Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń.pdf

(2188 KB) Pobierz
387116100 UNPDF
387116100.022.png
Niniejsza darmowa publikacja zawiera jedynie fragment
pełnej wersji całej publikacji.
Aby przeczytaæ ten tytuł w pełnej wersji kliknij tutaj .
Niniejsza publikacja mo¿e byæ kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wył¹cznie w formie dostarczonej przez
NetPress Digital Sp. z o.o., operatora sklepu na którym mo¿na
jakiekolwiek zmiany w zawartoœci publikacji bez pisemnej zgody
NetPress oraz wydawcy niniejszej publikacji. Zabrania siê jej
od-sprzeda¿y, zgodnie z regulaminem serwisu .
Pełna wersja niniejszej publikacji jest do nabycia w sklepie
internetowym Nexto.pl .
marketingowe
mity
387116100.023.png 387116100.024.png 387116100.025.png 387116100.001.png 387116100.002.png 387116100.003.png 387116100.004.png 387116100.005.png
387116100.006.png 387116100.007.png 387116100.008.png 387116100.009.png 387116100.010.png 387116100.011.png 387116100.012.png 387116100.013.png
Jacek Pogorzelski
marketingowe
mity
marketing bez bzdur,
iluzji
i fałszywych założeń
Warszawa 2010
387116100.014.png 387116100.015.png 387116100.016.png 387116100.017.png 387116100.018.png 387116100.019.png 387116100.020.png 387116100.021.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin