Co do tego �e tnie to nie ma w�tpliwo�ci, a wynika to ze skopania pliku konfiguracyjnego, warto�ci pami�ci przypisywane na tworzenie poszczeg�lnych element�w w grze s� masakrycznie zani�one. Zatem nawet posiadacze 2giga ramu b�d� odczuwa� chrupnie gry na �rednich i wysokich detalach bo program przydziela im zbyt ma�o zasob�w do prawid�owego dzia�ania. Proponuje zatem zaj�� si� ingerencj� w plik .ini i podnie�� co nieco warto�ci dotycz�ce ilo�ci pami�ci przeznaczonej na procesy zwi�zane z wy�wietlaniem �wiata w grze. Powinno to przynie�� o niebo lepsze rezultaty ni� instalowanie poprawek kt�re nic w tej materii nie zmieniaj�, a likwiduj� tylko pewne bugi. Zapraszam do eksperyment�w z plikiem GE3.ini poni�sze warto�ci s� skonfigurowane pod oko�o 1 - 1,5 GB ramu, je�li macie mniej mo�ecie spr�bowa� nieco zmniejszy� warto�ci cache-u [Lighting] ; Lighting type to use (not longer supported) ; 0 = Simple lighting (ambient, legacy mode) ; 1 = VertexHemisphereVertexLighting ; 2 = VertexHemisphereVertexLightingWithOverbright ; 3 = VertexHemispherePixelLightingWithOverbright ; 4 = PixelHemispherePixelLightingWithOverbright LightingType=2 ObjectDetails.fScreenObjectDistanceCulling_High=0.008 ObjectDetails.fProcessingRangeFadeOutRange_High=300.0 ObjectDetails.fRangedBaseLoDOffset_High=300.0 ObjectDetails.enuMeshLoDQualityStage_High=2 ; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh ObjectDetails.enuAnimationLoDQualityStage_High=2 ; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh ObjectDetails.fScreenObjectDistanceCulling_Medium=0.02 ObjectDetails.fProcessingRangeFadeOutRange_Medium=500.0 ObjectDetails.fRangedBaseLoDOffset_Medium=300.0 ObjectDetails.enuMeshLoDQualityStage_Medium=1 ; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh ObjectDetails.enuAnimationLoDQualityStage_Medium=1 ; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh ObjectDetails.fScreenObjectDistanceCulling_Low=0.045 ObjectDetails.fProcessingRangeFadeOutRange_Low=700.0 ObjectDetails.fRangedBaseLoDOffset_Low=-300.0 ObjectDetails.enuMeshLoDQualityStage_Low=0 ; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh ObjectDetails.enuAnimationLoDQualityStage_Low=0 ; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh ResourceCache.u32ImageMaxMemUsage_TextureQualityHigh=350000000 ResourceCache.u32ImageMaxMemUsage_High=96000000 ResourceCache.u32MeshMaxMemUsage_High=70000000 ResourceCache.u32SoundMaxMemUsage_High=40000000 (spokojnie mo�ecie da� 30000000) ResourceCache.u32MaterialMaxMemUsage_High=20000000 ResourceCache.u32CollisionMeshMaxMemUsage_High=20000000 ResourceCache.u32AnimationMaxMemUsage_High=40000000 ResourceCache.u32SpeedTreeMaxMemUsage_High=10000000 ResourceCache.u32ImageMaxMemUsage_Medium=70000000 ResourceCache.u32MeshMaxMemUsage_Medium=40000000 ResourceCache.u32SoundMaxMemUsage_Medium=20000000 ResourceCache.u32MaterialMaxMemUsage_Medium=15000000 ResourceCache.u32CollisionMeshMaxMemUsage_Medium=16000000 ResourceCache.u32AnimationMaxMemUsage_Medium=30000000 ResourceCache.u32SpeedTreeMaxMemUsage_Medium=7500000 ResourceCache.u32ImageMaxMemUsage_Low=32000000 ResourceCache.u32MeshMaxMemUsage_Low=30000000 ResourceCache.u32SoundMaxMemUsage_Low=10000000 ResourceCache.u32MaterialMaxMemUsage_Low=10000000 ResourceCache.u32CollisionMeshMaxMemUsage_Low=13000000 ResourceCache.u32AnimationMaxMemUsage_Low=25000000 ResourceCache.u32SpeedTreeMaxMemUsage_Low=5000000 oczywi�cie najwygodniej odszuka� interesuj�ce linijki, wykasowa� je i wklei� te podane powy�ej. [size=3]Zr�bcie jednak kopi� zapasow� pliku przed edycj� Render.MeshLoDQuality=UltraHigh Render.AnimationLoDQuality=UltraHigh Render.ImageLoDQuality=UltraHigh Render.DisableMeshLoDQualityFragmentString=lowpoly pierwsze 3 wartosci na meedium albo low bo z tego co pisze w tym pliku g3.ini to te ultra high jest dla karty ktora ma 512 MB.sprobuj to zmieni�.
evil7459