Stare sprawy - scen.doc

(112 KB) Pobierz
Stare sprawy

Stare sprawy

Przygoda do gry warhammer fantasy role-play                                     Autorstwa : Tomasza bochniaka i jana Rogało

 

 

     1.  Przygoda dla srednio zaawansowanej 4 osobowej grupy graczy.

Przygoda polega na powstrzymaniu poteznego maga elfidzkiego od zniszczenia wioski…

Na poczatku było by najlepiej gdyby gracze znajdowali by sie w jakims duzym miescie . na ulicy graczy zaczepi  nieznajomy mlody i ranny elf który niesie w reku jakis niewielki pakunek. Powie :( elf powinien sprawiac wrazenie zdenerwowanego.) wygladacie na osoby bardzo odwarzne i bedace w stanie pomoc mi . musicie jedynie zaniesc ten pakunek mojej ciezko chorej matce. To jedyny jedyny sposób na uratowanie jej zycia .

 

Jezeli gracze zapytaja o zaplate elf odpowie : niestety nie mAM PIENIEDZY ALE PROSZE  URATUJCIE JA .

 

JEzELI GRACZE SIE ZGODZA TO PATRZ NA PUNKT 3 A JESLI NIE TO PATRZ PUNKT 2

 

2. DWIE ULICE DALEJ GRACZE NAPOTYKAJA GRUPKE LUDZI Z CZEGO JEDEN WYKRZYKUJE KTO CHCE ZAROBIC  500ZK I PRZEZYC PRZYGODE NIECH ZGLOSZA SIE DO ARTEMUSA .   GDY GRACZE DOJDA TAM AREMUS POWIE IM : NARESZCIE SIE KTOS ZGLOSIL . MUSICIE ESKORTOWAC MOJA KARAWANE. OCZYWISCIE BEDZIE DUZA ZAPLATA 500 ZK OD OSOBY. KARAWANA BĘDZIE PRZEWOZIC BRON PRZEZ GORY SZARE. ZACZYNAMY JUTRO O SWICIE.

KARAWANA WYRUSZA ZGODNIE Z PLANEM. PRZEZ DROGE NIC SIĘ NIE DZIEJE LECZ PRZECHODZAC PRZEZ GORY SZARE KARAWANE NAPADAJA JACYS LUDZIE Z ZAMASKOWANYMI TWARZAMI. JEST ICH OK. 30. GRACZE NAGLE CZUJA MOCNE UDERZENIE W GLOWE PO CZYM TRACA PRZYTOMNOSC. BUDZA SIĘ W STAREJ NIECO ZNISZCZONEJ CHACIE. W SRODKU JEST TYLKO JEDNA ELFKA.

MOWI DO GRACZY: MIELISCIE WIELE SZECZESCIA ZE WAS ZNALAZLAM, W PRZECIWNYM RAZIE ZGINELIBYSCIE JAK WSZYSCY WASI TOWARZYSZE. W TYM MOMENCIE DO CHATY WCHODZI KAPLAN KTÓRY MOWI: MY URATOWALISMY WAM ZYCIE TO WY URATUJECIE JE NAM. NATURALNIE DOSTANIECIE WYNAGRODZENIE 80 ZK OD OSOBY I NASZ NAJWIEKSZY SKARB. PATRZ PUNKT 4.

 

3. GRACZE DOCHODZA DO WIOSKI ELFOW BEZ PROBLEMU. ODNAJDUJA CHORA KOBIETE I WRECZAJA JEJ LEKARSTWO. NA ULICY SPOTYKAJA KAPLANA KTÓRY MOWI: WITAJCIE ! CZY CHCECIE ZAROBIC? OTOZ MOzECIE ZAROBIC 100ZK OD OSOBY I NASZ NAJWIEKSZY SKARB.

 

4. 5000 lat temu na tym terenie podczas wojen krasnoludzko-elfickich najpoterzniejszy mag elficki o imieniu iavin zostal tu spalony na stosie przez krasnulodow. Lecz nigdy niezostal by zlapany gdyby nie czterech zdrajcow. Elfowie ci wydali go za 1000 zk. W chwili smierci mag przepowiedzial ze po 5000 lat wstanie z grobu wskrzesi armie elfow z tamtej wojny i zniszczy wioske która lezy na terenie na którym zginal. Przepowiedzial takrze ze jedynym warunkiem okazania litosci jest smierc potomkow zdrajcow i kata który podpalil go.

Po wojnie tereny te zajeli elfi i wybodowali mu grobowiec. Porozstawili polapki przed hienami cmentarnymi. Wiem tez ze przy jego ciele znajdoja sie pewne wskazowki. Zaprowadze was do wejscia do grobowca. Powodzenia.

 

wejscie

















                    pulapka                                    trup                          dzwignia otwierajaca

























































 













            Dzwignia otwierajaca                  przedsionek                                                        

                      Przejscie                            komory  grobowej                                             *    grob

 

 

·        w grobie znajduje kartka  na ktorej pisze  elf lord tullaris –marienburg

·                                                                                                   elf galin mysliwy-marienburg

·                                                                                                    elf  mellory tancerz wojny-las loren

·                                                                                                    elfka bianc tancerka wojny-las loren

·                                                                                                    kat krolewski dolgan-karaz-a-karak

·        jezeli ich potomkowie zostana zabici powstrzymam sie od zniszczenia wioski

 



-                      szkielet

 

sz

ww

us

s

wt

Zw

i

A

zr

cp

int

op

sw

Ogd

4

25

17

3

3

5

20

1

18

18

18

18

18

-

 



-wiekszy szkielet heros

 

sz

ww

us

s

wt

Zw

i

A

zr

cp

int

op

sw

Ogd

4

55

47

4

4

11

50

3

38

38

38

38

38

-

 

 

Jezeli gracze zdecydoja sie najpierw wyroszyc do lasu loren patrz 1 jezeli do marienburga patrz 2 jezeli do karaz-a-karak to patrz 3.    

 

 

 

 

1.     na poczatku lasu gracze widza 2 tancerzy wojny. Tancerze nieczekajac dlugo podchodza do graczy i pytaja czego tu szukaja.

 

Zapytani o mellory lub biance powiedza ze byli oni jednymi z pionierow tej osady,ale obecnie ich prapraprawnuki sa kandydatami na tancerzy wojny i jutro przechodza egzamin. W tej chwili trenoja w zachodniej czesci lasu.

 

Gracze prawdopodobnie udadza sie w tym kieronku. Niech znajda ich bez problemu.

Kandydaci na tancerzy odkryja ich zle zamiary i zaczna wolac yavathol. Mistrzynie tancerzy wojny.potem zacznie sie walka.

Yavathol zjawi sie na polu walki po smierci jednego z kandydatow na tancerzy.

 

 

Kandydat na tancerza potomek bianci

sz

ww

us

s

wt

Zw

i

...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin