technoklanyckie_manewry.pdf

(21796 KB) Pobierz
technoklanyckie manewry bojowe
KLK
J
Tekst Micha “Furiath” Markowski
Redakcja i korekta Sawomir “uhar” rzesie
Skad i amanie Gniewomir “Triki” Trocki
pjlo
Manewry podstawowe, w dziaaniu poza
Pentagramem , daway po postu jedn ko
wicej. yspecjalizowane manewry zamiast
koci, gwarantuj róne efekty wspomagajce
opowie i szybk akcj. Nadal jednak
obowizuje ograniczenie, e Poza Penta-
gramem nie wolno Ci czy manewrów.
Moesz w rundzie wspomóc sie tylko jednym.
podrczniku gównym Klanarchii poznae
27 podstawowych manewrów bojowych.
Powszechnie stosuj je wszystkie spoecznoci
Rubiey, zarówno olne Rodziny, Ebionici,
jak splugawieni. Kada z tych grup posuguje
si równie bardziej wyspecjalizowanymi
technikami walki, dopasowanymi do
charakteru star i mentalnoci swoich ludzi. Te
dodatkowe manewry poznasz, dziki
oficjalnym suplementom, takim jak ten, który
wanie czytasz.
podrczniku gównym wszystkie istoty
charakteryzuj podstawowe manewry. Jednak
narrator moe przyda wyspecjalizowane
manewry tym postaciom, do których
fabularnie one pasuj.
kk
pjlo
kojo
yspecjalizowane manewry nie posiadaj
opisu fabularnego, jak w podrczniku
gównym. Darowalimy sobie poetyckie
metafory sikajcej juchy i klasyfikacj
wygibasów walczcego bohatera, gdy Twoja
wyobrania poradzi sobie z tym znacznie
lepiej. ystarczy, e przeczytasz nazw
manewru i dopasujesz pod ni ujcie z ja-
kiego film, lub gry akcji.
: w Pentagramie
: poza Pentagramem
1: jednorazowy
: wielokrotny
: podstawowe manewry ( hi
s. 171 - 173) bojowe +1 ko do testu
: 1 manewr w rundzie
Wymagania spenij, aby manewr by
efektywny. rogów nie obowizuj
wymagania.
rzecitny wrg losuj 4 manewry
Silny wrg losuj 8 manewrów lub wicej
Na karcie pozostawilimy skrót motoryki,
czyli opis dziaania manewru bojowego na
Pentagramie oraz opis dziaania manewru
poza Pentagramem . Jak widzisz, posta-
wilimy na zwizo.
1
320822880.014.png 320822880.015.png 320822880.016.png 320822880.017.png 320822880.001.png 320822880.002.png
koklk
ojo
Dowiadczenie bojowe Technoklanytów,
zwizane ze starciami z kultystami maszyn
oraz w terenie miejskim, ukierunkowao
manewry bojowe na walk w formacji
szturmowej i wyzyskanie siy swego sprztu.
Nabycie Technoklanyckich manewrów w ós-
mym kroku Kreacji ( hi , s. 135)
kosztuje czonków tej Rodziny
standardowe 2 Punkty Kreacji, a podczas
opowieci zwyke 3 punkty Dowiadczenia.
Technoklanyci
Decydujc si na gr Technoklanyt, w kroku
siódmym kreacji bohatera ( hi , s. 134)
czyli losowania manewrów, moesz
zdecydowa si na skorzystanie z pierwotnej
tabeli podstawowych manewrów, albo
skorzysta z tej poniej:
ietechnoklanyci
yspecjalizowanych manewrów mog
nauczy si równie istoty, które nie s czon-
kami grupy jaka opracowaa technik. Jednak
wówczas podczas kreacji bohatera za nabycie
technoklanyckiego manewru bojowego pac
za niego 3 Punkty Kreacji, a w czasie
rozwoju 4 punkty Dowiadczenia.
Rzut k10
Technoklanycki manewr bojowy
jednorazowy
Rzut k10
Technoklanycki manewr bojowy
wielorazowy
1-2
arkot maszyn
1-2
Dowódca oddziau
3-4
Hartowana stal
3-4
asona ogniowa
5-6
Przeoenie
5-6
Formacja szturmowa
7-8
asig bezporedni
7-8
Stalowy pochód
9-10
Ból, krew i elazo
9-10
Rozpruwajce flipy
2
320822880.003.png 320822880.004.png 320822880.005.png 320822880.006.png 320822880.007.png 320822880.008.png 320822880.009.png 320822880.010.png 320822880.011.png
3
320822880.012.png
4
320822880.013.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin