Wiedzmin 2 - Poradnik (PDF).pdf

(12593 KB) Pobierz
poradnik
904664031.005.png 904664031.006.png
Spis treści
ZADANIA GŁÓWNE
Królewska krew .............27
Gdzie jest Triss Merigold
Wstęp ......................3
Prolog .....................4
– Część 2 ..................27
Kwestia życia i śmierci ........29
Wieczna bitwa ..............30
Z woli króla – Część 1 ..........4
Z woli króla – Część 2 ..........5
Barykada .................6
Pamiątki z bitwy ..........30
Symbol śmierci ...........30
Symbol nienawiści .........31
Na pierwszej linii ...........6
Oblężenie Vergen. . . . . . . . . . . . .31
Próba ognia ..................6
Krew z krwi ..................7
Akt II: Ścieżka Roche’a .......33
Do świątyni ...............7
Preludium do wojny: Kaedwen ..33
Lochy La Valette’ów ...........8
Teoria spisku – Część 1 ........34
Akt I ......................11
Rzeźnik z Cidaris ..........34
W piwie prawda ...........35
Twarde lądowanie ............11
Z woli boskiej i katowskiej .....11
Niemoralna propozycja ........12
Balista ..................12
Kejran .....................13
Kejran: kwestia ceny .......14
Kejran: cieniokost .........15
Zabójcy królów ..............16
Róża pamięci .............16
Na rozstajach ...............19
Vernon Roche .............20
Scoia’tael ................20
Klątwa krwi ................36
Zbłąkane owieczki .........36
Droga ku natchnieniu. . . . . . .37
Zgiń, przepadnij! ..........38
Symbol śmierci ...........39
Symbol nienawiści .........39
Zabójcy królów ..............41
Wieczna bitwa ..............43
Teoria spisku – Część 2 ........44
Atak na Vergen ..............45
Akt III: Ścieżka Iorwetha ......46
Śmierć zdrajcy! .............20
W imię wyższych racji! ........46
Pływające więzienie ..........21
Łamacz czarów ..............48
AKT II: Ścieżka Iorwetha ......22
Gdzie jest Triss Merigold? .....49
Zjazd czarodziejów ...........50
Narada wojenna .............23
Wejście smoka ..............51
Podziemne życie .............23
Zabójcy królów ..............51
W pogoni za magią ...........24
Gdzie jest Triss Merigold?
Act III: Ścieżka Roche’a .......52
– Część 1 ..................25
1
904664031.007.png
W imię Temerii! .............52
Pokerowa twarz: Vergen .......71
Kość z kości .................53
Jeden na jednego: Vergen ......71
Gdzie jest Triss Merigold? .....54
Nie ma mocnych: Vergen ......71
Zjazd czarodziejów ...........55
Zlecenie na królową harpii .....73
Wejście smoka ..............56
Zlecenie na harpie ............73
Zabójcy królów ..............56
Hej, w kopalni praca wre ......73
ZADANIA POBOCZNE
AKT II: Ścieżka Roche’a .......74
Prolog ....................57
Siostrzyczki ................74
Ave Henselt! ................76
Serce Melitele ...............57
Biada zwyciężonym ...........57
Dziki Gon i powracające
wspomnienia ................58
Prolog ..................58
Zlecenie na zgnilce ...........76
Pokerowa twarz: obóz Kaedwen ...76
Nie ma mocnych: obóz Kaedwen ...76
Przeciw niebieskim pasom .....77
Akt I ...................58
AKT III ....................78
Akt II ...................59
Zlecenie na gargulce ..........78
Akt III ..................59
Zaszyfrowany manuskrypt .....79
Zabójcy królów ..............59
Nie ma mocnych: Loc Muinne ...79
AKT I .....................60
W szponach szaleństwa .......60
Na kacu ....................61
Zlecenie na nekkery ..........61
Zlecenie na endriagi ..........61
Pokerowa twarz: Flotsam ......62
Nie ma mocnych: Flotsam .....62
Jeden na jednego: Flotsam .....63
Podziemny krąg ...........63 ...
Kłopoty z trollem ...............64
Zapach kadzideł .............65
Sklepik z marzeniami ......65
Malena ....................66
Rachunki do wyrównania ......80
Pokerowa twarz: Loc Muinne ...80
Sprzed stuleci ...............80
Nowe zadania poboczne w wersji
XBox 360 oraz Edycji Rozszerzonej PC
AKT II: Ścieżka Roche’a ..........81
Lilie i żmije ...................81
Świadek koronny ...............81
Pacta Sunt Servanta ............82
Posłaniec .....................82
AKT II: Ścieżka Iorwetha .........83
Serce Melitele ...............67
Rzeka tajemnic ..............68
Tajemnice Loc Muinne ...........83
Akt I ...................68
Akt II ...................68
Akt III ..................69
AKT II: Ścieżka Iorwetha ......69
Z drżącym sercem ............69
Koszmar Baltimora ...........70
2
904664031.008.png
Wstęp
Witam w oicjalnym poradniku do gry komputerowej Wiedźmin 2: Zabójcy Królów.
Chciałbym serdecznie podziękować koleżankom i kolegom z QA i Designu za pomoc, bez której
ciężko byłoby stworzyć ten przewodnik. Dziękuję też Adamowi, Jędrzejowi i Przemkowi za
wiarę w moje umiejętności oraz Danielowi za korektę teksu.
Jeśli masz jakieś pytanie lub problem związany z grą, odwiedź oicjalną stronę:
www.thewitcher.com.
W opisach wielu zadań znajdziesz śródtytuły. W ten sposób oznaczyłem drobne zadania pobocz-
ne ściśle związane z głównymi zadaniami w grze.
Po tagu [Walka] znajdziesz porady dotyczące konkretnych walk w grze.
Wszelkie decyzje wpływające na fabułę i ich konsekwencje oznaczyłem tagiem [Wybór] .
Przedmioty związane z zadaniami wytłuściłem, natomiast napotkane w tekście cyferki odnoszą
się do map.
Ostrzegam przed spoilerami, życzę miłej lektury i przede wszystkim dobrej zabawy
z Wiedźminem 2!
Marcin Majewski
3
904664031.001.png
PROLOG
Mroczny, nieprzyjazny las… Ranny wiedźmin, Geralt z Rivii, ucieka przed pogonią… Przewra-
ca się… Asasyni już się zbliżają…
To tylko sen… Niestety, rzeczywistość okazuje się równie ponura, jeśli nie gorsza… Jesteśmy
w celi lochu, dwóch pilnujących nas strażników zauważa, że nie śpimy i zaczyna okładać nas
pięściami. Plecy pokrywają świeże rany po chłoście, ręce są zakute w kajdany. Po chwili pojawia
się jeszcze jeden mężczyzna i zabiera nas na przesłuchanie.
Przedstawia się jako Vernon Roche, z rozmowy wynika, że jest członkiem temerskich oddziałów
specjalnych. Jeśli nie będziemy współpracować, niechybnie skończymy na szafocie. Cóż nam
więc pozostaje? Opowiadamy Roche’owi, co się wydarzyło, zanim trailiśmy do więzienia.
Historię możemy opisywać w dowolnej kolejności… Zacznijmy więc od początku.
Z woli króla (część pierwsza)
4
1
2
3
Obudziliśmy się obok naszej kochanej Triss Merigold i wydawało się, że będzie to bardzo
przyjemny dzień. Nasze plany jednak pokrzyżowała niezapowiedziana wizyta temerskiego
żołnierza, który poinformował, że wzywa nas król Foltest. Po krótkiej rozmowie z czarodziejką
opuszczamy namiot [1] i naszym oczom ukazuje się ogromny obóz temerskiej armii. Schodząc
ze wzniesienia, spotykamy Rębaczy z Crinfrid [2] , którzy proszą nas o sprawdzenie pewnego
medalionu, rozpocznie to zadanie poboczne Serce Melitele .
Udajemy się w stronę wielkiego trebuszetu [3] ostrzeliwującego zamek La Valette’ów. Odnajduje-
my tam Foltesta wraz z doradcami i nilfgaardzkim ambasadorem Shilardem Fitz-Oesterlenem. Król
chce, byśmy mu asystowali podczas szturmu, zamierza osobiście poprowadzić żołnierzy. Idziemy
z królem przez obóz w kierunku wieży oblężniczej. [Wybór] Mijając balistę, pomagamy Foltestowi
wymierzyć strzał – odpowiedni kąt to 1,5 stopnia (należy mierzyć tak, by celownik był na środku
barykady z przeciwnikiem). Następnie wchodzimy za królem na górę wieży oblężniczej [4] .
4
904664031.002.png 904664031.003.png 904664031.004.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin