FABUŁA.docx

(23 KB) Pobierz

Fabuła:

 

Prolog:

 

Druid

(magia:38 szybkoćś:16 siła:5)

 

Zostaliście wciągnięci przez nieznanego pochodzenia wir czasowo przestrzenny i wylądowaliście w starym borze sosnowym. Pomogę wam wrócić do waszego świata ale żebym mógł to uczynić musicie przynieść mi odpowiednie komponenty. Nie pamiętam już jakie były to przedmioty ale wiem że czarownica Izaura ma pewną niebieską księgę w której jest wszystko opisane. Nie będzie jednak skora do rozmowy jeśli nie wypijecie wszyscy jej tajemnych ziółek. Idźcie w pokoju, jednak wródźcie przed południem inaczej zostaniecie tu już na zawsze.

A i jeszcze jedno. Las ten zamieszkują różne stworzenia, niektóre mniej inne bardziej przyjazne. Miejcie oczy szeroko otwarte a może zaoszczędzicie drogi. Napotkacie na swej drodze wiele zagadek, wiele starożytnych języków, i naprawdę bardzo wiele niebezpieczeństw. Oglądajcie się za siebie, czujcie strach i niepokój, strzeżcie się. Niech wasze żyły wypełni adrenalina a wasz umysł pozostanie czysty. Tylko wtedy macie szanse na przetrwanie. Oto worek dukatów nie roztrwońcie go na zbyt szybko. Jeśli będziecie musieli dać łapówkę pamiętajcie że ludzie biorą  zazwyczaj 50 dukatów(d) a pozostałe stworzenia nie więcej nisz 40.

Powodzenia!

 

 


Quest: Niebieska Księga:

 

Czarownica Izaura

(magia:6 szybkoćś:2 siła:0)

 

-Może zaparzyć wam ziółek?

-tak (Eliksir: Ziółka Izaury +3 do magii)

 

Sposoby na zdobycie: Niebieska księga

1. Wymiana: Różczka (magia+3)

2. Łapówka: 45d

 

Ad.1

Leśny Dziadek podobno taką miał (wskazuje drogę do leśnego dziadka)

 

Leśny Dziadek

(magia:0 szybkoćś:10 siła:5)

 

Sposoby na zdobycie: Różczka (magia +3)

a)      Łapówka 60d

b)      Quest: Spisywanie run

c)      Wymiana: jaskółcze ziele

 

Ad.1.b)

Leśny Dziadek

(magia:0 szybkoćś:10 siła:5)

 

Quest: Spisywanie run:

Trzeba spisać runy z okolicznych obelisków potrzebne mi są do wykonania tajemnego eliksiru  dwukrotnie zwiększającego szybkość tego kto go wypije. Jednak komponenty które przygotowałem za chwile będą już bezużyteczne przy tej pogodzie zostało im jakieś (…)minut.

 

I.        Quest: (Spisywanie run) Udany (Wygrana: Eliksir: szybkości, Różczka)

II.     Quest: (Spisywanie run) Nie Udany (muszą spisać wszystkie runy nawet jeśli nie zmieszczą się w czasie dalej patrz Ad.1.c)

 

 

Ad.1.c)

Leśny Dziadek

(magia:1 szybkoćś:10 siła:6)

 

Moje kom ponęty nienadaną się już do niczego przynieście mi Jaskółcze ziele od Herszta Banitów resztę sam zbiore

(wskazuje drogę do obozu banitów)

 

Herszt Banitów

(magia:1 szybkoćś:45 siła:2)

 

Herszt wyzywa na pojedynek (można wybrać dziedzinę)

Wygrana: jaskółcze ziele

 

Wracają do Leśnego Dziadka który daje im Różczka w zamian za Jaskułcze Ziele a w jego ofercie handlowej pojawia się Eliksir Szybkości

Wracają do Czarownicy Izaury i wymieniają Różczka na Niebieska Księga

Quest: Niebieska Księga Zakończony:

Wracają do Druida…

 

Rozdział I:

 

Druid

(magia:38 szybkoćś:16 siła:5)

 

Dziękuję za zdobycie księgi. Z tego co wiem to szyrwany hodował kiedyś pewien pustelnik, na pewno odstąpi wam ze 2 Udka Szyrwana. Izaura ma Serce Puszczyka a Trzciny Wersalskiej szukał Wiedźmin potrzebował jej do jakiegoś eliksiru nie znalazł jej ale nie był jakimś wybitnym poszukiwaczem więc może wam się uda. Jeśli trzcina okaże się zbyt wielkim wyzwaniem poszukajcie Ezechiela podobno ma jakiś średniej jakości zamiennik. Jak już zdobędziecie wszystkie trzy komponenty przyjdźcie do mnie a być może wrucicie do domu. Drogę do pustelnika i Wiedżmina wskaże wam Izaura.

(wręcza im list i oddala się do namiotu na medytacje)

 

 

Udają się do Izaury

 

Czarownica Izaura

(magia:6 szybkoćś:2 siła:0)

 

Questy:

1.       Serce puszczyka

2.       Trzcina wersalska

3.       Udka szyrwana

 

Ad.1

Serce puszczyka to niezwykle ważny komponent. Nie jest łatwo upolować tego nocnego łowce a jeszcze trudniej uzyskać jego serce. Żeby je dostać będziecie musieli zdobyć dla mnie jak najwięcej informacji na jego temat. Powiem wam tylko że o takich zwierzętach najwięcej wiedzą driady. Jednak uważajcie, do lasu driad można wejść tylko raz.

 

Ad.2

Wielki łowczy mówił że razem z Wiedźminem wybierają się do krypty na szalejące tam Alghule, Bruxy, Fledery i Graveiry. Wiedźmin o którym mowa ponoć zna położenie trzciny. Trzeba wam iść do krypty. Może uda wam się ich spotkać…

(wskazuje drogę do krypty)

 

Ad.3

Po udka szyrwana musicie się zgłosić do pustelnika on specjalizuje się w łapaniu tych gryzoni. Nie mam pojęcia gdzie on mieszka ale z tego co wiem to leśny dziadek skupuje skóry tych przeklętych szyrwanów. Na pewno robili jakieś interesy.

(wskazuje drogę do leśnego dziadka)
Ad.2

Wielki Łowczy Królewski

(magia:0 szybkoćś:20 siła:10)

 

Wiedźmin jest nie przytomny! Szybko, ratujcie go!

(kit do pozoracji, bandaże)

 

Wiedźmin

(magia:6 szybkoćś:12 siła:20)

 

(Po uratowaniu, Wiedźmin odzyskuje przytomność)

Trzcinę hodują driady, ale nie dostaniecie jej ot tak. One bardzo cenią tą trzcinę, nazywają ją świętą. Jeżeli nie przyniesiecie im pewnego przedmiotu, nie macie szans na jej otrzymanie. Jest tylko jeden taki przedmiot. Dawniej wykradziona świętość. Teraz zwykłe naczynie. Niejaki pustelnik trzyma w nim mięso. Tyle wiem ja nie mogę wejść już do lasu driad ale mogę się z wami podzielić moją wiedzą. Żecz jasna nie za darmo. Jestem wdzięczny za uratowanie ale powiedziałem wam już tyle że spłaciłem dług. Czekam na propozycję.

 

(30d)

 

Driady są bardzo nie ufne, nie zobaczycie ich jeżeli same wam się nie pokarzą, W ich lesie nie można korzystać z żadnej broni nawet podczas pojedynku. W dodatku są wyśmienitymi łuczniczkami ich strzała potrafi przebić pięciu ludzi na wylot i jeszcze wbić się w drzewo. Mają znakomity słuch, i nad wyraz nienawidzą się targować. To co powiedzą w ofercie handlu uznaj za świętość inaczej zginiesz. Nie przerywaj im bo zginiesz. Spróbuj którąś poderwać a zginiesz. Zabiją cię też za niszczenie przyrody. Wytwarzają najlepsze łuki na świecie. Znają każde zwierze zamieszkujące ich las, chodź pod innymi nazwami nisz ludzkie. To wszystko co wiem.

(wskazuje drogę do lasu driad)

 

Ad.3

 

Leśny dziadek

(magia:1 szybkoćś:10 siła:6)

 

(leśny dziadek wyzywa na pojedynek. Trzeba z nim walczyć aż do wygranej                             nagroda: Bestiariusz)

(wskazuje drogę do pustelnika)

 

 

Pustelnik

(magia:1 szybkoćś:10 siła:6)

Udka szyrwana dostaniecie jeśli zaniesiecie te kamienie do właściwych miejsc…(zależnie od sytuacji)

(dostają udka szyrwana i święta misa)

(idą do lasu driad)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Królowa Driad

(magia:25 szybkoćś:50 siła:16)

 

Kolejni wendrowcy? Co was sprowadza? Też chcecie nam wykraść świętą trzcinę. Nie liczcie na to nasze łuczniczki dobywają strzały w niespełna pół sekundy. Więc jaką macie sprawę?

 

Wymiana: Świętej Misy na Trzcinę Wersalską

 

Muszę was zmartwić. Nie mamy już trzciny o której tak wam potrzeba. Ten mag, on pojawił się z nikąd. Cały las nagle pogrążył się w nieprzeniknionej mgle. A on po prostu szedł. Nasze strzały były bezradne. Wtopione we mgle, najpierw zwalniały a potem opadały bezwładnie na ziemię. Tylko jedna strzała trafiła celu. Wystrzelona z sześćdziesięcio-funtówki. Najlepszego łuku jaki widział świat. Wystrugany z pięćset-dwu letniego dębu, przez elfiego mistrza Ezechiela, dokładnie 87 lat temu. Został magicznie wzmocniony. Do tego kołczan czterdziestu trzech strzał potrafiących przebić każdą barierę magiczną. Zostało już tylko 35 takich strzał. Wykorzystajcie go dobrze broniąc naszego honoru albowiem mianuję was honorowymi członkami puszczańskiej gwardii, broniącej interesów driad. 

(wskazuje drogę ucieczki maga)

 

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin