Pozyskiwanie_nowych_klientow_151_blyskotliwych_rozwiazan_ponokl.pdf

(229 KB) Pobierz
Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań
IDŹ DO:
POZYSKIWANIE
NOWYCH KLIENTíW.
151 BŁYSKOTLIWYCH
ROZWIĄZAŃ
KATALOG KSIĄŻEK:
Autor: Jerry R. Wilson
T‡umaczenie: Magda Witkowska
ISBN: 978-83-246-1649-7
Format: A5, stron: 184
Katalog online
Zamw drukowany
katalog
CENNIK I INFORMACJE:
Zamw informacje
o nowościach
Zamw cennik
Twj osobisty regulamin pracy
Przede wszystkim stosuj nowoczesne techniki
NastŒpnie zdobywaj klientw niewielkim kosztem
I wreszcie, opracuj jasn„ wizjŒ sukcesu
ReguĀy Ð strona po stronie Arcymistrz zdobywania nowych zleceĺ
Pozyskiwanie klientw to nie‡atwy kawa‡ek chleba. Wie o tym ka¿dy, kto kiedykolwiek
podejmowa‡ siŒ tego zadania. Jednak wszyscy, ktrzy osi„gnŒli sukces w tej sferze
aktywnoci zawodowej, przyznaj„, ¿e jednym z najwa¿niejszych elementw jest
odpowiednie nastawienie nacechowane entuzjazmem, wiar„ w sprzedawany produkt
oraz dok‡adn„ znajomoci„ jego cech. Kolejny czynnik gwarantuj„cy znakomite rezultaty
to znajomo odpowiednich technik i stosowanie w‡aciwych narzŒdzi w celu
przyci„gniŒcia klientw.
Jeli chcesz osi„ga znacznie lepsze wyniki, oferujemy Ci sprawdzone i skuteczne
rozwi„zania, ktre przyspiesz„ Twoj„ karierŒ. Proponujemy Ci wartociowe wskazwki
odnonie tego, jak kszta‡towa wiadomo Twojej firmy i marki wrd potencjalnych
klientw, a tak¿e jak spojrze na zagadnienie sprzeda¿y oczami kupuj„cego. Podsuniemy
pomys‡y pomagaj„ce unika stereotypowych sformu‡owaæ, odstraszaj„cych potencjalnych
klientw. Pora odej od praktyk marketingu masowego, agresywnych technik sprzeda¿y
i poszukiwania klientw w ciemno. Czas znale nowe, bardziej wydajne sposoby
ich pozyskiwania!
Metody dzia‡ania w sytuacji, gdy:
masz do czynienia z klientami twardymi i wymagaj„cymi
chcesz wzbudzi zaufanie do siebie i oferowanego produktu
potrzebujesz motywacji do bardziej skutecznego dzia‡ania
dzia‡asz pod siln„ presj„ i masz do dyspozycji ma‡o czasu
czujesz, ¿e klient zaczyna Ci siŒ wylizgiwa.
CZYTELNIA:
Fragmenty książek
online
Do koszyka
Do przechowalni
Nowość
Promocja
Onepress.pl Helion SA
ul. Kościuszki 1c,
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63
e-mail: onepress@onepress.pl
redakcja: redakcjawww@onepress.pl
informacje: o księgarni onepress.pl
665455687.008.png 665455687.009.png 665455687.010.png 665455687.011.png 665455687.001.png 665455687.002.png 665455687.003.png
Przedmowa . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .9
Jak korzystać z tej książki . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11
1. Jest tylko jedna rzecz gorsza
od niegrzecznego pracownika . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 13
2. Przekonaj do siebie „znaczących innych” . . . . . . . . . . . . . . . . 14
3. Zaangażuj członków rodziny . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15
4. Pozyskuj potencjalnych klientów zespołowo . . . . . . . . . . . . . . 16
5. Wykorzystuj potencjał swoich ludzi . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 18
6. Nazywaj ich wspólnikami . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 19
7. Zależy Ci na lojalności?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 20
8. Spraw, że klient poczuje się ważny. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 21
9. Partnerstwo strategiczne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 22
10. Nadaj swojej ofercie ładną oprawę . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 24
11. Wyznacz konkretną osobę do kontaktów
z potencjalnym klientem . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25
12. Ulepieni z tej samej gliny . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 26
13. Podejmij ich na swoim terytorium . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 28
14. Angażuj się . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 29
15. Świadome relacje . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 30
16. Nowy czy z odzysku? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 31
17. Ceń sobie lojalność . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 33
18. Opracuj jasną wizję sukcesu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 34
19. Opowieści o heroicznych czynach. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35
20. Czy widzisz to samo, co ja?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 36
21. Żadnych strat . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 38
665455687.004.png
Pozyskiwanie nowych klientów
22. Odstraszanie potencjalnych klientów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39
23. Namolni sprzedawcy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40
24. Nie wypuszczaj ryby, którą masz już na haczyku . . . . . . . . . . 41
25. Po mojemu czy po Twojemu? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 42
26. Nie sprzedawaj — pomagaj . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 42
27. Siła komplementów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 43
28. Nie odmawiaj swoim klientom . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 44
29. Zacznij od własnych pracowników . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 46
30. Rozwiąż problem . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 47
31. Ludzie są zabawni . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 48
32. Zainspiruj nowego pracownika . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 49
33. Szanuj czas klienta . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 50
34. Poznaj zainteresowania swoich potencjalnych klientów . . . . 51
35. Wszyscy nabywcy kłamią . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 52
36. Przechwalaj się, przechwalaj się i jeszcze raz się przechwalaj. . 53
37. Zwracaj uwagę na indywidualne potrzeby klienta . . . . . . . . . 55
38. Dlaczego zwracasz się do mnie per „koleś”? . . . . . . . . . . . . . . 56
39. Strzeż się mącicieli . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 57
40. Nazwij to, co odróżnia Cię od konkurentów . . . . . . . . . . . . . . 58
41. Zrób coś innego . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 59
42. Bądź kreatywny . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 60
43. Zachowuj się normalnie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 61
44. Wierz mi lub nie. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 63
45. Spróbuj czegoś innego . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 64
46. O dostosowywaniu się . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 65
47. Niewielka rzecz, a bardzo opłacalna . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 66
48. Bądź inny. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 67
49. Rób to, czego nie robią inni . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 68
665455687.005.png
Spis treści
50. Bierz przykład z kameleonów. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 69
51. Pamiętaj o pierwszym wrażeniu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 70
52. Pozyskiwanie nowych klientów to zabawa w detektywa . . . . 72
53. Inspirowani pracownicy znajdują oddanych klientów . . . . . . 73
54. Czynnik CYA . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 74
55. Najlepszy potencjalny klient. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 75
56. Nawiązuj bliskie relacje . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 76
57. Nie zatrzymuj się przed niczym . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 77
58. Czytaj prasę branżową. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 78
59. Czy stawiasz warunki?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 79
60. Zanim otworzysz podwoje irmy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 80
61. Informuj o sobie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 81
62. Zadbaj o to, by potencjalny klient mógł Cię znaleźć. . . . . . . . 82
63. Zostaw potencjalnemu klientowi ślad po sobie . . . . . . . . . . . . 83
64. Bierz przykład z FBI . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 85
65. Dbaj o to, by potencjalni klienci znali Twoją irmę. . . . . . . . . 86
66. Prawdziwa próba . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 87
67. Jutro też jest dzień . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 88
68. Bądź przygotowany do szybkiego przedstawienia
swojej irmy. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 89
69. Zdeiniuj problem . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 90
70. Odzyskaj utraconych klientów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 91
71. „Za darmo” nadal działa . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 92
72. Klient nie powinien wiedzieć wszystkiego . . . . . . . . . . . . . . . . 93
73. E-mail — przyjaciel czy wróg? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 94
74. Nie szkodzi, że zamknięte. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 95
75. Magiczne słowo . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 96
76. Jakość w końcu przełoży się na ilość . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 97
665455687.006.png
Pozyskiwanie nowych klientów
77. Bądź na bieżąco z technologią . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 98
78. Jaki jest wizerunek Twojej irmy? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 99
79. Nikogo nie można lekceważyć . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 100
80. Nie lecz, dopóki nie poznasz diagnozy . . . . . . . . . . . . . . . . . 101
81. Ułatwiaj klientom kupowanie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 103
82. Pozwól im poczuć się bezpiecznie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 104
83. Gadulstwo nie popłaca . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 105
84. Budowanie zaufania. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 106
85. Wszędzie sami naiwniacy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 107
86. Wykorzystaj czas znanych osobistości . . . . . . . . . . . . . . . . . . 108
87. Niełatwo jest nie wziąć tego, co jest za darmo . . . . . . . . . . . . 109
88. Twórcza reklama może być skuteczna . . . . . . . . . . . . . . . . . . 110
89. Postaraj się o wsparcie inansowe . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 111
90. Magiczne pytanie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 112
91. Trzeba wybierać odpowiednich klientów . . . . . . . . . . . . . . . . 113
92. Tak, nie, może. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 114
93. Im większe, tym lepsze . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 115
94. Networking . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 116
95. O uniwersalnej ofercie. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 117
96. W miłości i na wojnie wszystkie chwyty są dozwolone . . . . 118
97. Czy wiesz, co oni wiedzą? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 119
98. Pożądane zachowania należy nagradzać. . . . . . . . . . . . . . . . . 120
99. Tradycja święta rzecz . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 122
100. Coś o szczeniakach . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 123
101. Nie daj klientowi powodu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 124
102. Co sprzedajesz? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 125
103. Wszystko ma znaczenie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 125
104. Na kiedy Pani to potrzebuje? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 126
665455687.007.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin