Plan działań wychowawczych dla klasy piątej.doc

(35 KB) Pobierz
Plan działań wychowawczych

 

 

 

 

Plan działań wychowawczych

dla klasy piątej

 

 

 

 

 

Cel wychowania: UCZEŃ POZNAJE SIEBIE.

 

 

Efekty działań wychowawczych:

1.       obserwuje swoje zachowanie w różnych sytuacjach

2.       świadome jest własnych zalet i wad

3.       umie ocenić wzorce zachowań i ich wpływ na kształtowanie swojej osoby

4.       chce i potrafi się pozytywnie zaprezentować

5.       potrafi i chce się zachować

 

 

 

 

 

 

LP.

Cele operacyjne

Zadania

Osoba odpowiedzialna

Sposób ewaluacji

1.

Obserwujemy i analizujemy swoje zachowanie w różnych sytuacjach

-          zajęcia warsztatowe

-          gry dramatyczne

-          scenki rodzajowe

-          dyskusje

-          wychowawca

-          pedagog

-          psycholog

Obserwacja

-          wychowawca

-          nauczyciele

-          uczniowie

2.

Poznajemy siebie

-          treningi umiejętności

-          moja osoba w oczach innych

-          wywiad

-          wychowawca

-          rówieśnicy

-          rodzice i krewni

-          pedagog

-          psycholog

Rozmowy

-          wychowawca

-          nauczyciele

-          rodzice

Test socjometryczny

-          wychowawca

-          pedagog

3.

Dostrzegamy wpływ wzorców na nasze zachowanie

-          poznanie i analiza wzorców zachowań zaproponowanych przez dzieci

-          wywiad z idolem

-          wychowawca

-          nauczyciel humanista

Rozmowy z dziećmi

-          wychowawca

-          nauczyciel humanista

-          rodzice

4.

Potrafimy dokonać autoprezentacji pozytywnej

-          reklama własnej osoby z wykorzystaniem różnych form i technik

-          konkurs „uczeń o jakim się marzy”

-          wychowawca

-          uczniowie

-          plastyk

 

Rozmowy z dziećmi

-          wychowawca

-          plastyk

-          rodzice

5.

Stosujemy zwroty grzecznościowe i zasady dobrego zachowania w klasie, w szkole i poza szkołą

-          scenki rodzajowe

-          zajęcia warsztatowe

-          zajęcia socjometryczne

-          zapoznanie się i analiza kodeksu ucznia

-          zapoznanie się z regulaminem biblioteki szkolnej

-          stworzenie klasowego kodeksu zachowania

-          wychowawca

-          pedagog

-          psycholog

-          dyrekcja

-          bibliotekarz

Obserwacja

-          wychowawca

-          nauczyciele

-          rodzice

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin