przykladowy-konspekt-zajec-dla-bhp.doc

(40 KB) Pobierz
PRZYKŁADOWY KONSPEKT ZAJĘĆ

PRZYKŁADOWY KONSPEKT ZAJĘĆ

 

 

CZĘŚĆ

ORGANIZACYJNA

Prowadzący: ........................................................................................

Data: ..............................                             Liczba słuchaczy: ....................

Poziom kursu: ..................................  Nr programu: ...........................

Liczba godzin: ................

Miejsce odbywania zajęć: ....................................................................

Forma prowadzenia zajęć....................................................................

             

                                          TEMAT JEDNOSTKI METODYCZNEJ LUB MODUŁU:

 

CZĘŚĆ

MERYTORYCZNA

………………………………………………………………………………….

Temat zajęć teoretycznych lub zadania praktycznego ( moduł jednostkowy)................................................................................................

………………………………………………………………………………….

              Ogólne cele dydaktyczno-wychowawcze

]            poznawczy: ..............................................................................................................

              ........................................................................................................................................

]            kształcący .................................................................................................................

              .......................................................................................................................................

]            wychowawczy ...........................................................................................................

              ........................................................................................................................................

Cele operacyjne

Po zakończeniu zajęć słuchacz potrafi:

·           nazwać, zdefiniować, zidentyfikować, rozpoznać, wyliczyć, wymienić……………....

……………………………………………………………………………………………………...

……………………………………………………………………………………………………..

·           streścić, wyjaśnić, zilustrować, rozróżnić………………………………………………..

……………………………………………………………………………………………………..

……………………………………………………………………………………………………..

·           rozwiązać skonstruować, wykorzystać, porównać, sklasyfikować, scharakteryzować.............................................................................................................................

……………………………………………………………………………………………………..

·           zanalizować, wykryć, ocenić, dowieść, zaproponować, zaplanować…………………

……………………………………………………………………………………………………..

……………………………………………………………………………………………………..

·           wykonać, dobrać, przygotować, rozliczyć, przedstawić………………………………..

……………………………………………………………………………………………………..

……………………………………………………………………………………………………..

·           inne ...........................................................................................................................

..........................................................................................................................................

 

CZĘŚĆ

METODYCZNA

Metody kształcenia ................................................................................

…………………………………………………………………………………..

Środki dydaktyczne ..............................................................................

………………………………………………………………………………….

 

 

WARIANT I: Przebieg zajęć dotyczących zadania praktycznego.

 

Wstępne czynności organizacyjno.-przygotowawcze niezbędne do rozpoczęcia zajęć ...............................................................................

...............................................................................

...............................................................................

Instruktaż wstępny

...............................................................................

...............................................................................

...............................................................................

Instruktaż bieżący (w czasie wykonywania zadań).......................................................................

...............................................................................

...............................................................................

...............................................................................

Instruktaż końcowy (podsumowujący przebieg zajęć) ....................................................................

...............................................................................

...............................................................................

Czynności organizacyjno-porządkowe kończące zajęcia ..................................................................

...............................................................................

...............................................................................

 

WARIANT II: Przebieg zajęć teoretycznych zgodnie z ogniwami kształcenia.

 

1. ...........................................................................

...............................................................................

...............................................................................

2. ...........................................................................

...............................................................................

...............................................................................

3. ...........................................................................

...............................................................................

...............................................................................

4. ...........................................................................

...............................................................................

...............................................................................

5. ...........................................................................

...............................................................................

...............................................................................

6. ...........................................................................

...............................................................................

...............................................................................

7. ...........................................................................

...............................................................................

...............................................................................

 

 

 

UWAGI

 

Uwagi o realizacji i wnioski korekcyjne.................................................

…………………………………………………………………………………...

Wskazówki metodyczne..........................................................................

…………………………………………………………………………………..

Obudowa dydaktyczna............................................................................

.……………………………………………………………………………………

Załączniki..................................................................................................

………………………………………………………………………………….…………………………………………………………………………………………..

 

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin