Bibliografia_4 I-III(1).pdf
(
55 KB
)
Pobierz
646941415 UNPDF
BIBILOGRAFIA
MODUŁ 4 — KLASY I—III
Literatura podstawowa
M. Bogdanowicz,
Ryzyko dysleksji. Problem i diagnozowanie
, Gdańsk 2008.
R. Czabaj,
Przegląd metod terapii pedagogicznej
, Biuletyn PTD „Dysleksja” nr 1(3)/2009.
J. Dyrda,
Style uczenia się dzieci dyslektycznych a wymagania poznawcze szkoły
, Gdańsk 2004,
s. 18–30, 92–162.
J. Jastrząb,
Nauczyciel współczesnej szkoły jako dydaktyk, wychowawca, diagnosta, terapeuta
, „W y-
chowanie na co dzień” nr 9/2008.
J. Jastrząb,
Szkolna pomoc psychologiczno-pedagogiczna alternatywą wobec poradnictwa zinstytucjo-
nalizowanego
, Biuletyn PTD „Dysleksja” nr 1(9)/2011.
I. Mańkowska,
Kreowanie rozwoju dziecka
, Gdynia 2005, s. 69–148.
Literatura zalecana
M. Bogdanowicz,
Integracja percepcyjno-motoryczna. Teoria – diagnoza – terapia
, Warszawa 1997.
M. Bogdanowicz,
Psychologia kliniczna dziecka w wieku przedszkolnym
, Warszawa 1991.
M. Bogdanowicz, A. Adryjanek,
Uczeń z dysleksją w szkole. Poradnik nie tylko dla polonistów
, Gdynia 2005.
W. Brejnak, K.J. Zabłocki,
Dysleksja w teorii i praktyce
, Warszawa 1999.
I. Czajkowska, K. Herda,
Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne w szkole
, Warszawa 1996.
J. Jastrząb,
Dostosowywanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej do specjalnych potrzeb uczniów
z dysleksją
, „Wychowanie na co dzień” nr 9/2006.
J. Jastrząb (red.),
Edukacja terapeutyczna
, Toruń 2002.
J. Jastrząb,
Profilaktyka w szkolnym programie wychowawczym
, „Wychowanie na co dzień”
nr 10/2002.
J. Jastrząb,
Rola i zadania nauczyciela terapeuty
, Biuletyn PTD „Dysleksja” nr 2(2)/2008.
J. Jastrząb,
Terapia pedagogiczna jako metoda działania
, Biuletyn PTD „Dysleksja” nr 1(3)/2009.
J. Jastrząb,
Wyrównywanie szans edukacyjnych
, „Wychowanie na co dzień” nr 7–8/2001.
G. Krasowicz,
Język, czytanie i dysleksja
, Lublin 1997.
M. Lipowska,
Profil rozwoju kompetencji fonologicznej dzieci w wieku przedszkolnym
, Kraków 2001.
E. Małek,
Dziecięce Hip-Hop. Zabawy stymulujące psychomotoryczny rozwój dziecka
, Kraków 2000.
B. Zakrzewska,
Trudności w czytaniu i pisaniu. Modele ćwiczeń
, Warszawa 1996
Plik z chomika:
emalam1
Inne pliki z tego folderu:
AO_literatura(1).pdf
(55 KB)
artykul_1 I-III (1)(1).pdf
(966 KB)
PREZENTACJA_RYZYKO_DYSLEKSJI(1).pdf
(226 KB)
Uczen_z_dysleksja_w_domu(1).pdf
(1038 KB)
Uczen_z_dysleksja_w_szkole(1).pdf
(1326 KB)
Inne foldery tego chomika:
Diagnoza i co dalej – czyli o wykorzystywaniu wyników badania umiejętności uczniów
Indywidualizacja w praktyce – uczniowie ze SPE (DRUGA EDYCJA)
Indywidualizacja w praktyce, czyli jak skutecznie uczyć z podręcznika MEN „Nasz elementarz”
Logodydaktyka w szkole
Słucham, rozmawiam, motywuję – czyli o skutecznej komunikacji z uczniami
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin