15p_13.pdf

(1390 KB) Pobierz
Microsoft Word - 15p_13.doc
Proof Copy ([1/5] w trakcie przeredagowywania)
Prof. dr inż. Jan Pająk
Pasożytnictwo
Monografia naukowa nr 13 z serii [1/5] "Zaawansowane urządzenia magnetyczne",
5-te wydanie, Wellington, Nowa Zelandia, 2007 rok,
ISBN 978-1-877458-13-2.
Copyright © 2007 by Prof. dr inż. Jan Pająk.
Wszystkie prawa zastrzeżone. Całość ani też żadna z części niniejszej monografii nie
może zostać skopiowana, zreprodukowana, przesłana, lub upowszechniona w jakikolwiek
sposób (np. komputerowy, elektroniczny, mechaniczny, fotograficzny, nagrania telewizyjnego,
itp.) bez uprzedniego otrzymania wyrażonej na piśmie zgody autora lub zgody osoby legalnie
upoważnionej do działania w imieniu autora. Od uzyskiwania takiej pisemnej zgody na
kopiowanie tej monografii zwolnieni są tylko ci którzy zechcą wykonać jedną jej kopię
wyłącznie dla użytku własnego nastawionego na podnoszenie wiedzy i dotrzymają warunków
że wykonanej kopii nie użyją dla jakiejkolwiek działalności zawodowej czy przynoszącej
dochód, a także że skopiowaniu poddadzą cały wybrany tom lub całą monografię - włącznie ze
stroną tytułową, streszczeniem, spisem treści i rysunków, wszystkimi rozdziałami, tablicami,
rysunkami i załącznikami.
Zarejestrowano w Bibliotece Narodowej Nowej Zelandii jako Depozyt Legalny. Wydano
w Nowej Zelandii prywatnym nakładem autora w dwóch językach: angielskim i polskim.
Data najnowszej aktualizacji niniejszego tomu: 11 lutego 2011 roku. (W przypadku
dostępu do kilku egzemplarzy tej monografii, rekomendowane jest zapoznawanie się z
egzemplarzem o najnowszej dacie aktualizacji!)
Niniejsza monografia stanowi raport naukowy z przebiegu badań autora. Stąd prezentacja
zawartych w niej materiałów posiadających wartość dowodową lub dokumentacyjną dokonana
została według standardów przyjętych dla publikacji (raportów) naukowych. Szczególna uwaga
autora skupiona była na wymogu odtwarzalności i możliwie najpełniejszego udokumentowania
źródeł, tj. aby każdy naukowiec czy hobbysta pragnący zweryfikować lub pogłębić badania
autora był w stanie dotrzeć do ich źródeł (jeśli nie noszą one poufnego charakteru), powtórzyć
ich przebieg, oraz dojść do tych samych lub podobnych wyników.
Niniejsza publikacja jest jednym z tomów najważniejszej monografii autora, oznaczanej [1/5].
Może ona być czytana w odosobnieniu, lub czytana jako kolejny tom w całej serii [1/5]. Cała
seria tej monografii jest oznaczana [1/5] i nosi tytuł "Zaawansowane urządzenia magnetyczne".
Stanowi ona już piąte wydanie owej serii. Jej poprzednim (czwartym) wydaniem była 18-
tomowa monografia [1/4] opublikowana w 2001 roku i nosząca następujące dane edytorskie:
"Zaawansowane urządzenia magnetyczne", Monografia, Wellington, Nowa Zelandia, 2001,
ISBN 0-9583727-5-6, około 1800 stron tekstu (w tym 120 ilustracji i 7 tablic, w 18 tomach).
Wszelka korespondencja przeznaczona dla autora niniejszej monografii z serii [1/5] przed
końcem 2007 roku powinna być kierowana na następujący jego adres w Korei:
Prof. Dr Eng. Jan Pajak, Ajou University, South Korea
Natomiast od stycznia 2008 roku powinna ona być kierowana do Nowej Zelandii na adres:
P.O. Box 33250, Petone 5046, New Zealand
Tel. (2010 r.): 64 (4) 5694820; Emaile: janpajak@gmail.com lub jpajak@poczta.wp.pl .
2
STRESZCZENIE tej monografii nr 13 z serii [1/5]
"Zaawansowane urządzenia magnetyczne", ISBN 978-1-877458-13-2
ądrzy ludzie zwykli mawiać, że aby zrozumieć czyjeś postępowanie, trzeba postawić
się w sytuacji tego kogoś. Postawmy się więc w sytuacji naszego Boga i stwórcy. Wyobraźmy
sobie że początkowo jesteśmy jedyną myślącą, samoświadomą, oraz czującą istotą w
nieskończonym lecz pustym wszechświecie. Przez jakiś czas mieliśmy rozrywkę poznając
samych siebie. Wkrótce jednak poznaliśmy już wszystko na swój temat. Nie było więc już nic
do czynienia. Wtedy wpadliśmy na pomysł stworzenia "człowieka" i "ludzkości" - tak jak to
wyjaśnia podrozdział A3 z tomu 1 niniejszej monografii. Wszakże samo dokonanie takiego
stworzenia wymagało praktycznego opanowania całego oceanu nowej wiedzy - dostarczyło
nam więc interesującego zajęcia. Z kolei ludzie, będąc do nas podobnymi, dostarczyli nam
towarzystwa - tak że przestaliśmy już czuć się tacy samotni. Aby dodatkowo zwiększyć ilość
poznawanej wiedzy, oraz aby uczynić nasze życie bardziej interesującym, owych ludzi
stworzyliśmy jako najbardziej niedoskonałych jacy tylko byli w stanie utrzymać się przy życiu.
Wszakże niedoskonali ludzie popełniają więcej błędów - mieliśmy więc więcej okazji aby
czegoś nowego się nauczyć. Ponadto kierowanie wysoce niedoskonałymi jest najtrudniejsze -
przez co nasze działania i życie stało się jeszcze bardziej ambitne i interesujące. Niestety,
"produktem ubocznym" owej wysokiej "niedoskonałości" ludzi których sobie stworzyliśmy, było
że uparcie odmawiali oni wykonywania naszych zaleceń. Zamiast więc żyć tak jak my tego od
nich wymagaliśmy i jak to im wyłożyliśmy w Biblii - czyli w sposób jaki można nazwać
"totaliztycznym", owi ludzie usiłowali żyć zgodnie z "linią najmniejszego oporu" - czyli w
sposób jaki powinni oni nazywać "pasożytniczym". Na dodatek, bez przerwy domagali się
abyśmy im w czymś pomagali i coś im tam dawali - tak że dla uniknięcia odmawiania im tych
często wzajemnie sprzecznych próśb musieliśmy zacząć przed nimi się ukrywać. Aby też
zmusić ich do ochotniczego porzucenia tych swoich "pasożytniczych" skłonności i do podjęcia
życia zgodnego z naszymi wymaganiami, z ukrycia zaczęliśmy ich gnębić najróżniejszymi
kataklizmami. Niestety, z powodu owej "niedoskonałości" jaką im nadaliśmy, ludzie sami NIE
potrafili zrozumieć że "łomot" jaki im sprawiamy faktycznie stanowi nasze "kary" za
praktykowanie tejże "pasożytniczej filozofii". Woleli raczej wierzyć, że wszelkie ich problemy
są winą Chińczyków, koncernów naftowych, nielegalnych emigrantów, polityków, naukowców,
"ocieplania się klimatu Ziemi", oraz innych podobnych "naturalnych przyczyn". Sami też nie
potrafili jakoś sobie wydedukować, że aby zakończyć "obrywanie" od swego stwórcy, należy
ochotniczo zacząć żyć zgodnie z zalecaniami tegoż stwórcy. Aby więc zakończyć to
bezproduktywne błądzenie ludzi, w końcu zaispirowaliśmy któregoś z nich aby wyjaśnił innym,
że bez względu na to jak opłacani za komplikowanie spraw ziemscy naukowcy dzielą czy
mnożą najróżniejsze filozofie, z punktu widzenia "stwórcy ludzkości" istnieją tylko dwie z nich.
Mianowicie, albo się żyje zgodnie z wymaganiami swego stwórcy - czyli żyje się według
zaleceń moralnej "filozofii totalizmu". Albo też się żyje przeciwstawnie do wymagań swego
stwórcy - czyli praktykuje się niemoralną "filozofię pasożytnictwa ". Jak żyć zgodnie z "filozofią
totalizmu" - czyli w całkowitej harmonii z wymaganiami swego stwórcy, zostało to już opisane
nowoczesnym (dzisiejszym) językiem w tomach 6 do 8 tej monografii, zaś streszczone krótko
na stronie internetowej o nazwie "totalizm_pl.htm". (Starożytnym językiem jest to opisane w
Biblii.) Z kolei niniejszy tom wyjaśnia dokładniej "filozofię pasożytnictwa" za praktykowanie
której jest się surowo karanym przez swego Boga i stwórcę.
Aby podsumować tutaj totalizm w skrócie, to jest on filozofią życiową jaka opiera się na
zasadzie pedantycznego " wypełniania praw moralnych ". Prawa moralne to szczególny rodzaj
praw wszechświata jakie wytyczają moralny wynik każdego działania. Prawa te posiadają
bardzo ciężką rękę i karzą one surowo każdego kto ich nie wypełnia. Jednak mają one tą
cechę, że się nie spieszą z wymierzaniem swej kary. Dlatego też większość z tych, którzy
zostaną ukarani, nigdy nie wie, że to co otrzymali jest tym na co sobie poprzednio zasłużyli.
Prymitywne cywilizacje, takie jak obecnie nasza, nie wiedzą jeszcze o istnieniu i działaniu
praw moralnych, chociaż każda istota żywa posiada specjalny przeciw-organ "sumienia", jaki
zna wszystkie prawa moralne i zawsze po cichu nam odradza, jeśli staramy się je złamać.
3
Zależnie od tego jak ktoś wypełnia prawa moralne, totalizm może być dalej podzielony na
"totalizm intuicyjny", oraz "totalizm formalny". Totalizm intuicyjny po prostu podąża za
wskazaniami sumienia, czasami nawet bez faktycznego uświadamiania sobie, że prawa
moralne istnieją. W obecnej chwili jest on tym, który jest praktykowany na Ziemi, ponieważ
większość ludzi nie wie jeszcze o istnieniu praw moralnych. Totalizm formalny jest tym, który
"pedantycznie wypełnia prawa moralne" poprzez świadome wykorzystanie naukowych
narzędzi i metod jakie totalizm wypracował i opisał w rozdziale JA niniejszej monografii.
Praktykowanie totalizmu sprowadza się do czynienia wszystkiego w naszym życiu w sposób
"moralny". To zaś praktycznie wymaga abyśmy najpierw sprawdzali wszystko co zamierzamy
uczynić czy jest to moralne i następnie abyśmy realizowali to tylko jeśli faktycznie okaże się to
moralne, lub abyśmy zamieniali to na coś innego co jest moralne i realizowali to coś innego -
jeśli nasz początkowy zamiar okaże się być niemoralnym.
Praktykowanie totalizmu wymaga wkładania ciągłego wysiłku i uwagi w nasze działania
- tak aby wszystko co czynimy było ”moralne”. Sporo jednak ludzi wcale NIE chce wkładać
wysiłku w to co czyni, tylko po to aby wypełniać to co nakazuje im ”sumienie” czy jakieś
tam ”prawa moralne”. Owi ludzie żyją więc odwrotnie niż nakazuje to totalizm, bowiem
praktykują odwrotną do totalizmu filozofia życiowa, która wcale nie wymaga wkładania wysiłku.
W niniejszej monografii filozofia ta nazywana jest "pasożytnictwem". Pasożytnictwo jest nie
tylko bardzo popularną filozofią życia, obecnie wyznawaną przez dużą liczbę ludzi na Ziemi,
ale również i śmiertelną chorobą moralną. Wszystkie bowiem intelekty które nią się zarażają,
stopniowo są demobilizowane, aby w końcowym efekcie umrzeć np. w następstwie tzw.
"moralnego zaduszenia". Wyznawcy pasożytnictwa nazywani tu są "pasożytami". Istnieją
ważne powody dla nadania im takich właśnie nazw. Pasożytnictwo jest oparte na zasadzie
"nie wypełniania niczego, chyba że jest się zmuszonym do wypełniania". Wśród ogromnej
liczby praw i zasad jakich wyznawcy tej filozofii zaniedbują wypełniać, zawarte są również i
prawa moralne. Zależnie też od tego, czy dany pasożyt wie, czy też nie wie, o istnieniu praw
moralnych, pasożytnictwo jest dalej podzielone na "pasożytnictwo wyrafinowane", oraz
"pasożytnictwo prymitywne". Pasożytnictwo wyrafinowane jest filozofią, która uznaje już
istnienie praw moralnych. Dlatego nie wypełnia ona tych praw poprzez ich ostrożne
obchodzenie naokoło, tak aby ich nie wypełniać, ale również aby ich nie łamać i w ten sposób
aby uniknąć zostania przez nie ukaranym. Z kolei pasożytnictwo prymitywne nie wie jeszcze o
istnieniu praw moralnych. Dlatego nie wypełnia tych praw poprzez zwyczajne ich łamanie (i
otrzymywanie kar). Pasożytnictwa nie trzeba się uczyć, bowiem przychodzi ono w sposób
naturalny jeśli ktoś w każdym działaniu podąża po linii najmniejszego oporu intelektualnego.
Gdy ktoś raz zostaje zarażony tą moralną chorobą, stopniowo niszczy ona jego moralność,
poczucie odpowiedzialności, motywacje, etykę, a w końcu umysł, tak że osoba taka nie jest
już w stanie powrócić do totalizmu i prowadzić normalne życie. Dlatego taka osoba grzęźnie
coraz głębiej i głębiej, poprzez kolejne stadia pasożytnictwa, aż owa choroba moralna zwolna
zmusi ją do urzeczywistnienia jakiejś formy samozagłady.
Pasożytnictwo jest również praktykowane przez całe społeczności a nawet kraje.
Intrygująco, szczególnie na nie podatni okazują się ludzie wysoce religijni. Jak też wykazują to
sprawdzenia grupowej moralności, takie całe społeczności lub nawet całe kraje, które są
wysoce religijne jednocześnie jednak praktykują filozofię pasożytnictwa, są bez przerwy
trapione najróżniejszymi kataklizmami (np. trzęsieniami ziemi, falami tsunami, powodziami,
suszami, pożarami, itp.). Wygląda to tak jakby Bóg celowo tępił i eliminował wyznawców tej
filozofii.
Ta monografia zawiera 18 tomów. Niniejszy jest jej tomem 13. Wcześniejsze tomy 6 do
8 wyjaśniły wszystko co ktoś potrzebuje wiedzieć na temat totalizmu. Rozdział JA z tomu 6
dostarczył wytycznych jak praktykować totalizm w codziennym życiu, natomiast tomy 7 i 8
podbudowały tą wiedzę podstawowymi informacjami na temat totalizmu. Niniejszy tom
prezentuje zajadłego wroga, przeciwieństwo i oponenta totalizmu, czyli filozofię
zwaną ”pasożytnictwem”.
Niniejszy tom opisuje wszystko, co dotychczas udało się ustalić na temat filozofii
pasożytnictwa. Definiuje on pasożytnictwo, wyjaśnia podstawowe rodzaje tej choroby moralnej,
4
opisuje metody używane przez pasożytów, ujawnia jakie są najważniejsze stadia poprzez
które pasożyci ewoluują - gdy ich choroba moralna coraz bardziej się pogłębia, definiuje
unikalną dla wyrafinowanego pasożytnictwa wersję niemoralności zwaną "pseudo-
moralnością", jaka polega na obchodzeniu praw moralnych naokoło, wyszczególnia atrybuty
pasożytów i wyjaśnia jak rozpoznać pasożytów w swoim otoczeniu. Ponadto wyjaśnia on jaka
przyszłość oczekuje Ziemię, jeśli ludzie nie zaprzestaną rozprzestrzeniania pasożytnictwa po
naszej planecie, ujawnia kim są "szatańscy pasożyci", oraz opisuje najważniejsze urządzenia
techniczne używane przez szatańskich pasożytów dla uprawiania ich niewidzialnego rozboju.
Także wyjaśnia on, że jedyną obroną przed pasożytnictwem jest zaadoptowanie totalizmu.
Niniejszy tom jest "otwieraczem oczu" i dlatego jest rodzajem "obowiązkowej" lektury
rekomendowanej każdemu, kto chce wiedzieć "co się naokoło dzieje". Jest on także rodzajem
kompasu jaki wskazuje właściwy kierunek dla tych wszystkich, którzy zechcą iść ku lepszej
przyszłości.
5
SPIS TREŚCI tej monografii 13 z serii [1/5] "Zaawansowane urządzenia magnetyczne",
ISBN 978-1-877458-13-2.
Str: Rozdział:
── ───────
1 Strona tytułowa
2 Streszczenie niniejszej monografii nr 13
5 Spis treści niniejszej monografii nr 13
(odnotuj że spis treści całej serii monografii [1/5] zawarty jest w monografii nr 1)
Monografia 13 : Pasożytnictwo i ilustratywne metody jego zapobiegania przez Boga
(ISBN 978-1-877458-13-2)
OA-1 OA. PASOŻYTNICTWO - FILOZOFICZNE PRZECIWIEŃSTWO
I ZAJADŁY WRÓG TOTALIZMU
OA-5 OA1. Zdefiniujmy filozofię pasożytnictwa
OA-8 OA2. Odmiany pasożytnictwa
OA-8 OA2.1. Dwie podstawowe wersje pasożytnictwa: prymitywne
pasożytnictwo oraz wyrafinowane pasożytnictwo
OA-9 OA2.2. Prymitywne pasożytnictwo
OA-9 OA2.3. Wyrafinowane pasożytnictwo
OA-11 OA2.4. Szatańskie pasożytnictwo
OA-12 OA2.5. Instytucjonalne pasożytnctwo
OA-13 OA3. Przewrotne sposoby pasożytów
OA-13 OA3.1. W jaki sposób wyrafinowani pasożyci
obchodzą naokoło prawa moralne
OA-16 OA3.2. Jak pasożyci zmieniają innych ludzi w niewolników
OA-17 OA4. Poziomy zaawansowania prymitywnego pasożytnictwa
OA-17 OA4.1. Wydarzenie wyzwalające pasożytnictwo u indywidualnych ludzi
OA-18 OA4.2. Kolejne stadia w zaawansowaniu się pasożytnictwa
u indywidualnych ludzi
OA-25 OA4.3. Instytucjonalne pasożytnictwo i wymuszana
korupcja filozoficzna indywidualnych ludzi
OA-30 OA4.4. Zachowanie pasożytniczych instytucji jakim pozwala się
na wampirowanie bez końca
OA-33 OA5. Poziomy zaawansowania wyrafinowanego pasożytnictwa
OA-33 OA5.1. Poziomy zaawansowania wyrafinowanego pasożytnictwa
u indywidualnych ludzi
OA-36 OA5.2. Pseudo-moralność wyrafinowanego pasożytnictwa
OA-37 OA6. Następstwa pasożytnictwa
OA-37 OA6.1. Pasożytnicze inklinacje kobiet
OA-39 OA6.2. Podstawowe atrybuty instytucjonalnego pasożytnictwa
OA-46 OA7. Jak rozpoznać pasożytów wokół nas
OA-47 OA7.1. Różnice pomiędzy totaliztami i pasożytami
OA-58 OA8. Podsumujmy czym jest pasożytnictwo
OA-60 OA8.1. Pasożytnictwo jako śmiertelna choroba moralna
OA-62 OA8.2. Pasożytnictwo jako urzeczywistnienie cyklu filozoficznego
w dół pola moralnego
OA-74 OA8.3. Pasożytnictwo jako przeciwieństwo cyklu filozoficznego
w górę pola moralnego
OA-76 OA8.4. Pasożytnictwo jako przeciwieństwo totalistycznych modeli
rządzenia i własności
Zgłoś jeśli naruszono regulamin