nsp 3.pdf

(1362 KB) Pobierz
pag14y15PC49Mex
1
Ćwiczenia do pobrania z Internetu
listopad 2011
Ćwiczenia uzupełniające
Nauczycielka Szkoły Podstawowej – klasy I-III, listopad 2011.
Ściągnij dodatkowy materiał ze strony
www.ediba.com
716997964.053.png 716997964.064.png 716997964.075.png 716997964.086.png 716997964.001.png 716997964.004.png 716997964.005.png 716997964.006.png 716997964.007.png 716997964.008.png
2
Wyjątkowa promocja!
✪ W osiedlowym sklepie zoologicznym pojawiła się wyjątkowa promocja.
Karma dla psów
Duże paczki (zawierające sto
opakowań) i średnie paczki
(zawierające dziesięć
opakowań) w wyjątkowej cenie!
✪ Uzupełnij hasła reklamowe, tak by każde hasło dotyczyło tej samej liczby opakowań.
Karma dla psów
Karma dla psów
średnich paczek
duże paczki
w wyjątkowej cenie!
w wyjątkowej cenie!
✪ Uzupełnij
duża paczka
to
średnich paczek
opakowań
Ćwiczenia uzupełniające
Nauczycielka Szkoły Podstawowej – klasy I-III, listopad 2011.
Ściągnij dodatkowy materiał ze strony
www.ediba.com
716997964.009.png 716997964.010.png 716997964.011.png 716997964.012.png 716997964.013.png 716997964.014.png 716997964.015.png 716997964.016.png 716997964.017.png 716997964.018.png 716997964.019.png 716997964.020.png 716997964.021.png
3
W sklepie zoologicznym.
Z okazji Dnia Zwierząt właściciel wpadł na znakomity pomysł:
„Przygotuję torby z kośćmi dla psów. Do
każdej torby zmieści się 100 kości.”
Zapamiętaj
1 DUŻA PACZKA = 100
1 SETKA = 100 JEDNOSTEK
Na opakowaniach zapisana jest znajdująca się w nich liczba kości. Po ile kości powinien dołożyć do każdej torby
sprzedawca, aby w każdej z nich było 100?
✪ Liczbę brakujących kości wpisz w kółko pod każdą z toreb.
83
95
80
91
Ćwiczenia uzupełniające
Nauczycielka Szkoły Podstawowej – klasy I-III, listopad 2011.
Ściągnij dodatkowy materiał ze strony
www.ediba.com
716997964.022.png 716997964.023.png 716997964.024.png 716997964.025.png 716997964.026.png 716997964.027.png 716997964.028.png 716997964.029.png 716997964.030.png 716997964.031.png
4
Liczymy setkami.
W każdej torbie znajduje się po 100 sztuk kości.
Licząc setkami, podaj liczbę kości znajdujących się w każdym pudle. Zapisz działanie i wynik według przykładu.
4 × 100
×
4 0 0
×
×
×
×
×
×
Ułóż i zapisz liczby w kolejności od najmniejszej do największej.
Ćwiczenia uzupełniające
Nauczycielka Szkoły Podstawowej – klasy I-III, listopad 2011.
Ściągnij dodatkowy materiał ze strony
www.ediba.com
716997964.032.png 716997964.033.png 716997964.034.png 716997964.035.png 716997964.036.png 716997964.037.png 716997964.038.png 716997964.039.png 716997964.040.png 716997964.041.png
5
Setki, dziesiątki i jedności.
Aby obliczyć, ile kupiło każde dziecko, postępuj według przykładu.
Liczba toreb określa, ile jest setek. Policz kości i otocz pętlą dziesiątki. Na koniec policz i wpisz liczbę jedności.
S D
J
116
Ćwiczenia uzupełniające
Nauczycielka Szkoły Podstawowej – klasy I-III, listopad 2011.
Ściągnij dodatkowy materiał ze strony
www.ediba.com
716997964.042.png 716997964.043.png 716997964.044.png 716997964.045.png 716997964.046.png 716997964.047.png 716997964.048.png 716997964.049.png 716997964.050.png 716997964.051.png 716997964.052.png 716997964.054.png 716997964.055.png 716997964.056.png 716997964.057.png 716997964.058.png 716997964.059.png 716997964.060.png 716997964.061.png 716997964.062.png 716997964.063.png 716997964.065.png 716997964.066.png 716997964.067.png 716997964.068.png 716997964.069.png 716997964.070.png 716997964.071.png 716997964.072.png 716997964.073.png 716997964.074.png 716997964.076.png 716997964.077.png 716997964.078.png 716997964.079.png 716997964.080.png 716997964.081.png 716997964.082.png 716997964.083.png 716997964.084.png 716997964.085.png 716997964.087.png 716997964.088.png 716997964.089.png 716997964.090.png 716997964.091.png 716997964.092.png 716997964.093.png 716997964.094.png 716997964.095.png 716997964.096.png 716997964.002.png 716997964.003.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin