Fringe.S05E11.HDTV.XviD-AFG.txt

(18 KB) Pobierz
00:00:00:/Poprzednio we "Fringe"...
00:00:01:/Nie wszyscy byli tacy,|/jeden próbował nam pomóc,
00:00:04:/nazywał się Wrzesień.
00:00:06:Pięć tygodni po inwazji|przyszedł tu jaki Donald.
00:00:10:Schwytali go dwaj najedcy.
00:00:12:Musimy go znaleć.
00:00:14:Donald przyszedł tu i powiedział,|że go szukajš
00:00:18:i że musimy zajšć się chłopcem.
00:00:19:Mówił, że jest ważnš częciš|planu pokonania najedców.
00:00:24:Pamiętasz, że spotkałe się ze mnš|z mężczyznš imieniem Donald?
00:00:30:Chłopiec jest ważny.|Musi żyć.
00:00:34:Wiem, kim jest Donald.
00:00:38:Donald to Wrzesień.
00:01:07:www.NapiProjekt.pl - nowa jakoć napisów.|Napisy zostały specjalnie dopasowane do Twojej wersji filmu.
00:01:11:Oglšdaj legalnie, polecaj i zarabiaj  Vodeon.pl
00:01:13:Walter?
00:01:15:Wybacz.
00:01:17:Nie chciałem cię wystraszyć.
00:01:21:- Dlaczego nie pisz?|- Mógłbym zapytać o to samo.
00:01:26:Musisz odpoczywać, synu.
00:01:29:Robota czeka.|Wycišgam kolejnš tamę.
00:01:33:Jakie ty masz usprawiedliwienie?
00:01:35:Chyba mam pomysł,|jak znaleć Wrzenia.
00:01:41:Pamięć chłopca pokazała to|mojej podwiadomoci.
00:01:45:Będzie potrzebny zbiornik.
00:02:01:Walterze, jak tam?
00:02:06:Dlaczego zdjšłe spodenki?
00:02:09:Były zbyt ciasne.
00:02:12:Mój brzuch musi być wolny|tak jak mój umysł,
00:02:16:żebym znalazł Wrzenia.
00:02:18:Czujesz się|wystarczajšco swobodnie?
00:02:21:Tak.|Zaczynajmy.
00:02:34:Oznaki życiowe stabilne.|Trochę niskie tętno,
00:02:37:ale to chyba działanie|rodka uspokajajšcego.
00:02:40:Drgania przechodzš.|Wszystko działa.
00:02:44:Walterze, możesz zaczynać.
00:02:46:/Powiniene być już odprężony.
00:02:57:Jego cinienie wzrasta.
00:02:59:- Do ilu?|- 140 na 90.
00:03:01:Już 152 na 100.
00:03:05:Nadal ronie.
00:03:06:Fale mózgowe sš zmienne.
00:03:08:Walterze, wskaniki skaczš.|/Wszystko w porzšdku?
00:03:28:Niesamowite.|Jestem tu.
00:03:32:Walterze, gdzie jeste?
00:03:34:W mieszkaniu.
00:03:37:W tym z przebłysków,|które pokazał mi chłopiec.
00:03:40:/Rozejrzyj się.
00:03:42:Poznajesz co, co pomogłoby nam|okrelić, gdzie to jest?
00:03:55:Jestem z Wrzeniem.
00:03:59:Wyglšda zupełnie inaczej.
00:04:02:/Ma włosy.
00:04:07:Sš tam jakie okna?
00:04:10:Tak.
00:04:12:/To wyjrzyj na zewnštrz.
00:04:18:Widzę wodę, budynki w oddali.
00:04:23:Wieżowce.
00:04:30:- To Nowy Jork?|- Możliwe.
00:04:36:Tak, widzę wieżę|Empire State Building.
00:04:42:Empire State Building|to East Side na Manhattanie.
00:04:45:A po prawej...
00:04:48:Nie widzę dokładnie.
00:04:53:Most.
00:04:55:Jestem pod mostem.
00:05:01:To most Williamsburg.
00:05:03:Na podstawie kšta widoku Waltera
00:05:06:powiedziałabym,|że budynek jest w Brooklynie,
00:05:07:gdzie na płd.-wsch. końcu|starego mostu.
00:05:10:Jeli Wrzesień żyje i tam mieszka,|tam go znajdziemy.
00:05:14:Żyje.
00:05:16:- Skšd wiesz?|- Jestem optymistš.
00:05:20:- Tak?|- Czemu nie?
00:05:22:A czy nadal tam mieszka,|się przekonamy.
00:05:27:Prędko.
00:05:35:/Co? Mały Obserwator?|/Nigdy go nie widzielimy.
00:05:44:Dostalimy wieci.
00:05:46:Jest gotów,|by się z tobš zobaczyć.
00:05:55:Kontynuuj poszukiwania zbiegów.
00:06:03:Powiadom mnie|w razie jakich zmian.
00:06:25:MANHATTAN|2609
00:06:34:{C:$f7eda9}{Y:b}.:: GrupaHatak.pl ::.|.:: Darlton.pl ::.
00:06:41:{C:$f7eda9}Tłumaczenie:|{y:b}dzidek9216 i Henioo
00:06:46:{C:$f7eda9}Korekta:|{y:b}k-rol
00:06:50:{C:$f7eda9}Fringe S05E11 - "The Boy Must Live"|{y:b}"Chłopiec musi żyć"
00:07:11:Tam.
00:07:12:Byłem tam.
00:07:20:Co się z tobš dzieje?
00:07:21:Jak to? Czuję się dobrze.
00:07:23:Jak dla mnie to nawet wietnie,|co jest trochę przerażajšce.
00:07:27:- Nie przejmowałbym się mnš.|- Jak mogę się nie przejmować?
00:07:31:Miałem pomóc ci zostać na ziemi.
00:07:33:Tak bałe się dawnego siebie,
00:07:35:że poprosiłe znowu Ninę,|żeby usunęła ci częci mózgu.
00:07:38:Wszystko gra.|Zabieg nie jest już potrzebny.
00:07:40:Ale dlaczego?|Co się zmieniło?
00:07:45:Nie potrafię tego wyjanić,|ale kiedy dotknšł mnie chłopiec,
00:07:52:pokazał mi co więcej niż obrazy.
00:07:54:To było wyzwalajšce, Peter.
00:07:57:Nagle zrozumiałem,|że wszystko, co wiedziałem
00:08:01:jako wielki człowiek,|albo tak mi się zdawało,
00:08:04:zmieciłoby się w naparstku.
00:08:07:To nie wszystko.
00:08:10:Pamiętam rzeczy,|których nie dowiadczyłem.
00:08:14:Chyba z innej linii czasu,
00:08:16:zanim zostałe wymazany,|a linia zresetowana.
00:08:22:Pamiętam,|jak odwiedziłe mnie w w. Klarze.
00:08:24:Moje pierwsze słowa:|"Mylałem, że będziesz grubszy".
00:08:29:I pamiętam, jak w nocy robiłem|kanapkę z masłem orzechowym,
00:08:33:a ty przez przypadek|powiedziałe do mnie "tato".
00:08:39:Radoć z tego powodu...
00:08:42:i przerażenie,|zanim wszedłe do maszyny.
00:08:46:Mówiłem, że nigdy nie potrafiłem|cię puszczać, a ty...
00:08:49:"Tym razem musisz".
00:08:59:Czym jest ten chłopiec?
00:09:04:Jak mógł to zrobić?
00:09:06:Pokazać ci życie,|którego nie przeżyłe?
00:09:09:Nie jestem pewny, ale to czuję.
00:09:12:Pamiętasz plan?
00:09:15:Nie.|Ani trochę.
00:09:17:To nie ma sensu. Czemu dawałby ci|te wspomnienia zamiast planu?
00:09:22:Nie wiem.
00:09:26:Peter, dopóki go nie poznałem,
00:09:28:nie sšdziłem, że mogę|kochać cię bardziej,
00:09:32:ale teraz, wiedzšc,|przez co przeszedłe
00:09:36:oraz co nas łšczyło,|kocham cię bardziej.
00:09:58:Nigdy nie lubiłe|publicznie okazywać uczuć.
00:10:03:Albo chodzić z grubszš sprawš|do publicznej toalety.
00:10:20:Komandor oczekuje.
00:10:25:Anomalia XB-6783746|została odnaleziona.
00:10:32:Jest ukryta w 2036.
00:10:37:W jakim celu?
00:10:38:Tego jeszcze nie wiadomo,
00:10:41:ale kto ukrył jš nie bez powodu.
00:10:47:Nie powinna istnieć,|ale kto tego chciał.
00:10:53:Kto zapewnił jej przeżycie,
00:10:56:ponieważ uważał, że jest ważna.
00:11:13:To tu.
00:11:14:Przez to okno wyglšdałem|w wizji ze zbiornika.
00:11:18:To ono!
00:12:06:Walter Bishop.
00:12:13:Ty żyjesz.
00:12:16:Bylimy uwięzieni w bursztynie.
00:12:18:Na 21 lat|zatrzymalimy się w czasie.
00:12:23:Nie mylałem,|że cię jeszcze zobaczę.
00:13:21:Jak mnie znalelicie?
00:13:24:Opieralimy się na tamach|Waltera z 2015 roku,
00:13:27:próbujšc wszystko poskładać.
00:13:29:Znalelimy radio, które zostawiłe|w kieszonkowym wszechwiecie.
00:13:33:Doprowadziło nas do chłopca,|a on mnie do ciebie.
00:13:38:Para, której go zostawiłe,|nazwała go "Michael".
00:13:45:To była spora wyprawa.
00:13:47:Dużo stracilimy.
00:13:52:Wielu ludzi powięciło się,|żebymy do ciebie dotarli.
00:13:58:Twoja kolej.|Co stało się tobie?
00:14:05:Przed inwazjš aresztowano mnie|za moje ingerencje w linie czasu
00:14:13:i za kontaktowanie się z wami.
00:14:18:W ramach kary|usunęli moje urzšdzenie.
00:14:24:Nie mogę podróżować w czasie
00:14:28:ani robić rzeczy,|które wczeniej mogłem.
00:14:32:Eksperymentowali na mnie.
00:14:36:Nazwali to "regresem biologicznym".
00:14:40:Teraz nie różnię się od was.
00:14:45:Prawdę mówišc, nie była to kara.
00:14:49:Zawsze darzyłem tę erę|największš sympatiš.
00:14:54:A skšd imię Donald?
00:14:57:Naprawdę nie pamiętasz?
00:15:02:Pierwszy film, jaki razem oglšdalimy,|to "Deszczowa piosenka"
00:15:06:i postanowiłem być|Donaldem O'Connorem.
00:15:11:Tak! wietny film.
00:15:14:Cudnie piewałem "Make 'Em Laugh"|w tonacji a-moll.
00:15:19:Pamiętam.
00:16:36:Kim on jest?
00:16:41:Urodził się setki lat po was.
00:16:45:/Jak cały nasz gatunek,|/stworzono go w laboratorium,
00:16:49:/wykorzystujšc materiał genetyczny|/od okrelonego dawcy.
00:16:53:/Proces ten rozpoczšł się|/wiele pokoleń wczeniej.
00:16:56:Został odkryty 20 stycznia 2167|przez naukowca z Oslo,
00:17:01:który starał się zwiększyć|ludzkš inteligencję.
00:17:06:Zrozumiał, że gdyby mógł|inaczej podłšczyć
00:17:09:obszary mózgu|odpowiedzialne za zazdroć,
00:17:14:mógłby zwiększyć|funkcję poznawczš,
00:17:16:powięcajšc emocje|na rzecz inteligencji.
00:17:23:To odkrycie było katalizatorem|stworzenia istot,
00:17:27:które nazywacie|"Obserwatorami".
00:17:32:/Kontynuował pracę,|/a coraz więcej emocji
00:17:36:/postrzegano jako blokady|/do wyższej inteligencji.
00:17:39:Gniew, chciwoć, agresja
00:17:42:/zostały porzucone|/w pogoni za intelektem.
00:17:46:Ludzkoć stała się|tak inteligentna i efektywna,
00:17:51:że stracili poczucie|wartoci tych emocji,
00:17:54:nie tylko negatywnych,|/ale i pozytywnych.
00:17:57:/Wkrótce empatia,|współczucie i miłoć
00:18:02:stały się|nieprzyjemnym zakłóceniem.
00:18:06:/Również zostały usunięte,|/a bez romantycznej miłoci
00:18:12:/mogli użyć nowych|/technologii reprodukcji.
00:18:16:Potrzebuję danych o anomalii.
00:18:19:Które potomstwo?
00:18:21:Anomalia XB-6783746.
00:18:29:/We wczesnej fazie dojrzewania
00:18:32:naukowcy odkryli,|że mózg chłopca
00:18:35:rozwinšł się inaczej|/niż u reszty potomstwa.
00:18:39:Jego dojrzewanie się zatrzymało.
00:18:43:Dla nich był anomališ, defektem.
00:18:49:Czyjego materiału genetycznego|użyto do stworzenia tego potomka?
00:18:56:W czasie waszego życia|obserwowałem,
00:19:00:jak ojcowie troszczš się|o synów i chroniš ich.
00:19:05:To poruszyło we mnie co,|czego nie mogłem zignorować.
00:19:16:Zabrałem chłopca|i ukryłem w przeszłoci,
00:19:20:gdzie był bezpieczny.
00:19:26:To twój syn?
00:19:41:Nazywał się Wrzesień.
00:19:43:Był członkiem oryginalnej dwunastki|zespołu naukowego,
00:19:46:która podróżowała w czasie,|obserwujšc prymitywnš ludzkoć.
00:19:50:Został wygnany za solidaryzowanie się|ze zbiegami, których cigam.
00:19:55:Zbiegami, którzy także|sš w posiadaniu anomalii.
00:20:00:W jakim celu posunšłby się do takich rodków,|by ochronić defekt genetyczny?
00:20:07:Nie wiem.
00:20:12:Wnoszę o zawieszenie protokołu,|by cofnšć się w czasie do m...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin