Wrota.txt

(5 KB) Pobierz
Nazwa Mapy - WROTA CHAOSU
Ilość Graczy - 5/6
Zalecana Trudnosc - Expert
Warunek Wygranej - Zaden
Warunek Przegranej - Zaden
Team Mode - Wylaczony
Rodzaj Mapy = Multiplayer
Autor - TOM@TO

Informacje ogolne
-----------------

	Mapa jest stworzona pod gre wieloosobowa, lecz ze wzgledu na DUZA ilosc textow,
radze ja najpierw przejsc na "single'a" (by w pozniejszym "Multiplay'u" uniknac innym 
graczom kilkuminutowych tur tylko ze wzgledu na czytane eventy). Znajomosc tekstu moze
jednak BARDZO sie przydac (i nie mowie tak tylko dlatego, ze "wypocilem" tu okolo 100Kb
tekstu:)
	Do wyboru jest 5 nacji: Tower(blue), Barbarian(Green), Rampart(Orange), Fortress
(purple) oraz Necropolis(Teal). Wsrod tych nacji istnieje wiele podzialow i roznic, co
objawia sie nie w bezposrednim stosunku graczy (w mapie kazdy walczy z kazdym), lecz
w roznym "traktowaniu" kazdego gracza przez rozne krainy i nacje, np; wrodzy sobie
Barbarian i Tower moga spodziewac sie: zasadzek na terenach wroga (w gruncie rzeczy 
niegroznych dla glownych sil, zabojczych jednak dla nieuzbrojonych zwiadowcow),
nieudogodnien przy zdobywaniu zamku wrogiej nacji, itp. Natomiast neutralnie do siebie
nastawione nacje np; Barbarian i Necropolis nie uzyskuja zarowno zadnych minusow jak i
"ponadprogramowych" korzysci przy eksploracji wrogich terenow, czy zdobywaniu wrogich zamkow.
Te zlozone stosunki miedzy nacjami przedstawia tabelka:

	   I Necropolis I Barbarian I Rampart I Fortress I Tower
------------------------------------------------------------------
Necropolis I     -      I     N     I    W    I    N     I   W
------------------------------------------------------------------
Barbarian  I     N      I     -     I    N    I    N     I   W
------------------------------------------------------------------
Rampart    I     W      I     N     I    -    I    W     I   P
------------------------------------------------------------------
Fortress   I     N      I     N     I    W    I    -     I   N
------------------------------------------------------------------
Tower      I     W      I     W     I    P    I    N     I   -

gdzie: 
	W - wrogie nacje
	N - nacje neutralne
	P - przyjazne nacje (Tower i Rampart moga liczyc w zamkach obu nacji takie same 
	    profity, jak gdyby zajmowane byly one przez "prawowitych" wlascicieli)

!!!UWAGA!!!

Powyzsza tabelka dotyczy jedynie stosunkow miedzy danymi nacjami, a nie graczami - jesli chodzi o 
przeciwnikow musisz byc rownie nieugiety przy zwalczaniu zarowno "wrogow", jak i "przyjaciol"
twojej nacji!

Poszczegolne nacje zajmuja odpowiednio krainy:

	Tower - Moneria
	Barbarian - Kregonia
	Rampart - Laan
	Fortress - Zielone Bagna
	Necropolis - Wybrzeze Krain

---------------------------------------------------------
I                 I                I                     I
I                 I                 \                    I
I                /                   \     MONERIA       I
I  KREGONIA     /                     \                  I
I              /                       \                 I
I            /           -------         \               I
I          /            /       \          \             I
I----------           /           \          \           I
I                   /    LAAN      I           ----------I
I                 /                I                     I
I               /                 /                      I
I              I               /                         I
I              I            /                            I
I               \_________--                             I
I                                          --------------I
I---------------                          /              I
I               \                        /               I
I                \                      /                I
I                  \                   /                 I
I  WYBRZEZE          \                I     ZIELONE      I
I        KRAIN        I               I          BAGNA   I
I                     I                \                 I
I                     \                 I                I
I                      I                I                I
---------------------------------------------------------

!!!UWAGA!!!

Powyzsza mapa ma tylko ORIENTACYJNIE okreslic polozenie kazdej z krain, a zarazem kazdej nacji.
NIE ODZWIERCIEDLA ona faktycznych ksztaltow, powierzchni, naturalnych przeszkod, itp, ktore wplywaja
na to, ze kazdy z graczy, wybierajac dana nacje, bedzie mial ROWNE SZANSE w walce z przeciwnikami.
Powyzsza mapa nie zdradza rowniez polozenia innych krain takich jak np; Pustynia Ashar, lub 
Wieczne Pustkowia.

OGOLNE RADY
-----------

-Grajac w gre Multiplayer teoretycznie nie ma potrzeby schodzic do podziemi: w podziemiach nie zaczyna
 zaden z ludzkich graczy. Jesli jednak zdecydujesz sie na taki krok mozesz DUZO zyskac. Poza tym pierwszym
 miejscem, ktore odwiedzisz, bedzie najprawdopodobniej LABIRYNT, z ktorego mozna bardzo latwo "podejsc"
 przeciwnika "od tylu"(tak latwo, jak przeciwnik moze "zajsc od tylu" ciebie), mozna sie tez bardzo 
 latwo zgubic. Przemysl wiec dobrze kazdy ruch...
-Nalezy zdobyc tytulowe "Wrota Chaosu". Sa to 3 miejsca, ktore latwo odroznisz od pozostalych terenow
 powierzchni (opisu szukaj w eventach w grze, trudno je pominac...). Zlekcewazenie tego zagrozenia moze
 sprowadzic na powierzchnie Sily Chaosu (red), ktorym trudno sie bedzie przeciwstawic. Dzien, w ktorym 
 Sily Chaosu wydostana sie na powierzchnie (okolice poczatku 6 miesica) bedzie wielokrotnie przepowiadany. 
 Do tego czasu musicie zdobyc WSZYSTKIE 3 Wrota Chaosu. Jesli nie zdolacie, bedziecie musieli sprostac Silom
 Chaosu...
-Czary "Dimension Door","Fly","View Air",oraz "View Earth", zostaly w wiekszosci (poczatkowych) zamkow 
 wylaczone. Nie liczcie wiec na Blitzkrieg...

THANKS
------

- MS ADOOM
- =Kat King=
- AdiX

za nieoceniona pomoc w beta-testach...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin