Regulamin.docx

(15 KB) Pobierz

Regulamin:

 

1.       Gra terenowa została napisana tak by w dowolnym momencie rozdziału można było rozpocząć dowolnego Questa a nawet robić wszystkie naraz.

2.       Itemy – istnieje kilka rodzajów item:

a.       Bronie: (oznaczenie: B)

·   Magiczna (podnosi poziom magii)

·   Dystansowa (podnosi poziom szybkości)

·   Krótka (podnosi poziom siły)

b.       Komponenty (oznaczenie: K) – składniki na eliksiry (dostarczając je odpowiedniej postaci otrzymamy eliksir taniej niżeli za gotowy w sklepie)

c.       Mikstura (oznaczenie: M) – jednorazowe przedmioty wykorzystywane w interakcji

d.       Eliksir (oznaczenie: E) – podnosi lub obniża na stałe umiejętności

e.       Dukaty (oznaczenie d) – waluta

3.       By zakończyć grę należy dostarczyć Druidowi wszystkie komponenty.

4.       Quest to jedno będące składową częścią rozdziału zadanie, poświęcone konkretnemu celowi.

5.       Interakcje z postaciami można wykonywać na kilka sposobów:

a.       Pojedynek – można spróbować pokonać postać która nie będzie chciała nam pomóc lub w karczmie wziąć udział w pojedynku dla pieniędzy. Istnieją trzy rodzaje pojedynków i trzy drogi rozwoju o które należy dbać jednakowo dobrze Szybkość (Dystans), Magia i Siła. Poziom  rozwoju odpowiedniej drogi będzie decydował o zwycięstwie pojedynku. Poziomy można dodatkowo podnieść broniom lub miksturą.  Rodzaj pojedynku ustala zawsze wyzwany. Często nie trudno się domyślić co jest mocną stroną przeciwnika. Uwaga, wygląd bywa mylący. Każdy zwycięski pojedynek podnosi o 1 poziom dziedziny w której był toczony. Można toczyć tylko jeden pojedynek raz na 15min. Toczenie pojedynku przed upływem tego czasu skutkuje Zmęczeniem (więcej o zmęczeniu w punkcie 7) Jeśli wypadnie remis jako że jesteście na obcym terenie przegrywacie. Postaci nie muszą wam ujawnić poziomu swoich zdolności.

 

Przykładowy pojedynek magiczny:

 

Team 1: (Zmęczenie: 8min/4=2~2)

Team 1: (magia:3 szybkość:2 siła:5) mikstura: (gwiazda saurona +7) broń: (laska +1)  =11-2=9

Postać:   (magia:6 szybkoćś:1 siła:0) mikstura: (------------------------) broń: (rószczka +3 )  =9

 

Postać:   (magia:6 szybkoćś:1 siła:0) Zwyciężył

 

b.       Łapówka – jeżeli nie jesteśmy jeszcze na tyle rozwinięci by pokonać kogoś w pojedynku dobrym sposobem może się okazać przekupienie go Dukatami (d). Jednak jeśli dacie mu za mało pieniędzy, może wyzwać was na pojedynek lub po prostu z wami nie rozmawiać.

c.       Wymiana – wymieniać można wszystko: itemy, usługi czy nawet informacje

d.       Handel – większość postaci zawsze ma do sprzedania jakieś itemy. Asortyment jest zmienny. Ceny u jednej postaci są zawsze takie same. Różne postaci mają różne ceny. Warto więc prowadzić cennik

6.       Zmęczenie – po pojedynku przez 15 min zmęczenie obniża nasze zdolności. Wysokość zmęczenia jest uzależniona od czasu jaki pozostał na wypoczynek. To znaczy ilość minut pozostałych dzielimy przez 4 i zaokrąglamy w górę.

Np. zostało 5min do końca wypoczynku 5/4= 1,25~2

Zmęczenie w tym przypadku obniża zdolności o - 2

Zgłoś jeśli naruszono regulamin