wywiadówka II.doc

(40 KB) Pobierz
Nazwisko i imię

Nazwisko i imię...........................................................kl. .........     Rzeszów 17.11.2003

 

EDUKACJA POLONISTYCZNA

Mówienie:

-          Wypowiada się:zdaniami złożonymi,prostymi zdaniami,pojedynczymi słowami

-          Zasób słownictwa:bogaty,na poziomie wieku,ubogi

-          Tworzy wypowiedzi:zrozumiałe i poprawne gramatycznie,mało zrozumiałe

-          Aktywność na zajęciach:wysoka,średnia,słaba

Słuchanie:

-          Słucha poleceń i czytanych tekstów:uważnie,raczej uważnie,nie zawsze uważnie,słaba

koncentracja uwagi

Czytanie:

-          Technika czytania:czyta zdaniami,wyrazami,dłuższe i trudniejsze wyrazy sylabizuje lub

głoskuje

-          Popełnia błędy:opuszcza litery,wyrazy,przestawia litery,zniekształca głoski,zmienia koń-

cówki wyrazów,przekręca wyrazy

-          Tempo czytania:szybkie,średnie,wolne

-          Czyta z podziałem na role:samodzielnie,z pomocą nauczyciela

-          Czytanie ze zrozumieniem:rozumie samodzielnie czytany tekst,rozumie go częściowo,

ma trudności ze zrozumieniem tekstu

-          Czyta:z właściwą intonacją,nie zawsze zwraca uwagę na znaki interpunkcyjne,nie zwra-

ca uwagi na znaki interpunkcyjne

Pisanie:

-          Pisze:starannie,czytelnie,nie zawsze starannie,średnio starannie,niestarannie

-          Przepisywanie:poprawnie odwzorowuje tekst,popełnia nieliczne(liczne) błędy

-          Popełnia błędy:ortograficzne,opuszcza litery,sylaby,wyrazy,znaki interpunkcyjne,prze-

stawia litery,opuszcza „ogonki”

-          Z pamięci pisze:bezbłędnie,popełnia nieliczne błędy,popełnia dużo błędów

-          Tempo pisania:szybkie,średnie,wolne

Inne wiadomości i umiejętności polonistyczne:

-          Wyróżnia zdania,wyrazy,sylaby,głoski:poprawnie,czasem popełnia błędy,nie wyróżnia

-          Dzieli wyrazy na sylaby:poprawnie,myli się,nie dzieli

-          Rozpoznaje samogłoski i spółgłoski:poprawnie,myli,nie rozpoznaje

-          Układa wyrazy i zdania z rozsypanek:poprawnie,popełnia pomyłki,nie potrafi

-          Rozpoznaje(nie rozpoznaje) zdania oznajmujące,pytające,rozkazujące

-          Rozpoznaje rzeczowniki i czasowniki:bezbłędnie,popełnia błędy,nie rozpoznaje

-          Kolejność liter w alfabecie:zna,myli,nie zna

 

EDUKACJA SPOŁECZNO – PRZYRODNICZA

-          Posiada wiedzę o otaczającym środowisku:rozległą,ogólną,wycinkową

-          Zdobyte wiadomości i umiejętności:potrafi(nie zawsze potrafi) wykorzystać w praktyce

 

EDUKACJA MATEMATYCZNA

-          Dodaje i odejmuje w zakresie 20:biegle,czasem(często)popełnia błędy,słabo

-          Liczy:pamięciowo,na konkretach,sposobem mieszanym

-          Porównuje liczby:prawidłowo,myli znaki,nie potrafi

-          Rozwiązuje proste zadania tekstowe:samodzielnie,czasem oczekuje pomocy

-          Rozpoznaje figury geometryczne:bardzo dobrze,nie zawsze poprawnie

-          Układanie zadań tekstowych do działania lub ilustracji:radzi sobie doskonale,czasem

ma trudności,nie potrafi

EDUKACJA PLASTYCZNO – TECHNICZNA

-          Sprawność manualna rozwinięta:bardzo dobrze,dobrze,słabo

-          Prace wykonuje:starannie,średnio starannie,niestarannie

-          Prace:bogate w szczegóły,schematyczne,ubogie w szczegóły,z zastosowaniem pełnej

gamy barw,ubogie kolorystycznie

 

EDUKACJA MUZYCZNO – RUCHOWA

-          Śpiewa grupowo:chętnie,nie zawsze chętnie,niechętnie

-          Wartości rytmiczne nut:rozpoznaje,popełnia błędy,nie rozpoznaje

-          Sprawność ruchowa:bardzo dobra,dobra,słaba

-          Ćwiczenia wykonuje:precyzyjnie,średnio dokładnie,niedbale

-          Zaangażowanie w zajęcia ruchowe:bardzo dobre,dobre,słabe

 

ROZWÓJ SPOŁECZNO – EMOCJONALNY

-          Przestrzega norm obowiązujących w szkole i w klasie:tak,nie zawsze,nie

-          Wykazuje się aktywnością w różnych sytuacjach:często,czasami,wcale

-          Dba o porządek na swoim miejscu pracy:tak,nie zawsze,nie

-          Przestrzega zasad bezpieczeństwa i higieny na przerwach:tak,nie zawsze,nie

-          Systematycznie przygotowuje się do zajęć:tak,nie zawsze,nie

-          Tempo pracy na zajęciach:bardzo dobre,dobre,wolne

-          ........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

 

JĘZYK ANGIELSKI:.......................................................................................................

 

 

                                                            

                       

                                                                      WYCHOWAWCA  KLASY

 

                                                                       

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin