ulter_katalog_2009.pdf

(14095 KB) Pobierz
Ulter_Katalog_2009.indd
263079053.042.png 263079053.043.png 263079053.044.png 263079053.045.png 263079053.001.png 263079053.002.png 263079053.003.png 263079053.004.png 263079053.005.png 263079053.006.png 263079053.007.png 263079053.008.png 263079053.009.png 263079053.010.png 263079053.011.png 263079053.012.png 263079053.013.png 263079053.014.png 263079053.015.png 263079053.016.png 263079053.017.png 263079053.018.png 263079053.019.png 263079053.020.png 263079053.021.png 263079053.022.png
263079053.023.png 263079053.024.png
263079053.025.png 263079053.026.png 263079053.027.png 263079053.028.png 263079053.029.png
KONSTRUKCJA
Produkty irmy ULTER-SPORT posiadają certyikaty homologacyjne
potwierdzone przez TÜV SÜD Monachium z którym współpracujemy mając
na uwadze zgodność naszych produktów z przepisami Unii Europejskiej.
Płaszcz zamykający komory tłumika,
wymagany dla prawidłowego zachodzenia
zjawisk falowych oraz zwiększający skuteczność
materiału dźwiękochłonnego, gwarantujący
przy tym bezproblemową eksploatację
przez wiele lat, dzięki zastosowaniu stali
aluminiowanej lub nierdzewnej.
Końcówka ze stali nierdzewnej, odpowiednio
dopasowana do tłumika pod względem akustycznym,
gwarantując przy tym minimalne opory przepływu.
KONSTRUKCJA
263079053.030.png 263079053.031.png 263079053.032.png 263079053.033.png 263079053.034.png
KONSTRUKCJA
Odpowiednio
wyproilowana
rura dolotowa
Materiał dźwiękochłonny
Materiał dźwiękochłonny o odpowiedniej chara-
kterystyce częstotliwości izycznego współczynnika
pochłaniania dźwięku, posiadający dużą wytrzymałość
techniczną jak i mechaniczną.
Rurki perforowane zastosowane w celu uniknięcia przenoszenia
czołowej fali akustycznej bezpośrednio, co w znaczny sposób obniża
rozchodzenie się hałasu oraz usprawnia procesy falowe w komorze
rozprężnej. Odpowiednio dobrana perforacja gwarantuje również skuteczne
tłumienie pasm środkowych i górnych przez materiał dzwiękochłonny
w komorze przelotowej. Powierzchnia perforacji dobrana jest do rodzaju
silnika, jego pojemności skokowej oraz wymiarów układu dolotowego.
Dzięki temu występuje swobodny przepływ spalin, który jest wymagany
dla optymalnej pracy silnika w pełnym zakresie obrotów.
Wykonane ze stali nierdzewnej
lub aluminiowanej przegrody dzielące
na odpowiednio dobrane do
charakterystyki auta, komory absorbcyjne
i releksyjne o wymiarach gwarantujących
optymalne wielkości przeciwciśnień przy
maksymalnej redukcji poziomu
emitowanego dźwięku.
Nasza siła to technologia oparta na ponad dwudziestoletnim doświadczeniu,
nowoczesnym parku maszynowym i ekipie fachowców, dla których nie ma rzeczy
niemożliwych, z czego słyniemy w całej Europie.
263079053.035.png 263079053.036.png 263079053.037.png 263079053.038.png 263079053.039.png 263079053.040.png 263079053.041.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin