BMW
P100F Zmienne sterowanie zaworu, rząd cylindrów 1 - zabezpieczenie przeciążeniowe - niesprawność obwodu prądowego
P101A Zmienne sterowanie zaworu, rząd cylindrów 1 - adaptacyjne ujęcie danych - położenia nierejestrowane
P101B Zmienne sterowanie zaworu, rząd cylindrów 1 - adaptacyjne ujęcie danych
P110D Potencjometr przepustnicy A/B - usterka zakresu / działania
P1019 Obwód prądowy czujników zmiennego sterowania zaworu, rząd cylindrów 1 - sygnał wejściowy za wysoki
P1020 Obwód prądowy czujników zmiennego sterowania zaworu, rząd cylindrów 1 - sygnał wejściowy za niski
P1023 Zmienne sterowanie zaworu, rząd cylindrów 1 - adaptacyjne ujęcie danych
P1024 Zmienne sterowanie zaworu, rząd cylindrów 1 - adaptacyjne ujęcie danych
P1025 Zmienne sterowanie zaworu, rząd cylindrów 1 - adaptacyjne ujęcie danych - położenia nierejestrowane
P1030 Zmienne sterowanie zaworu obwodu prądu sterującego, rząd cylindrów 1 - odchyłka wartości wymaganej
P1031 Zmienne sterowanie zaworu obwodu prądu sterującego, rząd cylindrów 1 - niesprawność kierunku obrotów
P1041 Zmienne sterowanie zaworu komputera sterującego, rząd cylindrów 1 - usterka pamięci EEPROM
P1042 Zmienne sterowanie zaworu komputera sterującego, rząd cylindrów 1 - usterka pamięci RAM
P1043 Zmienne sterowanie zaworu komputera sterującego, rząd cylindrów 1 - usterka pamięci ROM
P1044 Zmienne sterowanie zaworu komputera sterującego, rząd cylindrów 2 - usterka pamięci EEPROM
P1045 Zmienne sterowanie zaworu komputera sterującego, rząd cylindrów 2 - usterka pamięci RAM
P1046 Zmienne sterowanie zaworu komputera sterującego, rząd cylindrów 2 - usterka pamięci ROM
P1047 Zmienne sterowanie zaworu obwodu prądu sterującego, rząd cylindrów 1 - sygnał wejściowy za wysoki
P1048 Zmienne sterowanie zaworu obwodu prądu sterującego, rząd cylindrów 1 - sygnał wejściowy za niski
P1049 Zmienne sterowanie zaworu obwodu prądu sterującego, rząd cylindrów 1 - zwarcie
P1050 Zmienne sterowanie zaworu obwodu prądu sterującego, rząd cylindrów 1 - niesprawność obwodu prądowego
P1051 Zmienne sterowanie zaworu obwodu prądu sterującego, rząd cylindrów 2 - sygnał wejściowy za wysoki
P1052 Zmienne sterowanie zaworu obwodu prądu sterującego, rząd cylindrów 2 - sygnał wejściowy za niski
P1053 Zmienne sterowanie zaworu obwodu prądu sterującego, rząd cylindrów 2 - zwarcie
P1054 Zmienne sterowanie zaworu obwodu prądu sterującego, rząd cylindrów 2 - niesprawność obwodu prądowego
P1055 Zmienne sterowanie zaworu silnika sterującego, rząd cylindrów 1 - za wysokie napięcie zasilania
P1056 Zmienne sterowanie zaworu silnika sterującego, rząd cylindrów 1 - za niskie napięcie zasilania
P1057 Zmienne sterowanie zaworu silnika sterującego, rząd cylindrów 1 - niesprawność napięcia zasilania
P1058 Zmienne sterowanie zaworu silnika sterującego, rząd cylindrów 2 - za wysokie napięcie zasilania
P1059 Zmienne sterowanie zaworu silnika sterującego, rząd cylindrów 2 - za niskie napięcie zasilania
P1060 Zmienne sterowanie zaworu silnika sterującego, rząd cylindrów 2 - niesprawność napięcia zasilania
P1061 Zmienne sterowanie zaworu, rząd cylindrów 1 - praca w trybie awaryjnym - niesprawność obwodu prądowego
P1062 Zmienne sterowanie zaworu, rząd cylindrów 1 - praca w trybie awaryjnym - maksymalne położenie skoku nieosiągnięte
P1063 Zmienne sterowanie zaworu, rząd cylindrów 1 - praca w trybie awaryjnym - miernik masy powietrza, nieprawidłowy sygnał
P1064 Zmienne sterowanie zaworu - usterka położenia uruchomienia/położenia spoczynku - niesprawność obwodu prądowego
P1065 Zmienne sterowanie zaworu - przekroczony czas (time-out), brak sygnału - niesprawność magistrali danych CAN
P1066 Zmienne sterowanie zaworu - kontrola przekazywania danych - niesprawność obwodu prądowego
P1071 Zmienne sterowanie zaworu komputera sterującego, rząd cylindrów 1 - niesprawność wewnętrzna
