prawo-przyciagania.-5-prostych-krokow-do-zdobycia-bogactwa-(lub-czegokolwiek-innego) helion.pdf

(5381 KB) Pobierz
888438653.001.png
12
PRAWO PRZYCIĄGANIA
Sekretna formuła na milion dolarów
209
Szokująca prawdziwa historia Jonathana
215
Eksperyment: Intentional Meditation Foundation
219
Sugerowana literatura i inne źródła
227
Skorowidz
239
O autorze
243
J AK PRZYCIĄGAĆ
PIENIĄDZE ?
C
zym się zajmujesz?”, zapytałem.
Wraz z 700 innymi osobami stałem w kolejce w hotelu
w Seattle, czekając na wykład pewnego pisarza i nauczyciela du-
chowego.
„Energoterapią”, odpowiedziała kobieta za mną. „Trudno to wy-
jaśnić. W przypadku każdej osoby sposób postępowania jest inny”.
„Czy masz wizytówkę?”.
„Nie”, powiedziała, lekko zakłopotana.
Byłem zszokowany.
„Pozwól, że cię o coś zapytam”, zacząłem. „Jest tutaj ponad
700 potencjalnych klientów. Dlaczego nie masz przynajmniej wizy-
tówki?”.
Kobieta stojąca za nią uśmiechnęła się i stwierdziła: „Właśnie
objawił ci się anioł”.
888438653.002.png
60
PRAWO PRZYCIĄGANIA
Nie jestem aniołem. Byłem jednak ciekawy, dlaczego ta ko-
bieta interesu przepuszczała znakomitą okazję marketingową. Kie-
dy rozmawiałem z kilkoma kolejnymi z obecnych tam 700 osób,
uświadomiłem sobie, że wszyscy ci ludzie prowadzą własną dzia-
łalność. I że wszyscy potrzebują pomocy w promowaniu siebie.
Wtedy właśnie olśniło mnie, że mógłbym napisać krótki pod-
ręcznik na temat manifestacji opartej na duchowości. Nikt chyba
nie nadawał się do tego lepiej. Jestem autorem The AMA Complete
Guide to Small Business Advertising dla The American Marketing
Association 1 i mam ponad 15 lat doświadczenia w metafizyce i du-
chowości. Rozmawiałem z wieloma rzecznikami nauki samodziel-
nego rozwiązywania życiowych problemów, a niektórzy z nich byli
moimi klientami. Poza tym stworzyłem już i testowałem sekretną
formułę pięciu kroków mającą na celu przyciąganie wszystkiego,
czego pragniesz.
Wiedziałem też, że 700 osób obecnych na seminarium repre-
zentowało jeszcze większą grupę ludzi, którzy potrzebowali pomo-
cy w swojej działalności i w życiu. Co więcej, miałem świadomość,
że wszyscy oni pracowali nad swoim wnętrzem, co pomagało im
osiągnąć rezultaty widoczne na zewnątrz. Innymi słowy ich stan
wewnętrzny przyczyniał się do rozwoju ich działalności bądź jego
braku.
Ujmując to jeszcze prościej: kobieta, o której wspomniałem na
początku rozdziału, nie była wewnętrznie przekonana do swojej
działalności, co objawiało się w jej życiu brakiem wizytówki.
W jej przypadku „Prawo Przyciągania” nie przyciągało żadnych
klientów.
A idąc tym tropem krok dalej w kierunku, w jakim chcę Cię
poprowadzić w tej książce, można stwierdzić, że gdyby ta kobieta
naprawdę była pewna tego, co robi, nie potrzebowałaby wizytó-
wek. Klienci sami by do niej przychodzili. Jej wewnętrzny duch —
Prawo Przyciągania — promowałoby ją.
1
Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu — przyp. tłum.
888438653.003.png
 
Jak przyciągać pieniądze?
61
To właśnie odkrywa ta książka. Nauczyłem się, że ważne jest,
kim jesteśmy, a nie, co robimy. Kiedy osiągniesz klarowny stan
wewnętrzny, zrozumiesz, w jaki sposób służysz światu, świat sam
do Ciebie przyjdzie. Kiedy jesteś pewny, czego chcesz — czy jest
to konkretny samochód, osoba, dom, praca, czy cokolwiek inne-
go — zaczniesz przyciągać to do siebie.
Jak ujęła to pewna osoba odnosząca sukcesy: „Teraz anioły
wręczają moje wizytówki”. Masz mętlik w głowie? To dobrze. Tera-
peutka, pisarka i moja przyjaciółka Mandy Evans mówi: „Dezo-
rientacja to ten wspaniały stan umysłu bezpośrednio poprzedzają-
cy jasność”.
Podstawy dobrobytu
Może poniższa historia pozwoli Ci lepiej zrozumieć, o czym mó-
wię, i przygotuje grunt pod dalsze rozważania.
Kiedyś czytałem zachwycającą starą książkę z 1920 r. autor-
stwa Rogera Babsona zatytułowaną Fundamentals of Prosperity .
Zakończył ją, pytając prezydenta Republiki Argentyny, dlaczego
Ameryka Południowa ze wszystkimi swoimi cudami i bogactwami
naturalnymi pozostaje tak daleko w tyle za Ameryką Północną pod
względem rozwoju i marketingu.
Prezydent odpowiedział: „Doszedłem do następującego wnio-
sku. Amerykę Południową zasiedlili Hiszpanie, którzy przyjechali
tutaj w poszukiwaniu złota, a Amerykę Północną Ojcowie Piel-
grzymi, którzy przybyli w poszukiwaniu Boga”.
Na czym się koncentrujesz?
Na pieniądzach czy na duchu?
Na celach, które chcesz osiągnąć, czy na duchu, który pozwala
to zrobić?
Zgłoś jeśli naruszono regulamin