Umysł sprzedawcy - Artur Wojciechowski.pdf

(1730 KB) Pobierz
108255559 UNPDF
108255559.002.png
Niniejsza darmowa publikacja zawiera jedynie fragment
pełnej wersji całej publikacji.
Aby przeczytaæ ten tytuł w pełnej wersji kliknij tutaj .
Niniejsza publikacja mo¿e byæ kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wył¹cznie w formie dostarczonej przez
NetPress Digital Sp. z o.o., operatora sklepu na którym mo¿na
jakiekolwiek zmiany w zawartoœci publikacji bez pisemnej zgody
NetPress oraz wydawcy niniejszej publikacji. Zabrania siê jej
od-sprzeda¿y, zgodnie z regulaminem serwisu .
Pełna wersja niniejszej publikacji jest do nabycia w sklepie
Niniejszy ebook jest własnością prywatną .
Niniejsza publikacja, ani żadna jej część, nie może być kopiowana,
ani w jakikolwiek inny sposób reprodukowana, powielana, ani
odczytywana w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody
wydawcy. Zabrania się jej publicznego udostępniania w Internecie,
oraz odsprzedaży zgodnie z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli .
© Copyright for Polish edition by ZloteMysli.pl
Data: 19.03.2007
Tytuł: Umysł sprzedawcy
Autor: Artur Wojciechowski
Wydanie II
ISBN: 978-83-7521-192-4
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Sylwia Fortuna
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Netina Sp. z o. o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW: www.ZloteMysli.pl
EMAIL: kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
108255559.003.png 108255559.004.png
SPIS TREŚCI
Wczesne ukierunkowanie ......................................................................10
Magnetofon wewnętrznego dialogu .......................................................15
Arkusz I: Magnetofon wewnętrznego dialogu ...................................16
Uwarunkowania i sukces ........................................................................17
Podświadomość ......................................................................................19
Słabe nastawienie ...................................................................................22
Brak nieustannego treningu ...................................................................23
Zwlekanie ................................................................................................24
Nieumiejętność ponoszenia klęski .........................................................24
Krytyka - Odrzucenie - Problem ............................................................26
Nieumiejętność poradzenia sobie z odmową .........................................27
Tradycyjne motywy robienia zakupów ...................................................29
Współczesne motywy robienia zakupów ................................................31
Trzy grupy potrzeb ..................................................................................32
Potrzeby Twojego klienta .......................................................................36
Arkusz I: Potrzeby twojego klienta .....................................................38
Wykorzystaj w praktyce grupy potrzeb klienta ......................................39
Potrzeba, która poprzedza wszystkie inne .............................................39
Wyrazistość postanowienia .....................................................................41
Pragnienie ................................................................................................41
Entuzjazm ...............................................................................................42
Zastosowanie wiedzy ..............................................................................42
Zaufanie do siebie ...................................................................................43
Ujmująca osobowość ..............................................................................43
Wiara i ufność .........................................................................................43
Zdolność do dodatkowego wysiłku .........................................................43
Wytrwałość ..............................................................................................44
Ukierunkowanie na cele .........................................................................44
Samodyscyplina ......................................................................................44
Osobista inicjatywa .................................................................................44
Wyobraźnia .............................................................................................45
Koncentracja ...........................................................................................45
Pozytywny wizerunek samego siebie ......................................................45
Wyciąganie nauki z niepowodzeń ..........................................................46
Dobre zdrowie .........................................................................................46
Liczyć swój czas i pieniądze ....................................................................47
Ścisłe myślenie ........................................................................................47
Empatia ...................................................................................................47
108255559.005.png
Rozpoznaj swoje mocne strony ..............................................................49
Arkusz I: Cechy niezbędne do osiągnięcia wielkości .........................49
Arkusz II: Ocena cech charakteru ......................................................50
JAK SPRZEDAWAĆ Z SATYSFAKCJĄ ..............................................52
Dlaczego tak naprawdę odczuwasz niechęć do sprzedawania? .............53
Arkusz I: Twoja niechęć do sprzedaży ................................................54
Arkusz II: Co myślisz o swojej niechęci do sprzedawania .................55
Demobilizujące myśli .............................................................................60
Arkusz I: Demobilizujące myśli ..........................................................61
Arhusz II: Lepszy sposób myślenia ....................................................64
WYNAGRADZAJ SIĘ NA KAŻDYM ETAPIE .....................................67
Wynagradzaj się na każdym etapie ........................................................67
Arkusz I: Nagrody ...............................................................................68
BĄDŹ REALISTĄ W SWOICH ZAMIERZENIACH ...........................70
Zasada sześciokrotnego kontaktu ...........................................................70
Twój wskaźnik sprzedaży ........................................................................72
Wskaźnik sprzedaży ...............................................................................73
Arkusz I: Wskaźnik sprzedaży ............................................................75
108255559.001.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin