Tim Ash strona docelowa. optymalizacja, testy, konwersja ebook.pdf
(
30804 KB
)
Pobierz
708435519 UNPDF
Strona docelowa.
Optymalizacja, testy,
konwersja
Autor: Tim Ash
ISBN: 978-83-246-2102-6
Tytu³ orygina³u:
Landing Page Optimization
:
The Definitive Guide to Testin
g
and Tuning for Conversion
s
Format: 180x235, stron: 416
Poznaj metody optymalizacyjne i zwiêksz swoje zyski
•
Jakie elementy na stronie s¹ najwa¿niejsze?
•
Jak klienci podejmuj¹ decyzje?
•
Jak opracowaæ skuteczny plan optymalizacji?
Optymalizacja stron docelowych staje siê obecnie najpotê¿niejsz¹ metod¹ zwiêkszania
zysków. Siêgaj¹ po ni¹ specjaliœci, chc¹cy zbudowaæ sta³¹ przewagê konkurencyjn¹.
Istotna jest nie tylko optymalizacja treœci zawartej na stronie (powinna ona byæ czytelna
i przejrzysta), ale tak¿e struktura linków, nag³ówków i tagów. Jeœli chcesz zdobyæ
nowych klientów i zatrzymaæ dotychczasowych, powinieneœ sprawiæ, ¿eby Twoja strona
WWW by³a czytelna zarówno dla u¿ytkownika, jak i przegl¹darek.
Ksi¹¿ka „Strona docelowa. Optymalizacja, testy, konwersja” zawiera opis najlepszych
metod identyfikowania problemów ze stronami docelowymi oraz szczegó³owe
informacje dotycz¹ce zasad oceniania i wyboru tych elementów strony, które daj¹
najwiêksze szanse na zwiêkszenie skutecznoœci. Dziêki temu podrêcznikowi dowiesz
siê, jak wykorzystywaæ testy i metody optymalizacyjne, aby unikn¹æ pu³apek, które
mog¹ opóŸniæ lub nawet wstrzymaæ realizacjê Twojego planu zwiêkszania dochodów
z prowadzenia witryny internetowej.
•
Konwersja
•
Strony docelowe
•
Projektowanie zorientowane na u¿ytkownika
•
Proces decyzyjny
•
Identyfikacja problemów
•
Źród³a ruchu na stronie
•
Najwa¿niejsze dzia³ania konwersyjne
•
Optymalizacja – aspekty praktyczne
•
Metody optymalizacyjne
•
Budowanie zespo³u i pozyskiwanie wsparcia
•
Opracowanie planu dzia³ania
Skoncentruj siê na kliencie, zoptymalizuj swoj¹ stronê i patrz, jak rosn¹ Twoje zyski!
Spis treści
Wprowadzenie ................................................................................................................19
Część I
Wprowadzenie ............................................................................. 23
Rozdział 1 Zagadnienia ogólne .............................................................................. 25
Kilka cennych chwil… ................................................................................................26
Trzy kluczowe czynniki w marketingu internetowym ..................................................30
Akwizycja ................................................................................................................................... 31
Konwersja .................................................................................................................................. 38
Retencja ..................................................................................................................................... 46
Mit konwersji doskonałej .............................................................................................48
Co jest nie tak na tym obrazku? ..................................................................................50
13
Rozdział 2 Strony docelowe .................................................................................... 53
Rodzaje stron docelowych .............................................................................................54
Które elementy Twojej strony są najważniejsze? ...........................................................56
Dla kogo została zaprojektowana Twoja strona docelowa? ............................................57
Na czym polega pożądane działanie konwersyjne? ........................................................58
Jaka jest wartość działania konwersyjnego w czasie? .....................................................61
Podnoszenie wartości wskaźnika konwersji a wyniki finansowe firmy ...........................................61
Rozdział 3 Zrozumieć swoich odbiorców ................................................................... 75
Empatia, czyli element kluczowy ..................................................................................76
Od początku do końca .................................................................................................77
Dane demograficzne i segmentacja ...............................................................................78
Statystyki strony ......................................................................................................................... 79
Zróżnicowanie źródeł ruchu generowanego na stronie .................................................................80
Style behawioralne .......................................................................................................84
Myers-Briggs ............................................................................................................................... 85
Keirsey-Bates .............................................................................................................................. 87
Model Platinum Rule .................................................................................................................. 88
Projektowanie zorientowane na użytkownika ...............................................................90
Testy użyteczności .......................................................................................................................90
Archetypy ................................................................................................................................... 91
Role ............................................................................................................................................. 95
Zadania ....................................................................................................................................... 95
Macierz ........................................................................................................................ 96
14
Rozdział 4 Proces decyzyjny .................................................................................... 99
Proces decyzyjny — informacje ogólne .......................................................................100
Świadomość (uwaga) ..................................................................................................102
Bannery reklamowe ................................................................................................................... 103
Wyskakujące okienka przy wejściu na stronę .............................................................................104
Wyskakujące okienka przy opuszczaniu strony ..........................................................................104
Świadomość a strona główna .....................................................................................................105
Kluczowe czynniki w budowaniu świadomości ..........................................................................108
Zainteresowanie .........................................................................................................109
Autoselekcja .............................................................................................................................. 109
Identyfikacja potrzeby ............................................................................................................... 110
Potrzeba ..................................................................................................................... 112
Czy masz to, czego szuka odwiedzający? ....................................................................................113
Działanie ....................................................................................................................122
Czy odwiedzający powinien pozyskać to, co go interesuje, właśnie od Ciebie? ............................122
Transakcja ................................................................................................................................. 131
Część II
Co i jak optymalizować ................................................................. 143
Rozdział 5 Dlaczego Twoja strona nie jest doskonała? ............................................. 145
Twoje dziecko jest brzydkie ........................................................................................146
Identyfikacja problemów ............................................................................................147
Analiza ról odwiedzających ........................................................................................................148
Statystyki WWW ..................................................................................................................... 150
Wyszukiwanie na stronie ........................................................................................................... 160
Testy użyteczności .....................................................................................................................162
Analizy użyteczności ..................................................................................................................162
Wywiady zogniskowane ............................................................................................................ 163
Badania okulograficzne .............................................................................................................. 163
Pracownicy zajmujący się obsługą klientów ...............................................................................164
Badania ankietowe .................................................................................................................... 165
Fora i blogi ................................................................................................................................ 165
Oto Twój mózg ..........................................................................................................166
Masz trzy mózgi ........................................................................................................................ 166
Uczenie się ................................................................................................................................ 169
Konwencje i ograniczenia .......................................................................................................... 170
Podstawowe kwestie związane z użytecznością ...........................................................171
Struktura informacji .................................................................................................................. 172
Osiągalność informacji ...............................................................................................................172
Język ......................................................................................................................................... 175
Wygląd strony .......................................................................................................................... 180
Rozdział 6 Wybór elementów do testowania .......................................................... 185
Informacje ogólne .......................................................................................................186
Zakres oddziaływania ................................................................................................................186
Uszczegółowienie ...................................................................................................................... 190
Zasięg ....................................................................................................................................... 193
Spójność .................................................................................................................................... 193
Segmentacja odbiorców ............................................................................................................. 195
Trwałość .................................................................................................................................... 196
Bagaż ........................................................................................................................................ 197
Wybór elementów do testowania ...............................................................................198
Budowa strony .......................................................................................................................... 198
Struktura informacji .................................................................................................................. 199
Prezentacja treści .......................................................................................................................200
Rozkład akcentów ..................................................................................................................... 200
Optymalizacja przepływu odwiedzających przez szereg stron ......................................201
Systematyczność ........................................................................................................................202
Związki ..................................................................................................................................... 202
Elastyczność .............................................................................................................................. 204
Ponadczasowe motywy testowe ..................................................................................205
Mniej znaczy więcej ...................................................................................................................205
Personalizacja ............................................................................................................................ 209
Testowanie oferty ...................................................................................................................... 210
Testy cenowe ..............................................................................................................211
Metody jakościowe ....................................................................................................................211
Metody ilościowe .......................................................................................................................212
15
Rozdział 7 Optymalizacja — aspekty praktyczne ..................................................... 217
Zaciśnij zęby i brnij naprzód .......................................................................................218
Kłamstwa, bezczelne kłamstwa, statystyki .................................................................218
Ignorowanie części danych .........................................................................................................219
Niereprezentatywne próby ........................................................................................................ 219
Nadmierne uogólnianie ............................................................................................................. 222
Zwodnicze pytania .................................................................................................................... 222
Fałszywa przyczynowość ............................................................................................................223
Punkt wyjścia .............................................................................................................224
Rachunek prawdopodobieństwa ................................................................................................224
Metody statystyczne .................................................................................................................. 230
Statystyka stosowana ................................................................................................................. 231
Czy znalazłem coś lepszego? .......................................................................................232
Jak duża pewność jest mi potrzebna? ..........................................................................234
Zebranie niewystarczającej ilości danych ....................................................................................234
Czy „ważne” oznacza to samo co „statystycznie istotne”? ...........................................................237
Zrozumieć uzyskane wyniki .......................................................................................................237
O ile lepsza jest ta strona? ..........................................................................................238
Jak długo powinien trwać test? ..................................................................................241
Przepustowość danych ...............................................................................................................241
Wartość znalezionych usprawnień .............................................................................................242
Zakres prowadzonego testu ....................................................................................................... 243
Współzależność zmiennych ........................................................................................244
16
Rozdział 8 Metody optymalizacyjne ...................................................................... 249
Wprowadzenie do optymalizacji .................................................................................250
Zmienne wejściowe i wyjściowe .................................................................................................250
Zmienna .................................................................................................................................... 250
Wartość .................................................................................................................................... 251
Współczynnik rozgałęzienia .......................................................................................................252
Układ ........................................................................................................................................ 252
Zakres przestrzeni wyszukiwania ............................................................................................... 253
Budowa testu ............................................................................................................................ 253
Kwestie ogólne ...........................................................................................................255
Pomiary i obliczenia .................................................................................................................. 256
Zmiany w składzie odwiedzających ............................................................................................262
Zmiany technologiczne .............................................................................................................. 267
Uwagi ogólne .............................................................................................................268
Testy A/B ...................................................................................................................269
Zalety testu A/B ........................................................................................................................ 269
Wady testu A/B ........................................................................................................................ 270
Testy wieloczynnikowe ...............................................................................................272
Gromadzenie danych ................................................................................................................. 273
Analiza danych .......................................................................................................................... 274
Parametryczne cząstkowe testy czynnikowe ...............................................................................278
Parametryczne kompletne testy czynnikowe ..............................................................................290
Nieparametryczne kompletne testy czynnikowe ........................................................................293
Część III
Do dzieła! .................................................................................... 297
Rozdział 9 Budowanie zespołu i pozyskiwanie wsparcia ......................................... 299
Krąg podejrzanych .....................................................................................................300
Doświadczenie użytkownika ......................................................................................................302
Menedżer produktu ................................................................................................................... 304
Administrator strony ................................................................................................................. 305
Administrator systemu .............................................................................................................. 306
Grafik ....................................................................................................................................... 307
Copywriter ................................................................................................................................ 308
Menedżer do spraw marketingu ................................................................................................309
Programista ............................................................................................................................... 310
Kontroler jakości .......................................................................................................................311
Plik z chomika:
kronos16
Inne pliki z tego folderu:
ebook(1).pdf
(7901 KB)
zend framework od podstaw. wykorzystaj gotowe rozwiązania php do tworzenia zaawansowanych aplikacji internetowych helion.pdf
(8872 KB)
poradnik korporacyjnego szczura ebook.pdf
(5896 KB)
helion's collection 2011 part 15.zip
(452267 KB)
Rory C. Reid, Dan Gray uzależnienie od pornografii. małżeńskie problemy spod łóżka helion.pdf
(5362 KB)
Inne foldery tego chomika:
- ◢◤ Gry paczkami
! IWONA 2 CRACK FULL VERSION DOŻYWOTNIA LICENCJA ZA FREE
##Konta Premium
_systemy os
■GRA- Scania Truck Driving Simulator 2012 PL
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin