WSM_13-00-16_pl.pdf
(
93 KB
)
Pobierz
745309191 UNPDF
13:00-16
Wydanie 4
pl
AM620 i AM621
Regulacja kątów kół
1 710 747
Scania CV AB 2002, Sweden
Ustawienie kół
Ustawienie kół
Ustawianie zbieżności kół
1
Zmierz wszystkie kąty kół zgodnie z
instrukcją w Podręczniku warsztatowym,
grupa 13 Regulacja kątów kół, działanie i
opis czynności. Sprawdź, czy wartości
pochylenia kół i kąta wyprzedzenia
sworznia zwrotnicy są w granicach
tolerancji, zanim przystąpisz do regulacji
zbieżności.
2
Wyreguluj zbieżność zgodnie ze
schematem.
W przypadku osi nowszego typu kąt
pochylenia kół z prawej i z lewej strony może
się różnić. Zapobiega to nierównemu
zużywaniu opon wskutek pochylenia
nawierzchni drogi. Osie nowszego typu mają
ograniczniki skrętu z przodu i z tyłu na osi.
Ta sama oś może więc być montowana w
pojazdach z kierownicą z prawej i z lewej
strony.
2
Scania CV AB 2002, Sweden
13:00-16
Ustawienie kół
Wartości kontrolne
Pojazd nieobciążony
Min.
Nom
Maks.
Kąt pochylenia kół 1 0,0 stopni
0,4 stopni
0,8 stopni
Kąt pochylenia kół 2 -0,5 stopni
-0,1 stopni
0,3 stopni
Kąt wyprzedzenia
sworznia zwrotnicy
1,0 stopni
(0,5 stopnia)
2,25 stopni
(2,0 stopnia)
3,5 stopni
(3,5 stopnia)
Całkowicie obciążony pojazd
Min.
Nom
Maks.
Kąt pochylenia kół 1 -0,2 stopni
0,2 stopni
0,6 stopni
Kąt pochylenia kół 2 -0,7 stopni
-0,3 stopni
0,1 stopni
Kąt wyprzedzenia
sworznia zwrotnicy
1,5 stopni (3,0 stopni) 2,25 stopni (3,75 stopni) 3,0 stopni (4,5 stopni)
Wartości w nawiasach dotyczą pojazdów
6X2Z i 8X2Z.
Mogą zdarzyć się odchylenia od podanych
granicznych numerów podwozi.
Różnica w wyprzedzeniu sworznia
zwrotnicy pomiędzy stroną lewą i prawą nie
może przekraczać 0,5 stopnia.
KPI dla kąta pochylenia kół 1 =
5,25 +/- 0,25 stopni
KPI dla kąta pochylenia kół 2 =
5,75 +/- 0,25 stopni
Kąt pochylenia kół 1 i 2 zależy od typu osi.
•
Poniższe informacje dotyczą osi
starszego typu do numerów podwozi
1277011, 4463945, 9068478 i 3530818
włącznie.
Kąt pochylenia kół jest
jednakowy
po
obu stronach. Użyj kąta pochylenia kół
1 dla obu stron.
•
Poniższe informacje dotyczą osi
nowszego typu od numerów podwozi
1277012, 4463946, 9068479 i 3530819
włącznie.
Kąt pochylenia jest
różny
dla różnych
stron pojazdu. Użyj kąta pochylenia kół
1 dla strony z przekładnią kierowniczą.
Użyj kąta pochylenia kół 2 dla strony
bez przekładni kierowniczej.
13:00-16
Scania CV AB 2002, Sweden
3
Ustawienie kół
Schemat pokazuje, jak zbieżność może
różnić się w zależności od obciążenia danej
osi. Schemat może służyć do ustawienia
zbieżności niezależnie od obciążenia
pojazdu.
Dopuszczalne wartości graniczne znajdują
się w ramach szarego obszaru.
Wskazówka:
Obciążona oś przesuwa się w
kierunku zbieżności.
1
Określ obciążenie osi.
2
Sprawdź na schemacie, które wartości
zbieżności dotyczą szacowanego
obciążenia osi. Wyreguluj do
odpowiedniej wartości.
Schemat pokazuje jaką wartość zbieżności/
rozbieżności należy ustawić, zależnie od
obciążenia osi pojazdu.
4
Scania CV AB 2002, Sweden
13:00-16
Plik z chomika:
gonzo181
Inne pliki z tego folderu:
Informacje dotyczące(2).pdf
(4501 KB)
Drążek zmiany biegów trze o rurę powietrza(2).pdf
(53 KB)
kody błędów scaniaretarder(2).txt
(3 KB)
Koordynator(2).pdf
(687 KB)
Kontrola luzu zaworowego, suplement do Podręcznika(2).pdf
(125 KB)
Inne foldery tego chomika:
! SCHEMATY INTERFEJSÓW
# DJ BL3ND ELECTRO HOUSE 2012
• Zrób to sam - proste układy elektroniczne
► Elektronika i elektryka
● Piersi - 07 zgłoś się
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin