slodycze-sukcesu(1).pdf
(
663 KB
)
Pobierz
399750627 UNPDF
Darmowa publikacja dostarczona przez
ZloteMysli.pl
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wy-
łącznie w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany
w zawartości publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej odsprzedaży,
zgodnie z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
© Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Marek Zabiciel
rok 2010
Data: 22.02.2010
Tytuł: Słodycze sukcesu
Autor: Marek Zabiciel
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Redakcja: Magda Wasilewska, Sylwia Fortuna
Skład: Marcin Górniakowski
Wydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
www. ZloteMysli.pl
EMAIL:
kontakt@zlotemysli.pl
Autor oraz Wydawnictwo „Złote Myśli” dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej
książce informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzial-
ności ani za ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw
patentowych lub autorskich. Autor oraz Wydawnictwo „Złote Myśli” nie ponoszą
również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania in-
formacji zawartych w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
Zawartość tej publikacji dedykuję Tomkowi Zborkowi.
SPIS TREŚCI
.................................................................................9
CZYM JEST SUKCES?
.
.....................................................................13
HARTOWANIE STALI
.
.....................................................................17
NIE MA RZECZY NIEMOŻLIWYCH
.
.................................................21
POWIEDZ MI, CO JEST NIEMOŻLIWE — ZROBIĘ TO!
...................24
PRZYCIĄGANIE DOBROBYTU
.
........................................................27
STEP BY STEP
.
.................................................................................31
SUKCES JEST PRZEWIDYWALNY
.
.................................................35
SYNCHRONICZNOŚĆ
.
.....................................................................38
SZCZĘŚCIARZ
.
................................................................................43
TU I TERAZ
.
.....................................................................................46
WALKA O MARZENIA
.
....................................................................49
WOLNOŚĆ
.
......................................................................................52
ŻYCIE NA KRAWĘDZI
.
....................................................................56
ALTRUISTYCZNA DUCHOWOŚĆ
.
......................................................5
CZY TO W PORZĄDKU, ŻE ŻYCIE TRAKTUJE NAS NIE
W PORZĄDKU?
SŁODYCZE SUKCESU —
Marek Zabiciel
Altruistyczna duchowość
●
str. 5
Altruistyczna duchowość
To, co dajesz, to wraca. Każdy człowiek, który zaczyna zgłębiać tajni-
ki życia, czy to na poziomie fizykalnym, czy energetycznym, powi-
nien o tym wiedzieć. I teoretycznie wie. Większa ilość danego przez
nas dobra, bezinteresowności powinna owocować i owocuje przycią-
ganiem do ich nadawcy kolejnej coraz to większej porcji okazji, moż-
liwości i doświadczeń, dzięki którym wzniesie się on wyżej niezależ-
nie od tego, czy mówimy o drabinie do kariery czy o wznoszeniu się
w wymiarze duchowym. I takie sobie właśnie prawo działa niezależ-
nie od tego, czy mamy świadomość jego istnienia czy nie.
Jednym z elementów, czy może synonimów działania w imię tej za-
sady, jest altruizm. Choć w swej istocie ma on być bezinteresowny, to
jednak warto wiedzieć, w jaki sposób los odwdzięczy nam się za
określony model postępowania. Altruizm pojmowany współcześnie
rzadko kojarzy nam się z bezinteresownością. Najczęściej czegoś
oczekujemy od kogoś, kto uzyskał nasze wsparcie, albo przynajmniej
fundujemy sami sobie satysfakcję z dobrze wykonanego zadania,
która staje się pożywieniem dla naszej egoistycznej natury. Nie za-
głębiając się nadmiernie w kwestię osobistych korzyści z działań cha-
rytatywno-altruistycznych, pragnę poruszyć pewną uderzającą mo-
mentami niezgodność, którą można uchwycić bardzo często w bar-
dzo wielu miejscach.
Ta niezgodność dotyczy tych z nas, którzy zdając sobie sprawę z dzia-
łania takiego mechanizmu lub, co gorsze, sami lansując taki model,
nie są spójni w swym postępowaniu, czyli mówiąc wprost — co inne-
go mówią, a co innego robią.
Copyright by Wydawnictwo
Złote Myśli
&Marek Zabiciel
Plik z chomika:
Akidu
Inne pliki z tego folderu:
10-mitow-pozycjonowania-stron-internetowych.pdf
(464 KB)
strategie-free-marketingu.pdf
(493 KB)
slodycze-sukcesu.pdf
(663 KB)
zmotywuj-pracownika.pdf
(468 KB)
zamieniaj-marzenia-w-realne-wydarzenia.pdf
(482 KB)
Inne foldery tego chomika:
!WIELKI ZBIÓR E-BOOK
♣ Książki medyczne
♣ Oczyszczanie organizmu
A
alex kava (h.123)
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin