BMW-kody_bledow.rtf

(26 KB) Pobierz

BMW

P100F              Zmienne sterowanie zaworu, rząd cylindrów 1 - zabezpieczenie przeciążeniowe - niesprawność obwodu prądowego

P101A              Zmienne sterowanie zaworu, rząd cylindrów 1 - adaptacyjne ujęcie danych - położenia nierejestrowane

P101B              Zmienne sterowanie zaworu, rząd cylindrów 1 - adaptacyjne ujęcie danych

P110D              Potencjometr przepustnicy A/B - usterka zakresu / działania

P1019              Obwód prądowy czujników zmiennego sterowania zaworu, rząd cylindrów 1 - sygnał wejściowy za wysoki

P1020              Obwód prądowy czujników zmiennego sterowania zaworu, rząd cylindrów 1 - sygnał wejściowy za niski

P1023              Zmienne sterowanie zaworu, rząd cylindrów 1 - adaptacyjne ujęcie danych

P1024              Zmienne sterowanie zaworu, rząd cylindrów 1 - adaptacyjne ujęcie danych

P1025              Zmienne sterowanie zaworu, rząd cylindrów 1 - adaptacyjne ujęcie danych - położenia nierejestrowane

P1030              Zmienne sterowanie zaworu obwodu prądu sterującego, rząd cylindrów 1 - odchyłka wartości wymaganej

P1031              Zmienne sterowanie zaworu obwodu prądu sterującego, rząd cylindrów 1 - niesprawność kierunku obrotów

P1041              Zmienne sterowanie zaworu komputera sterującego, rząd cylindrów 1 - usterka pamięci EEPROM

P1042              Zmienne sterowanie zaworu komputera sterującego, rząd cylindrów 1 - usterka pamięci RAM

P1043              Zmienne sterowanie zaworu komputera sterującego, rząd cylindrów 1 - usterka pamięci ROM

P1044              Zmienne sterowanie zaworu komputera sterującego, rząd cylindrów 2 - usterka pamięci EEPROM

P1045              Zmienne sterowanie zaworu komputera sterującego, rząd cylindrów 2 - usterka pamięci RAM

P1046              Zmienne sterowanie zaworu komputera sterującego, rząd cylindrów 2 - usterka pamięci ROM

P1047              Zmienne sterowanie zaworu obwodu prądu sterującego, rząd cylindrów 1 - sygnał wejściowy za wysoki

P1048              Zmienne sterowanie zaworu obwodu prądu sterującego, rząd cylindrów 1 - sygnał wejściowy za niski

P1049              Zmienne sterowanie zaworu obwodu prądu sterującego, rząd cylindrów 1 - zwarcie

P1050              Zmienne sterowanie zaworu obwodu prądu sterującego, rząd cylindrów 1 - niesprawność obwodu prądowego

P1051              Zmienne sterowanie zaworu obwodu prądu sterującego, rząd cylindrów 2 - sygnał wejściowy za wysoki

P1052              Zmienne sterowanie zaworu obwodu prądu sterującego, rząd cylindrów 2 - sygnał wejściowy za niski

P1053              Zmienne sterowanie zaworu obwodu prądu sterującego, rząd cylindrów 2 - zwarcie

P1054              Zmienne sterowanie zaworu obwodu prądu sterującego, rząd cylindrów 2 - niesprawność obwodu prądowego

P1055              Zmienne sterowanie zaworu silnika sterującego, rząd cylindrów 1 - za wysokie napięcie zasilania

P1056              Zmienne sterowanie zaworu silnika sterującego, rząd cylindrów 1 - za niskie napięcie zasilania

P1057              Zmienne sterowanie zaworu silnika sterującego, rząd cylindrów 1 - niesprawność napięcia zasilania             

P1058              Zmienne sterowanie zaworu silnika sterującego, rząd cylindrów 2 - za wysokie napięcie zasilania

P1059              Zmienne sterowanie zaworu silnika sterującego, rząd cylindrów 2 - za niskie napięcie zasilania

P1060              Zmienne sterowanie zaworu silnika sterującego, rząd cylindrów 2 - niesprawność napięcia zasilania

P1061              Zmienne sterowanie zaworu, rząd cylindrów 1 - praca w trybie awaryjnym - niesprawność obwodu prądowego

P1062              Zmienne sterowanie zaworu, rząd cylindrów 1 - praca w trybie awaryjnym - maksymalne położenie skoku nieosiągnięte

P1063              Zmienne sterowanie zaworu, rząd cylindrów 1 - praca w trybie awaryjnym - miernik masy powietrza, nieprawidłowy sygnał

P1064              Zmienne sterowanie zaworu - usterka położenia uruchomienia/położenia spoczynku - niesprawność obwodu prądowego

P1065              Zmienne sterowanie zaworu - przekroczony czas (time-out), brak sygnału - niesprawność magistrali danych CAN

P1066              Zmienne sterowanie zaworu - kontrola przekazywania danych - niesprawność obwodu prądowego

P1071              Zmienne sterowanie zaworu komputera sterującego, rząd cylindrów 1 - niesprawność wewnętrzna

P1072              Zmienne sterowanie zaworu komputera sterującego, rząd cylindrów 2 - niesprawność wewnętrzna

P1087              Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 1 - funkcja sprawdzania zubażania mieszanki, opóźnione warunki regulacji

P1088              Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 1 - funkcja sprawdzania wzbogacania mieszanki, opóźnione warunki regulacji

P1089              Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 2 - funkcja sprawdzania zubażania mieszanki, opóźnione warunki regulacji

P1094              Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 2 - funkcja sprawdzania wzbogacania mieszanki, opóźnione warunki regulacji

P1095              Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 1 - skoki napięcia sondy niewystarczające

P1096              Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 2 - skoki napięcia sondy niewystarczające

P1100              Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 1, opóźnione warunki regulacji po fazie odcięcia paliwa

P1101              Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 1, opóźnione warunki regulacji po fazie odcięcia paliwa

P1111              Czujnik temperatury płynu chłodzącego, wylot chłodnicy - niesprawność

P1112              Czujnik temperatury płynu chłodzącego, wylot chłodnicy - niesprawność

P1114              Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 2 - skoki napięcia sondy niewystarczające

P1115              Czujnik temperatury zewnętrznej - niesprawność obwodu prądowego

P1119              Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 1 - skoki napięcia sondy niewystarczające

P1130              Podgrzewana sonda lambda 2, rząd cylindrów 1 - niesprawność dynamicznego sprawdzania

P1131              Podgrzewana sonda lambda 2, rząd cylindrów 2 - niesprawność dynamicznego sprawdzania

P1140              Komunikacja miernik masy powietrza/potencjometr przepustnicy - stan wiarygodny

P1143              Podgrzewana sonda lambda 2, rząd cylindrów 1 - sygnał za wysoki

P1144              Podgrzewana sonda lambda 2, rząd cylindrów 1 - sygnał za niski

P1149              Podgrzewana sonda lambda 2, rząd cylindrów 2 - sygnał za wysoki

P1150              Podgrzewana sonda lambda 2, rząd cylindrów 2 - sygnał za niski

P1158              Regulacja paliwa, rząd cylindrów 1 - usterka zakresu / działania

P1159              Regulacja paliwa, rząd cylindrów 1 - usterka zakresu / działania

P1160              Regulacja paliwa, rząd cylindrów 2 - usterka zakresu / działania

P1161              Czujnik temperatury oleju silnikowego - usterka zakresu / działania

P1167              Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 1, sygnał za wysoki

P1168              Regulacja paliwa za katalizatorem, rząd cylindrów 1 - nieprawidłowa wartość

P1169              Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 2, sygnał za wysoki

P1170              Regulacja paliwa za katalizatorem, rząd cylindrów 2 - nieprawidłowa wartość

P1171              Czujnik ciśnienia atmosferycznego - adaptacyjne ujęcie danych

P1172              Czujnik ciśnienia atmosferycznego - adaptacyjne ujęcie danych

P1173              Czujnik ciśnienia atmosferycznego - adaptacyjne ujęcie danych

P1174              Regulacja paliwa, rząd cylindrów 1 - usterka zakresu / działania

P1176              Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 1 - opóźnione warunki regulacji

P1178              Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 1 - skoki napięcia sondy niewystarczające

P1179              Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 2 - skoki napięcia sondy niewystarczające             

P1186              Podgrzewana sonda lambda 2, rząd cylindrów 2 - niesprawność obwodu grzejnego

P1188              Regulacja paliwa, rząd cylindrów 1 - usterka zakresu / działania             

P1204              Podgrzewana sonda lambda 2, rząd cylindrów 1 - niesprawność obwodu prądowego

P1205              Podgrzewana sonda lambda 2, rząd cylindrów 2 - niesprawność obwodu prądowego

P1270              Różnica momentu obrotowego 1/2 rzędu cylindrów - niesprawność

P1314              Regulacja paliwa (mieszanka) - usterka systemu kontroli przy niskim poziomie paliwa

P1315              Czujnik położenia wałka rozrządu A, rząd cylindrów 1 - nieprawidłowy sygnał

P1316              Czujnik położenia wałka rozrządu A, rząd cylindrów 1 - nieprawidłowy sygnał

P1318              Czujnik położenia wałka rozrządu B, rząd cylindrów 1 - nieprawidłowy sygnał

P1319              Czujnik położenia wałka rozrządu B, rząd cylindrów 1 - nieprawidłowy sygnał

P1327              Czujnik spalania stukowego 2, rząd cylindrów 1 - sygnał wejściowy za niski

P1328              Czujnik spalania stukowego 2, rząd cylindrów 1 - sygnał wejściowy za wysoki

P1329              Czujnik spalania stukowego 3 - sygnał wejściowy za niski

P1330              Czujnik spalania stukowego 3 - sygnał wejściowy za wysoki             

P1331              Czujnik położenia wałka rozrządu B, rząd cylindrów 1 - odniesienie punktu zapłonu, sygnał poza zakresem

P1332              Czujnik spalania stukowego 4 - sygnał wejściowy za niski

P1333              Czujnik spalania stukowego 4 - sygnał wejściowy za wysoki

P1338              Czujnik położenia wałka rozrządu A, rząd cylindrów 1 - usterka synchronizacji

P1339              Czujnik położenia wałka rozrządu B, rząd cylindrów 1 - usterka synchronizacji

P1340              Przerwa w zapłonie w kilku cylindrach podczas fazy uruchamiania silnika

P1341              Przerwa w zapłonie w kilku cylindrach przy aktywnym układzie odcinania paliwa

P1342              Stwierdzony nieprawidłowy zapłon podczas uruchamiania silnika - cylinder 1

P1343              Przerwa w zapłonie przy aktywnym układzie odcinania paliwa - cylinder 1

P1344              Stwierdzony nieprawidłowy zapłon podczas uruchamiania silnika - cylinder 2

P1345              Przerwa w zapłonie przy aktywnym układzi odcinania paliwa - cylinder 2

P1346              Stwierdzony nieprawidłowy zapłon podczas uruchamiania silnika - cylinder 3

P1347              Przerwa w zapłonie przy aktywnym układzie odcinania paliwa - cylinder 3

P1348              Stwierdzony nieprawidłowy zapłon podczas uruchamiania silnika - cylinder 4

P1349              Przerwa w zapłonie przy aktywnym układzie odcinania paliwa - cylinder 4

P1378              Diagnoza własna komputera sterującego silnika - rząd cylindrów 2, niesprawność regulacji przeciwstukowej             

P1379              Diagnoza własna komputera sterującego silnika - rząd cylindrów 2, niesprawność regulacji przeciwstukowej             

P1380              Diagnoza własna komputera sterującego silnika - rząd cylindrów 2, niesprawność regulacji przeciwstukowej             

P1381              Diagnoza własna komputera sterującego silnika - rząd cylindrów 1, niesprawność regulacji przeciwstukowej             

P1382              Diagnoza własna komputera sterującego silnika - rząd cylindrów 1, niesprawność regulacji przeciwstukowej

P1383              Obwód zapłonowy - niesprawność

P1386              Czujnik lub czujniki spalania stukowego - niesprawność obwodu prądowego

P1396              Czujnik kąta obrotu wału korbowego/czujnik liczby obrotów 1 i 2 - nieprawidłowy sygnał             

P140A              Wtłaczanie wtórnego powietrza, rząd cylindrów 1 i 2 - stwierdzona niezadowalająca dawka przepływu             

P140B              Wtłaczanie wtórnego powietrza, rząd cylindrów 1 i 2 - stwierdzona niezadowalająca dawka przepływu             

P140C              Wtłaczanie wtórnego powietrza, rząd cylindrów 1 i 2 - stwierdzona niezadowalająca dawka przepływu

P1413              Przekaźnik pompy powietrza wtórnego - sygnał za niski

P1414              Przekaźnik pompy powietrza wtórnego - sygnał za wysoki

P1423              Wtłaczanie wtórnego powietrza, rząd cylindrów 1 - stwierdzona niezadowalająca dawka przepływu

P1453              Wtłaczanie wtórnego powietrza, rząd cylindrów 1 - niesprawność elektryczna             

P1470              Zawór elektromagnetyczny filtra par paliwa z węglem aktywnym - stopień wyjściowy komputera sterującego silnika

P1475              Układ odprowadzania oparów paliwa - niesprawność

P1500              Nastawnik biegu jałowego - element wykonawczy blokuje w położeniu otwartym             

P1501              Nastawnik biegu jałowego - element wykonawczy blokuje się w położeniu zamkniętym

P1502              Nastawnik biegu jałowego, cewka zamykania - sygnał za wysoki

P1503              Nastawnik biegu jałowego, cewka zamykania - sygnał za niski

P1504              Nastawnik biegu jałowego, cewka zamykania - przerwany obwód prądowy

P1506              Nastawnik biegu jałowe...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin