g3ini.txt

(3 KB) Pobierz
Co do tego �e tnie to nie ma w�tpliwo�ci, a wynika to ze skopania pliku konfiguracyjnego, warto�ci pami�ci przypisywane na tworzenie poszczeg�lnych element�w w grze s� masakrycznie zani�one. Zatem nawet posiadacze 2giga ramu b�d� odczuwa� chrupnie gry na �rednich i wysokich detalach bo program przydziela im zbyt ma�o zasob�w do prawid�owego dzia�ania. Proponuje zatem zaj�� si� ingerencj� w plik .ini i podnie�� co nieco warto�ci dotycz�ce ilo�ci pami�ci przeznaczonej na procesy zwi�zane z wy�wietlaniem �wiata w grze. Powinno to przynie�� o niebo lepsze rezultaty ni� instalowanie poprawek kt�re nic w tej materii nie zmieniaj�, a likwiduj� tylko pewne bugi. Zapraszam do eksperyment�w z plikiem
GE3.ini

poni�sze warto�ci s� skonfigurowane pod oko�o 1 - 1,5 GB ramu,
je�li macie mniej mo�ecie spr�bowa� nieco zmniejszy� warto�ci cache-u



[Lighting]
; Lighting type to use (not longer supported)
; 0 = Simple lighting (ambient, legacy mode)
; 1 = VertexHemisphereVertexLighting
; 2 = VertexHemisphereVertexLightingWithOverbright
; 3 = VertexHemispherePixelLightingWithOverbright
; 4 = PixelHemispherePixelLightingWithOverbright
LightingType=2

ObjectDetails.fScreenObjectDistanceCulling_High=0.008
ObjectDetails.fProcessingRangeFadeOutRange_High=300.0
ObjectDetails.fRangedBaseLoDOffset_High=300.0
ObjectDetails.enuMeshLoDQualityStage_High=2 ; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh
ObjectDetails.enuAnimationLoDQualityStage_High=2 ; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh
ObjectDetails.fScreenObjectDistanceCulling_Medium=0.02
ObjectDetails.fProcessingRangeFadeOutRange_Medium=500.0
ObjectDetails.fRangedBaseLoDOffset_Medium=300.0
ObjectDetails.enuMeshLoDQualityStage_Medium=1 ; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh
ObjectDetails.enuAnimationLoDQualityStage_Medium=1 ; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh
ObjectDetails.fScreenObjectDistanceCulling_Low=0.045
ObjectDetails.fProcessingRangeFadeOutRange_Low=700.0
ObjectDetails.fRangedBaseLoDOffset_Low=-300.0
ObjectDetails.enuMeshLoDQualityStage_Low=0 ; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh
ObjectDetails.enuAnimationLoDQualityStage_Low=0 ; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh

ResourceCache.u32ImageMaxMemUsage_TextureQualityHigh=350000000

ResourceCache.u32ImageMaxMemUsage_High=96000000
ResourceCache.u32MeshMaxMemUsage_High=70000000
ResourceCache.u32SoundMaxMemUsage_High=40000000 (spokojnie mo�ecie da� 30000000)
ResourceCache.u32MaterialMaxMemUsage_High=20000000
ResourceCache.u32CollisionMeshMaxMemUsage_High=20000000
ResourceCache.u32AnimationMaxMemUsage_High=40000000
ResourceCache.u32SpeedTreeMaxMemUsage_High=10000000
ResourceCache.u32ImageMaxMemUsage_Medium=70000000
ResourceCache.u32MeshMaxMemUsage_Medium=40000000
ResourceCache.u32SoundMaxMemUsage_Medium=20000000
ResourceCache.u32MaterialMaxMemUsage_Medium=15000000
ResourceCache.u32CollisionMeshMaxMemUsage_Medium=16000000
ResourceCache.u32AnimationMaxMemUsage_Medium=30000000
ResourceCache.u32SpeedTreeMaxMemUsage_Medium=7500000
ResourceCache.u32ImageMaxMemUsage_Low=32000000
ResourceCache.u32MeshMaxMemUsage_Low=30000000
ResourceCache.u32SoundMaxMemUsage_Low=10000000
ResourceCache.u32MaterialMaxMemUsage_Low=10000000
ResourceCache.u32CollisionMeshMaxMemUsage_Low=13000000
ResourceCache.u32AnimationMaxMemUsage_Low=25000000
ResourceCache.u32SpeedTreeMaxMemUsage_Low=5000000


oczywi�cie najwygodniej odszuka� interesuj�ce linijki, wykasowa� je i wklei� te podane powy�ej.
[size=3]Zr�bcie jednak kopi� zapasow� pliku przed edycj�


    Render.MeshLoDQuality=UltraHigh
    Render.AnimationLoDQuality=UltraHigh
    Render.ImageLoDQuality=UltraHigh
    Render.DisableMeshLoDQualityFragmentString=lowpoly

pierwsze 3 wartosci na meedium albo low bo z tego co pisze w tym pliku g3.ini to te ultra high jest dla karty ktora ma 512 MB.sprobuj to zmieni�.
Zgłoś jeśli naruszono regulamin