Call of Duty ... United Offensive.txt

(16 KB) Pobierz
Call of Duty ... United Offensive


Amerykanie

Bostogne cz.1

Id za kompanami do stosu beli. Koniecznie połóż się pod nimi i nie strzelaj do wrogów, bo nie masz na to amunicji. Możesz ewentualnie porzucać sobie granatami, bo nie będš ci potrzebne w czasie misji. Gdy przyjedzie szwabski czołg, nie omieszkaj wrócić do Jeepa. Wsišd na niego i strzelaj z pokładowego karabinu do wszystkiego co się rusza. Gdy wysišdziesz, id za Andersonem, ale najpierw zabierz amunicję do Garanda. Nie odstępuj kompana na krok, bo trafi Cię lepy pocisk. Wskocz do rowu i strzelaj do woli we wszystko co się rusza, bo z tej broni raczej nie będziesz już korzystał. Zwracaj jednak szczególnš uwagę na strzelca CKM-u zainstalowanego na Sdkfz' cie. Gdy po chwili pojawi się rozkaz zmieniania pozycji. Id do rowu pokazanego na kompasie i we kaliber 30. Tutaj strzelaj tylko w trzy miejsca: do wrogów na wzgórzu, do oponentów wychodzšcych zza snopku siana po prawej i do agresorów którzy zbliżš się za bardzo do rowu. Po chwili kolejna zmiana. Tym razem złapiesz za snajperkę. To najprostsze zadanie. Zabij trzech CKM-istów na wzgórzu. Potem zamień broń tak, aby mieć Garanda i snajperkę. Wybšd to pierwsze. Zapisz stan gry. Resztkami amunicji do Garanda zabij wrogów, którzy wejdš na twojš drogę. Zabierz ich MP40 id prosto. Przechyl na swojš korzyć starcie, na które trafisz za chwilę. Nie strzelaj jednak do oddalonych wrogów. Złap za bazookę i strzel do czołgu. Taki manewr powtórz trzy razy i zabaw się w "zestrzelonego" z Niemcami, którzy zaczšł uciekać przed Shermanami. Misja skończona.

Bostogne cz.2

Uwaga! W tej misji musisz cały czas oszczędzać amunicję do Thompsona. Przyda ci się na koniec.

Zaczynasz na zebraniu dowództwa. Potem przechodzimy do konkretów. Wyjd z namiotu i pęd na zebranie z wrogiem. Jak wyjdziesz na górkę twój kolega dostanie i musisz go eskortować. Wykorzystaj w tym celu M1 Garand, bo jest celniejszy. Skup się na gniedzie karabinu maszynowego i leżšcych strzelców po bokach. I bšd ostrożny! Łatwo to oberwać kulkę. Gdy dostaniesz rozkaz oczyszczenia lasów, id na lewš "flankę". Przy odrobinie szczęcie koledzy odwalš całš robotę za ciebie. Podnie Lugera - zawsze warto jest mieć jakš broń zapasowš. Teraz id w prawo przez las. Zatrzymaj się, gdy zajdzie koniecznoć. Kiedy Foley wywali bramę, id pod górę i w dół. Flary, a niech to... Ukryj się w lasku i oflankuj niemieckie pozycje. Zużyj wszystkie granaty, bo bunkier przed garaż jest straszliwie silnie obsadzony. Wejd do rodka. Ukryj się za samochodem, bo zaatakuje cię Niemiec- odeprzyj go. Na główny placu wybuchnie niezła zadyma. Najlepiej nie pchać się tylko powoli eliminować tych, których nikt nie zastšpi. Pamiętaj, że to nie ty wysadzasz działa, ale aby zmienił się ono w kupę złomu, musisz zadbać o bezpieczeństwo kompanów. Po wykonaniu zadania ze stajni zacznie strzelać MG34 i jego ładowniczy. Zabij ich, a główna linia obrany padnie. Podejd do domu, który trzeba oczycić. Pójdzie z górki. Po wyjciu na górne piętro okaże się, że do niewoli dostał się niemiecki oficer. Porozmawia z nim jeden z twoich żołdaków. Niezła gratka dla znajšcych język. Taks jest bardziej uproszczony niż "Kali być, Kali mówić". Jeniec krzyknie do swoich kolegów. Kto go zabije, ale będzie już za póno. Trzeba zejć na dół i zdławić zagrożenie. W stajnie jest zaginiony patrol wyjd tylnym wejciem i tam czeka cię walka z grupš wroga. Następna jest na górze. Gdy staniesz przy murku, masz idealnš szansę, aby zemcić się na motocyklicie. Ale i tak znów wiedzš o was wszyscy Niemcy stšd do Berlina.Znów id lasem i dalej w lewo przez przerwę w minach. Teraz możesz użyć Tommy Guna. Najpierw skocz w dół po lewej. I oczyć go. Teraz wyskocz, szybko d bunkra i możesz naparzać w główny plac. Jak zrobi się spokojniej, wejd do bunkra i zabij CKM-istę. Teraz czas na zatrzymanie konwoju. Id na miejsce. Włšcz się w walkę dopiero, gdy ciężarówki oberwš z bazook. Zajmij się kierowcami i to by na razie było na tyle. Wkrótce zginie grenadier. Zabierz jego zabawkę i zniszcz czołg. Zajmij się niedobitkami wroga. Zanim udasz się na skrzyżowanie, sprawd, aby twój ekwipunek wyglšdał tak: Colt, Garand, Thompson i granaty(jeli jakie znajdziesz).

Foy

Po wysłuchaniu rozkazów rozpocznie się morderczy bieg. Używaj sprintu i chowaj się, aby odpoczšć z wszystkimi możliwymi przedmiotami: sianem, chatkami, ulami i kuloodpornymi krowami;).
Gdy dotrzesz do celu, jednego z twoich kompanów załatwi snajper. Odpłać mu tym samym. Sprzštnij także obserwatora i kilku ckm-istów, a szturm na działo zamieni się w bułkę z masłem. Przeciwników jest jednak wiele, a więc nie szarżuj. Z niby przejętego domu zacznie się ostrzał. Powstrzymaj go działem, które następnie wysadzisz. Nie ma co rozprawiać o oczyszczaniu kompleksu budynków. Prawdziwe problemy zacznš się na głównym placu w Foy. Musisz go oczycić dokładnie i ostrożnie. Najgorsze jest to, że powiniene oszczędzać granaty, bo przydadzš się kociele. Jak już przy tym jestemy, eliminuj kolejnych wrogów szybko i sprawnie i wskocz na górę. Tam czeka jeszcze trzech Szwabów. Udaj się na wierzę, łat za snajperę i eliminuj pancerfausty i CKM-y, aby wykonać zadanie. Potem nie zostanie ci już nic, jak ić z czołgami. Tuż przez mostem jeden z nich stanie w płomieniach. Gospodarstwo jest w rękach wroga. Podšżaj mostem i wskocz do okopów po prawej i oczyć je. Łatwiej powiedzieć, niż zrobić, ale to wszystko, co mogę ci powiedzieć. Innego sposobu nie ma. Dalej posuwaj się wzdłuż do płotu, do ciężarówki. Wyeliminuj wszystkich widocznych wrogów, a póniej oczyć placyk. Wejd do stajni i zniszcz Tygrysa. Przed końcem misji sprawd okopy i wysłuchaj mowy końcowej.

Noville

Misję zaczynasz na czołgu. Zeskocz z niego i id przez budynki. W pewnej piwnicy utkniesz. Twój kolega wysadzi cianę. Id dalej do przodu. Sprawa pokomplikuje się dopiero, gdy terze będzie wyjć na rodek ulicy. Poruszaj się bardzo ostrożnie, zmieniaj pozycje i rzucaj granaty. Chowaj się za czołgami. Jeden z nich mocno oberwie, ale zrobi wczeniej wyrwę w murze. Dworek jest nie do zdobycia. Musisz go oflankować z prawej. Uważaj na dobrze zamaskowanych żołnierzy. Po wejciu do rodka, musisz wyeliminować wszystkich w rodku i... tak, tak. Przygotować się do obrony. Jak na razie, radził bym ci ukryć się w jakim zakštku i wysšczyć herbatkę, albo poczytać ksišżkę. Akcja zacznie się teraz. Pęd do okna z MG42 i zacznij z niego naparzać od strony głównego wejcia. Nie będzie łatwo. Jeden fałszywy ruch i koniec. Jakby ci tego było mało - to najtrudniejszy fragment dodatku. Ale zbytniego sposobu to na to ni ma... Po prostu nie zdejmuj palca ze spustu. Po wykonaniu zadania, trzeba wybrać się znów na tyły. Teraz musisz mieć jakš broń maszynowš i bazookę(na tarasie). wietny punkt na nadjeżdżajšce czołgi, to okna w pokoju dziecięcym. Tylko raz musisz zmienić pokój. Po zniszczeniu czołgu, id na dół i bierz amunicję. I tak w kółko. Po chwili przyłšczy się do ciebie Anderson. Przyda ci się jego wsparcie. Powiniene także zniszczyć transportery. W krytycznym momencie piękne wejcie urzšdzš twoi koledzy z sił lotniczych. Zejd na taras i wysłuchaj mowy końcowej. Wreszcie zjecie wymarzonš kolację. Miłego (ch)lania chłopcy!


Brytyjczycy

B-17 Latajšca Forteca

Misja polega na eliminowaniu kolejnych samolotów. Opiszę jš więc ogólnie. Najpierw pójd do górnej wieżyczki. Gdy twój kolego oberwie, id na tył. W pewnym momencie jeden z silników będzie w rozsypce. Musisz go wyłšczyć. Wracaj do broni, a póniej znów na stare stanowisko. I po raz drugi. Zga motor pokrętłem. Jeszcze kilka przesiadek i wezwš cię do osobistego zrzucenia bomb. Czyń honory. Ostatnim zadaniem będzie ugaszenie tylnej strefy i... patrzenie się na spadajšcy w płomieniach samolot...

Ruch Oporu

Uwaga! Ta misja często wczytuje się z błędami. W takim wypadku przejcie levelu może diametralnie różnić się od przedstawionego tutaj sposobu. Musisz w tedy uważać na Van Dyke, a po jego zaplanowanej mierci, na dowolnego z partyzantów.

Na szczęcie przeżyłe katastrofę. Wisisz na drzewie, a obok ciebie chodzš sobie Niemcy. Przybędzie kawaleria i wyratuje cię z "opresji". Odetnš cię z gałęzi i w prezencie dadzš rewolwer. Z nim jednak ciężko na wojnie, więc lepiej podnie broń od Niemców. Id za kolegami, zdław pierwszy punk oporu, a potem przez las do farmy. Podejd najbliżej jak się da, wybierz Mauzera i zdejmij jednego Szwaba, a potem zagrażajšcego ci strzelca MG34. Przechodzimy do właciwej gry. Wpadnij do rodka ze Schmeisserem i oczyć parter. Wyeliminuj posiłki wroga i marsz na górę. Po wykonaniu zadania, kto rozwali mur. Trzeba szybko ić do stajni, uważajšc na bazookę. Wróć do swoich kumpli i pozwól im załatwić ciężarówkę. Podšżaj za nimi przez las i wyeliminuj granatami oddział wroga. Wyjdziesz na dużš polanę. Korzystajšc z celnego Mauzera zabij wrogów przy pierwszym stanowisku. Z drugim będzie więcej problemów, bo jest ono obsadzane systematycznie. Po wędrówce przez tory będzie dużo gorzej. Przed tobš kompleks. Atak przez krzaki po prawej zostaw kolegom. Sam załatw żołnierze w pierwszej budce. Stamtšd masz idealny punkt strzelniczy na Szkopów po lewej. Powoli przesuwajšc linię dotrzesz dowierzy. Oczyć jš i zabierz granty. Dzięki systematycznoci ataku udało się zabezpieczyć teren. W szturmie na bunkier wroga polegnie Van Dyke. Zabierz jego ładunki i jeli chcesz Lee-Enfielda. Zejd na niższy poziom i podłuż bomby. Biegiem na górę i do pozycji. Tam czekaj, aż pocišg najedzie na most i wtedy wysad ten szmelc w powietrze. Czas wrócić na farmę, od czasu do czasu zatrzymujšc się i rzucajšc granaty. Na miejscu czeka na ciebie jeszcze mała walka. Z ciężarówki też możesz sobie postrzelać. Potem już tylko czekaj na koniec misji.

Sycylia cz.1

Zaczynasz na łodzi obok rzygajšcego ko...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin