio oraz felgê, a przedewszystkim tytu³ Best of the Bests
imprezy to wynik, którego nie osi¹gn¹³ jeszcze nikt podczas
jednej eliminacji. OndraMorcinek i jego Audi A3 równie¿ zabrali
za granicê kilka trofeów. Gospodarze jednak nie pozostali d³u¿ni
i zaprezentowali siê godnie.
Best EngineDesign
Peugeot 306 Martin Slepicka (cz)
Fiat Seicento - Henryk Colkos
Honda Accord Józef Raczek
Best Car AudioDesign
Do tej pory nie mia³em okazji zweryfikowaæ marketingowych hase³
Toyoty o ni¿szym zu¿yciu paliwa Priusa III generacji w porównaniu z
poprzednikiem, a dane katalogowe aut o stosunkowo czystych spali-
nach zawsze traktowaæ nale¿y z rezerw¹. Nawet jeœli znajomy specja-
lista od ekonomicznej jazdy zapewnia³ mnie, ¿e nie bêdêmia³ problemu z
osi¹gniêciem wyniku poni¿ej 3 l/100 km. Próba musia³a odbyæ siê z
marszu, ale czu³em siê dobrze przygotowany, poniewa¿ w ramach
ekonomicznych zawodów Toyoty w ci¹gu ostatnich dwóch lat za
kierownic¹ Priusa II przejecha³em kilkaset kilometrów ze spalaniem
œrednim rzêdu 4 l Pb 95/100 km. To wa¿ne, poniewa¿, aby osi¹gaæ au-
tem z napêdem hybrydowym (szczególnie tzw. pe³n¹ hybryd¹) wynik
katalogowy trzeba jeŸdziæ specyficznym stylem, dopasowanym m. in.
domasy pojazdu i pojemnoœci akumulatora. Wporównaniu z wiod¹cymi
technikami jazdy ekonomicznej zmieniaj¹ siê niektóre priorytety. Na
szczêœcie Prius ma automatyczn¹ skrzyniê biegów, co uwalnia nas przy-
najmniej od manualnej ¿onglerki i obs³ugi peda³u sprzêg³a. Wmieœcie to
wielki plus, a poza tym du¿o wiêksze bezpieczeñstwo dwie rêce na
kierownicy.
Od startu stara³em siê jechaæ ekstremalnie oszczêdnie, aby poznaæ
maksymalny potencja³ Priusa, ale po dwukrotnym zatrzymywaniu siê na
parkingu na samym pocz¹tku próby i kilku postojach przed skrzy¿owa-
niami z sygnalizacj¹ œwietln¹, wzglêdnie uprzywilejowanymi ulicami,
by³em ogromnie zaskoczony wynikiem jaki pokaza³ komputer po pierw-
szych 5 minutach jazdy œrednio 2 l /100 km. Na twarzy towarzysz¹cego
mi przedstawiciela Toyoty malowa³ siê szeroki uœmiech. Tak dobry
rezultat w pewnym stopniu by³ zas³ug¹ na³adowanego wczeœniej do
pe³na akumulatora, który wmiêdzyczasie straci³ ponad po³owê ³adunku.
Z zaciekawieniem czekaliœmy na kolejny s³upek œredniego zu¿ycia. Dru-
gi wynik by³ a¿ o 50%gorszy 3 l/100 km. £¹cznie przez 10minut jazdy po
mieœcie z wielokrotnym zatrzymywaniem siê œrednie zu¿ycie
benzyny wynios³o 2,5 l/100 km. Rzeczywiste zu¿ycie w rzeczy-
wistoœci by³o oczywiœcie wiêksze, poniewa¿ akumulator mia ³
ju¿ tylko 1/4 ³adunku. O tym tak istotnym szczególe zapominali
praktycznie wszyscy dziennikarze oraz sêdziowie zawodów
ekonomicznej jazdy, a przecie¿ akumulator elektrycznego silnika
trzeba jakoœ do³adowaæ, co tak¿e kosztuje, zwiêksza zu¿ycie pa-
liwa albo w niektórych wersjach wymaga pod³¹czenia do sieci
elektrycznej i czekania (wyd³u¿a czas jazdy).
Drug¹ czêœæ jazd poprzedzi³a przerwa na parkingu, z oglêdzinami
elementów napêdu. Rezultat 2,5 l wydawa³ rewelacyjny, cho-
cia¿ Priusem II po Warszawie, w popo³udniowych godzinach
s³onecznego jesiennego dnia roboczego 2008 roku, zmniejszy-
³em œrednie zu¿ycie z trasy z Pu³tuska z 4,0 do 3,9 l, mimo wielo-
krotnego zatrzymywania siê „na œwiat³ach” i staniawma³ych
Peugeot 306 Martin Slepicka (cz)
VWCorrado Natalia G³¹bik
Mitsubishi Outlander - Grzegorz Kowalówka
BestWheel
Peugeot 306 Martin Slepicka (cz)
Audi A3 OndraMorcinek
Fiat Seicento Henryk Colkos
Plusy:
realne wyj¹tkowo ma³e zu¿ycie paliwa w mieœcie, mo¿liwoœæ
cichej jazdy na samym silniku elektrycznym, np. do/z gara¿u,
pod dom, manewrowanie na parkingu (nie budzimy s¹siadów
itp.), uwaga na zaskoczonych pieszych, bardzo dobry automat
do miasta, komfort podró¿owania na krótkich trasach, przynaj-
mniej po niemieckich ulicach, dwóm osobom o wzroœcie 170-
180 cmumo¿liwia drzemkêwpozycji le¿¹cej (po z³o¿eniu opraæ
tylnych foteli)
Wyniki prezentuj¹ siê nastêpuj¹co :
Best Area Design
Seat Ibiza Micha³ Czubin
Daewoo Lanos Andrzej Kania
VWCorrado Natalia G³¹bik
BESTOF THEBESTS
Peugeot 306 Martin Slepicka
MEDITERRANEAN
Best Show
1. Peugeot 306 - Martin Slepicka(CZ)
2. Fiat Seicento - Henryk Colkos
3. RenaultMegane - Micha³ Ko³odziej
Seat Ibiza Micha³ Czubin
SkodaOctavia - PrzemekMirek
SkodaOctavia TomasMocarnik
Minusy:
wymaga specyficznego stylu jazdy, aby uzyskaæ ma³e zu¿ycie
paliwa, nieznane konsekwencje wypadku z du¿¹ prêdkoœci¹
oraz silnym uszkodzeniem przestrzeni z urz¹dzeniami elektry-
cznymi (nie by³o takich testówzderzeniowych...
German Style
II eliminacjaWPP zgromadzi³a w sumie niemal 50 startuj¹cych zawodni-
ków. Rozdano 15 kompletów pucharów. Cieszyæ mo¿e coraz wiêksze
zainteresowanie imprez¹ wœród ludzi wchodz¹cych dopiero w œwiat
samochodowych modyfikacji, jak i wœród zagranicznych wielbicieli
tuningu. Liczymy, ¿e kolejne imprezy pod szyldem WPP przyci¹gn¹
jeszcze wiêksz¹ grupê zawodników oraz widzów. Nastêpne spotkanie z
tuningiemna najwy¿szympoziomie ju¿w lipcuwKielcach.
1. Audi A3 - OndraMorcinek (CZ)
2. VWCorrado - Natalia G³¹bik
3. MercedesW202 - Rafa³ Zawada
German i VagModern
1. Seat Ibiza - Micha³ Czubin
2. BMWe36 - Maciek Dziewoñski
3. SkodaOctavia - TomasMocarnik (CZ)
JDM
1. Honda Accord - Józef Raczek
Honda
AsianOthers
Rat
Others
Profi
Best Interior
Best EngineDesign
Best Car AudioDesign
BestWheel
Plusy:
Best Area Design
BESTOF THEBESTS
MEDITERRANEAN
Best Show
Minusy:
German Style
German i VagModern
JDM
313694160.026.png 313694160.027.png 313694160.028.png 313694160.029.png 313694160.030.png 313694160.031.png 313694160.032.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin