7 b) Rycerz i smok. Instrukcja do SMOCZEJ GRY.doc

(24 KB) Pobierz
Instrukcja do „SMOCZEJ GRY”

Instrukcja do „SMOCZEJ GRY”

 

 

           Grozpoczyna gracz, który wyrzuci 6 oczek na kostce.

 

Pole numer 3 – Smok ma niezwykłą umiejętność przenikania przez ściany. Znajdujesz się na polu numer 8.

 

Pole numer 5Tutaj smoczy wzrok nie sięga. Przesuwasz się na pole numer 8.

 

Pole numer 11. Smok ma niestrawność. Po zjedzeniu rycerza w zbroi czekasz jedną kolejkę.

 

Pole numer 15. Smok uratował księżniczkę z wysokiej wieży. Przenosisz się na pole 18.

 

Pole nr 20. Tutaj ukryta jest tajemna zapadnia, która cofa cię na pole numer 14.

 

 

POWODZENIA!!!

 

 

 

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin