Umysł sprzedawcy - Artur Wojciechowski.pdf
(
1730 KB
)
Pobierz
108255559 UNPDF
Niniejsza
darmowa publikacja
zawiera jedynie fragment
pełnej wersji całej publikacji.
Aby przeczytaæ ten tytuł w pełnej wersji
kliknij tutaj
.
Niniejsza publikacja mo¿e byæ kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wył¹cznie w formie dostarczonej przez
NetPress Digital Sp. z o.o., operatora
sklepu na którym mo¿na
nabyæ niniejszy tytuł w pełnej wersji
. Zabronione s¹
jakiekolwiek zmiany w zawartoœci publikacji bez pisemnej zgody
NetPress oraz wydawcy niniejszej publikacji. Zabrania siê jej
od-sprzeda¿y, zgodnie z
regulaminem serwisu
.
Pełna wersja niniejszej publikacji jest do nabycia w sklepie
internetowym
e-booksweb.pl - Audiobooki, ksi¹zki audio,
e-booki
.
Niniejszy ebook jest
własnością prywatną
.
Niniejsza publikacja, ani żadna jej część, nie może być kopiowana,
ani w jakikolwiek inny sposób reprodukowana, powielana, ani
odczytywana w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody
wydawcy. Zabrania się jej publicznego udostępniania w Internecie,
oraz odsprzedaży zgodnie z
regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli
.
© Copyright for Polish edition by
ZloteMysli.pl
Data: 19.03.2007
Tytuł: Umysł sprzedawcy
Autor: Artur Wojciechowski
Wydanie II
ISBN: 978-83-7521-192-4
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Sylwia Fortuna
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Netina Sp. z o. o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
www.ZloteMysli.pl
EMAIL:
kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
Wczesne ukierunkowanie
......................................................................10
Magnetofon wewnętrznego dialogu
.......................................................15
Arkusz I: Magnetofon wewnętrznego dialogu
...................................16
Uwarunkowania i sukces
........................................................................17
Podświadomość
......................................................................................19
Słabe nastawienie
...................................................................................22
Brak nieustannego treningu
...................................................................23
Zwlekanie
................................................................................................24
Nieumiejętność ponoszenia klęski
.........................................................24
Krytyka - Odrzucenie - Problem
............................................................26
Nieumiejętność poradzenia sobie z odmową
.........................................27
Tradycyjne motywy robienia zakupów
...................................................29
Współczesne motywy robienia zakupów
................................................31
Trzy grupy potrzeb
..................................................................................32
Potrzeby Twojego klienta
.......................................................................36
Arkusz I: Potrzeby twojego klienta
.....................................................38
Wykorzystaj w praktyce grupy potrzeb klienta
......................................39
Potrzeba, która poprzedza wszystkie inne
.............................................39
Wyrazistość postanowienia
.....................................................................41
Pragnienie
................................................................................................41
Entuzjazm
...............................................................................................42
Zastosowanie wiedzy
..............................................................................42
Zaufanie do siebie
...................................................................................43
Ujmująca osobowość
..............................................................................43
Wiara i ufność
.........................................................................................43
Zdolność do dodatkowego wysiłku
.........................................................43
Wytrwałość
..............................................................................................44
Ukierunkowanie na cele
.........................................................................44
Samodyscyplina
......................................................................................44
Osobista inicjatywa
.................................................................................44
Wyobraźnia
.............................................................................................45
Koncentracja
...........................................................................................45
Pozytywny wizerunek samego siebie
......................................................45
Wyciąganie nauki z niepowodzeń
..........................................................46
Dobre zdrowie
.........................................................................................46
Liczyć swój czas i pieniądze
....................................................................47
Ścisłe myślenie
........................................................................................47
Empatia
...................................................................................................47
Rozpoznaj swoje mocne strony
..............................................................49
Arkusz I: Cechy niezbędne do osiągnięcia wielkości
.........................49
Arkusz II: Ocena cech charakteru
......................................................50
JAK SPRZEDAWAĆ Z SATYSFAKCJĄ
..............................................52
Dlaczego tak naprawdę odczuwasz niechęć do sprzedawania?
.............53
Arkusz I: Twoja niechęć do sprzedaży
................................................54
Arkusz II: Co myślisz o swojej niechęci do sprzedawania
.................55
Demobilizujące myśli
.............................................................................60
Arkusz I: Demobilizujące myśli
..........................................................61
Arhusz II: Lepszy sposób myślenia
....................................................64
WYNAGRADZAJ SIĘ NA KAŻDYM ETAPIE
.....................................67
Wynagradzaj się na każdym etapie
........................................................67
Arkusz I: Nagrody
...............................................................................68
BĄDŹ REALISTĄ W SWOICH ZAMIERZENIACH
...........................70
Zasada sześciokrotnego kontaktu
...........................................................70
Twój wskaźnik sprzedaży
........................................................................72
Wskaźnik sprzedaży
...............................................................................73
Arkusz I: Wskaźnik sprzedaży
............................................................75
Plik z chomika:
dhagax
Inne pliki z tego folderu:
Wypalenie zawodowe - ebook.pdf
(158 KB)
Pogromcy Stresu - ebook.pdf
(358 KB)
Asertywność - ebook.pdf
(148 KB)
Twój związek, Twoje partnerstwo - znajdź szczęście w drugiej osobie.pdf
(2688 KB)
Odporność psychiczna. Siedem filarów - ebook.pdf
(250 KB)
Inne foldery tego chomika:
! Poradniki
1.ZDROWIE
Aforyzmy i przysłowia
Angielskie ebooki
E-booki dla dorosłych
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin