proszę się nie śmiać z rekwizytu, ale akurat taki miałem pod ręką fotel jest z sedana, ale sposób rozbierania jest ten sam, zarówno zwykłego fotela, jak i sportsize jak i nawet vaderów 1. pierwszym punktem operacji będzie ściągnięcie zagłówka i tej śmiesznej kratki pod nim (chyba wentylacyjnej) nie ma z tym filozofii - zagłówek po prostu pociągamy do góry, a kratkę ściągamy palcami
2. następnie chwytamy w dłoń kombinerki, obcęgi itp. i zaczynamy delikatnie odciągać tapicerkę od oparcia fotela (należy uważać żeby nie uszkodzić tapicerki, robić to z wyczuciem i precyzją, w przypadku tapicerki skórzanej robiłem to "przez szmatkę" pomiędzy skórą a kombinerkami) zawsze zaczynam mniej więcej od połowy fotela chwytać kombinerkami (moim zdaniem najlepiej idzie ) 3. jak już dobrze zaczniemy to później powinno wszystko iść gładko palcami 4. na dole możemy napotkać na drobny opór, wtedy należy pomóc sobie podważając materiał w rowku śrubokrętem 5. żeby zupełnie zdjąć gąbkę i tapicerkę musimy wyciągnąć cały materiał z tego rowka w oparciu (jak widzimy tapicerka trzyma się w rowku za pomocą przyszytej do niej takiej linki/uszczelki gumowo-plastikowej) 6. po zdjęciu tapicerki będziemy mieć dostęp do mechanizmu składania oparcia (ja akurat posłużyłem się fotelem z sedana, ale w QP w miejscu zaznaczonym na niebiesko jest dźwignia podnoszenia oparcia z linką)
cymmes