Może się przydaREGULACJA Ustawić dźwignię hamulca ręcznego kabiny w położeniu spoczynkowym .Unieść pojazd ze zwisającymi kołami .Zdemontować tylne koła .Zdemontować osłonę termiczną (1) .Zluzować system linek odkręcając nakrętkę (2) regulacyjną na rozdzielaczu plastikowym (luz X mm w spince (3) łączącej linkę główną i wtórną prawą) .TYLNE HAMULCE BĘBNOWE Przy pracującym silniku uruchomić system automatycznej kompensacji luzu, naciskając 30 razy na pedał hamulca .TYLNE HAMULCE TARCZOWE Zdemontować korek zamykający (4) używając szczypiec z ostrymi końcami .Ustawić otwór (A) naprzeciw koła zębatego mechanizmu regulacyjnego.Przy pomocy płaskiego śrubokręta ruszać zębatym kołem aż do blokady tarczy przez obrót .Odblokować tarczę przesuwając koło zębate o 6 zębów w przeciwnym kierunku .Zamontować korek zamykający używając szczypiec z ostrymi końcami .Ustawić płytkę B korka zamykającego prostopadle do osi przechodzącej przez środek tarczy i otworu.Postąpić w ten sam sposób z drugiej strony .REGULACJA Ustawić dźwignię hamulca ręcznego w kabinie na czwartym wyżłobieniu .Dokręcić nakrętkę (2) rozdzielacza, aż do zablokowania jednej z tarcz (tarcza przesuwana jest ręką) .Dokręcić przeciwnakrętkę (4) .Ustawić dźwignię hamulca ręcznego kabiny w położeniu spoczynkowym .Sprawdzić swobodne obracanie się dwóch tylnych tarcz .UWAGA : dopuszczalne jest lekkie tarcie .UWAGA : sprawdzić obecność luzu Y od 0.5 do 1 mm w spince (3) .UWAGA : pociągnąć za linki zgodnie z (F), by zmierzyć luz Y .Jeżeli jest inaczej : Przekręcić nakrętkę (2) rozdzielacza, aby uzyskać luz Y .Zamontować osłonę termiczną (1) .Zamontować koła.
Tamtam5689