DaneSRAM.pdf
(
5163 KB
)
Pobierz
329261317 UNPDF
39
technologie
PowerDome
Technologia wykonania kase-
ty z jednego kawałka meta-
lu. Nadaje kasecie bardzo ni-
ską wagę w połączeniu z wy-
trzymałością.
PowerGlide™
Nowe koronki Truvativ PowerGlide to technolo-
giczny przełom. Po pierwsze zastosowano naj-
lepsze materiały: koronki wykonano z alumi-
nium 7075-T6, a piny ze stali nierdzewnej.
Następnie koronki poddano wytłaczaniu, wybi-
janiu i wycinaniu maszynowemu, metodą CNC,
aby nadać im wyjątkowo
precyzyjny kształt.
GXP™
Jest to system zewnętrznego wkładu suportowe-
go Truvativ. Wkład GXP jako jedyny na rynku posiada
system, który unieruchamia lewe łożysko pomiędzy
pająkiem, a lewym ramieniem korby, pozwalając jed-
nocześnie łożysku od strony napędu na pracę. Dzięki
temu wyeliminowano konieczność równoważenia ło-
żysk podczas regulacji. System GXP posiada dwa ło-
żyska i osiem uszczelek pozwalających na bezproble-
mowe i długotrwałe użytkowanie.
OCT™
Open Core Technology. Ramię korby jest for-
mowane z pojedynczej warstwy aluminium AL
-7050-TV o najwyższej jakości. AL-7050-TV jest
75% wytrzymalsze niż tradycyjnie używane alu-
minium 6061. W rezultacie korby OCT są sztyw-
niejsze, trwalsze i dużo lżejsze niż tradycyj-
nie kute korby. Proces jest własnością Truvativa
i przez ostatni rok w jego własnej fabryce został
doprowadzany do perfekcji.
Technologia DoubleTap
®
DoubleTap to rewolucyjna technologia stworzona przez SRAM. Prosty, elegancki i zaawansowa-
ny system, który rozwiązuje problemy z jakimi profesjonalni zawodnicy szosowi zmagali się od
lat. Przezwyciężył on dotychczasowe bariery działania, komfortu i wagi znanych grup szoso-
wych, wprowadzając prawdziwie rewolucyjną klamkomanetkę.
Zasada działania klamkomanetek DoubleTap
®
:
DoubleTap posiada dwie zapadki, jedna służy do trzymania zębatki, a druga do transportowa-
nia zapadki w górę lub w dół, zmieniając w ten sposób przełożenia. Zapadki są tak ułożone, aby
mogły wykonać „żabi skok” przeskakując tak daleko, jak chcesz (jak mocno naciskasz dźwi-
gnię zmiany biegów).
Przy krótkich i szybkich uderzeniach dźwigni zmiany biegów zapadka transportująca (04) prze-
mieszcza zębatkę (02), wydłuża linkę i redukuje w ten sposób przełożenia w dół. Zmiana bie-
gów w górę dobywa się przez dłuższe przytrzymanie wychylonej dźwigni (w tym samym kierun-
ku, jak poprzednio, ale pod większym kątem – max. 15 stopni), gdzie obydwie zapadki trzyma-
jąca (03) i transportująca (04) robią „żabi skok”, skracając linkę i gładko zwiększając przełoże-
nia o jedno, dwa lub trzy w górę.
Dźwignia zmiany biegów (05) pracuje perfekcyjnie na wszystkich przełożeniach. Mechanizm
Double-Articulated (01) jest całkowicie niezależny od piwota hamulca.
Ergonomiczny 15 stopniowy zasięg dźwigni, oraz jej intuicyjna zasada działania, powodują że
użytkownik posiada całkowitą kontrolę nad swoim rowerem szosowym, nawet w ekstremalnych
sytuacjach, takich jak profesjonalne wyścigi, gdzie bezcenna jest każda sekunda. Aerodyna-
miczny kształt i wewnętrzne prowadzenie linek to dodatkowe zalety klamkomanetkek SRAM.
01 Mechanizm
Double-Articulated
02 Zębatka
03 Zapadka trzymająca
04 Zapadka transportująca
05 Dźwignia zmiany
biegów
Technologia
OpenGlide
TM
Unikalna technologia stworzo-
na przez SRAM. Dzięki usunię-
ciu cześci materiału z mniej-
szych zębatek kasety otrzymano
produkt, który pracuje wydajnie
i gładko, nawet w najbardziej
ekstremalnych warunkach.
Technologia ESP 1:1 oraz technologia SRS
to dwa istotne elementy grup osprzętowych MTB. Dzięki technologii ESP 1:1 uzy-
skujemy idealną pracę przerzutek nawet w bardzo trudnych warunkach. Uzyskuje-
my to przez proste rozwiązanie przełożenia siły 1:1, dzięki czemu nasz osprzęt za-
działa w każdych warunkach, nawet przy zabłoconych linkach i pancerzach. Nato-
miast technologia SRS użyta w opatentowanych przez SRAM manetkach i gripach
pozwala nam na szybką i łatwą zmianę przełożenia w górzystym i interwałowym te-
renie, co nie jest możliwe przy użyciu tradycyjnych manetek. Lewy mikroindekso-
wany grip pozwala nam ustawić przednią przerzutkę w każdym położeniu, a spręży-
na „power spring” pomaga nam przy zmianie biegu.
Technologia Exact Actuation™
opiera się na prostym założeniu: precyzja i dokładność równa się sukces. SRAM
projektując swoje nowe grupy szosowe stworzył Exact Actuation. System ten niwe-
luje nierównomierną pracę spotykaną w zwyczajnych przerzutkach tylnych. System
Exact Actuation posiada identyczną 3mm regulację pomiędzy każdym z 9, 10 prze-
łożeń. Precyzyjna regulacja oznacza gładszą, szybszą i lepszą zmianę biegów, żad-
nych różnic siły pomiędzy poszczególnymi przełożeniami.
Zintegrowany Karbonowy Pająk
Nowy komplet profesjonalnych korb zbudowany jest na zin-
tegrowanym karbonowym pająku. Prawe ramię korby jest
formowane z karbonu 6K tworząc sztywną i jednolitą struk-
turę. Zintegrowany karbonowy pająk powoduje, że mecha-
nizm korbowy jest wyjątkowo sztywny i waży mniej niż zesta-
wy korb bazujące na tradycyjnych technologiach. Udoskona-
lone rozłożenie sił i zredukowanie oporów mechanizmu korby
pomagają profesjonalnym zawodnikom osiągać najlepsze re-
zultaty. Zastosowanie RED, FORCE, XX, NOIR.
Zero Loss Travel
Dużą innowacją jest technologia Zero Loss Travel (X.O i X.9.). Zmienia ona całko-
wicie pracę manetek cynglowych, minimalizując skok dźwigni. Zmiana biegu jest
szybsza i efektywniejsza. Technologia ta znalazła zastosowanie również w osprzęcie
szosowym - manetki grupy szosowej RED (FORCE, RIVAL przód).
40
grupy szosowe
PRZERZUTKA PRZEDNIA
SA00761502200
SRAM actuation - zmiana przełożeń w górę i w dół jest
tak samo precyzyjna.
Przeprojektowany tytanowy wózek jest mocniejszy i
sztywniejszy
Technologia: SRAM actuation
Biegi: 2
Waga: 58 g (mocowanie do ramy), 72 g (mocowanie
na obejmę)
Materiały: Aluminium/Tytan utw.
Kompatybilność: 50/34, 50/36, 53/39
PRZERZUTKA TYLNA
SA007515021000
ExactActuation oznacza prezycyjną i szybką zmianę prze-
łożeń.
Karbonowy wózek i wewnętrzne ogniwo obniżają wagę i
zwiększają wytrzymałość.
Technologia: ExactActuation
Biegi: 10
Waga: 153 g
Materiały: Tytanowy łącznik, karbonowe wewn. ogniwo
i wózek, tytanowa sprężyna, ceramiczne łożyska.
Kompatybilność: kasety o zębatkach max. 28Z
HAMULEC
SA005115016000
DualPivot - zwiększona siła hamowania i lep-
sza modulacja.
Technologie: DualPivot - łożyskowane osie ob-
rotu.
Waga: 265 g
Materiał: Kute na zimno ramiona, swożnie ze
stopów lekkich, śruby tytanowe
Wymienne okładziny ze specjalnej mieszanki fir-
my SwissStop.
MANETKI
SA007015072000
Mechanizm Do-
ubleTap z technolo-
gią ZeroLoss umoż-
liwia natychmiastową i
super precyzyjną zmianę
przełożeń.
Ergonomiczny kształt ma-
netek pozwala na wygo-
ny uchwyt i dostosowanie pozy-
cji dźwigni do rozmiarów dłoni.
Bardzo lekkie karbonowe dźwignie są
sztywne i zarazem lekkie.
Technologia: DoubleTap, ZeroLoss (tył i
przód)
Biegi: 10/2
Waga: 280 g
Materiały: Dżwignia hamulca, manetki - karbon (cieńsze
włókna high-modulus).
Komplatybilność: przerzutki przednie i tylne SRAM Red,
Force, Rival
Klocki szosowe do hamulców Red
SA005315013020
Kartridże + okładziny, 2 sztuki (na 1 koło)
KASETA 1090
11-23 – SA002415007000
11-25 – SA002415019020
11-26 – SA002415019010
11-28 – SA002415019030
Technologia PowerDome: Niska waga i innowacyjna monoli-
tyczna konstrukcja ze stali CrMo. Wytrzymała! 35% twardsza od
Tytanu. Sztywna! 15% sztywniejsza dzięki monolitycznej kon-
strukcji.
Technologia OpenGlide: Technologia pozwala na gładszą i cich-
szą zmianę przełożeń. Projekt 1090 łączy sztywność, wytrzyma-
łość, i niezawodność.
Biegi: 10
Waga: 155 g / 11-23, 166 g / 11-26
Kompatybilna łańcuchy: PC 1090R, PC 1090, PC 1070
Materiały: Stal CrMo, aluminium anodowane - nakrętka kasety.
BB30 bez wkładu
53/39 170 mm – SA006115318020
53/39 172,5 mm – SA006115287030
53/39 175 mm – SA006115318040
50/34 170 mm – SA006115318080
50/34 172,5 mm – SA006115287090
50/34 175 mm – SA006115318100
Zintegrowany karbonowy pająk.
Zębatki PowerGlide zaprojektowane aby zwiększyć sztyw-
ność i wytrzymałość.
Materiały: Karbonowe ramiona i pająk, zębatki AL
7075-T6.
Waga: 760 g
Dostępne długości:
Przełożenia: 53/39, 52/36, 50/34
Kompatybilność: BB30
KORBA bez wkładu
53/39 170 mm – SA006115275000
53/39 172,5 mm – SA006115275010
53/39 175 mm – SA006115275020
50/34 170 mm – SA006115275030
50/34 172,5 mm – SA006115275040
50/34 175 mm – SA006115275050
Zintegrowany karbonowy pająk.
Zębatki PowerGlide zaprojektowane aby zwiększyć sztyw-
ność i wytrzymałość.
Materiały: Karbonowe ramiona i pająk, zębatki AL
7075-T6.
Waga: 760 g z suportem
Dostępne długości: 172.5, 175 mm
Przełożenia: 53/39, 50/34
Kompatybilność: Suport GXP i Suport GXP Team z cera-
micznymi łożyskami BlackBox
41
grupy szosowe
Przerzutka przednia FORCE
TM
na hak – SA007615057000
Nowa 10-rzędowa przerzutka przednia Force oferu-
je dokładną, efektywną i gładką zmianę przełożeń. Pro-
fesjonalnie zaprojektowany kształt ramienia sprawia,
że przerzutka Force pracuje perfekcyjnie zarówno z tra-
dycyjnymi rozmiarami tarcz, jak i z nowymi wersjami
kompaktowymi.
technologia: SRAM Actuation
waga: 88 g (na hak), 102 g (na obejmę)
materiał: aluminium, wózek stalowy
kompatybilna: 53/39, 50/36, 50/34, 55/42, 54/42,
52/38, 52/36, 46/48, 46/34 koronka przednia 2-rzę-
dowa
Przerzutka tylna FORCE
TM
SA007515046000
SRAM projektując nową przerzutkę Exact Actuation Force
po raz kolejny podniósł konkurencji poprzeczkę wyznacza-
jącą poziom jakości tylnych przerzutek. Przerzutka Force
korzysta z filozofii projektowania, której efektem są najlep-
sze w swojej kategorii produkty SRAM RED. Dzięki tech-
nologii zmiany biegów Exact Actuation przerzutka posiada
największy zasięg regulacji oraz precyzyjną geometrię.
technologia: Exact Actuation
TM
.
materiały: górny korpus przerzutki z aluminium, magne-
zowe połączenie korpusu z wózkiem, wózek carbon / alu-
minium.
kompatybilna: maksymalnie 28T, 10 speed.
waga: 178 g
Hamulec szosowy FORCE
TM
SA005115030000
DualPivot - zwiększona siła hamowania i lepsza mo-
dulacja.
Technologie: DualPivot - łożyskowane osie obrotu.
Materiał: Kute na zimno ramiona, swożnie ze stopów
lekkich, śruby stalowe.
Wymienne okładziny ze specjalnej mieszanki firmy
SwissStop.
waga: 280 g
Klocki szosowe do hamulców Force
SA005315013000
Kartridże + okładziny, 2 sztuki (na 1 koło)
Klamkomanetka
FORCE
TM
SA007015120000
SRAM stworzył nowa klamkomanetkę Force z myślą o
rowerach szosowych. Ten rewolucyjny produkt pozwala
na zmianę biegów przy użyciu jednej dźwigni (w górę
oraz w dół) zintegrowanej z łapą hamulcową. 15 stop-
niowy zasięg dźwigni, oraz jej intuicyjna zasada dzia-
łania, powodują że rowerzysta posiada całkowitą kon-
trolę nad swoim rowerem szosowym nawet w ekstre-
malnych sytuacjach, takich jak profesjonalne wyści-
gi, gdzie bezcenna jest każda sekunda. Aerodynamicz-
ny kształt i wewnętrzne prowadzenie linek to dodatko-
we zalety klamkomanetki Force. Zastosowano regulację
wygięcia klamki z znaną z modelu Red.
technologia: DoubleTap
TM
, ZeroLoss (przód).
waga: 302 g
materiały: klamka hamulcowa - carbon, dźwignia zmia-
ny biegów - magnez.
kompatybilność: przerzutki tylne i przednie SRAM Red,
Force i Rival.10-rzędowa kaseta.
Korba FORCE
TM
170 mm 53-39 bez wkładu – SA006115319000
172,5 mm 53-39 bez wkładu – SA006115319010
175 mm 53-39 bez wkładu – SA006115319020
170 mm 50-34 bez wkładu – SA006115319030
172,5 mm 53-39 bez wkładu – SA006115319040
175 mm 50-36 bez wkładu – SA006115319050
Zestaw korby szosowej Force HCT jest tak lekki - 750 gram - że sam
dla siebie tworzy klasę. Technologia HCT znaczy Hard Core Technolo-
gy = Technologia Wytrzymałego Rdzenia. Ten proces został opraco-
wany w fabryce karbonu na Tajwanie należącej do firmy SRAM. Wy-
nikiem pracy najlepszych inżynierów jest lekkie ramię korby, w któ-
rym zastosowano minimalną ilość aluminium - wyłącznie w uchwycie
wkładu suportu oraz uchwytach pedałów.
Posiada wytrzymałe koronki PowerGlide z kutego aluminium 7075.
Zestaw korby FORCE jest dostępny zarówno w wersji standardowej,
jak i kompaktowej.
Zestaw nie posiada wkładu.
Aluminiowe śruby mocujące tarcze.
Waga z wkładem suportowym: 791 g.
Dostępne rozmiary: 53/39, 50/36 i 50/34
Dostępne długości korb: 170, 172,5 i 175 mm.
Łapy hamulcowe
do kierownicy czasowej
TT500
czerwone – SA005215012000
czarne – SA005215012010
Łapy hamulcowe
do kierownicy szosowej
Single Speed
S500
SA005215024010
Łapy hamulcowe
do kierownicy czasowej
TT900
SA005215010000
Zminimalizowanie oporu czołowego nie musi ozna-
czać redukcji komfortu, co udowodniła nowa czasowa
klamka hamulcowa SRAM. Klamka jest wyposażona w
sprężynę powrotną, mimo to jest ekstremalnie lekka.
Kompatybilność: SRAM RED, Force, Rival
Waga: 100 g (para)
Materiał: Karbon
Zminimalizowanie oporu czołowego nie musi oznaczać
redukcji komfortu, co udowodniła nowa czasowa klamka
hamulcowa SRAM. Klamka jest wyposażona w sprężynę
powrotną, mimo to jest ekstremalnie lekka.
Kompatybilność: SRAM RED, Force, Rival
Waga: 115 g (para)
Materiał: aluminium
Kompatybilność: SRAM RED,
Force, Rival
Waga: 264 g (para)
Materiał: aluminium
Linka hamulcowa do TT & Tandem
SA007115002020
Linka stalowa o długości 2750 mm
42
grupy szosowe
Hamulec szosowy RIVAL
TM
SA005115021000
Ramiona hamulca kute na zimno z wypukły-
mi podkładkami.
Technologia Dual Pivot
Wymienne okładziny ze specjalnej mie-
szanki firmy SwissStop
Wykończenie: polerowany
Waga: 287 g
Przerzutka tylna RIVAL
TM
SA007515034000
SRAM projektując nową przerzutkę Exact Actuation Ri-
val po raz kolejny podniósł konkurencji poprzeczkę wy-
znaczającą poziom jakości tylnych przerzutek. Przerzut-
ka Rival korzysta z filozofii projektowania, której efek-
tem są najlepsze w swojej kategorii produkty MTB.
Dzięki technologii zmiany biegów Exact Actuation oraz
Zero Lost Shifting przerzutka posiada największy zasięg
regulacji oraz precyzyjną geometrię.
technologia: Exact Actuation
TM
.
materiały: górny korpus przerzutki, połączenie korpusu
z wózkiem oraz wózek zostały wykonane z aluminium.
kompatybilna: maksymalnie 27t, 10 speed.
waga: 188 g
Klamkomanetka
RIVAL
TM
SA007015095000
SRAM stworzył nowa klamkomanetkę Rival z myślą o ro-
werach szosowych. Ten rewolucyjny produkt pozwala ona
na zmianę biegów przy użyciu jednej dźwigni z technolo-
gią Zero Lost Shifting przednia przerzutka (w górę oraz w
dół) zintegrowanej z łapą hamulcową. 15 stopniowy zasięg
dźwigni, oraz jej intuicyjna zasada działania, powodują, że
rowerzysta posiada całkowitą kontrolę nad swoim rowerem
szosowym nawet w ekstremalnych sytuacjach, takich jak
profesjonalne wyścigi, gdzie bezcenna jest każda sekunda.
Aerodynamiczny kształt i wewnętrzne prowadzenie linek to
dodatkowe zalety klamkomanetki Rival.
technologia: DoubleTap
TM
.
waga: 320 g
materiały: klamka hamulcowa - karbon, dźwignia zmiany
biegów - aluminium.
kompatybilna: przerzutki tylne i przednie SRAM Red, Force
i Rival.10-rzędowa kaseta.
Klocki szosowe do hamulców Rival
SA005315016000
Kartridże + okładziny, 2 sztuki (na 1 koło)
Obejmy do przerzutki
przedniej na hak
34,9 – SA007615017000
31,8 – SA007615018000
Przerzutka przednia RIVAL
TM
na hak – SA007615034000
Nowa 10-rzędowa przerzutka przednia Rival oferuje dokład-
ną, efektywną i gładką zmianę w przełożeniach 10-rzędowych.
Profesjonalnie zaprojektowany kształt wodzika sprawia, że
przerzutka Rival pracuje perfekcyjnie zarówno z tradycyjnymi
rozmiarami tarcz, jak i z nowymi wersjami kompaktowymi.
przeprojektowany pantograf oraz wózek przerzutki dopa-
sowny do technologii Zero Lost Shifting
technologia: SRAM Actuation
waga: 88 g (na hak), 103 g (na obejmę)
materiał: aluminium
kompatybilna: 53/39, 50/36, 50/34, koronka przednia
2-rzędowa
Korba RIVAL
TM
OCT
170 mm 53-39 z wkładem – SA006115290010
172,5 mm 53-39 z władem – SA006115290020
175 mm 53-39 z wkładem – SA006115290030
170 mm 50-34 z wkładem – SA006115290060
172,5 mm 50-34 z wkładem – SA006115290070
175 mm 50-34 z wkładem – SA006115290080
Rival jest pierwszym kutym zestawem korby szosowej. Ramię kor-
by zostało wykonane ze sprawdzonego aluminium AL-6066 przy uży-
ciu technologii OCT. W procesie Open Core Technology (tzn. Tech-
nologia Otwartego Rdzenia) formowane jest lekkie, a jednocześnie
sztywne ramię korby.
W zestawie wkład suportowy GXP Team BB 68.
Rival posiada nowe wytrzymałe 10-rzędowe koronki PowerGlide z
kutego aluminium 7075 pokryte powłoką TNT.
Aluminiowe śruby mocujące tarcze.
Wykończenie: czarny połysk.
Waga z wkładem suportowym: 840 g.
Dostępne rozmiary: 53/39, 50/36 i 50/34
Dostępne długości korb: 170, 172,5 i 175 mm.
Manetki szosowe
do kierownicy czasowej
TT900
SA007015069000
Niezwykle wygodne i lekkie manetki współpracujące z
systemem ExactActuation.
Biegi: 10 tył/ przód brak indeksacji
Waga: 138 g (para)
Materiały: Karbonowa dźwignia, aluminiowy korpus.
Kompatybilność: SRAM RED, Force, Rival
Manetki szosowe
do kierownicy czasowej
TT500
SA007015096000
Niezwykle wygodne i lekkie manetki współpracujące z
systemem ExactActuation.
Biegi: 10 tył/ przód brak indeksacji
Waga: 154 g (para)
Materiały: aluminiowa dźwignia, aluminiowy korpus.
Kompatybilność: SRAM RED, Force, Rival
Manetki na prostą kierownicę
10 biegów, 2x10 – SA007015074000
9 biegów, 3x9 – SA007015074010
Technologia DoubleTap dostępna również dla zwolenni-
ków „płaskiej” kierownicy.
Technologia: DoubleTap
Materiały: Karbonowa obejma, aluminiowa dżwignia
i korpus.
Kompatybilność: 2x10 SRAM Red, Force, Rival /
3x10 X.0, X.9, X.7, X.5
Linka przerzutki do TT & Tandem
SA007115002040
Linka stalowa o długości 3100 mm
43
Plik z chomika:
amber440
Inne pliki z tego folderu:
Komunistyczne święto Obchody 1 maja w latach 1948-1954.zip
(7292 KB)
Pielegniarstwo cz. I - 2008 (1).pdf
(405 KB)
Profilaktyka przeciwodleżynowa.pptx
(473 KB)
pierwsza pomoc w sytuacjach zagrożenia życia.pdf
(5936 KB)
Pamiec_pl Biuletyn IPN 3(36)15.pdf
(60823 KB)
Inne foldery tego chomika:
Pliki dostępne do 21.01.2024
! Rośliny lecznicze
!! Jak samodzielnie założyć sklep internetowy
1 LISTOPADA
1 MAJA ŚWIĘTO PRACY
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin