formularz_-_zgloszenie_szkody_z_tytulu_ubezpieczenia.pdf

(252 KB) Pobierz
ZGŁOSZENIE SZKODY Z TYTUŁU UBEZPIECZENIA
Numer umowy ubezpieczenia : …………………………………………………………
Informacje ogólne
Prosimy o zaznaczenie X, którego ubezpieczenia dotyczy zgłaszane roszczenie :
GWARANCJA PLUS KOMFORT
GWARANCJA PLUS OCHRONA
GWARANCJA PLUS KOMFORT I OCHRONA
GWARANCJA PLUS PROFESSIONAL
GWARANCJA PLUS BEZPIECZNY BILET
Dane ubezpieczonego
Nazwisko :
-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-
Imię :
-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-
Data urodzenia : -┴- -┴- -┴-┴-┴-
Adres zamieszkania : -┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-
-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-
Kod pocztowy : -┴-┴-┴-┴-┴-
Miasto : -┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-
Nr telefonu :
-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-
Nr kom : -┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-
Adres email:
-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-
Zdarzenie ubezpieczeniowe
Typ zdarzenia * : Kradzież Uszkodzenie mechaniczne Usterka
Dla Gwarancji Plus Bezpieczny Bilet, proszę określić typ zdarzenia w rubryce „ Szczegółowy opis zdarzenia .
Miejsce zdarzenia :
-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-
Data zdarzenia : -┴- -┴- -┴-┴-┴-
Sprzęt/bilet ubezpieczony : -┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-
Marka * : -┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-
Model * : -┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-
Numer seryjny * : -┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-┴-
Gdzie znajduję się ubezpieczony sprzęt? * W markecie Pod adresem zamieszkania ubezpieczonego
Inny adres do odbioru/zwrotu sprzętu: ...
Szczegółowy opis zdarzenia (przyczyna, okoliczności, przebieg zdarzenia) :
Jeśli jest to uszkodzenie mechaniczne, proszę o podanie dokładnego stanu sprzętu * :
*Nie dotyczy Gwarancji Plus Bezpieczny Bilet
936650381.025.png 936650381.026.png 936650381.027.png 936650381.028.png 936650381.001.png 936650381.002.png 936650381.003.png 936650381.004.png 936650381.005.png 936650381.006.png 936650381.007.png 936650381.008.png 936650381.009.png 936650381.010.png 936650381.011.png
 
Tylko w przypadku kradzieży
Czy zdarzenie zostało zgłoszone na Policję – kiedy? Tak Nie,
Data/Godzina: .............................................................
Jeśli w związku ze zdarzeniem jest prowadzone postępowanie, prosimy podać nazwę i adres
odpowiedniej jednostki Policji lub Prokuratury, lub Sądu:
Data i miejsce (kraj, adres lub inne określenie miejsca) kradzieży sprzętu/biletu:
Szczegółowy opis zdarzenia (przyczyna, okoliczności, przebieg zdarzenia, świadkowie) :
Kto był upoważniony przez Ubezpieczonego do użytkowania sprzętu * :
Czy sprzęt był wymieniany na nowy w okresie ubezpieczenia? * Tak, jeśli tak to kiedy. Nie,
Czy kradzież dotyczy rzeczy pozostawionej:
w samochodzie, innym pojeździe lub środku komunikacji? Tak Nie,
bez zabezpieczenia w miejscu publicznym i ogólnie dostępnym? Tak Nie,
Jeśli tak, prosimy podać szczegóły w opisie zdarzenia.
Informacje
Podanie powyższych danych jest niezbędne do likwidacji przez SPB Polska Sp. z o.o. zgłaszanej
szkody.
Na podstawie ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.),
informuję, że Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez SPB Polska Spółka z Ograniczoną
Odpowiedzialnością z siedzibą: 00-854 Warszawa, al. Jana Pawła II 23, w celu i w zakresie
niezbędnym do realizacji umowy ubezpieczenia. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych
osobowych oraz ich poprawiania.
Oświadczenie
Oświadczam, iż wszystkie informacje podane przeze mnie w niniejszym wniosku są zgodne z
prawdą.
Udzielam pełnomocnictwa dla SPB Polska Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą:
00-854 Warszawa, al. Jana Pawła II 23 do wykonywania czynności pośrednictwa ubezpieczeniowego
w związku z dokonywanym przeze mnie zgłoszeniem zdarzenia ubezpieczeniowego i likwidacją
szkody z umowy ubezpieczenia.
Miejscowość i data: ..
Podpis Ubezpieczonego :
Dodatkowe załączniki
Do wniosku powinny być załączone następujące dokumenty (oryginały lub kopie):
W przypadku uszkodzenie mechanicznego / usterki:
- Podpisany dokument zlecenia sprzedaży
- Dowód zakupu sprzętu: paragon lub faktura
- Ważna podstemplowana karta gwarancyjna sprzętu *
Dodatkowo w przypadku kradzieży:
- Protokół Policji
*Nie dotyczy Gwarancji Plus Bezpieczny Bilet
936650381.012.png 936650381.013.png 936650381.014.png 936650381.015.png 936650381.016.png 936650381.017.png 936650381.018.png 936650381.019.png 936650381.020.png 936650381.021.png 936650381.022.png 936650381.023.png 936650381.024.png
 
Zgłoś jeśli naruszono regulamin