Polonez Caro 1.6.pdf

(611 KB) Pobierz
Microsoft Word - S-0004 POLONEZ CARO 1,6 GLI.doc
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr S-0004
Ark. 1
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: POLONEZ Caro 1.6 GLI
A. Marka pojazdu: FSO
B. VIN ( 3 pierwsze znaki): SUP
C. Typ, model, (nazwa handlowa): POLONEZ CARO 1.6
D. Kod typu, model (nazwa homologacyjna): B01CEH
E. Odmiany: 5 drzwi
F. Rodzaj: Samochód osobowy
G. Podrodzaj: Zamknięte, hatchback 5 drzwi
H. Przeznaczenie: Nieokreślone
I. Numer homologacji krajowej MT I GM: 772
J. Przykład VIN-u: SUPB01CEHTWVW867450
K. Powyższe dane dotyczą pojazdów o numerze nadwozia ( VIN ) rozpoczynających
się od numeru: SUPB01CEHTW
L. Wygląd pojazdu:
--
Ł. Info rmacje o pojeździe:
Położenie wybitego
numeru nadwozia:
Numer identyfikacyjny pojazdu
(VIN), stanowiący numer nadwo-
zia (podwozia), składa się z 17
znaków i jest wybity na prawym
bocznym wzmocnieniu pojazdu
wewnątrz komory silnika.
2
Położenie numeru silnika:
Numer silnika jest wybity w
przedniej prawej części kadłuba
silnika obok kolektora wydecho-
wego.
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
maj
1999 r.
Fax: 0-22/811-09-06
1
280465645.046.png 280465645.047.png 280465645.048.png 280465645.049.png 280465645.001.png 280465645.002.png 280465645.003.png
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr S-0004
Ark. 2
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: POLONEZ Caro 1.6 GLI
Lp
Wielkość
Jednostka
Wartość
Uwagi
3
Położenie tabliczki zna-
mionowej:
Tabliczka znamionowa znajduje
się na prawym wzmocnieniu w
komorze silnika, poniżej numeru
VIN
4
Zasady rozpoznawania
(modelu roku):
Sposób kodowania wg systemu
VIN. Symbol V znajdujący się na
10 miejscu oznacza model roku
1997.
--
5
Masa własna:
[kg]
1110 - 1160
6
Dopuszczalna masa cał-
kowita, (administracyjna w
kraju):
[kg]
1560
7
Ilość osi:
[szt]
2
8
Ilość kół:
[szt]
2+2
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
maj
1999 r.
Fax: 0-22/811-09-06
280465645.004.png 280465645.005.png 280465645.006.png 280465645.007.png 280465645.008.png 280465645.009.png 280465645.010.png 280465645.011.png
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr S-0004
Ark. 3
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: POLONEZ Caro 1.6 GLI
Lp
Wielkość
Jednostka
Wartość
Uwagi
9
Rozkład
dopuszczal-
nej masy
całkowitej
na osie:
[kg]
720
1
[kN]
7,2
[kg]
900
2
[kN]
9,0
10 Dopusz-
czalna ma-
sa całkowita
przyczepy:
z hamul-
cem:
[kg]
1000
bez hamul-
ca:
[kg]
500
11 Największa
liczba
miejsc:
do siedze-
nia
[szt.]
5
--
12 Nominalny rozmiar opon:
165 R13-86S
[mm/cal]
13 Dopuszczalne rozmiary
opon:
[mm/cal]
185/70 R13-86S
oraz 86T
14
Ciśnienie:
w kołach
przednich:
obciążenie do 3
osób
[MPa]
0.18
Dla rozmiaru ogumienia
185/70R13 - 86S oraz 86T
wartość ciśnienia w kołach
przedniej osi wynosi 0,17
MPa
obciążenie max.
[MPa]
0.18
Ciśnienie:
w kołach
tylnych
obciążenie do 3
osób
[MPa]
0.19
obciążenie max.
[MPa]
0.19
15
Prędkość maksymalna:
[km/h]
155
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
maj
1999 r.
Fax: 0-22/811-09-06
280465645.012.png 280465645.013.png 280465645.014.png 280465645.015.png 280465645.016.png 280465645.017.png 280465645.018.png 280465645.019.png 280465645.020.png 280465645.021.png 280465645.022.png 280465645.023.png 280465645.024.png 280465645.025.png
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr S-0004
Ark. 4
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: POLONEZ Caro 1.6 GLI
Lp
Wielkość
Jednostka
Wartość
Uwagi
16 Nominalna wartość usta-
wienia świateł mijania w
płaszczyźnie pionowej
[cm/10m]
13
[%]
1.3
17 Nominalna wartość usta-
wienia świateł drogowych
w płaszczyźnie pionowej
(tylko dla układów cztero-
reflektorowych):
Układ jednoreflektorowy.
[cm/10m]
-------------
[%]
--------------
18 Nominalna wartość usta-
wienia świateł przeciwm-
głowych przednich w
płaszczyźnie pionowej
(tyko dla pojazdów fa-
brycznie wyposażonych w
światła przeciwmgłowe):
[cm/10m]
23
[%]
2.3
--
19 Maksymalna zmiana
ustawienia świateł w wy-
niku działania korektora
świateł mijania:
[cm/10m]
ok. 20
Położenie regulacji:
0 - samochód nieobciążony
1 – samochód całkowicie
obciążony
[%]
ok. 20.
20 Minimalna wymagana siła
hamowania hamulca ro-
boczego:
[kN]
7,7
21 Minimalna wymagana siła
hamowania hamulca po-
stojowego:
[kN]
2,47
22 Rozwiązanie konstrukcyj-
ne (homologowane) ha-
mulca awaryjnego:
Hamulec awaryjny stanowi każdy z obwodów hamulca roboczego
23 Rozwiązanie konstrukcyj-
ne (homologowane) ha-
mulca postojowego:
Hamulec jest uruchamiany mechanicznie dźwignią zamontowaną w podłodze,
która za pośrednictwem linki działa na hamulce osi tylnej.
24 Przełożenie korektora
hamowania:
Max przełożenie korektora hamowania wynosi proporcjonalnie przód/tył 10/5,6
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
maj
1999 r.
Fax: 0-22/811-09-06
280465645.026.png 280465645.027.png 280465645.028.png 280465645.029.png 280465645.030.png 280465645.031.png 280465645.032.png 280465645.033.png 280465645.034.png 280465645.035.png
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr S-0004
Ark. 5
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: POLONEZ Caro 1.6 GLI
Lp
Wielkość
Jednostka
Wartość
Uwagi
25 Największy dopuszczalny
ruch jałowy koła kierowni-
cy:
Brak danych producenta.
[ o ]
6 o
26 Rozstaw
kół:
przednich:
[mm]
1374
tylnych:
[mm]
1352
27 Zbieżność kół przednich:
[mm]
3 ± 1
Wielkość regulowa-
na.
Warunki pomiaru:
Przy pomiarze kątów po-
chylenia kół przednich i
wyprzedzenia osi sworznia
zwrotnicy pojazd należy
obciążyć masą czterech
osób i 50 kg ładunku
[ o ]
0 o 15' ± 05'
28 Kąt pochylenia kół przed-
nich:
[ o ]
0 o 30’ ± 30'
Wielkość regulowa-
na
29 Kąt wyprzedzenia osi
sworznia zwrotnicy:
[ o ]
5 o ± 30'
Wielkość regulowa-
na.
30 Kąt pochylenia osi sworz-
nia zwrotnicy.
[ o ]
6 o ± 30’
Wielkość regulowa-
na.
31 Zbieżność kół tylnych:
-------------
Oś sztywna
[mm]
--
[ o ]
--------
32 Kąt pochylenia kół tylnych:
Oś sztywna
[ o ]
--------
33
Dopuszczalna nie ślado-
wość kół,
[mm]
27
Wg przepisów MT i GW
lub tzw. offset:
[ o ]
1 o 09'
Brak danych producenta
34
Dopuszczalna nie równo-
ległość osi,
[mm]
20
Wg Przepisów MT i GW
lub tzw. setback
[ o ]
0 o 27'
Brak danych producenta
35 Skrętność
kół przed-
nich:
koło we-
wnętrzne:
[ o ]
34 o 30' ± 1 o 30’
koło ze-
wnętrzne:
[ o ]
26 o 30’
36 Parametr
sprawności
amortyzato-
rów:
przednich:
[%]
30
Rodzaj urządzenia: pracu-
jące według metody Eusa-
ma. Max różnica sprawno-
ści amortyzatorów kół tej
samej osi wynosi 15%.
tylnych:
[%]
20
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
maj
1999 r.
Fax: 0-22/811-09-06
280465645.036.png 280465645.037.png 280465645.038.png 280465645.039.png 280465645.040.png 280465645.041.png 280465645.042.png 280465645.043.png 280465645.044.png 280465645.045.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin