VW Polo 1.4.pdf

(574 KB) Pobierz
Microsoft Word - S-0007 VOLKSWAGEN POLO 1.4.doc
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr S-0007
Ark. 1
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: VOLKSWAGEN POLO 1.4
A. Marka pojazdu: VOLKSWAGEN,
B. VIN (3 pierwsze znaki): WVW,
C. Typ, model, (nazwa handlowa): POLO 1.4,
D. Kod typu, model (nazwa homologacyjna): 6N SC AKV,
E. Odmiany: 3 lub 5 drzwi,
F. Rodzaj: samochód osobowy,
G. Podrodzaj: zamknięte, 3/5-drzwiowe,
H. Przeznaczenie: nieokreślone,
I. Numer homologacji krajowej MT i GM: 891,
J. Przykład VIN-u: WVWZZZ6NZXX002422,
K. Powyższe dane dotyczą pojazdów o numerze nadwozia ( VIN ) rozpoczynających,
się od numeru: WVWZZZ6NZSW000001, WVWZZZ6NZSY000001, WVWZZZ6NZVX000001,
L. Wygląd pojazdu:
--
Ł. Info rmacje o pojeździe:
Położenie wybitego
numeru nadwozia:
Numer identyfikacyjny pojazdu
(VIN), stanowi numer nadwozia,
(podwozia), składa się z 17
znaków i znajduje się na
przegrodzie czołowej (podszybie)
po prawej stronie.
2
Położenie numeru silnika:
Numer silnika znajduje się na
bloku silnika z lewej strony, od
strony koła zamachowego
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
kwiecień
1999 r.
Fax: 0-22/811-09-06
1
280474853.036.png 280474853.037.png 280474853.038.png 280474853.039.png 280474853.001.png
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr S-0007
Ark. 2
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: VOLKSWAGEN POLO 1.4
Lp
Wielkość
Jednostka
Wartość
Uwagi
3
Położenie tabliczki
znamionowej:
Tabliczka znamionowa znajduje
się na górnej poprzeczce
wzmocnienia czołowego po lewej
stronie lub na przegrodzie
czołowej po stronie prawej.
4
Zasady rozpoznawania
(modelu roku):
Sposób kodowania wg systemu
(VIN). Symbol na 10 miejscu
oznacza model roku.
--
5
Masa własna:
zależy od wyposażenia
dodatkowego
[kg]
910 - 964 (945 - 999) *
6
Dopuszczalna masa
całkowita,
(administracyjna w kraju):
[kg]
1400 (1435) *
7
Ilość osi:
[szt]
2
8
Ilość kół:
[szt]
2+2
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
kwiecień
1999 r.
Fax: 0-22/811-09-06
280474853.002.png 280474853.003.png 280474853.004.png 280474853.005.png 280474853.006.png 280474853.007.png 280474853.008.png 280474853.009.png
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr S-0007
Ark. 3
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: VOLKSWAGEN POLO 1.4
Lp
Wielkość
Jednostka
Wartość
Uwagi
9
Rozkład
dopuszczaln
ej masy
całkowitej
(nacisku
całkowitego)
na osie
[kg]
740 (780) *
1:
[kN]
7.4 (7.8) *
[kg]
730
2:
[kN]
7.3
10 Dopuszczal
na masa
całkowita
przyczepy
z
hamulcem:
[kg]
800
bez
hamulca:
[kg]
450
11 Największa
liczba
miejsc
do
siedzenia:
[szt]
5
--
12 Nominalny rozmiar opon:
[mm/cal]
155/70 R 13-75T
13 Dopuszczalne rozmiary
opon:
[mm/cal]
175/65 R13-80T
185/65 R14-78H
14
Ciśnienie
w kołach
przednich
obciążenie do 3
osób:
[MPa]
2.2
Dotyczy nominalnego
rozmiaru opon.
Informacja dotycząca
ciśnienia w kołach znajduje
się na klapce wlewu paliwa.
obciążenie
max.:
[MPa]
2.2
Ciśnienie
w kołach
tylnych
obciążenie do 3
osób:
[MPa]
2.5
obciążenie
max.:
[MPa]
3.0
15 Prędkość maksymalna:
[km/h]
160 (155) *
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
kwiecień
1999 r.
Fax: 0-22/811-09-06
280474853.010.png 280474853.011.png 280474853.012.png 280474853.013.png 280474853.014.png 280474853.015.png 280474853.016.png 280474853.017.png 280474853.018.png 280474853.019.png
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr S-0007
Ark. 4
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: VOLKSWAGEN POLO 1.4
Lp
Wielkość
Jednostka
Wartość
Uwagi
16 Nominalna wartość
ustawienia świateł mijania
w płaszczyźnie pionowej:
[cm/10m]
12
[%]
1.2
17 Nominalna wartość
ustawienia świateł
drogowych w płaszczyźnie
pionowej (tylko dla
układów cztero-
reflektorowych):
układ jednoreflektorowy
[cm/10m]
-------------------
[%]
-------------------
18 Nominalna wartość
ustawienia świateł
przeciwmgłowych
przednich w płaszczyźnie
pionowej (tyko dla
pojazdów fabrycznie
wyposażonych w światła
przeciwmgłowe):
[cm/10m]
22
[%]
1.2
--
19 Maksymalna zmiana
ustawienia świateł w
wyniku działania korektora
świateł mijania:
brak danych producenta
[cm/10m]
ok. 20
[%]
ok. 2.0
20 Minimalna wymagana siła
hamowania hamulca
roboczego:
[kN]
7.00 (718) *
21 Minimalna wymagana siła
hamowania hamulca
postojowego:
[kN]
2.24 (2.30) *
22 Rozwiązanie
konstrukcyjne
(homologowane) hamulca
awaryjnego:
Hamulec awaryjny stanowi każdy z obwodów hamulca roboczego.
23 Rozwiązanie
konstrukcyjne
(homologowane) hamulca
postojowego:
Hamulec jest uruchamiany mechanicznie dźwignią zamontowaną w podłodze,
która za pośrednictwem linki działa na koła osi tylnej.
24 Przełożenie korektora
hamowania:
BD
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
kwiecień
1999 r.
Fax: 0-22/811-09-06
280474853.020.png 280474853.021.png 280474853.022.png 280474853.023.png 280474853.024.png 280474853.025.png 280474853.026.png 280474853.027.png
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr S-0007
Ark. 5
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: VOLKSWAGEN POLO 1.4
Lp
Wielkość
Jednostka
Wartość
Uwagi
25 Największy dopuszczalny
ruch jałowy koła
kierownicy:
brak danych producenta
[ o ]
6 o
26 Rozstaw
kół
przednich:
[mm]
1367
tylnych:
[mm]
1400
27 Zbieżność kół przednich:
[mm]
0 ± 1
Wlk. regul.
Warunki pomiaru:
pojazd nieobciążony, pełny
zbiornik paliwa.
[ o ]
0 o ± 10'
28 Kąt pochylenia kół
przednich:
[ o ]
-0.25' ± 20'
Max różnica między
L a P stroną wynosi
0 o 20' Wlk. regul.
29 Kąt wyprzedzenia osi
sworznia zwrotnicy:
[ o ]
1 o 20' ± 30'
Max różnica między
L a P stroną wynosi
0 o 30' Wlk. nieregul.
30 Kąt pochylenia osi
sworznia zwrotnicy:
[ o ]
BD
Brak danych
producenta.
31 Zbieżność kół tylnych:
Wlk. nieregul.
[mm]
2 ± 1
--
[ o ]
0 o 20' ± 10'
32 Kąt pochylenia kół tylnych:
[ o ]
-1 o 30' ± 10'
Max różnica między
L a P stroną wynosi
0 o 20'. Wielkosc
nieregul.
33
Dopuszczalna
nieśladowość kół:
[mm]
28
Wg. przepisów MT i GM
Brak danych producenta.
lub tzw. offset:
[ o ]
BD
34
Dopuszczalna
nierównoległość osi:
[mm]
19
Wg. przepisów MT i GM.
lub tzw. setback:
[ o ]
BD
Brak danych producenta.
35 Skrętnosć
kół
przednich
koło
wewnętrzne:
[ o ]
BD
Brak danych producenta.
koło
zewnętrzne:
[ o ]
BD
36 Parametr
minimalnej
sprawności
amortyzator
ów
przednich:
[%]
30
Dla urządzeń
przeprowadzających
pomiar metodą EUSAMA.
tylnych:
[%]
20
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
kwiecień
1999 r.
Fax: 0-22/811-09-06
280474853.028.png 280474853.029.png 280474853.030.png 280474853.031.png 280474853.032.png 280474853.033.png 280474853.034.png 280474853.035.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin