PRZYKŁADOWY KONSPEKT ZAJĘĆ
CZĘŚĆ
ORGANIZACYJNA
Prowadzący: ........................................................................................
Data: .............................. Liczba słuchaczy: ....................
Poziom kursu: .................................. Nr programu: ...........................
Liczba godzin: ................
Miejsce odbywania zajęć: ....................................................................
Forma prowadzenia zajęć....................................................................
TEMAT JEDNOSTKI METODYCZNEJ LUB MODUŁU:
MERYTORYCZNA
………………………………………………………………………………….
Temat zajęć teoretycznych lub zadania praktycznego ( moduł jednostkowy)................................................................................................
Ogólne cele dydaktyczno-wychowawcze
] poznawczy: ..............................................................................................................
........................................................................................................................................
] kształcący .................................................................................................................
.......................................................................................................................................
] wychowawczy ...........................................................................................................
Cele operacyjne
Po zakończeniu zajęć słuchacz potrafi:
· nazwać, zdefiniować, zidentyfikować, rozpoznać, wyliczyć, wymienić……………....
……………………………………………………………………………………………………...
……………………………………………………………………………………………………..
· streścić, wyjaśnić, zilustrować, rozróżnić………………………………………………..
· rozwiązać skonstruować, wykorzystać, porównać, sklasyfikować, scharakteryzować.............................................................................................................................
· zanalizować, wykryć, ocenić, dowieść, zaproponować, zaplanować…………………
· wykonać, dobrać, przygotować, rozliczyć, przedstawić………………………………..
· inne ...........................................................................................................................
..........................................................................................................................................
METODYCZNA
Metody kształcenia ................................................................................
…………………………………………………………………………………..
Środki dydaktyczne ..............................................................................
WARIANT I: Przebieg zajęć dotyczących zadania praktycznego.
Wstępne czynności organizacyjno.-przygotowawcze niezbędne do rozpoczęcia zajęć ...............................................................................
...............................................................................
Instruktaż wstępny
Instruktaż bieżący (w czasie wykonywania zadań).......................................................................
Instruktaż końcowy (podsumowujący przebieg zajęć) ....................................................................
Czynności organizacyjno-porządkowe kończące zajęcia ..................................................................
WARIANT II: Przebieg zajęć teoretycznych zgodnie z ogniwami kształcenia.
1. ...........................................................................
2. ...........................................................................
3. ...........................................................................
4. ...........................................................................
5. ...........................................................................
6. ...........................................................................
7. ...........................................................................
UWAGI
Uwagi o realizacji i wnioski korekcyjne.................................................
…………………………………………………………………………………...
Wskazówki metodyczne..........................................................................
Obudowa dydaktyczna............................................................................
.……………………………………………………………………………………
Załączniki..................................................................................................
………………………………………………………………………………….…………………………………………………………………………………………..
orfeusz15