Nazwa Mapy - WROTA CHAOSU Ilość Graczy - 5/6 Zalecana Trudnosc - Expert Warunek Wygranej - Zaden Warunek Przegranej - Zaden Team Mode - Wylaczony Rodzaj Mapy = Multiplayer Autor - TOM@TO Informacje ogolne ----------------- Mapa jest stworzona pod gre wieloosobowa, lecz ze wzgledu na DUZA ilosc textow, radze ja najpierw przejsc na "single'a" (by w pozniejszym "Multiplay'u" uniknac innym graczom kilkuminutowych tur tylko ze wzgledu na czytane eventy). Znajomosc tekstu moze jednak BARDZO sie przydac (i nie mowie tak tylko dlatego, ze "wypocilem" tu okolo 100Kb tekstu:) Do wyboru jest 5 nacji: Tower(blue), Barbarian(Green), Rampart(Orange), Fortress (purple) oraz Necropolis(Teal). Wsrod tych nacji istnieje wiele podzialow i roznic, co objawia sie nie w bezposrednim stosunku graczy (w mapie kazdy walczy z kazdym), lecz w roznym "traktowaniu" kazdego gracza przez rozne krainy i nacje, np; wrodzy sobie Barbarian i Tower moga spodziewac sie: zasadzek na terenach wroga (w gruncie rzeczy niegroznych dla glownych sil, zabojczych jednak dla nieuzbrojonych zwiadowcow), nieudogodnien przy zdobywaniu zamku wrogiej nacji, itp. Natomiast neutralnie do siebie nastawione nacje np; Barbarian i Necropolis nie uzyskuja zarowno zadnych minusow jak i "ponadprogramowych" korzysci przy eksploracji wrogich terenow, czy zdobywaniu wrogich zamkow. Te zlozone stosunki miedzy nacjami przedstawia tabelka: I Necropolis I Barbarian I Rampart I Fortress I Tower ------------------------------------------------------------------ Necropolis I - I N I W I N I W ------------------------------------------------------------------ Barbarian I N I - I N I N I W ------------------------------------------------------------------ Rampart I W I N I - I W I P ------------------------------------------------------------------ Fortress I N I N I W I - I N ------------------------------------------------------------------ Tower I W I W I P I N I - gdzie: W - wrogie nacje N - nacje neutralne P - przyjazne nacje (Tower i Rampart moga liczyc w zamkach obu nacji takie same profity, jak gdyby zajmowane byly one przez "prawowitych" wlascicieli) !!!UWAGA!!! Powyzsza tabelka dotyczy jedynie stosunkow miedzy danymi nacjami, a nie graczami - jesli chodzi o przeciwnikow musisz byc rownie nieugiety przy zwalczaniu zarowno "wrogow", jak i "przyjaciol" twojej nacji! Poszczegolne nacje zajmuja odpowiednio krainy: Tower - Moneria Barbarian - Kregonia Rampart - Laan Fortress - Zielone Bagna Necropolis - Wybrzeze Krain --------------------------------------------------------- I I I I I I \ I I / \ MONERIA I I KREGONIA / \ I I / \ I I / ------- \ I I / / \ \ I I---------- / \ \ I I / LAAN I ----------I I / I I I / / I I I / I I I / I I \_________-- I I --------------I I--------------- / I I \ / I I \ / I I \ / I I WYBRZEZE \ I ZIELONE I I KRAIN I I BAGNA I I I \ I I \ I I I I I I --------------------------------------------------------- !!!UWAGA!!! Powyzsza mapa ma tylko ORIENTACYJNIE okreslic polozenie kazdej z krain, a zarazem kazdej nacji. NIE ODZWIERCIEDLA ona faktycznych ksztaltow, powierzchni, naturalnych przeszkod, itp, ktore wplywaja na to, ze kazdy z graczy, wybierajac dana nacje, bedzie mial ROWNE SZANSE w walce z przeciwnikami. Powyzsza mapa nie zdradza rowniez polozenia innych krain takich jak np; Pustynia Ashar, lub Wieczne Pustkowia. OGOLNE RADY ----------- -Grajac w gre Multiplayer teoretycznie nie ma potrzeby schodzic do podziemi: w podziemiach nie zaczyna zaden z ludzkich graczy. Jesli jednak zdecydujesz sie na taki krok mozesz DUZO zyskac. Poza tym pierwszym miejscem, ktore odwiedzisz, bedzie najprawdopodobniej LABIRYNT, z ktorego mozna bardzo latwo "podejsc" przeciwnika "od tylu"(tak latwo, jak przeciwnik moze "zajsc od tylu" ciebie), mozna sie tez bardzo latwo zgubic. Przemysl wiec dobrze kazdy ruch... -Nalezy zdobyc tytulowe "Wrota Chaosu". Sa to 3 miejsca, ktore latwo odroznisz od pozostalych terenow powierzchni (opisu szukaj w eventach w grze, trudno je pominac...). Zlekcewazenie tego zagrozenia moze sprowadzic na powierzchnie Sily Chaosu (red), ktorym trudno sie bedzie przeciwstawic. Dzien, w ktorym Sily Chaosu wydostana sie na powierzchnie (okolice poczatku 6 miesica) bedzie wielokrotnie przepowiadany. Do tego czasu musicie zdobyc WSZYSTKIE 3 Wrota Chaosu. Jesli nie zdolacie, bedziecie musieli sprostac Silom Chaosu... -Czary "Dimension Door","Fly","View Air",oraz "View Earth", zostaly w wiekszosci (poczatkowych) zamkow wylaczone. Nie liczcie wiec na Blitzkrieg... THANKS ------ - MS ADOOM - =Kat King= - AdiX za nieoceniona pomoc w beta-testach...
Harry_and