CzytajTo.txt

(12 KB) Pobierz
Project IGI2: Covert Strike v1.2
02/09/04


I.	INSTALACJA GRY
II.	URUCHAMIANIE GRY
III.	ROZPOCZ�CIE I DO��CZENIE DO ROZGRYWKI WIELOOSOBOWEJ
IV.	WYMAGANIA SPRZ�TOWE
V.	POPRAWIANIE WYDAJNO�CI
VI.	ZNANE PROBLEMY



I.	INSTALACJA GRY:
=======================

UWAGA: Staraj si� nie minimalizowa� instalatora w czasie jego dzia�ania.

Umie�� p�yt� 1 w nap�dzie CD/DVD. Je�li w��czona jest opcja automatycznego
uruchamiania, instalacja powinna rozpocz�� si� samoczynnie. Je�li opcja ta jest
wy��czona, otw�rz katalog CD i kliknij dwukrotnie na ikonie 'setup.exe'.
W czasie instalacji zostaniesz poproszony o numer klucza CD oraz o wpisanie
katalogu, do kt�rego chcesz zainstalowa� gr�. Po kilku minutach pojawi si�
pro�ba o w�o�enie drugiej p�yty, aby kontynuowa� instalacj�. Wymie� dysk 1 na
dysk 2 i kliknij na 'OK'. Nast�pnie post�puj zgodnie z poleceniami wy�wietlanymi
na ekranie.



II.	URUCHAMIANIE GRY:
=========================

Po zainstalowaniu gry "Project IGI2: Covert Strike" na pulpicie pojawi si� skr�t
"IGI2 Covert Strike". Kliknij na nim dwukrotnie, aby rozpocz�� gr�. Gr� mo�esz
r�wnie� uruchomi� wchodz�c do menu startowego, a nast�pnie -> Programy ->
Codemasters -> IGI 2 -> Uruchom IGI 2.



III.	ROZPOCZ�CIE I DO��CZENIE DO ROZGRYWKI WIELOOSOBOWEJ:
==========================================================

1. Do��czenie do gry dla wielu os�b:
------------------------------------

- Rozpocznij gr� i wybierz opcj� 'Gra wieloosobowa'.
- Nast�pnie wybierz 'Do��cz do gry' i kliknij na PRZESZUKAJ SIE�, aby znale��
gry dost�pne w sieci lokalnej, lub kliknij na PRZESZUKAJ INTERNET, aby znale��
wszystkie serwery dost�pne w internecie. Je�li chcesz skorzysta� z tej drugiej
opcji, musisz wcze�niej po��czy� si� z internetem.
- Na tym ekranie mo�esz wpisa� swoje imi� oraz adres IP serwera (je�li go
znasz).
- Wybierz gr�, do kt�rej chcesz do��czy� i kliknij na 'DO��CZ'. Mo�esz sortowa�
list� serwer�w wzgl�dem liczby graczy, pingu oraz nazwy.
- Gra zostanie wczytana i pojawi si� ekran wyboru dru�yny.


2. Rozpocz�cie gry dla wielu os�b:
----------------------------------

- Rozpocznij gr� i wybierz opcj� 'Gra wieloosobowa'. Nast�pnie wybierz opcj�
'Za�� serwer'.
- Na g�rze ekranu wpisz swoje imi� oraz nazw� serwera.
- Kliknij na 'Lista map', aby wybra� mapy, na kt�rych chcesz gra� i wci�nij 'OK'
kiedy sko�czysz.
- Mo�esz r�wnie� ustali� maksymaln� liczb� graczy, kt�rzy b�d� mogli wej�� na
serwer, maksymaln� liczb� widz�w, numer portu, znikanie broni, obecno�� zestaw�w
lecz�cych, oraz uruchomienie gry na dedykowanym serwerze. UWAGA: je�li
wybierzesz t� ostatni� opcj�, nie b�dziesz m�g� gra� na gra� w IGI2 na tym
komputerze. Poni�ej znajdziesz wi�cej informacji na temat serwer�w dedykowanych.
- Kliknij na 'OK', aby rozpocz�� gr�.
- Gra zostanie wczytana i pojawi si� ekran wyboru dru�yny.


3. Przygotowanie serwera dedykowanego dla rozgrywek wieloosobowych:
---------------------------------------------------------------------

- Stw�rz skr�t do 'igi2.exe', kliknij na nim prawym przyciskiem, wybierz
'W�a�ciwo�ci' i dodaj polecenie 'window quiet serverdedicated port26001 level02'
po '...igi2.exe' w polu 'Element docelowy'. U�yj tego skr�tu do uruchomienia
serwera dedykowanego. Pojawi si� czarne okno, co oznacza, �e serwer dzia�a. Oto
lista map dla wielu graczy:

level01 = Redstone
level02 = Forestraid
level03 = Sandstorm
level04 = Timberland
level05 = Chinese Temple

Dost�pne numery port�w to port26001 -> port26014


IV.	WYMAGANIA SPRZ�TOWE:
==============================

(i) Minimalne wymagania
(ii) Zalecane wymagania
(iii) Obs�ugiwane karty graficzne


(i) Minimalne wymagania

	Windows 98/ME/2000/XP
	DirectX 8.1
	Pentium III lub Athlon 700Mhz
	128Mb RAM
	Obs�ugiwana karta graficzna z 32Mb pami�ci
	Karta d�wi�kowa zgodna z DirectX 8.1
	CD-ROM x8
	1.9Gb miejsca na twardym dysku
	(1.4Gb na gr�, 500Mb wolnego miejsca po instalacji)

(ii) Zalecane wymagania

	Windows 98/ME/2000/XP
	DirectX 8.1
	Pentium 3/4 lub Athlon 1.2Ghz
	512Mb RAM
Obs�ugiwana karta graficzna z 64Mb pami�ci
	Karta d�wi�kowa zgodna z DirectX 8.1
	CD-ROM x32
	1.9Gb miejsca na twardym dysku
	(1.4Gb na gr�, 500Mb wolnego miejsca po instalacji)


(iii) Obs�ugiwane karty graficzne

	3dfx Voodoo 4/5
	ATI Radeon, Radeon 7xxx/8xxx/9xxx
	Matrox G400, G450, G550, Parhelia
	Nvidia Riva TNT 2, GeForce 256/2/3/4
	SiS Xabre



V.	POPRAWIANIE WYDAJNO�CI:
=============================


Je�li masz problemy z odpowiednim dzia�aniem gry na twoim komputerze, zapoznaj
si� z naszymi radami.

W oknie ustawie� grafiki znajduje si� sporo opcji. Poni�sza lista podzielona
jest na trzy sekcje - procesor, karta graficzna, oraz RAM. Zacznij wprowad�
zmiany w zale�no�ci od tego, kt�ra cz�� twojego systemu jest najstarsza /
najs�absza. Nie zmieniaj wszystkiego jednocze�nie, sprawdzaj po jednej opcji na
raz.

Zauwa�, �e zmiany rozdzielczo�ci maj� bardzo ma�y wp�yw na dzia�anie gry, chyba
�e posiadasz naprawd� star� kart� graficzn�.

----------------------------------

Procesor - je�li tw�j procesor ma szybko�� mniejsz� ni� 1GHz, wprowad� zmiany w
poni�szych ustawieniach:

1. Szczeg�y terenu - jest to bardzo proceso�erna opcja. Zauwa� jednak, �e
zmniejszenie liczby szczeg��w sprawi, �e teren zacznie si� zniekszta�ca�
(mo�esz tak�e podnie�� t� opcj� do maksimum, aby zmniejszy� zniekszta�cenia
terenu, je�li masz bardzo szybki komputer (2GHz lub lepszy)).

2. Wszystkie te opcje s� r�wnie wa�ne - Rozb�yski soczewek, �lady po pociskach,
Wiatr w lesie. Wy��czaj je po jednej na raz, zostawiaj�c na koniec te, na
kt�rych najbardziej ci zale�y.

3. Szczeg�y wody - zmie� t� opcj� jedynie wtedy, gdy twoja karta graficzna nie
wykorzystuje sprz�towych vertex shader�w. Funkcja ta jest obs�ugiwana przez
wszystkie karty od GF3 w g�r� (ZA WYJ�TKIEM kart MX), oraz przez wszystkie karty
Radeon od wersji 8500 w g�r�.

4. Las wysokiej jako�ci - funkcja ta ma bardzo du�y wp�yw na szybko�� dzia�ania
gry, ale umieszczamy j� jako dopiero tutaj dlatego, �e jej wy��czenie sprawi, i�
gra b�dzie wygl�da� znacznie gorzej. Je�li nie przeszkadza ci niska jako�� lasu,
to wy��czenie tej opcji zwolni znaczn� cz�� mocy procesora.

5. Szczeg�y modeli - zachowaj ostro�no�� przy zmianie tej opcji, poniewa�
zbytnie zmniejszenie szczeg��w sprawi, �e gra b�dzie wygl�da� znacznie gorzej.

---------------------------------------


Karta graficzna

1. Filtrowanie tekstur - upewnij si�, �e nie jest ustawione na Anizotropowe,
gdy� funkcja ta jest obs�ugiwana przez bardzo niewiele kart. Filtrowanie
bilinearne w najmniejszym stopniu wp�ywa na szybko�� dzia�ania, ale niewiele
r�ni si� pod tym wzgl�dem od filtrowania trilinearnego, chyba �e masz naprawd�
star� kart� graficzn�.

2. Pe�noekranowe wyr�wnywanie kraw�dzi (antyaliasing) mo�e r�wnie� znacz�co
spowolni� dzia�anie gry. Upewnij si�, �e opcja ta jest wy��czona, je�li nie
posiadasz karty graficznej obs�uguj�cej DirectX8 z co najmniej 64 Mb pami�ci.

3. Wy��czenie kompresji tekstur - ustaw t� opcj� na 'Nie', aby poprawi�
wydajno�� (jest to bardzo, bardzo wa�ne, je�li posiadasz kart� z 32 MB pami�ci).

4. Szczeg�y tekstur

5. Cienie matrycy

6. Lasy wysokiej jako�ci (mo�e mie� wi�kszy wp�yw na dzia�anie gry ni� zmiana
cieni, ale w wi�kszym stopniu wp�ywa na pogorszenie grafiki, wi�c opcja ta
zostaje umieszczona ni�ej).

7. Szczeg�y wody

8. Rozb�yski od soczewek

--------------------------------------

RAM

1. Kompresja tekstur

2. Szczeg�y tekstur

---------------------------------------


Je�li dzia�anie gry nie poprawi si� poprzez wprowadzenie tych zmian, lub je�li
masz inne problemy z IGI2, udaj si� na forum pod adresem
http://community.codemasters.com/forum/forumdisplay.php?s=&forumid=4



VI.	ZNANE PROBLEMY:
=====================


1. Teren ulega zniekszta�ceniom kiedy gracz si� porusza. Gracze znajduj�cy si�
dalej oraz postacie sterowane przez komputer wydaj� si� chodzi� w powietrzu

OPIS:		Kiedy gracz si� porusza, widzi jak teren rozci�ga si� w oddali.

ROZWI�ZANIE:	Zwi�ksz szczeg�owo�� terenu za pomoc� suwaka w menu
konfiguracji grafiki. (Dost�pne jedynie je�li w��czona jest opcja w�asnych
ustawie� grafiki)


2. Problemy z migotaniem tekstur na kartach ATI Radeon

OPIS: 	Je�li opcja "Wymu� programowe przetwarzanie wierzcho�k�w" jest w��czona,
pojawiaj� si� zniekszta�cenia grafiki. Wyst�puj� r�wnie� przek�amania grafiki na
kartach Radeon 7200/7500/8500/9000.

ROZWI�ZANIE:	Opcja "Wymu� programowe przetwarzanie wierzcho�k�w" musi by�
w��czona, aby uruchomi� gr� na tych kartach przy wykorzystaniu najnowszych
sterownik�w. Niestety powoduje to r�wnie� b��dy w grafice. Jest to win�
sterownik�w i musi by� naprawione przez firm� ATi. W�a�cicielom kart Radeon
8500, 9000 zalecamy wr�ci� do sterownik�w Catalyst 2.3 (patrz punkt7), a
nast�pnie wy��czenie programowego przetwarzania wierzcho�k�w.


3. Na kartach GeForce3/4, Radeon 9700 brakuje tekstur ziemi je�li w��czone jest
programowe przetwarzanie wierzcho�k�w

OPIS:		Je�li na powy�szych kartach w��czona jest opcja programowego
przetwarzania wierzcho�k�w, znikaj� wszystkie tekstury ziemi.

ROZWI�ZANIE:	Wy��cz t� opcj�.


4. Problemy z grafik� na karcie Matrox Parhelia je�li w��czone jest programowe
przetwarzanie wierzcho�k�w

OPIS:		kartach w��czona jest opcja programowego przetwarzania
wierzcho�k�w, przy teksturach pojawiaj� si� czarne, postrz�pione kraw�dzie.

ROZWI�ZANIE:	Wy��cz t� opcj�.


5. Rozdzielczo�� 0x0x0 na karcie GeForce4 Ti 4600

OPIS:		W ustawieniach grafiki dla tej karty mo�e pojawi� si�
rozdzielczo�� 0x0x0.

ROZWI�ZANIE:	Nie u�ywaj tej rozdzielczo�ci.


6. Program odinstalowuj�cy gr� nie usuwa jej w ca�o�ci

OPIS:		Kiedy gra zostaje odinstalowana, w katalogu IGI2 pozostaj�
jakie� pliki.

ROZWI�ZANIE:	Usu� te pliki r�c...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin