Aarron Walter witryny nie do ukrycia. jak zbudować stronę, którą znajdzie każda wyszukiwarka full version.pdf
(
52483 KB
)
Pobierz
Rozdział 3.
Strategie po stronie serwera ........................................... 65
Znaczenie nazw plików i folderów .......................................................................... 66
Wybór nazw domen i zarządzanie nimi ................................................................. 67
Rozwiązanie problemu kanonicznego Google ............................................... 68
Budowanie adresów URL przyjaznych wyszukiwarkom ..................................... 71
Proste rozwiązanie ............................................................................................. 71
Przenoszenie stron i domen poprzez przekierowanie 301 .................................. 75
Własne strony 404 ułatwiają powrót na właściwą ścieżkę ..................................... 77
Jak zrobić udaną stronę obsługi kodu 404 ..................................................... 78
Optymalizacja wydajności indeksowania ............................................................. 79
Pamięć podręczna i buforowanie plików ....................................................... 81
Zarządzanie rozmiarem pliku ........................................................................... 86
Kompresja plików za pomocą Gzip ................................................................. 89
Redukcja liczby żądań HTTP ........................................................................... 92
Diagnostyka z wykorzystaniem YSlow ............................................................ 93
Sterowanie procesem indeksacji przez plik robots.txt ........................................ 94
Rozdział 4.
Tworzenie treści przyciągającej internautów ................... 97
Treść wciągająca (użytkowników) .......................................................................... 98
Historia Tomka ................................................................................................... 98
Treść — prawo przyczyny i skutku ....................................................................... 100
Framework CSS zwany Blueprint .................................................................. 100
Otwarta treść rodzi uznanie ........................................................................... 102
Treść ze znakiem jakości ....................................................................................... 103
Pozostań w temacie ........................................................................................ 103
Wypełnij niszę .................................................................................................. 104
Zachowaj żarliwość i autorytatywność ......................................................... 104
Bądź godny zaufania ....................................................................................... 105
Odwołaj się do zainteresowań czytelników ................................................. 106
Bądź oryginalny ................................................................................................ 107
Użyj odpowiedniej formy wyrazu ................................................................... 108
Bądź regularny ................................................................................................. 109
Wszystkie drogi prowadzą do treści ..................................................................... 109
Treść ma wiele aromatów ...................................................................................... 111
Blogi ................................................................................................................... 112
Artykuły, analizy przypadku i raporty ............................................................ 113
Biblioteki linków .............................................................................................. 115
Szablony dokumentów, przykłady kodu źródłowego i inne narzędzia ..... 115
Recenzje i rekomendacje ................................................................................ 116
Treść subskrybowana (RSS) .......................................................................... 117
Treść generowana przez użytkowników (UGC) ........................................... 118
8
Pozycjonowanie słów kluczowych w treści ......................................................... 120
Badanie i wybór słów kluczowych ................................................................. 120
Pozycjonowanie słów kluczowych ....................................................................... 125
Obliczanie gęstości słowa kluczowego ........................................................ 126
Strategie rozwijania treści ..................................................................................... 127
Wyświetlanie treści RSS na witrynie ............................................................ 128
Inne zastosowania RSS .................................................................................. 135
Zastosowanie systemu RSS do tworzenia biblioteki linków ..................... 137
Rozdział 5.
Budowanie wyszukiwalnego bloga ................................143
Blog — najlepsze praktyki związane z wyszukiwalnością ................................ 144
Pisz regularnie na ten sam temat .................................................................. 145
Używaj często linków, w tym linków do innych wpisów,
z uwagi na trackback ................................................................................... 145
Utwórz własny szablon dla bloga .................................................................. 146
Umieść słowa kluczowe w tytułach swoich wpisów .................................. 146
Podziel archiwum na tematy .......................................................................... 147
Streszczaj wpisy, by ułatwić nawigację ........................................................ 148
Dodaj sekcję z popularnymi wpisami ........................................................... 149
Dodaj sekcję z ostatnimi wpisami ................................................................. 150
Powiedz ludziom, kim jesteś i o czym jest Twój blog ................................. 150
Propaguj kanał RSS ........................................................................................ 151
Dodaj linki do starszych wpisów ................................................................... 151
Zachęć użytkowników, by podzielili się Twoją treścią z innymi ................ 152
Kieruj użytkowników do pokrewnych wpisów ............................................. 153
Indeksacja treści zduplikowanej .................................................................... 153
Wykorzystanie WordPress ..................................................................................... 154
Instalacja wtyczek WordPress ....................................................................... 156
Tworzenie własnych motywów graficznych ................................................. 156
Jak poprawić wyszukiwalność bloga na WordPress ......................................... 157
Definiowanie serwisów aktualizacyjnych ..................................................... 157
Remapowanie adresów URL typu Permalink .............................................. 159
Wykorzystanie kategorii do archiwizacji tematycznej ................................ 161
Streszczenia wpisów ułatwiają nawigację ................................................... 162
Wyświetlanie najpopularniejszych wpisów .................................................. 163
Wyświetlanie najnowszych wpisów .............................................................. 164
Wspieranie i śledzenie subskrypcji RSS za pomocą FeedBurnera .......... 166
Zachęty do wymiany treści w obrębie społeczności internetowych ......... 166
Prezentacja pokrewnych wpisów .................................................................. 167
Automatyczne generowanie XML-owej mapy witryny ................................ 168
Inne wtyczki WordPress związane z SEO ..................................................... 168
Oznaczanie wpisów ......................................................................................... 170
Optymalizacja przekazu treści za pomocą buforowania ............................ 171
9
Rozdział 6.
Wyszukiwarka wewnętrzna ........................................... 173
Zastosowanie darmowych systemów wyszukiwania ........................................ 175
Zastosowanie systemu wyszukiwania Google (CSE) ................................. 175
Zastosowanie interfejsu Google AJAX Search API .................................... 181
Zastosowanie Rollyo ....................................................................................... 189
Zastosowanie Atomz ....................................................................................... 190
Yahoo! Search Builder .................................................................................... 192
Zakup systemu wyszukiwania .............................................................................. 194
Zastosowanie wyszukiwarki FastFind ........................................................... 194
Zastosowanie wyszukiwarki Zoom ................................................................ 195
Zbuduj własny prosty system wyszukiwania produktów .................................. 197
Utworzenie narzędzia do wyszukiwania produktów ................................... 197
Archiwizacja lokalnych wyszukiwań w celu wykrycia
mankamentów witryny ................................................................................ 200
Dodaj OpenSearch do swojej witryny .................................................................. 201
Konfigurowanie OpenSearch ......................................................................... 201
Rozdział 7.
Zapobieganie zatorom wyszukiwalności ....................... 203
Unikanie pułapek związanych z JavaScript ........................................................ 204
Ulepszanie progresywne ........................................................................................ 205
Rozwiązywanie problemów nawigacyjnych związanych z JavaScript ..... 207
Rozwiązywanie problemów z formatowaniem opartym na JavaScript ... 208
Rozwiązywanie problemów z Ajaksem ......................................................... 214
Wyszukiwalny Flash ............................................................................................... 224
Zastosowanie obiektu SWFObject do ulepszania progresywnego Flasha .... 227
Wyszukiwalne audio i wideo ................................................................................. 234
Tworzenie transkrypcji tekstowych ............................................................... 235
Rozdział 8.
Lista mailingowa przyciągnie internautów ..................... 239
Zachęcanie do subskrypcji .................................................................................... 240
Zapracuj na ich zaufanie ................................................................................. 240
Deklaracja zgody powinna rzucać się w oczy .............................................. 241
Ogranicz formularz do minimum .................................................................. 242
Powiedz im, na co mogą liczyć ...................................................................... 243
Zastosowanie systemu zarządzania listą mailową ............................................ 243
Dlaczego warto skorzystać z systemu zarządzania listą mailową? .......... 244
System subskrypcyjny w technologii Ajax .......................................................... 247
Eksperymentowanie z MailChimp ................................................................. 247
Zarejestruj mnie! Ogólny schemat działania systemu ............................... 249
Tworzenie formularza subskrypcyjnego ....................................................... 250
Budowanie funkcji zapiszAdres() .................................................................. 252
Warstwa Ajaksa ............................................................................................... 257
10
Rozdział 9.
Wykorzystanie wyszukiwalności w praktyce ...................261
Podejście oparte na priorytetach .......................................................................... 262
Priorytet 1 .......................................................................................................... 262
Priorytet 2 .......................................................................................................... 263
Priorytet 3 .......................................................................................................... 264
Odkrywanie problemów na witrynie .................................................................... 264
Narzędzia SEO firmy Sitening ........................................................................ 264
Spam Detector ................................................................................................. 264
Semantic Extractor .......................................................................................... 265
Obliczanie priorytetu i gęstości słów kluczowych ...................................... 265
Kontroluj statystyki .......................................................................................... 265
Kiedy pojawią się rezultaty? .................................................................................. 265
Uwagi końcowe: wyszukiwalność ocaliła świat ................................................. 266
Skorowidz ................................................................................................................. 269
11
Plik z chomika:
AGAPE_AGAPE
Inne pliki z tego folderu:
autocad 2005 i 2005 pl full.pdf
(22413 KB)
intensywny kurs przywództwa. szybki program rozwoju zdolności przywódczych full.pdf
(9732 KB)
płytki umysł. jak internet wpływa na nasz mózg helion.pdf
(34503 KB)
analiza statystyczna. microsoft excel 2010 pl cała książka.pdf
(27781 KB)
matematyczne-szkielko-i-oko.-mniej-i-bardziej-powazne-zastosowania-matmy full scan.pdf
(28897 KB)
Inne foldery tego chomika:
! # Wrzucone - sprawdzone i pełne Ebooki #
! # Wrzucone - sprawdzone i pełne Ebooki #(1)
! # Wrzucone - sprawdzone i pełne Ebooki #(10)
! # Wrzucone - sprawdzone i pełne Ebooki #(2)
! # Wrzucone - sprawdzone i pełne Ebooki #(3)
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin