Andrzej Batko siła sekretu. praktyczny poradnik programowania przyszłości scan.pdf
(
146943 KB
)
Pobierz
7
P R A K T Y C Z N Y P O R A D N I K P R O G R A M O WA N I A P R Z Y S Z Ł O Ś C I
Dostrajanie pragnień do wartości
.............................................................................
66
TECHNIKA „DOSTRAJANIA WARTOŚCI”
DO PRAGNIEŃ, PLANÓW I CELÓW ........................................................................
66
Time lines
.....................................................................................................................................
72
Imprint bogactwa i sukcesu
............................................................................................
78
MENTOR
........................................................................................................................
81
Programowanie przyszłości
............................................................................................
86
PLANOWANIE „OD PRZYSZŁOŚCI DO TERAZ”
....................................................
87
„Zbieżność”
.................................................................................................................................
92
TECHNIKA USTAWIANIA ZBIEŻNOŚCI
.................................................................
93
Działaj!
............................................................................................................................................
96
Kilka wskazówek na drogę
...........................................................................................
100
Historie opisujące doświadczenia z prawem przyciągania
.................
104
BUTERBROD
..............................................................................................................
105
HONG KONG, LAS VEGAS, TAD WITKOWICZ I 33…
...................................
108
CZY MOŻESZ SAM WYDAĆ I ROZREKLAMOWAĆ SWOJĄ KSIĄŻKĘ?
..........
110
Co jeszcze możesz zrobić?
............................................................................................
116
KSIĄŻKI
.......................................................................................................................
116
MATERIAŁY AUDIO I WIDEO (CD I DVD)
......................................................
118
INTERNET
..................................................................................................................
119
Skoro jesteś taki mądry, to czemu nie jesteś bogaty?
K U RT V O N N E G U T J R .
18
S I Ł A
Na następnych kilku stronach
przyznam Ci się do czegoś...
W I E R Z Ę W M A G I Ę I P R O W A D Z Ą C F I R M Ę , N A C O D Z I E Ń W S P O M A -
G A M S I Ę M A G I C Z N Y M I R Y T U A Ł A M I .
Jeszcze niedawno mocno się wahałem, czy ktokolwiek będzie zaintereso-
wany takimi „odjechanymi sprawami” w poważnym Świecie pieniądza.
Jednak w wielu rozmowach na szkoleniach, gdy prezentowałem, jak moż-
na używać technik hipnozy i autohipnozy do wspomagania swojej sku-
teczności w biznesie, moi rozmówcy okazywali zainteresowanie i zaczy-
nali eksperymentować z poznanymi technikami. Jednak moi przyjaciele
i partnerzy w tych duchowo-magicznych eksploracjach przypomnieli mi,
że 14 lat temu, gdy zaczynałem pisać o wpływie emocji i podświadomo-
ści na decyzje klientów w biznesie, początkowo spotykałem się z niedo-
wierzaniem ze strony handlowców. 10 lat temu zacząłem na szkoleniach
wprowadzać elementy hipnozy, do marketingu również. Wywoływało to
zaskoczenie. Przecież każdy wiedział i wierzył, że ludzie są racjonalni,
a hipnoza nie istnieje i jest zabroniona, nieetyczna lub szkodliwa :-). To
wszystko oraz informacje o zaskakujących rezultatach, jakie osiągaliśmy,
sprawiło, że postanowiłem udostępnić je Tobie, ale wyłącznie na Twoją
odpowiedzialność! Zresztą ta idea zaczyna się powoli przesączać do ogól-
nej świadomości dzięki i lmom takim jak
Sekret
i autorom takim jak na
przykład Joe Vitale.
Zacznij mówić o tym, kim chcesz się stać,
a przekonasz się, że Twoje słowa wkrótce staną się faktami.
J O E V I T A L E
1
P R A K T Y C Z N Y P O R A D N I K P R O G R A M O WA N I A P R Z Y S Z Ł O Ś C I
Rezultaty, które sam uzyskuję od ponad 20 lat, są zarówno zaskakujące,
jak i nie do końca zrozumiałe, ponieważ wychowany w rodzinie naukow-
ców nasiąkłem kultem racjonalnego myślenia i miałem zaszczepione
przekonanie, że jeśli czegoś się nie da wyjaśnić za pomocą istniejącej wie-
dzy, to zwyczajnie nie jest to prawdą. Dziś, kiedy nabrałem pokory wobec
własnej „wiedzy”, a raczej jej ograniczeń, wierzę, że istnieją mechanizmy,
których nie rozumiem, a które mimo wszystko działają. To, czy ja rozu-
miem (lub nie rozumiem), jak dany „mechanizm” działa, nie ma wpływu
na jego działanie. W końcu piszę te słowa na komputerze, a nie mam
pojęcia, jak on działa!
Czytelnicy kojarzą mnie głównie z takimi tematami jak psychologia ma-
nipulacji, wywieranie wpływu, perswazja, marketing, sprzedaż, biznes
i NLP w kontekście robienia pieniędzy. I jest to prawidłowe skojarzenie,
ponieważ od lat zajmuję się szkoleniem i doradzaniem irmom, handlow-
com i przedsiębiorcom w wyżej wymienionych zagadnieniach. Jestem
również autorem bardzo popularnej książki na ten temat:
Sztuka perswa-
zji, czyli język wpływu i manipulacji
.
Większość ludzi mocno wierzy, że takie rzeczy jak manipulacja, wywiera-
nie wpływu, perswazja, marketing, sprzedaż, biznes i NLP w kontekście
robienia pieniędzy stoją w opozycji do praktyk duchowych, magii i wia-
ry. Jednym z celów tej książki jest pokazanie, że te pozorne sprzeczno-
ści mogą wspólnie pracować, wzajemnie się wspomagając. Ba, jedne bez
drugich zwyczajnie utrudniają osiągnięcie naprawdę spektakularnych
sukcesów, pozostawiając je przypadkowi.
Plik z chomika:
basia1995x
Inne pliki z tego folderu:
autocad 2005 i 2005 pl full.pdf
(22413 KB)
intensywny kurs przywództwa. szybki program rozwoju zdolności przywódczych full.pdf
(9732 KB)
płytki umysł. jak internet wpływa na nasz mózg helion.pdf
(34503 KB)
analiza statystyczna. microsoft excel 2010 pl cała książka.pdf
(27781 KB)
matematyczne-szkielko-i-oko.-mniej-i-bardziej-powazne-zastosowania-matmy full scan.pdf
(28897 KB)
Inne foldery tego chomika:
ebooki(1)moooooooo
ebooki(1)moooooooo(1)
ebooki(1)moooooooo(10)
ebooki(1)moooooooo(11)
ebooki(1)moooooooo(12)
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin