WNIOSEK
o wydanie legitymacji ubezpieczeniowej dla pracownika
(ubezpieczonego)
Nazwisko i imię pracownika
Imiona rodziców
ojca
matki
Data i miejsce urodzenia
data
miejscowość
woj
Miejsce zamieszkania
Ulica
Nr
gm.
Miejsce zatrudnienia
nazwa i adres zakładu pracy
1. Oświadczam, że legitymacji ubezpieczeniowej nie posiadam - nie posiadałem(am):*)
2. Legitymacja ubezpieczeniowa poprzednio wydana uległa zagubieniu*)- zniszczeniu*)- została mi skradziona*)
Uwaga: Pracownik zatrudniony w dwóch lub więcej zakładach pracy składa wniosek o wydanie legitymacji ubezpieczeniowej tylko w jednym z tych zakładów.
ZUS E-22
3. Legitymacja ubezpieczeniowa została dołączona do wniosku o emeryturę-rentę*)
200
r.
podpis pracownika
Wypełnia zakład pracy - oddział Zakładu Ubezpieczeń Społecznych**)
Dane osobowe dotyczące pracownika zostały stwierdzone na podstawie dowodu osobis-
tego seria
nr
wydanego
przez
Wydano legitymację ubezpieczeniową seria
w dniu
Odbioru legitymacji dokonał Pan(i)
Pokwitowanie odbioru patrz poz.
imiennego wykazu wydanych legitymacji
z 200
podpis
*) Niepotrzebne skreślić
**) Każdemu nowoprzyjętemu pracownikowi, który nie posiada legitymacji ubezpieczenio-wej, zakład pracy obowiązany jest wydać ją niezwłocznie po przyjęciu pracownika do pracy. W tym celu zakład pracy, z chwilą przyjęcia do pracy takiego pracownika wręcza mu druk niniejszego wniosku. Po wydaniu pracownikowi legitymacji ubezpieczeniowej niniejszy wnio-sek należy przechowywać w aktach osobowych pracownika.
...
stokrotka4411