P1072 Zmienne sterowanie zaworu komputera sterującego, rząd cylindrów 2 - niesprawność wewnętrzna
P1087 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 1 - funkcja sprawdzania zubażania mieszanki, opóźnione warunki regulacji
P1088 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 1 - funkcja sprawdzania wzbogacania mieszanki, opóźnione warunki regulacji
P1089 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 2 - funkcja sprawdzania zubażania mieszanki, opóźnione warunki regulacji
P1094 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 2 - funkcja sprawdzania wzbogacania mieszanki, opóźnione warunki regulacji
P1095 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 1 - skoki napięcia sondy niewystarczające
P1096 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 2 - skoki napięcia sondy niewystarczające
P1100 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 1, opóźnione warunki regulacji po fazie odcięcia paliwa
P1101 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 1, opóźnione warunki regulacji po fazie odcięcia paliwa
P1111 Czujnik temperatury płynu chłodzącego, wylot chłodnicy - niesprawność
P1112 Czujnik temperatury płynu chłodzącego, wylot chłodnicy - niesprawność
P1114 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 2 - skoki napięcia sondy niewystarczające
P1115 Czujnik temperatury zewnętrznej - niesprawność obwodu prądowego
P1119 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 1 - skoki napięcia sondy niewystarczające
P1130 Podgrzewana sonda lambda 2, rząd cylindrów 1 - niesprawność dynamicznego sprawdzania
P1131 Podgrzewana sonda lambda 2, rząd cylindrów 2 - niesprawność dynamicznego sprawdzania
P1140 Komunikacja miernik masy powietrza/potencjometr przepustnicy - stan wiarygodny
P1143 Podgrzewana sonda lambda 2, rząd cylindrów 1 - sygnał za wysoki
P1144 Podgrzewana sonda lambda 2, rząd cylindrów 1 - sygnał za niski
P1149 Podgrzewana sonda lambda 2, rząd cylindrów 2 - sygnał za wysoki
P1150 Podgrzewana sonda lambda 2, rząd cylindrów 2 - sygnał za niski
P1158 Regulacja paliwa, rząd cylindrów 1 - usterka zakresu / działania
P1159 Regulacja paliwa, rząd cylindrów 1 - usterka zakresu / działania
P1160 Regulacja paliwa, rząd cylindrów 2 - usterka zakresu / działania
P1161 Czujnik temperatury oleju silnikowego - usterka zakresu / działania
P1167 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 1, sygnał za wysoki
P1168 Regulacja paliwa za katalizatorem, rząd cylindrów 1 - nieprawidłowa wartość
P1169 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 2, sygnał za wysoki
P1170 Regulacja paliwa za katalizatorem, rząd cylindrów 2 - nieprawidłowa wartość
P1171 Czujnik ciśnienia atmosferycznego - adaptacyjne ujęcie danych
P1172 Czujnik ciśnienia atmosferycznego - adaptacyjne ujęcie danych
P1173 Czujnik ciśnienia atmosferycznego - adaptacyjne ujęcie danych
P1174 Regulacja paliwa, rząd cylindrów 1 - usterka zakresu / działania
P1176 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 1 - opóźnione warunki regulacji
P1178 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 1 - skoki napięcia sondy niewystarczające
P1179 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 2 - skoki napięcia sondy niewystarczające
P1186 Podgrzewana sonda lambda 2, rząd cylindrów 2 - niesprawność obwodu grzejnego
P1188 Regulacja paliwa, rząd cylindrów 1 - usterka zakresu / działania
P1204 Podgrzewana sonda lambda 2, rząd cylindrów 1 - niesprawność obwodu prądowego
P1205 Podgrzewana sonda lambda 2, rząd cylindrów 2 - niesprawność obwodu prądowego
P1270 Różnica momentu obrotowego 1/2 rzędu cylindrów - niesprawność
P1314 Regulacja paliwa (mieszanka) - usterka systemu kontroli przy niskim poziomie paliwa
P1315 Czujnik położenia wałka rozrządu A, rząd cylindrów 1 - nieprawidłowy sygnał
P1316 Czujnik położenia wałka rozrządu A, rząd cylindrów 1 - nieprawidłowy sygnał
P1318 Czujnik położenia wałka rozrządu B, rząd cylindrów 1 - nieprawidłowy sygnał
P1319 Czujnik położenia wałka rozrządu B, rząd cylindrów 1 - nieprawidłowy sygnał
P1327 Czujnik spalania stukowego 2, rząd cylindrów 1 - sygnał wejściowy za niski
P1328 Czujnik spalania stukowego 2, rząd cylindrów 1 - sygnał wejściowy za wysoki
P1329 Czujnik spalania stukowego 3 - sygnał wejściowy za niski
P1330 Czujnik spalania stukowego 3 - sygnał wejściowy za wysoki
P1331 Czujnik położenia wałka rozrządu B, rząd cylindrów 1 - odniesienie punktu zapłonu, sygnał poza zakresem
P1332 Czujnik spalania stukowego 4 - sygnał wejściowy za niski
P1333 Czujnik spalania stukowego 4 - sygnał wejściowy za wysoki
P1338 Czujnik położenia wałka rozrządu A, rząd cylindrów 1 - usterka synchronizacji
P1339 Czujnik położenia wałka rozrządu B, rząd cylindrów 1 - usterka synchronizacji
P1340 Przerwa w zapłonie w kilku cylindrach podczas fazy uruchamiania silnika
P1341 Przerwa w zapłonie w kilku cylindrach przy aktywnym układzie odcinania paliwa
P1342 Stwierdzony nieprawidłowy zapłon podczas uruchamiania silnika - cylinder 1
P1343 Przerwa w zapłonie przy aktywnym układzie odcinania paliwa - cylinder 1
P1344 Stwierdzony nieprawidłowy zapłon podczas uruchamiania silnika - cylinder 2
P1345 Przerwa w zapłonie przy aktywnym układzi odcinania paliwa - cylinder 2
P1346 Stwierdzony nieprawidłowy zapłon podczas uruchamiania silnika - cylinder 3
P1347 Przerwa w zapłonie przy aktywnym układzie odcinania paliwa - cylinder 3
P1348 Stwierdzony nieprawidłowy zapłon podczas uruchamiania silnika - cylinder 4
P1349 Przerwa w zapłonie przy aktywnym układzie odcinania paliwa - cylinder 4
P1378 Diagnoza własna komputera sterującego silnika - rząd cylindrów 2, niesprawność regulacji przeciwstukowej
P1379 Diagnoza własna komputera sterującego silnika - rząd cylindrów 2, niesprawność regulacji przeciwstukowej
P1380 Diagnoza własna komputera sterującego silnika - rząd cylindrów 2, niesprawność regulacji przeciwstukowej
P1381 Diagnoza własna komputera sterującego silnika - rząd cylindrów 1, niesprawność regulacji przeciwstukowej
P1382 Diagnoza własna komputera sterującego silnika - rząd cylindrów 1, niesprawność regulacji przeciwstukowej
P1383 Obwód zapłonowy - niesprawność
P1386 Czujnik lub czujniki spalania stukowego - niesprawność obwodu prądowego
P1396 Czujnik kąta obrotu wału korbowego/czujnik liczby obrotów 1 i 2 - nieprawidłowy sygnał
P140A Wtłaczanie wtórnego powietrza, rząd cylindrów 1 i 2 - stwierdzona niezadowalająca dawka przepływu
P140B Wtłaczanie wtórnego powietrza, rząd cylindrów 1 i 2 - stwierdzona niezadowalająca dawka przepływu
P140C Wtłaczanie wtórnego powietrza, rząd cylindrów 1 i 2 - stwierdzona niezadowalająca dawka przepływu
P1413 Przekaźnik pompy powietrza wtórnego - sygnał za niski
P1414 Przekaźnik pompy powietrza wtórnego - sygnał za wysoki
P1423 Wtłaczanie wtórnego powietrza, rząd cylindrów 1 - stwierdzona niezadowalająca dawka przepływu
P1453 Wtłaczanie wtórnego powietrza, rząd cylindrów 1 - niesprawność elektryczna
P1470 Zawór elektromagnetyczny filtra par paliwa z węglem aktywnym - stopień wyjściowy komputera sterującego silnika
P1475 Układ odprowadzania oparów paliwa - niesprawność
P1500 Nastawnik biegu jałowego - element wykonawczy blokuje w położeniu otwartym
P1501 Nastawnik biegu jałowego - element wykonawczy blokuje się w położeniu zamkniętym
P1502 Nastawnik biegu jałowego, cewka zamykania - sygnał za wysoki
P1503 Nastawnik biegu jałowego, cewka zamykania - sygnał za niski
P1504 Nastawnik biegu jałowego, cewka zamykania - przerwany obwód prądowy
P1506 Nastawnik biegu jałowe...
BMW-xxx-Power