Andrzej Batko siła sekretu. praktyczny poradnik programowania przyszłości scan.pdf

(146943 KB) Pobierz
888113250.008.png
7
P R A K T Y C Z N Y P O R A D N I K P R O G R A M O WA N I A P R Z Y S Z Ł O Ś C I
Dostrajanie pragnień do wartości ............................................................................. 66
TECHNIKA „DOSTRAJANIA WARTOŚCI”
DO PRAGNIEŃ, PLANÓW I CELÓW ........................................................................ 66
Time lines ..................................................................................................................................... 72
Imprint bogactwa i sukcesu ............................................................................................ 78
MENTOR ........................................................................................................................ 81
Programowanie przyszłości ............................................................................................ 86
PLANOWANIE „OD PRZYSZŁOŚCI DO TERAZ” .................................................... 87
„Zbieżność” ................................................................................................................................. 92
TECHNIKA USTAWIANIA ZBIEŻNOŚCI ................................................................. 93
Działaj! ............................................................................................................................................ 96
Kilka wskazówek na drogę ........................................................................................... 100
Historie opisujące doświadczenia z prawem przyciągania ................. 104
BUTERBROD .............................................................................................................. 105
HONG KONG, LAS VEGAS, TAD WITKOWICZ I 33… ................................... 108
CZY MOŻESZ SAM WYDAĆ I ROZREKLAMOWAĆ SWOJĄ KSIĄŻKĘ? .......... 110
Co jeszcze możesz zrobić? ............................................................................................ 116
KSIĄŻKI ....................................................................................................................... 116
MATERIAŁY AUDIO I WIDEO (CD I DVD) ...................................................... 118
INTERNET .................................................................................................................. 119
Skoro jesteś taki mądry, to czemu nie jesteś bogaty?
K U RT V O N N E G U T J R .
888113250.009.png 888113250.010.png
18
S I Ł A
Na następnych kilku stronach
przyznam Ci się do czegoś...
W I E R Z Ę W M A G I Ę I P R O W A D Z Ą C F I R M Ę , N A C O D Z I E Ń W S P O M A -
G A M S I Ę M A G I C Z N Y M I R Y T U A Ł A M I .
Jeszcze niedawno mocno się wahałem, czy ktokolwiek będzie zaintereso-
wany takimi „odjechanymi sprawami” w poważnym Świecie pieniądza.
Jednak w wielu rozmowach na szkoleniach, gdy prezentowałem, jak moż-
na używać technik hipnozy i autohipnozy do wspomagania swojej sku-
teczności w biznesie, moi rozmówcy okazywali zainteresowanie i zaczy-
nali eksperymentować z poznanymi technikami. Jednak moi przyjaciele
i partnerzy w tych duchowo-magicznych eksploracjach przypomnieli mi,
że 14 lat temu, gdy zaczynałem pisać o wpływie emocji i podświadomo-
ści na decyzje klientów w biznesie, początkowo spotykałem się z niedo-
wierzaniem ze strony handlowców. 10 lat temu zacząłem na szkoleniach
wprowadzać elementy hipnozy, do marketingu również. Wywoływało to
zaskoczenie. Przecież każdy wiedział i wierzył, że ludzie są racjonalni,
a hipnoza nie istnieje i jest zabroniona, nieetyczna lub szkodliwa :-). To
wszystko oraz informacje o zaskakujących rezultatach, jakie osiągaliśmy,
sprawiło, że postanowiłem udostępnić je Tobie, ale wyłącznie na Twoją
odpowiedzialność! Zresztą ta idea zaczyna się powoli przesączać do ogól-
nej świadomości dzięki i lmom takim jak Sekret i autorom takim jak na
przykład Joe Vitale.
Zacznij mówić o tym, kim chcesz się stać,
a przekonasz się, że Twoje słowa wkrótce staną się faktami.
J O E V I T A L E
888113250.011.png 888113250.001.png 888113250.002.png 888113250.003.png 888113250.004.png
1
P R A K T Y C Z N Y P O R A D N I K P R O G R A M O WA N I A P R Z Y S Z Ł O Ś C I
Rezultaty, które sam uzyskuję od ponad 20 lat, są zarówno zaskakujące,
jak i nie do końca zrozumiałe, ponieważ wychowany w rodzinie naukow-
ców nasiąkłem kultem racjonalnego myślenia i miałem zaszczepione
przekonanie, że jeśli czegoś się nie da wyjaśnić za pomocą istniejącej wie-
dzy, to zwyczajnie nie jest to prawdą. Dziś, kiedy nabrałem pokory wobec
własnej „wiedzy”, a raczej jej ograniczeń, wierzę, że istnieją mechanizmy,
których nie rozumiem, a które mimo wszystko działają. To, czy ja rozu-
miem (lub nie rozumiem), jak dany „mechanizm” działa, nie ma wpływu
na jego działanie. W końcu piszę te słowa na komputerze, a nie mam
pojęcia, jak on działa!
Czytelnicy kojarzą mnie głównie z takimi tematami jak psychologia ma-
nipulacji, wywieranie wpływu, perswazja, marketing, sprzedaż, biznes
i NLP w kontekście robienia pieniędzy. I jest to prawidłowe skojarzenie,
ponieważ od lat zajmuję się szkoleniem i doradzaniem irmom, handlow-
com i przedsiębiorcom w wyżej wymienionych zagadnieniach. Jestem
również autorem bardzo popularnej książki na ten temat: Sztuka perswa-
zji, czyli język wpływu i manipulacji .
Większość ludzi mocno wierzy, że takie rzeczy jak manipulacja, wywiera-
nie wpływu, perswazja, marketing, sprzedaż, biznes i NLP w kontekście
robienia pieniędzy stoją w opozycji do praktyk duchowych, magii i wia-
ry. Jednym z celów tej książki jest pokazanie, że te pozorne sprzeczno-
ści mogą wspólnie pracować, wzajemnie się wspomagając. Ba, jedne bez
drugich zwyczajnie utrudniają osiągnięcie naprawdę spektakularnych
sukcesów, pozostawiając je przypadkowi.
888113250.005.png 888113250.006.png
888113250.007.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin