Kody; Sztuczki; Ciekawostki - The Sims 2.rtf

(20 KB) Pobierz

Uwaga! Aby aktywować okno konsoli należy wcisnąć równocześnie klawisze Ctrl+Shift+C (Bez +). W niektórych przypadkach okno wywołuje się poprzez wciśnięcie Ctrl+Shift+B (Bez  +). W otwartym właśnie polu wpisać można dany kod.

W miejsce # wpisz poziom zadowolenia wybranego sima.

Nie które kody nie działają bez dodatków np. NOCNE ŻYCIA itp.

Lista kodów

Kody, których należy używać na parceli

·              Agin Off – Twój sim przestanie sie starzeć

·              Aging on - twój sim zacznie się znowu starzeć

·              AspirationLevel # - zmienia poziom aspiracji twojego sima.

·              AspirationPoints # - w trybie nagród ustawia ilość punktów aspiracji.

·              Exit - zamyka okno konsoli

·              Expand - powiększa okno konsoli. Po wpisaniu kodu drugi raz okno powraca do normalnych rozmiarów.

·              Forcetwins - wpisany podczas ciąży powoduje urodzenie bliźniaków.

·              Help - pokazuje większość kodów.

·              IntProp maxNumOfVisitingSims # - daje możliwość zaproszenia na przyjęcie wskazanej liczby gości.

·              Kaching - dostajesz 1000 simoleonów.

·              MaxMotives – zmienia stan potrzeb sima do idealnego.

·              Motherlode - dostajesz 50000 simoleonów.

·              MoveObjects on/off - włączasz lub wyłączasz możliwość przesuwania wszystkich obiektów i ustawiania ich w normalnie niemożliwych miejscach.

·              SetHour # - zmienia godzinę w świecie gry.

·              Stretchskeleton # - daje możliwość stworzenia simów wyższych lub niższych od normalnych.

·              Twinzr2cute - wpisany podczas ciąży powoduje urodzenie bliźniaków.

Kody, których należy używać w ekranie otoczenia

·              DeleteAllCharacters - usuwa wszystkich simów z otoczenia, jednak po kolejnym włączeniu gry pojawiają się oni na nowo.

·              Temperate- zmienia otoczenie z pustynnego na umiarkowane.

·              Vsync on/off - zwiększa lub zmniejsza efekty świetlne.

Tzw. BoolPropów

·              boolProp TestingCheatsEnabled true/false- włącza/wyłącza możliwość używania podanych poniżej kodów.

·              boolProp allow45DegreeAngleOfRotation true/false - włącza/wyłącza możliwość obracania przedmiotów o kąt 45° 

 

Różne kody

·              olik - sportowy samochód || Działa z dodatkiem the sims 2 nocne życie

 

·              intprop censorgridsize 0 - pozbywasz się cenzury w grze || Działa z dodatkiem The sims 2 na studiach

·              intprop censorgridsize 8 - przywracasz cenzurę w grze

·              twinzr2cute - masz bliźniaków || Wpisać podczas ciąży. Ten kod, tak jak podany powyżej jest niepotrzebny poniewaz żeby mieć bliźniaki, wystarczy że simka w ciąży zje kawałek sernika.

·              boolProp TestingCheatsEnabled true/false - włącza/wyłącza kod - więcej poniżej

·              boolProp TestingCheatsEnabled true/false- włącza/wyłącza kod - więcej poniżej

Kody modyfikujące wygląd otoczenia

·              boolprop displayNeighborhoodRoads false - pozbywasz się skał i wież

·              boolprop displayNeighborhoodRoads false - pozbywasz się dróg

·              boolprop displayNeighborhoodFlora false - usuwasz wszelką roślinność z sąsiedztwa

·              boolprop displayNeigborhoodWater false - usuwasz wodę z sąsiedztwa

·              boolprop allObjectLightsOn true - przedmioty będą teraz ciągle podświetlone

·              boolprop displayLookAtBoxes true - widzisz, na co patrzy wybrany sim

Kody ułatwiające budowanie

·              boolprop lotInfoAdvencedMode true - wyświetlasz informacje o działce

·              boolProp displayPaths true - widzisz ścieżki, którymi poruszają się wybrani simowie

·              boolprop locktiles false - możesz ustawiać płytki podłogowe poza posesją

·              boolprop constrainFloorElevation false- możesz podnosić i opuszczać podłoże, nawet jeżeli znajdują się na nim przedmioty

·              boolprop showFloorGrid true - włączasz siatkę w trybie budowy lub zakupów

·              boolprop showFloorGrid false - wyłączasz siatkę w trybie budowy lub zakupów

·              boolprop ShowLotPackageFilename true - widzisz nazwę pliku, w którym umieszczony jest dom

(UWAGA – kody mogą wywoływać trudne do usunięcia skutki uboczne)

Sztuczki

Przesuwanie wskaźników potrzeb, umiejętnośći i zainteresowań

Najprostrzym sposobem jest: w podglądzie otoczenia wpisz kod boolProp TestingCheatsEnabled true - (super kodzik) zanim wejdziesz do rodziny. Następnym krokiem jest wejście do parceli. I już gotowe.

(UWAGA: po wyjściu z gry kod się zdeaktywuje i bedzie trzeba robić całą akcje od nowa).

Drugim sposobem, jeśli nie chce nam się wychodzić z parceli aby wpisać kod i ponownie wejść, jest:

Najpierw wywołujemy okno konsoli (ctrl+sfift+c) i wpisujemy kod: boolProp TestingCheatsEnabled true i samochodem wybieramy się na parcelę publiczną (można przez taksówkę). Kiedy już dojedziemy w prawym, górnym rogu pojawia się pewien kod, który oznacza że możemy przesuwać wzkaźniki potrzeb, umiejętności i zainteresowań, po powrocie do domu kod nie znika więc możemy ciągle się cieszyć przesuwaniem wzkaźników

(UWAGA: po wyjściu z gry kod się zdeaktywuje I bedzie trzeba robić całą akcje od nowa).

Rachunki

Wpisz w oknie konsoli moveObjects on. Teraz za pomocą narzędzia dłoni podnieść, a następnie skasować skrzynkę pocztową. Listonosz nie będzie miał gdzie zostawić rachunków, więc zabierze je ze sobą, a beztroski Sim nie będzie musiał ich płacić.

UWAGA: skrzynki już nigdy nie zdobędziesz. Pozostaje tylko usunięcie domu z całym terenem.(Kiedy w skrzynce został jakiś niezapłacony rachunek przychodzi komornik.)

Niestety, jeśli sim jest już staruszkiem nie będzie dostawać emerytury :[

Darmowe jedzenie

Zamów jedzenie i poczekaj na dostarczyciela. Kiedy przyjdzie, nie witaj go. Zajmij czymś Simy, by nie mogły odebrać dostawy. Dostarczyciel zadzwoni kilkakrotnie, aż wreszcie zostawi zamówiony towar i odejdzie. Teraz zgarniasz jedzenie. Za darmo! Istnieje jednak możliwość, że po jakimś czasie przyjdzie komornik. Ale możesz go sprzedać wpisując kod : moveObjects on ! Jeśli jescze nigdy nie prszyszedł do ciebie komornik zobacz jakie rzeczy zabiera. Najczęściej są to tanie krzesła, ale może być jakaś zabawka czy komputer. Możesz jednak wpisać kod na pieniądze i odkupić go sobie motherlode

Pragnienia niemowlęcia

Aby mieć wgląd w potrzeby, pragnienia i obawy wybranego niemowlaka, w oknie konsoli wpisz boolprop testingCheatsenabled true. Następnie naciśnij klawisz "Shift", kliknij na interesujące cię dziecko. Pojawi się opcja "make unselectable" - klikamy na nią, a potem to samo tylko że "make selectable". Wtedy gra automatycznie przeniesie cię na profil niemowlaka. Mamy dostęp do wszystkich opcji,również do "Set to brithday" - Wywołaj urodziny.

Poprawa samopoczucia

Wpisz w oknie konsoli MaxMotives. Twoi Simowie mają cały zielony pasek samopoczucia. Nie działa w podstawowej wersji gry i kilku dodatkach.

Tajne stowarzyszenie (Tylko z dodatkiem Na Studiach)

1. Zadzwoń po taksówkę.
2. Pojedź na parcelę publiczną.
3. Poczekaj, aż pojawi się Sim, który jest specyficznie ubrany (czarny garnitur, ze znaczkiem na piersi).
4. Zaprzyjaźnij się z nim. (kontakt z nim musi przekroczyć 60-75).
5. Musisz się zaprzyjaźnić z trzema takimi Simami.
6. Gdy już się zaprzyjaźnisz, jedź do swego domu lub akademika - po godzinie 12:00 powinna podjechać czarna limuzyna, z której wyjdzie członek tajnego stowarzyszenia, założy ci kajdanki i zawiezie Twojego sima do tajemniczego bractwa.
7. Gdy już dojedziesz do celu, czeka Cię miłe powitanie i dużo atrakcji!

14 sposobów na pozbycie się Sima

Jeśli chcesz uśmiercić niechcianego Sima, masz do dyspozycji piętnaście sposobów:

1. Utonięcie: Budujemy basen, z samą trampoliną, albo z drabinką. Jeśli dajemy samą trampolinę, wybieramy niechcianego sima, klikamy na trampolinę i każemy mu wskoczyć. Kłopot w tym, że jeżeli sim jest tchórzem, zawróci z trampolinki, bo będzie bał się skoczyć. Jeśli dajemy drabinkę, nasz sim posłusznie wejdzie do basenu. Wystarczy wówczas wejść w Tryb Kupowania i sprzedać drabinkę, a następnie powrócić do Trybu Życia. Jeśli nie masz zamiaru czekać długo, do basenu wpuść sima z niskim paskiem energii. Kiedy Pasek Energii spadnie do zera, nasz sim zaśnie w basenie i obudzi sie za późno. Utonie i mamy go z głowy!! No można też iść do basenu z niskim paskiem głodu i straci kontrolę nad pływaniem zacznie wymachiwać rękami powoli schodzić na dół i Sim utonie. Niestety ciężko uśmiercić w ten sposób sima w trójce, ponieważ simowie umią tam wchodzić i wychodzić z basenu bez drabinki, a gdy mają niskie potrzeby, bez naszej kontroli, wychodzą z basenu :[

Ciekawostka: Uśmiercony w ten sposób sim może pojawiać się jako niebieski duch zostawiający po sobie kałuże wody.

2. Spalenie: Wywołujemy pożar, najlepiej zostawiając na kuchence gotujące się jedzenie - każemy Simowi odejść i zająć się czymś innym. Zanim pożar wybuchnie, najlepiej uniemożliwić naszej "ofierze" wyjście z pokoju. Zamurowujemy wszelkie drzwi. Pamiętaj - nie instaluj wykrywacza ognia, bo zaalarmuje Straż AUTOMATYCZNIE!!! Kiedy już ogień zacznie strawiać wszystko, co stoi mu na drodze, sim zacznie panikować. Po prostu czekamy, aż ogień dotrze do niego, spali go i zostanie popiół.

Ciekawostka: Duch spalonego sima będzie miał intensywnie czerwony kolor.

3. Zagłodzenie: Kasujemy lodówkę i telefon, lub zamurowujemy sima w zamknięciu. Możemy też po prostu w Trybie Opcji wyłączyć wolną wolę i przestać zajmować się Simem. Aby nie czekać długo, po prostu doprowadźmy wcześniej pasek głodu do niskiego stanu. W końcu sim złapie się za żołądek i padnie na ziemię.

Ciekawostka: Sim, który umarł z głodu, może pojawiać się pod postacią przezroczysto-pomarańczowego ducha, który często będzie zaglądał do lodówki w poszukiwaniu jedzenia .

4. Porażenie prądem: Czekamy, aż w simowym domu zepsuje się jakaś rzecz działająca na prąd, np. ugniatacz śmieci, telewizor, czy komputer. Nie wzywamy jednak fachowca - naprawę zostawiamy w rękach sima, najlepiej z 0 punktów techniki. UWAGA! Jeżeli nasz sim będzie miał szczęście, może przeżyć i naprawić tą rzecz. W większości przypadków nasz Sim zostanie porażony prądem, usmoli się i zginie.
Uwaga! Jak sim nie zginie po pierwszym razie nie poddawać się! Najczęściej umiera po 2 czy 3 porażeniu prądem.

Ciekawostka: Simowe jako ofiary prądu pojawiają się w SimCity jako żółte duchy, które od czasu do czasu samoistnie rażą się prądem.

5. Strach: Wyprowadzamy naszego sima w okolice grobów - najlepiej w nocy. Kiedy zjawią się duchy, z pewnością zaczną straszyć naszego sima. Nigdy jednak śmierć nie następuje za 1 razem, najczęściej dopiero za 4 lub 5. Umierający Sim wrzaśnie ze strachu, złapie się za swój nadgarstek i upadnie na ziemię. A sim umiera.

Ciekawostka: Duch sima, który nie przeżył ataku serca, będzie miał kolor różowy.

6. Choroba: Aby sim się przeziębił, należy kazać mu, aby przebywał w towarzystwie karaluchów, bądź innego chorego sima. O tym, że sim jest chory, poinformuje nas gra. Wtedy robimy wszystko, aby sim nie wyzdrowiał: nie bierzemy chorobowego, zmuszamy go do ciężkiej pracy, sadzamy go w towarzystwie innych chorych... Po ok. 3 dniach nasz sim umrze z wykończenia.

Ciekawostka: Duch sima zmarłego na skutek choroby będzie miał kolor zielony.

...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin