instukcja montazu NARAKU.pdf

(1189 KB) Pobierz
Zestaw wielkośrednicowy GY6 oraz przewodnik przebudowy części wylotowej
ORAZ
mają zaszczyt przedstawić,
PORADNIK JAK ZAMONTOWA Ć ZESTAW TUNINGOWY NARAKU 80/90CC
Poniższy przewodnik przedstawia ogólny zarys montażu zestawów tuningowych Naraku montowanych w
skuterach posiadających silniki 49 cc typu 139QMA/139QMB. Przewodnik ten jest tak dokładny jak udało nam
się przygotować. Każdego, kto posiada zdjęcia i propozycje udoskonalenia tego przewodnika, zachęcam do
podzielenia się informacjami poprzez email admin@skuterdoktor.pl
Zdjęcia w tej broszurce dotyczą montażu zestawu Naraku Performances 80cc (47 mm) w silniku typu 139QMB
49cc. Montaż innych cylindrów Naraku należy wykonać analogicznie. Należy pamiętać, że mogą wystąpić
niewielkie odchylenia od podanych tutaj, spowodowane produkcją silników w różnych fabrykach chińskich.
Prosimy pamiętać o 2 podstawowych zasadach:
Montaż zestawów Naraku Performances bezwzględnie należy powierzyć profesjonalnym serwisom tunerskim
lub mechanikom posiadającym własne serwisy. Montaż poprzez osoby nie będące profesjonalistami
najczęściej skutkuje nieprawidłowa pracą lub uszkodzeniem mechanicznym cylindra. Firma Skuter&Doktor
nie może ponosić odpowiedzialności za produkty montowane poza siecią serwisową.
122585859.013.png 122585859.014.png 122585859.015.png
Zgodnie z obowiązującym w naszym kraju prawem wszelkie zmiany konstrukcyjne w Twoim skuterze
powodujące zmianę pojemności na przekraczającą 50cc lub inne zmiany , których rezultatem jest
przekraczanie prędkości maksymalnej pojazdu ponad 45 km/h skutkuje przekwalifikowaniem pojazdu na
motocykl. Do prowadzenia takiego pojazdu niezbędne jest prawo jazdy kat. A. Firma Skuter&Doktor nie
ponosi odpowiedzialności za decyzje klientów modyfikujących w ten sposób swoje pojazdy.
Pierwszym krokiem montażu jest zapoznanie się ze spisem części dołączonym do zestawu ( patrz odpowiednie
pliki ). Następnie powinieneś wszystko dokładnie przeczytać, zebrać potrzebne informacje i być pewnym, że
posiadasz podstawową wiedzę na temat każdej czynności, która będziesz musiał wykonać, zanim zabierzesz się
do pracy.
Niektóre z użytych zdjęć przedstawiają silnik wyjęty ze skutera. Nie jest to jednak konieczne. W gruncie rzeczy
skuter zapewnia stabilne miejsce dla silnika podczas montażu. Pomocnym może się okazać podniesienie skutera
tak, aby silnik był na odpowiednim poziomie w czasie pracy. Usuń wszystkie części karoserii otaczające silnik.
Utrzymaj miejsce pracy czystym i układaj zdejmowane części w uporządkowany sposób. Rób zdjęcia i notatki –
łatwo jest zapomnieć jak złożyć wszystkie części z powrotem.
ETAP 1- DESTRUKCJA (czytaj demonta ż)
122585859.016.png
Ryc.1. Usunięcie części karoserii w celu
uzyskania pełnego dostępu do silnika.
Ryc.2. Zdemontuj pokrywę wiatraka.
Ryc.3. Zdejmij kolektor.
122585859.001.png 122585859.002.png 122585859.003.png 122585859.004.png
Ryc.4. Zdemontuj plastikową pokrywę silnika.
Ryc.5. Zdejmij pokrywę głowicy cylindra.
Ryc.6. Zdejmij mostek mocujący wałek rozrządu
(widok przed jego usunięciem)
122585859.005.png 122585859.006.png 122585859.007.png 122585859.008.png
Ryc.7. Widok po usunięciu mostka wałka rozrządu
Ryc.8. Zdemontuj regulator naciągu
łańcuszka rozrządu.
Ryc.9. Wyjmij wałek rozrządu.
122585859.009.png 122585859.010.png 122585859.011.png 122585859.012.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin