Desperados.txt

(47 KB) Pobierz
Desperados 
 

  
01 � An Old Friend (John) 
W mie�cie spotkasz swojego starego przyjaciela. Biegnij za nim, przeczo�gaj si� pod niskim kijem, wejd� po drabinie na g�r�, potem wespnij si� na dach. Kumpel wska�e ci czerwony flakon z kwiatkami na balkonie naprzeciwko � str�� go strza�em z pistoletu. Zejd� przez dach na d� i biegnij na ring. Wejd� i przywal z pi�chy si�acza � gdy padnie, id� z kumplem do miejsca, gdzie mo�na porzuca� no�em. Ustaw si� na lini� i rzu�. Kumpel nie trafi, wkurzy si�, przywali ci i ucieknie. Po chwili przybiegnie stokrotka i wska�e ci drog� ucieczki. Biegn�c we� zegarek ustaw go za plecami dziadka i wybierz 5 sekund. Gdy si� przestraszy i podbiegnie do zegarka, zabierz go. Teraz przeczo�gaj si� pod ska��, na kt�rej siedzi �kumpel� i za niego, og�usz go. We� siod�o i za�� na konia. John sam wejdzie i pocwa�uje dalej. 

02 � Southern Comfort (John, Sam) 
Gdy ju� przejmiesz kontrol� nad Johhen, wyjd� i rzu� no�em w najbli�szego stra�nika, gdy nie b�dzie patrzy� w twoj� stron�. Zanie� cia�o tam, gdzie le�y Sam. Potem pobiegnij za budynek obok (po prawej, troch� w d�) i rzutem za�atw kolejnego kolesia. Id� za stodo��, przed kt�r� stoi dw�ch obwiesi. Kolejno wywabiaj ich zegarkiem (nie dw�ch naraz, po prostu odpowiednio ustaw zegarek, by jednego zwabi�, a drugiego nie) i zabijaj rzutem no�a. Skieruj si� w prawo i troch� na g�r� � przed budynkiem, kt�ry stoi tam, gdzie kobieta wskaza�a z�� drog�, stoi kole�. Przejd� przez budynek i rzu� w niego no�em (nie zwa�aj na cywil�w, kt�rzy zaczn� co� podejrzewa�). Zegarkiem zwab kolesia stoj�cego najdalej na wsch�d, drugiego � patroluj�cego � tak�e. Obu za�atw no�ami. Troch� na po�udnie, za p�otem jest dw�ch stra�nik�w � poka� si� im i uciekaj w stron� dom�w (je�li ci� trafi� i zabij� � wgraj gr�). Za�atw ich no�ami. Tu masz spok�j, wr�� si� w stron� stodo�y. Przy p�ocie stoi dw�ch, a trzeci patroluje. Poka� si� tym dw�m i ucieknij za stodo�� � jeden przybiegnie, wi�c zabij go no�em. Drugiego za�atw w taki spos�b � przeczo�gaj si� pod �ytem do p�otu, gdy nie b�dzie patrzy� � szybko wsta� i rzu� w niego no�em. Trzeci powinien si� zatrzyma� � poniewa� patrzy na po�udnie, z zabiciem go nie b�dzie problem�w. Na �rodku mapy stoi kolejny � pomi�dzy grz�dkami ukryj zegarek i nastaw go na 30 sekund � przeczo�gaj si� za p�ot. Gdy przybiegnie, rzu� w niego no�em. padnij i wczo�gaj si� w grz�dki, zabierz stamt�d cia�o. Mo�e si� tak�e wydarzy� tak, �e robotnicy wska�� mu zabitych koleg�w, wtedy on pobiegnie w tamt� stron� i z zabiciem go k�opot�w nie b�dzie. Ukryj si� w �ycie na wschodzie, poka� si� stra�nikowi � gdy przybiegnie, dziabnij go no�em. Id� do ogrodu, za altank�, w prawej � rzu� no�em w Murzyna. Za p�otem stoi dw�ch � jednego zwab po prostu bieganiem i rzu� w niego no�em. Gdy drugi si� odwr�ci, tak�e u�yj rzutu, pobiegnij za ogr�d i szybko zabierz cia�o. Wr�� si� do ogrodu, ukryj si� za p�otkiem ko�o stajni � teraz czas na rewolwer. Zabij dw�ch kolesi, potem trzeciego, je�li wybiegnie. Na ko�cu za�atw ostatniego przy wyj�ciu (teraz trzeci mo�e wybiec, zabij go). Przynie� Sama do stajni i gdy si� ocuci, wejd� nim i Johnem na konie. Ucieknij drog� na p�nocny wsch�d. 

03 � Smoke Signals (Sam) 
Gdy Sam si� obudzi, rzu� dynamitem na ma�� wysepk� � rolka poczo�ga si� na drugi brzeg. Po chwili Indianin spadnie z drzewa � skr�puj go. Wejd� na konia � gdy sko�cz� gada�, we� �mij� i tak dla pr�by � postaw j� przed koniem. We� j� z powrotem i pocwa�uj dalej. U�yj karabinu maszynowego, by rozwali� w�z. We� beczk� dynamitu i postaw j� ko�o kamieni. Zapal lont i uciekaj � gdy przej�cie si� zwolni, pocwa�uj dalej. 

04 � Hang�m High! (John, Sam, McCoy) 
Po chwili przyjedzie ksi�dz � og�usz go i zwi��. Ludzi i stra�nik�w zgromadzonych w t�umie nie masz co rusza� � nie da si� ich unieszkodliwi�. Musisz natomiast pozby� si� wszystkich naoko�o miasta. Uwa�aj na cywili � jak zauwa��, �e niesiesz cia�o, to zawiadomi� szeryfa i zrobi si� gor�co. Na pocz�tek ukryj si� za kamieniem i poczekaj na pierwszego � rzut no�em i ukrycie cia�a. Potem id� w stron� saloonu i biegiem zwab na d� kolesia na balkonie � zr�b z nim co trzeba. Na p�nocy jeden �pi, drugi stoi w bramie, a trzeci patroluje. W takiej te� kolejno�ci zabij ich (zabijaj�c drugiego uwa�aj na trzeciego, patroluj�cego). Zabierz siod�o i w�� je na konia. Kieruj si� dalej � zabij jednego ko�o budynku, a drugiego � na dachu � zwab zegarkiem. Musisz uwa�a�, by kobieta z balkonu obok nie zauwa�y�a cia�a, ani tego, jak je niesiesz. U�yj oczywi�cie no�a i wr�� si� w stron� saloonu. Jeden stra�nik patroluje � poczekaj, a� nie b�dzie patrzy�, podbiegnij do cywila stoj�cego przed budynkiem obok saloonu, og�usz go i przenie� tam, gdzie le�y ksi�dz � Samem zwi�� go. Wr�� si�, zabij patroluj�cego, potem �pi�cego obok beczki z prochem, kt�r� we� Samem. Pozosta�o trzech. Tego z dachu po prawej zwab zegarkiem, potem za r�g i no�em dobij, uwa�aj tylko by ludzie stoj�cy ko�o szubienicy i kobieta po prawej na balkonie niczego nie zauwa�yli. Potem lunet� poparz, gdzie patrzy siedz�cy Murzyn. Gdy popatrzy w bok � przebiegnij za p�otek i przeczo�gaj si� za furgon, ca�y czas uwa�aj, by kolejny patroluj�cy ci� nie zobaczy�. Zabij go i okr�n� drog� podejd� do budynku, na balkonie kt�rego stoi kobieta. Zegarkiem zwab Murzyna i ukryj si� w �rodku, jak tylko przyjdzie � zabij go rzutem no�a. Je�li kobieta zbiegnie, to potraktuj j� pi�ci�. Cia�a schowaj. Teraz Samem przybiegnij pod furgon, a Johnem na p�noc, skryj si� za rogiem. Niech Sam podstawi beczk�, posypie prochem i zapali, a potem ucieka, a po wybuchu, gdy stra�nicy pobiegn� na po�udnie, wybierz szybko Johna i biegnij do szubienicy � rzutem no�a pozbaw �ycia szeryfa na g�rze, a Murzyna og�usz (podejd�, nie podbiegaj, bo ci� zastrzeli). We� n�, zabij Murzyna, odetnij lin� Docowi � pobiegnij z nim szybko do gabinetu szeryfa, og�usz �pi�cego i zabierz McCoy�em p�aszcz i ekwipunek. Teraz ca�� tr�jk� wsi�d� na konie i ucieknij nimi za miasto na drog�. 

05 � Doc McCoy�s Cabin (McCoy) 
Otw�rz zamek wytrychem, wejd� do �rodka, zabierz ze skrzyni wszystko. U�ywaj�c Buntline�a i celownika, odstrzel lin� trzymaj�c� ��d� po drugiej stronie rzeki. Potem rzu� butelk� gazu w krokodyla na po�udniu, a nast�pnie zmontuj butelk� z balonem i pu�� j�. Gdy b�dzie nad krokodylem, wtedy w ni� strzel. Po chwili Sam podejdzie do krokodyla, a ten go zrani. Ulecz go, wsi�d� na konia i opu�� to miejsce. 

06 � High Stakes (John, Sam, McCoy, Kate) 
Podbiegnij, aby zwabi� kolesia w kapeluszu, zabij go no�em. Wybierz Sama i jego Winchester. Ustaw si� i czekaj, zabijaj nadbiegaj�cych kolesi. B�dzie ich troch�. Gdy ju� nikt nie b�dzie nadbiega�, przebiegnij za kwadratowy budynek ko�o drogi z szyldem. Tam strza�ami zwab kolejnych � je�li to nie pomaga, to poka� si� jednemu. Gdy zabijesz, na p�nocy, na ulicy powinno zosta� trzech � jeden �pi, drugi patroluje, a trzeci jest na balkonie. Najpierw no�em potraktuj patroluj�cego, potem ostro�nie podejd� do �pi�cego i te� go zabij. Czas na tego na balkonie. Niech Sam prze�aduje bro� i wejdzie na balkon budynku obok. Strza�em zdejmij kolesia, potem zdejmuj nadbiegaj�cych z lewej i prawej (mam nadziej�, �e reszt� dru�yny gdzie� wcze�niej ukry�e�). Gdy ju� nikt nie b�dzie nadbiega�, wr�� si� wszystkimi do miejsca startu. Johnem przeczo�gaj si� przez zachodnio � po�udniow� drog� (stra�nik ci� nie zauwa�y, bo jest noc). Zabij delikwenta no�em, potem ukryj Sama za budynkiem w ciemnym miejscu, a Johnem zwab wszystkich strza�ami. Gdy zabijesz kilku, pobiegnij Johnem do budynku na p�noc, potem na balkon � za�atw Murzyna, a potem kolejnego stra�nika, kt�ry powinien przybiec � je�li nie, zabijesz go p�niej. McCoy�em we� naboje snajperskie z balkonu � Johnem zabij kolesia stoj�cego na balkonie obok. Potem McCoy, u�ywaj�c powi�kszenia, niech zdejmie stra�nika stoj�cego na balkonie ko�o skrzy�owania, a nast�pnie ca�a tr�jka niech zabija przybiegaj�cych kolesi. Gdy si� uspokoi, id� Johnem w stron� statku od po�udnia, zabij Murzyna, gdy ten b�dzie odwr�cony. Zdejmij snajperskim nabojem kolejnego tak, by reszta tu nie przybieg�a. Pozosta� powinni stoj�cy ko�o statku, z kt�rych jeden patroluje i jeden ko�o skrzy�owania. Proponuj� po prostu szar�� na tych obok statku McCoy�em i rzucenie w nich butelk� z gazem, a reszt� wybicie za pomoc� Buntline�a. No�em dobij u�pionych i wyko�cz stoj�cego obok skrzy�owania. Teraz wszystkimi wejd� na statek � niech zauwa�� jednego z twoich i niech zaczn� tu biec � prze�aduj bro� Samowi, wystaw go i zabij wszystkich. Pozostanie trzech � pierwszego zabij rzutem no�a, potem ostro�nie zejd� i za�atw dw�ch na dole. Pobiegnij do koni i uciekaj z miasta. 

07 � A Woman�s Weapons (Kate) 
Tym razem Kate zaprezentuje ci swoje mo�liwo�ci. Na ziemi zobaczysz po chwili krzy�yki � w te miejsca, zaczynaj�c od najbardziej po�o�onego na p�noc, rzu� karty. Kole� zostanie og�uszony, a Kate b�dzie mog�a si� przebra�. Gdy to zrobi, zwab za pomoc� swych wdzi�k�w pierwszego obwiesia. Gdy zostanie og�uszony, lusterkiem o�lep drugiego � gdy kumple przebiegn�, przebiegnij i ty. Jeszcze tylko n�k� og�usz szeryfa i wsi�d� do poci�gu. 

08 � Into The Lions Den (John, Sam, McCoy, Kate) 
Ta misja jest o tyle trudna, �e nie mo�na w niej nikogo zabi�. Trzeba og�usza� lub usypia� i zwi�zywa�. Wybierz Johna, niech poka�e si� stra�nikowi przy bramie, a potem pobiegnie za budynek � wtedy przywal mu i zwi�� go. Pobiegnij za ska�� po prawej, tam czekaj na nast�pnego. Po og�uszeniu � nie zwa�aj�c na stra�nik�w przy bramie � przybiegnij tu reszt� dru�yny i na sam koniec mapy. Zwi�� og�uszonego. Teraz poczekaj, a� ten na koniu si� oddali, a McCoy�em ukryj si� za murem. Zapisz gr� i strzel � powinni si� tu wszyscy zbiec. Mo�esz straci� troch� zdrowia, mo�esz nawet �ycie, ale wtedy wgrywaj gr�. Rzu� butelk� w mot�och, w ten prosty spos�b u�pisz chyba sze�ciu. Zwi�� ich i szybko Samem postaw �mij� na drodze konia, a Johna ukryj w krzakach. Gdy je�dziec spadnie, og�u...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin