Kody-Gothic I.rtf

(27 KB) Pobierz

Poniżej znajdziesz listę wszystkich kodów które można używać w pierwszej części Gothic'a. Korzystaj z nich do woli, jednak pamiętaj że najprzyjemniej gra się bez używania kodów.

 

Podczas gry wywołaj okno współczynników. Wpisz słowo "marvin", po czym zamknij to okno i wciśnij klawisz [F2]. W otworzonej konsoli wpisz kody pożądanych przedmiotów poprzedzając je słowem "insert":

 

Klawisze których potrzebujesz:

 

[F2] - otwarcie konsoli

[F3] - gra w oknie lub w pełnym ekranie

[F4] - włączenie tryb kamery

[F5] - zatrzymanie kamery

[F6] - uruchomienie kamery

[F7] - przemieszczanie się kamery po głównych lokacjach

[F8] - regeneracja punktów trafień i many

H - częściowa redukcja punktów trafień

K - teleportacja do przodu

O - wcielamy się w wybraną postać

Home - przełączanie między najbliższymi postaciami

Amulety kody do Gothic 1:

 

 

Podczas gry wywowaj okno współczynników. Wpisz słowo "marvin", po czym zamknij to okno i wciśnij klawisz [F2]. W otworzonej konsoli wpisz kody porządanych przedmiotów poprzedzając je słowem "insert":

 

Amulet Dębowej Skóry - schutzamulett_geschosse

Amulet Oświecenia - amulett_der_erleuchtung

Amulet Magicznego Pancerza - schutzamulett_total

Amulet Płomieni - schutzamulett_feuer

Amulet Duchowej Siły - schutzamulett_magie

Amulet Mocy - staerkeamulett

Amulet Oczyszczenia - schutzamulett_magie_feuer

Amulet Witalności - lebensamulett

Amulet Potęgi - amulett_der_macht

Amulet Magii - amulett_der_magie

Amulet Siły - staerkeamulett2

Amulet Kamiennej Skóry - schutzamulett_waffen_geschosse

Amulet martwego Strażnika - neks_amulett

Amulet kuriera Magów Wody - kdw_amulett

Amulet Ochrony - schutzamulett_waffen

Talizman orków - itmi_orctalisman

Znak Bractwa - itmi_amulett_psi_01

 

 

 

 

Listy kody do Gothic 1

 

Podczas gry wywołaj okno współczynników. Wpisz słowo "marvin", po czym zamknij to okno i wciśnij klawisz [F2]. W otworzonej konsoli wpisz kody do Gothic 1 na pożądane przedmioty poprzedzając je słowem "insert":

 

1.Pergamenthälfte - orkparchmentone

2.Pergamenthälfte - orkparchmenttwo

Bedarfsliste - thelist

Bedarfsliste (erweitert) - thelistnc

Besitzurkunde - itwr_urkunde_01

Brief an Feuermagier (geöffnet) - itwr_fire_letter_02

Brief an Feuermagier (versiegelt) - itwr_fire_letter_01

Cronos’ Brief an die Feuermagier - cronos_brief

Kaloms Rezept - kalomsrecipe

Skizze - itwrpinup

Tagebuchseite - itwr_troll_01

 

Klucze kody do Gothic 1:

 

Podczas gry wywołaj okno współczynników. Wpisz słowo "marvin", po czym zamknij to okno i wciśnij klawisz [F2]. W otworzonej konsoli wpisz kody do Gothic 1 na pożądane przedmioty poprzedzając je słowem "insert":

 

Aarons Truhenschlüssel - itke_om_02

Albertos Truhenschlüssel - itke_om_04

Cavalorns Schlüssel - itkecavalorn01

einfache Schlüssel ohne Wirkung - itkekey1

einfache Schlüssel ohne Wirkung - itkekey2

einfache Schlüssel ohne Wirkung - itkekey3

einfache Schlüssel ohne Wirkung - itkekey4

Eisenschlüssel, öffnet die Tür des Schmiedelagers - itke_ob_smith_01

Gomez’ Schlüssel, öffnet seine Truhen und den Keller - itke_gomez_01

Kaloms Schlüssel, öffnet Kaloms Truhe - itke_psi_kalom_01

Kerkerschlüssel, öffnet den Kerker des Alten Lager - dungeonkey

Lagerschlüssel, öffnet Haupttür der Lagerräume im Keller der Erzbarone - itke_storage_01

Santinos Truhenschlüssel - itke_om_01

Schlüssel vom Reislord - itkey_rb_01

Schlüssel, aus Höhle vor der Klosterruine zum Bonusraum in der Klosterruine - itke_fokus4

Schlüssel, aus der Gruft unter dem Steinkreis - itke_fokus5

Schlüssel zur freien Mine - itke_freemine

Truhenschlüssel, für die Bergfestung - itke_berg_01

Ulberts Truhenschlüssel - itke_om_03

Xardas' Schlüssel, öffnet Truhen im versunkenen Turm - itke_sunkentower

 

 

Księgi kody do Gothic 1:

 

Podczas gry wywołaj okno współczynników. Wpisz słowo "marvin", po czym zamknij to okno i wciśnij klawisz [F2]. W otworzonej konsoli wpisz kody do Gothic 1 na pożądane przedmioty poprzedzając je słowem "insert":

 

Almanach - itwrfokusbuch

Arkanum Golum - Band I - itwr_golembook1

Arkanum Golum - Band II - itwr_golembook2

Astronomie - astronomie

Das magische Erz - das_magische_erz

Chromanin - theriddle1

Chromanin2 - theriddle2

Chromanin3 - theriddle3

Chromanin4 - theriddle4

Chromanin5 - theriddle5

Chromanin6 - theriddle6

Die Blutfliegen - itwr_bloodfly_01

Die Gabe der Götter - goettergabe

Der dritte Kreis der Magie - itwr_book_circle_03

Der erste Kreis der Magie - itwr_book_circle_01

Der fünfte Kreis der Magie - itwr_book_circle_05

Der vierte Kreis der Magie - itwr_book_circle_04

Der zweite Kreis der Magie - itwr_book_circle_02

Elementare Arcanei - elementare_arcanei

Geheimnisse der Zauberei - geheimnisse_der_zauberei

Jagd und Beute - jagd_und_beute

Kampfkunst - kampfkunst

Lehren der Götter, Band1 - lehren_der_goetter1

Lehren der Götter, Band2 - lehren_der_goetter2

Lehren der Götter, Band3 - lehren_der_goetter3

Machtvolle Kunst - machtvolle_kunst

Myrtanas Lyrik - myrtanas_lyrik

Schicke Lester nach Hause - lester_bugfixbook

Rezepturen, Band1 - rezepturen

Rezepturen, Band2 - rezepturen2

Schlacht um Varant, Band1 - schlacht_um_varant1

Schlacht um Varant, Band2 - schlacht_um_varant2

Sechster Kreis der Magie - itwr_book_circle_06

Tagebuch - tagebuchot

Wahre Macht - wahre_macht

Zwinge Baal Lukor in den Follwmode - lukor_bugfixbook

 

 

Kusze kody do Gothic 1:

 

Podczas gry wywołaj okno współczynników. Wpisz słowo "marvin", po czym zamknij to okno i wciśnij klawisz [F2]. W otworzonej konsoli wpisz kody porządanych przedmiotów poprzedzając je słowem "insert":

 

Kusza - itrw_crossbow_02

Bełt - itambolt

Kusza wojenna - itrw_crossbow_04

Ciężka kusza - itrw_crossbow_03

 

 

Łuki:

 

Podczas gry wywołaj okno współczynników. Wpisz słowo "marvin", po czym zamknij to okno i wciśnij klawisz [F2]. W otworzonej konsoli wpisz kody do Gothic 1 na pożądane przedmioty poprzedzając je słowem "insert":

 

 

Łuk żołnierski - itrw_bow_long_07

Piekielny łuk - itrw_bow_war_04

Łuk Diego - diegos_bogen

Łuk dębowy - itrw_bow_long_04

Łuk polowy - itrw_bow_small_03

Łuk kolczasty - itrw_bow_long_02

Łuk z poroża - itrw_bow_long_08

Łuk myśliwski - itrw_bow_small_04

Kościany łuk - itrw_bow_small_05

Łuk wojenny - itrw_bow_war_01

Krótki łuk - itrw_bow_small_01

Długi łuk - itrw_bow_long_01

Longbow - herobow13

Łuk Nimoroda - itrw_bow_long_09

Legendary Bow of Burning – itrwwarbowburning

Pogromca orków - itrw_bow_war_02

Strzała – itamarrow

Łuk Kawaleryjski - itrw_bow_small_02

Gromowładny - itrw_bow_war_03

Łuk wierzbowy - itrw_bow_long_03

Podmuch Wiatru - itrw_bow_long_06

Wilcze kły - itrw_bow_long_05

 

Mapy:

 

Podczas gry wywołaj okno współczynników. Wpisz słowo "marvin", po czym zamknij to okno i wciśnij klawisz [F2]. W otworzonej konsoli wpisz kody do Gothic 1 na pożądane przedmioty poprzedzając je słowem "insert":

 

Fokuskarte von Saturas - itwrfocimap

Fokuskarte von YBerion - itwrfocusmappsi

Karte der Kolonie - itwrworldmap

Karte der Kolonie (ergänzt) - itwrworldmap_orc

Karte zur alten Mine - itwrommap

Map of Test Level - itwrlevelmap

Skizze des Tempels - itwrtemplemap

Übersicht Altes Lager - itwrocmap

Übersicht Neues Lager - itwrncmap

Übersicht Sumpflager - itwrpsimap

bringt bei jedem Aufschlagen 1000 Erz und 20 LP - xp_map

 

 

Mikstury:

 

Podczas gry wywołaj okno współczynników. Wpisz słowo "marvin", po czym zamknij to okno i wciśnij klawisz [F2]. W otworzonej konsoli wpisz kody do Gothic 1 na pożądane przedmioty poprzedzając je słowem "insert":

 

 

Napój z Pełzaczy - itfo_potion_elixier_egg

Eliksir Many - itfo_potion_elixier

Eliksir Zwinności - itfo_potion_dex_03

Eliksir Siły - itfo_potion_strength_03

Eliksir Ducha - itfo_potion_mana_perma_03

Eliksir Życia - itfo_potion_health_perma_03

Eliksir Uzdrawiający - itfo_potion_health_03

Eliksir Magicznej Energii - itfo_potion_mana_03

Esencja Zwinności - itfo_potion_dex_01

Esencja Siły - itfo_potion_strength_01

Esencja Ducha - itfo_potion_mana_perma_01

Esencja Życia - itfo_potion_health_perma_01

Esencja Uzdrawiająca - itfo_potion_health_01

Esencja Magicznej Energii - itfo_potion_mana_01

Wyciąg Zręczności - itfo_potion_dex_02

Wyciąg Siły - itfo_potion_strength_02

Wyciąg Ducha - itfo_potion_mana_perma_02

Wyciąg Życia - itfo_potion_health_perma_02

Wyciąg Uzdrawiający - itfo_potion_health_02

Wyciąg Magicznej Energii - itfo_potion_mana_02

Napój uzdrawiający dla Y'Beriona - healthwater

Lekarstwo Orków - orcmedicine

Napój Przyśpieszenia - itfo_potion_haste_03

Napój Lekkości - itfo_potion_haste_01

Napój Władzy - itfo_potion_master_02

Napój Potęgi - itfo_potion_master_01

Napój Błyskawicznego Uzdrowienia - heiltrank

Eliksir Prędkości - itfo_potion_haste_02

 

 

 

Bronie do walki wręcz:

 

Podczas gry wywołaj okno współczynników. Wpisz słowo "marvin", po czym zamknij to okno i wciśnij klawisz [F2]. W otworzonej konsoli wpisz kody do Gothic 1 na pożądane przedmioty poprzedzając je słowem "insert":

 

Stary topór bojowy - itmw_2h_axe_old_01

Stary Sędzia - itmw_2h_axe_old_03

Stary Miecz – altesschwert

Miecz Arto - artos_schwert

Topór - itmw_1h_axe_01

Pieść barbarzyńcy - itmw_2h_axe_heavy_03

Chłopski miecz - itmw_1h_sword_short_02

Wrzask Bereskera - itmw_1h_sword_bastard_04

Krwawy żniwiarz - itmw_2h_axe_old_02

Żądło krwiopijcy - itmw_1h_mace_03

Krwawe ostrze - itmw_2h_sword_03

Miecz szeroki - itmw_1h_sword_broad_01

Ząb Kopacza - itmw_1h_sword_short_05

Siekacz Corda - cords_spalter

Miecz demonów - itmw_2h_sword_light_05

Grzmot - itmw_2h_axe_light_02

Pałka Fortuno - fortunos_keule

Miecz Strachu - itmw_1h_sword_long_02

Miecz Strażnika - itmw_1h_sword_03

Ręka strażnika - itmw_1h_sword_broad_04

Boski młot - itmw_1h_warhammer_03

Zemsta Gorna - gorns_rache

...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin