<html> <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1250"> <title>Rada Jaya Abrahama dla handlowc�</title> </head> <body> <h1 align="center">Rada Jaya Abrahama dla handlowc�w</h1> <p align="left"><b>Prosty proces, kt�ry znacznie pomaga sprzedawa�</b></p> <p align="left">Czytam ksi��k� Jaya Abrahama, niedost�pn� po Polsku. Abraham to jeden z najwi�kszych strateg�w marketingowych naszych czas�w.<br> <br> Jego rad� przet�umaczy�em dla mojego handlowca. Jest jednak do�� uniwersalna, by przyda�a si� i w Twojej firmie. Zamieszczam j� poni�ej.<br> <br> �Za ka�dym razem gdy wysy�asz ofert�, po 1-2 dniach wy�lij list kt�ry podsumowuje ofert� dla tych, kt�rzy jej nie przeczytali lub do kt�rych nie dotar�a.<br> <br> Daj im poczucie po�piechu i wezwij do podj�cia dzia�a� (akcji). Nast�pnie, 5 dni po wys�aniu tego listu, skontaktuj si� telefonicznie.<br> <br> Ta kombinacja mo�e zwykle da� zwi�kszenie skuteczno�ci od 300% do 1200%!<br> <br> Kontaktuj�c si� ponownie masz okazj�, aby poinformowa� ich o nowych produktach, okazjach lub przyk�adach zastosowa�.<br> <br> Daj im zna�, �e doceniasz to, �e s� zainteresowani tymi mo�liwo�ciami, i �e starasz si� pom�c im trzyma� r�k� na pulsie, sprawiaj�c �e s� doinformowani.<br> <br> Zaczn� postrzega� Ci� jak znajomego, przyjaciela, doradc�, informatora. Dodawanie takiego humanizmu i ciep�a do kontakt�w odp�aci si� got�wk�. <br> <br> Nigdy, nigdy nie pozwalaj klientowi odej�� nigdy si� z nim nie kontaktuj�c ponownie. <br> <br> Je�li uznasz, �e nie s� zainteresowani, pomy�l jeszcze raz! Mo�e po prostu nie chcieli kupi� tego dnia, albo jeszcze nie byli gotowi. <br> <br> Mo�e potrzebowali wi�cej informacji, mo�e nie mieli czasu zabra� si� za kupno, mo�e chcieli to jeszcze przetrawi�, mo�e chcieli oszcz�dzi� troch� got�wki. <br> <br> Je�li p�jdziesz do nich i poka�esz im, jak proste to mo�e by� i jak zajmiesz si� wi�kszo�ci� transakcji, u�atwiaj�c ten proces im, znacznie wi�cej os�b kupi od ciebie.� </p> <p align="left"><font color="#808080">--<br> Piotr R. Michalak<br> Strateg marketingowy i copywriter, w�a�ciciel agencji marketingowej </font> <a href="http://www.ententa.pl/pol-damian.htm"><font color="#808080">Ententa</font></a><font color="#808080"><br> Autor e-kursu o reklamie: </font><a href="http://www.uwolnijswojafirme.pl/e/"> <font color="#808080">Uwolnij Swoj� Firm�</font></a></p> </body> </html>
tiffarte